Dat!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:07 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, lijkt me ook leuk! Maar doordeweeks gaat hier niet lukken, tenzij het op een woensdag is.
ik kan vanaf volgende week op de maandagen en vrijdagen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:04 schreef Orea het volgende:
Vrijdagen kan ik niet! Ik kan op maandagen en donderdag....
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:26 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil ook wel als ik met orea mee mag rijden. Dag maakt niet uit, neem ik gewoon vrij!
Ik heb ook wel erg zin!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:38 schreef Orea het volgende:
Ik! Al heb ik nog een Artis Ouwehands abo maar in maart gaat ie om naar Amersfoort.. Kan nu met korting naar binnen dus als ik kan ga ik mee!
Ik zat al even te kijken inderdaad. Ik denk dat het tegen de 2 uur rijden is aangezien ik (nu nogquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:06 schreef Keshet het volgende:
Pessie: Voor jou is 't Assen - Zwolle - Harderwijk - Amersfoort. Is ongeveer anderhalf uur rijden geloof ik.
Klinkt op zich wel goed, alleen weet ik nu al dat Minke dan hooguit een uurtje gezellig is en dan te moe om uberhaupt leuk te doen... (of ze gaat in standje extremo en dan blijft ze rondrennen... ook leukquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:21 schreef Orea het volgende:
Hoe laat spreken we dan af? Park gaat om 9 uur open.. is rond 11 uur een goed plan?? Ook voor de reizigers van verder af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |