Anders kom je gewoon heel onopvallend rond 10.00 uur bij de ingang langslopen en als je het dan nog eng vindt loop je gewoon verderquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:58 schreef NieuweUser het volgende:
Oeh, lijkt mij ook wel een keer leuk om mee te gaan!![]()
Denk er nog ff overna!
Vaak werkt dat ook beter! Korte termijn plannen is veel makkelijk dan lange termijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:02 schreef Lijnloos het volgende:
Het wordt nog een heuse meet zo, en dat in een dagje (met slechts 3 dagen te gaan!)
Leuk!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Deze zaterdag kan ik denk ik ook wel
Ja doen!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:58 schreef NieuweUser het volgende:
Oeh, lijkt mij ook wel een keer leuk om mee te gaan!![]()
Denk er nog ff overna!
Lijkt mij ook leuk!! Ik laat het nog even weten of ik ook echt ga! En die korting zou altijd mooi zijn!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:11 schreef Orea het volgende:
[..]
Ja doen!!ik wil je zien
krijgen wij zakelijk geen korting ofzo
(wel een goede om even te checken of we via het BCA korting kunnen krijgen
)
Gewoon opzeggen die baanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:53 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ja zeg, jullie plannen steeds een meet als ik moet werkenMorgen maar eens proberen om het weekend in november vrij te vragen.
Daarom ga ik het weekend van de 5e proberen te ruilenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:22 schreef Orea het volgende:
[..]
Gewoon opzeggen die baanzo kom je nooit ergens op meet!
Volgens mij hoeft hij dan niet mee... Maar ik weet niet of zij korting geven hoor! Zou je in moeten loggen en moeten kijken of het erbij staat...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:00 schreef pessie het volgende:
Oeh korting via BCA, hoe werkt dat? Ook manlief heeft BCA of moet hij dan verplicht mee?
Goed om te weten!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:53 schreef Orea het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft hij dan niet mee... Maar ik weet niet of zij korting geven hoor! Zou je in moeten loggen en moeten kijken of het erbij staat...
Ik krijg sowieso 50% korting op de entree omdat ik een Artis abo heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |