abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103362771
Die met de Olifanten ofzo toch? Die gaf Lijnloos aan?

Lijn, doe es ff instructies geven :P ik ken Amersfoort (nog) niet!
pi_103366227
Restaurant de Olifant is denk ik het handigst. Zelfbediening en er is lekker de ruimte voor de kinderen om even te spelen.
pi_103367729
Dierentuin Amersfoort leuk! Heb een abonnement, alleen jammer dat ik niet kan ( had ik mooi m'n schoonzusjes mee kunnen nemen :P )
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:00:38 #154
5428 crew  miss_sly
pi_103371525
Becky, leuk als je ook komt! Morgenvroeg mag nog, hoor :Y

Keshet, jaaah, wat een mooie tegemoetkoming naar de fans :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103373394
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:30 schreef klumsy het volgende:
Dierentuin Amersfoort leuk! Heb een abonnement, alleen jammer dat ik niet kan ( had ik mooi m'n schoonzusjes mee kunnen nemen :P )
Heb je een volledige week abo? Ik ga morgen ook een abo gelijk afsluiten voor de muppet en mezelf! Zullen we een keertje samen?? O+
pi_103373613
iedereen heel veel plezier gewenst morgen bij de dierentuinmeet, een volgende keer ga ik (+aanhang) graag mee! *O*
pi_103375577
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:45 schreef Orea het volgende:

[..]

Heb je een volledige week abo? Ik ga morgen ook een abo gelijk afsluiten voor de muppet en mezelf! Zullen we een keertje samen?? O+
Ja hebben een volledig abonnement :Y lijkt me gezellig O+
Hebben een abonnement genomen toen we in amersfoort gingen wonen, schoonzusjes vind het ook super om te gaan ( klinkt zo raar schoonzusjes, ze zijn 8 O+ )
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_103378565
Orea, ik ken het ook niet supergoed (ben nu 2 of 3 keer geweest, maar altijd maar op de bonnefoi gelopen) maar er staan overal bordjes en de olifant staat daar ook op aangegeven ;)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:26:10 #159
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103380487
Helaas geen dierentuinmeet voor ons. We hadden een kraamvisite staan en die gaat door. Ook superleuk want het is ook leuk om je vriendinnetje als mama te zien. Veel plezier!
pi_103381175
Wie komen er nu?

Lijnloos
Orea (met Mijsje)
DML
Claudia_x
Sonnetje85
Octopussy
Pessie
miss_sly
Poppejans
Spewey

Misschien:
Keshet
Nieuweuser

[ Bericht 3% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 21-10-2011 20:40:27 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:48:37 #161
5428 crew  miss_sly
pi_103381246
Me, me, me! Met Senna natuurlijk!
pi_103381346
Poep zeg, ik dacht met mn Ouwehands abbo veel meer korting te krijgen op de entree dan de 2 euro korting die ik net lees -O- -O- :{
Ik vind het dan best veel geld eigenlijk! Ik denk nog even heel hard na en kom er vanavond hier op terug.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_103382002
Ik heb net de definitieve GO gekregen *O* zie jullie morgen! Ik ben er rond tienen wel denk ik...
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:43:25 #164
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_103383159
En Ik de no-go. :(
Veel plezier morgen! :*
A grand adventure has begun.
pi_103383291
Poppejans en Keshet -O-
The way you rock'n'roll
pi_103383574
ah wat jammer Keshet!

Wolf en ik komen gewoon hoor :Y *O* heel veel zin in en dat laat ik niet door zo'n stomme entreeprijs verpesten!

Lijnloos, zullen wij dan op elkaar wachten bij de ingang? Ik kan Minke en jou wel makkelijk herkennen nog! Ben er ook om 10.00
*batterijen v fototoestel nu zoeken gaat*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:58:54 #167
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103383750
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:43 schreef Keshet het volgende:
En Ik de no-go. :(
Veel plezier morgen! :*
-O- :*

Ik heb er zin in!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103384233
Ik ga ook mijn best er om 10 uur te zijn, ligt er even aan hoe laat Mijsje hier is! Maar ik hoop dat ik eerder red zodat ik ook even een abo'tje kan afsluiten!
pi_103384272
Keshet, erg jammer ;( Maar 't is niet anders..

Poppejans *O*
pi_103384333
Ik ben er tussen 10.00uur en 10.30uur denk ik.

Poppejans *O*
The way you rock'n'roll
pi_103384336
Popprjans, leuk dat jullie toch komen! Ik wacht op jou en Wolf in elk geval bij de ingang!

Keshet, jammer maar in elk geval veel plezier!
pi_103384445
Puck is wel de jongste en de enige die niet loopt geloof ik. Hij vindt jullie ook interessanter dan de dieren denk ik, uit ervaring :D
The way you rock'n'roll
pi_103384554
Niet lopende (of uberhaupt staande :P) dreumes: check :P

Muppet gaat als apie op mijn rug O-) kan ze mooi alles zien (en niet treuzelen :+)
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:18:26 #174
5428 crew  miss_sly
pi_103384605
Ik twijfel of ik de buggy mee zal nemen, want daar wil ze eigenlijk toch nooit in. Alleen in die van iemand anders :') Hebben ze daar trouwens wagentjes, zoals in Artis en de Efteling enzo, die je ter plekke kunt lenen?
pi_103384648
Oh treuzelen doe k wel aan hoor! Dreumes die.liever loopt dan in wagen zit, tenminste k laat m met dit soort dingen lekker lopen O+
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:21:17 #176
5428 crew  miss_sly
pi_103384738
Ow treuzelen en langzaam lopen en van alles willen zien doen wij ook aan, hoor. Doorgaans loopt Senna ook de hele tijd, maar misschien is een wagentje handig voor een tas met spullen ofzo :P
pi_103384962
Ze hebben wagentjes Sly :Y zijn ¤ 2,- geloof ik!

En jullie mogen treuzelen hoor :P ik dacht iets leuks te zeggen zodat ik afleid dat mijn muppet niet loopt :{w
pi_103385202
:D
En idd k neem de wagen ipv.bugggy mee omdat ik mb spullen er makkelijker aanhang zonder kind. Buggy kiept gelijk :P
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:50:36 #179
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103386312
Ik neem ook de wagen mee, ik ga vanavond de winterzak er nog even in monteren voor het geval het erg koud is. Ik vermoed namelijk dat hij wel even wil slapen en dan ligt hij fijner in de wagen dan in de buggy. Ik denk dat ik voor de zekerheid de doek meeneem (al betwijfel ik of ik wil knopen met al die pro's in de buurt :') ) en het tuigje :') . Nathan loopt erg graag los maar luisteren houdt hij absoluut niet van. Ik hou hem dus vaak aan de hand met tuigje zodat als hij "los" wil hij veilig los kan. Hangt er natuurlijk ook van af hoe druk het is en of hij ook helemaal los zou kunnen.

Orea, ze heeft haar hele leven nog om te lopen, waarom zo vroeg beginnen ;)

Nog een stomme vraag misschien, maar hoe doen jullie dat met eten voor de dreumessen? Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een hele dag ben weg geweest met Nathan namelijk en dus ook niet wat ik toen deed :@
pi_103386871
X. wil naar de Dino's toe maar ook graag naar de ijsbeer (blijdorp)
Als ze uit slaapt kies ik voor blijdorp en anders komen wij ook.
Dan zijn we om 10 uur als het goed is bij de ingang en anders om 11 uur bij de olifant.

Ik kom met doek, en hyper peuter.

Pessie ik koop alles bij dit soort dingen, ik neem hooguit wat fruit of rijstwafels mee.
pi_103387080
Ik neem gewoon fruit en een boterham en sap mee voor Puck.
The way you rock'n'roll
pi_103387143
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:50 schreef pessie het volgende:
Ik neem ook de wagen mee, ik ga vanavond de winterzak er nog even in monteren voor het geval het erg koud is. Ik vermoed namelijk dat hij wel even wil slapen en dan ligt hij fijner in de wagen dan in de buggy. Ik denk dat ik voor de zekerheid de doek meeneem (al betwijfel ik of ik wil knopen met al die pro's in de buurt :') ) en het tuigje :') . Nathan loopt erg graag los maar luisteren houdt hij absoluut niet van. Ik hou hem dus vaak aan de hand met tuigje zodat als hij "los" wil hij veilig los kan. Hangt er natuurlijk ook van af hoe druk het is en of hij ook helemaal los zou kunnen.

Orea, ze heeft haar hele leven nog om te lopen, waarom zo vroeg beginnen ;)

Nog een stomme vraag misschien, maar hoe doen jullie dat met eten voor de dreumessen? Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een hele dag ben weg geweest met Nathan namelijk en dus ook niet wat ik toen deed :@
Doe niet zo mal mens :D ik overweeg zelfs de Wompat mee te nemen, juist omdat ik anders ook zo sta te klungelen met doek :P leuke attractie wel :')

Ik neem een rietjesbeker water/diksap mee, een krentenbol, boterham en ik heb nog biologische koekjes & Rijstwafels die ik Buzz, dus ik gooi er een pak van in mijn tas voor alle kindjes (voor wie mag van zijn/haar mama :P) Pakjes zijn ook erg handig voor dit soort dingen :Y en als je niet zoveel wilt slepen hebben ze bij de restaurants wel water/appelsap met een rietje :P

En als ik wat koop & eet dan eet ze daar lekker van mee :) op zich is bovenstaande niet zoveel gesleep, maar dan heb je toch wat bij je voor als je beeb honger heeft :)

Ik twijfel even of ik de wagen niet meeneem, maar omdat meneer mijn winterbanden gaat halen :P en daarvoor totaal 3 uur in de auto zit :') ga ik met eigen auto morgen. En ik krijg mijn wagen niet echt in mijn Matizje gevouwen denk ik... ik denk dat het maar de Wompat wordt morgen, daar slaapt ze het fijnst in :Y
pi_103387373
Heel veel plezier morgen. Helaas kunnen wij er niet bij zijn. Misschien zie ik een aantal van jullie nog wel bij TF in de middag!
pi_103387390
Oooh orea buzz je ook die koekjes die lijken op hondenkoekjes?
Daar is V. echt helemaal dol op :D

En ik klungel ook hoor met V. ;)
pi_103387476
Zijn van die alfabet koekjes, weet niet of ze op hondenkoekjes lijken :? zijn rondjes!

Op zich lukt knopen primaaaa maar ik doe haar in doek vaak onder mijn draagjas, en voor ik een DH heb geknoopt :P zonder jas aan (zij dus ook niet) en dan de jas weer aan heb... in de kou :P

Kan ik haar beter in haar Tinky Winky Fleecepak :') over mijn draagjas in de Wompat doen!
pi_103387866
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik twijfel of ik de buggy mee zal nemen, want daar wil ze eigenlijk toch nooit in. Alleen in die van iemand anders :') Hebben ze daar trouwens wagentjes, zoals in Artis en de Efteling enzo, die je ter plekke kunt lenen?
Zal ik anders de duowagen meenemen? Die is prima opklapbaar en goed in de auto te stoppen, ik kan er 2 kinderen in kwijt die even geen zin meer hebben om te lopen, en als er geen kind in wil kunnen we onze tassen erin dumpen. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103388008
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zal ik anders de duowagen meenemen? Die is prima opklapbaar en goed in de auto te stoppen, ik kan er 2 kinderen in kwijt die even geen zin meer hebben om te lopen, en als er geen kind in wil kunnen we onze tassen erin dumpen. :Y)
willen jullie ajb heel veel foto's maken :P is er al een topic voor? dierentuinmeetfototopic oid? *)
pi_103388147
Ik overweeg zelfs helemaal geen camera mee te nemen, Cooki. :+
pi_103388159
-O-
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:27:15 #190
5428 crew  miss_sly
pi_103388161
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ow, dat klinkt goed! In de kofferbak moet ie zeker wel passen :Y
Ik ben altijd van het licht reizen, maar ik vind het zo moeilijk in te schatten hoe koud het morgen zal zijn en of ik Senna dan niet te koud of warm aankleed. Dus ik wilde voor deze keer een setje extra kleren meenemen, just in case.
pi_103388266
Ik heb precies dezelfde twijfels gehad, miss! Ik zat me vandaag af te vragen of ik een buggy oid mee moest nemen (Ivan wil waarschijnlijk toch alleen maar lopen, maar wat als 'ie ineens wel uit wil rusten?) en of Ivans vest niet te koud was. Maar als ik de duowagen meeneem dan kunnen we er een shitload aan extra kleding en zo in dumpen. :Y)
pi_103388351
Ik zorg in ieder geval dat ik klaarsta met duowagen! Hij past zelfs met groot gemak in onze Honda, dus in jullie slee gaat dat zeker goedkomen.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:30:12 #193
5428 crew  miss_sly
pi_103388355
Nou, komt helemaal goed dan, wat fijn!

Ik heb er zo'n zin in!
pi_103388467
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:27 schreef Cooki het volgende:
-O-
Ik neem wel een compact mee. :+
pi_103388475
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zorg in ieder geval dat ik klaarsta met duowagen! Hij past zelfs met groot gemak in onze Honda, dus in jullie slee gaat dat zeker goedkomen.
:+ dan past er toch ook wel een fototoestelletje bij in!
... anyone? :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
edit: oh fijn *O* nu kan ik weer gerustgesteld doorgaan met mn limbo-meet arbeid :7
pi_103388641
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef Orea het volgende:
Zijn van die alfabet koekjes, weet niet of ze op hondenkoekjes lijken :? zijn rondjes!

Op zich lukt knopen primaaaa maar ik doe haar in doek vaak onder mijn draagjas, en voor ik een DH heb geknoopt :P zonder jas aan (zij dus ook niet) en dan de jas weer aan heb... in de kou :P

Kan ik haar beter in haar Tinky Winky Fleecepak :') over mijn draagjas in de Wompat doen!
hahaa nee die niet, wel het zelfde merk :D
pi_103388729
Ik heb mijn aai-foon mee! Maakt ook prima foto's :P
pi_103388740
Nee Pvoess, die heb ik niet :N
pi_103388765
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

ik ook alleen mn telefoon, ik ga echt niet met de camera slepen, veel te zwaar en onhandig :'))
pi_103389031
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef Orea het volgende:

Ik buzz ook dat Goodies geneuzel, m'n kroost vindt alles ranzig :')

En yay! Mijn meneer gaat met Ryan op pad en ik kan dus morgen ook. *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')