Ja je moet!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:13 schreef Lijnloos het volgende:
Ja, nou dan moet ik echt wel komen toch?![]()
De dierentuin ligt vlakbij de A28, vanaf Groningen zou ik iig de A28 nemen, dat is bijna zo rechtstreeks als rechtstreeks maar kan zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:14 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik zat al even te kijken inderdaad. Ik denk dat het tegen de 2 uur rijden is aangezien ik (nu nog) aan de verkeerde kant woon, vanaf december is Amersfoort een stuk minder lang rijden! Ik zou eventueel ook via de A7 kunnen rijden en via Almere, mocht er iemand vanaf die richting mee willen.
Ik ga Mereltje even polsen.
Jaaaaaa, leuk!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:07 schreef Claudia_x het volgende:
Oké, fijn! Ik overleg straks nog even met vriendlief. Maar ik zie het wel zitten, een dagje aandacht voor Ivan alleen!
Oh, ik pas me aan jullie aan! Ivan slaapt vermoedelijk op de heenweg wel eventjes, wat hem weer energie geeft voor in de dierentuin zelf. En als hij niet slaapt dan redt hij het waarschijnlijk wel op pure adrenaline.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:25 schreef miss_sly het volgende:
Ow, wat leuk, ik heb er zo'n zin in
Claudia, als je meegaat, hebben we het nog wel even over welke tijd je voorkeur heeft!
quote:
Mij ook!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:54 schreef octopussy het volgende:
10.00 uur bij de ingang lijkt me het handigst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |