quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 19:50 schreef pessie het volgende:Ik neem ook de wagen mee, ik ga vanavond de winterzak er nog even in monteren voor het geval het erg koud is. Ik vermoed namelijk dat hij wel even wil slapen en dan ligt hij fijner in de wagen dan in de buggy.
Ik denk dat ik voor de zekerheid de doek meeneem (al betwijfel ik of ik wil knopen met al die pro's in de buurt
) en het tuigje

. Nathan loopt erg graag los maar luisteren houdt hij absoluut niet van. Ik hou hem dus vaak aan de hand met tuigje zodat als hij "los" wil hij veilig los kan. Hangt er natuurlijk ook van af hoe druk het is en of hij ook helemaal los zou kunnen.
Orea, ze heeft haar hele leven nog om te lopen, waarom zo vroeg beginnen
Nog een stomme vraag misschien, maar hoe doen jullie dat met eten voor de dreumessen? Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een hele dag ben weg geweest met Nathan namelijk en dus ook niet wat ik toen deed

Doe niet zo mal mens

ik overweeg zelfs de Wompat mee te nemen, juist omdat ik anders ook zo sta te klungelen met doek

leuke attractie wel

Ik neem een rietjesbeker water/diksap mee, een krentenbol, boterham en ik heb nog biologische koekjes & Rijstwafels die ik Buzz, dus ik gooi er een pak van in mijn tas voor alle kindjes (voor wie mag van zijn/haar mama

) Pakjes zijn ook erg handig voor dit soort dingen

en als je niet zoveel wilt slepen hebben ze bij de restaurants wel water/appelsap met een rietje

En als ik wat koop & eet dan eet ze daar lekker van mee

op zich is bovenstaande niet zoveel gesleep, maar dan heb je toch wat bij je voor als je beeb honger heeft

Ik twijfel even of ik de wagen niet meeneem, maar omdat meneer mijn winterbanden gaat halen

en daarvoor totaal 3 uur in de auto zit

ga ik met eigen auto morgen. En ik krijg mijn wagen niet echt in mijn Matizje gevouwen denk ik... ik denk dat het maar de Wompat wordt morgen, daar slaapt ze het fijnst in