Heb je een volledige week abo? Ik ga morgen ook een abo gelijk afsluiten voor de muppet en mezelf! Zullen we een keertje samen??quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:30 schreef klumsy het volgende:
Dierentuin Amersfoort leuk! Heb een abonnement, alleen jammer dat ik niet kan ( had ik mooi m'n schoonzusjes mee kunnen nemen)
Ja hebben een volledig abonnementquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:45 schreef Orea het volgende:
[..]
Heb je een volledige week abo? Ik ga morgen ook een abo gelijk afsluiten voor de muppet en mezelf! Zullen we een keertje samen??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe niet zo mal mensquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:50 schreef pessie het volgende:
Ik neem ook de wagen mee, ik ga vanavond de winterzak er nog even in monteren voor het geval het erg koud is. Ik vermoed namelijk dat hij wel even wil slapen en dan ligt hij fijner in de wagen dan in de buggy. Ik denk dat ik voor de zekerheid de doek meeneem (al betwijfel ik of ik wil knopen met al die pro's in de buurt) en het tuigje
. Nathan loopt erg graag los maar luisteren houdt hij absoluut niet van. Ik hou hem dus vaak aan de hand met tuigje zodat als hij "los" wil hij veilig los kan. Hangt er natuurlijk ook van af hoe druk het is en of hij ook helemaal los zou kunnen.
Orea, ze heeft haar hele leven nog om te lopen, waarom zo vroeg beginnen![]()
Nog een stomme vraag misschien, maar hoe doen jullie dat met eten voor de dreumessen? Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een hele dag ben weg geweest met Nathan namelijk en dus ook niet wat ik toen deed
Zal ik anders de duowagen meenemen? Die is prima opklapbaar en goed in de auto te stoppen, ik kan er 2 kinderen in kwijt die even geen zin meer hebben om te lopen, en als er geen kind in wil kunnen we onze tassen erin dumpen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik twijfel of ik de buggy mee zal nemen, want daar wil ze eigenlijk toch nooit in. Alleen in die van iemand andersHebben ze daar trouwens wagentjes, zoals in Artis en de Efteling enzo, die je ter plekke kunt lenen?
willen jullie ajb heel veel foto's makenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zal ik anders de duowagen meenemen? Die is prima opklapbaar en goed in de auto te stoppen, ik kan er 2 kinderen in kwijt die even geen zin meer hebben om te lopen, en als er geen kind in wil kunnen we onze tassen erin dumpen.
Ow, dat klinkt goed! In de kofferbak moet ie zeker wel passenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zal ik anders de duowagen meenemen? Die is prima opklapbaar en goed in de auto te stoppen, ik kan er 2 kinderen in kwijt die even geen zin meer hebben om te lopen, en als er geen kind in wil kunnen we onze tassen erin dumpen.
Ik neem wel een compact mee.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zorg in ieder geval dat ik klaarsta met duowagen! Hij past zelfs met groot gemak in onze Honda, dus in jullie slee gaat dat zeker goedkomen.
edit: oh fijnquote:
hahaa nee die niet, wel het zelfde merkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef Orea het volgende:
Zijn van die alfabet koekjes, weet niet of ze op hondenkoekjes lijkenzijn rondjes!
Op zich lukt knopen primaaaa maar ik doe haar in doek vaak onder mijn draagjas, en voor ik een DH heb geknooptzonder jas aan (zij dus ook niet) en dan de jas weer aan heb... in de kou
Kan ik haar beter in haar Tinky Winky Fleecepakover mijn draagjas in de Wompat doen!
Ik buzz ook dat Goodies geneuzel, m'n kroost vindt alles ranzigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef Orea het volgende:
Zijn van die alfabet koekjes, weet niet of ze op hondenkoekjes lijkenzijn rondjes!
Op zich lukt knopen primaaaa maar ik doe haar in doek vaak onder mijn draagjas, en voor ik een DH heb geknooptzonder jas aan (zij dus ook niet) en dan de jas weer aan heb... in de kou
Kan ik haar beter in haar Tinky Winky Fleecepakover mijn draagjas in de Wompat doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |