Dan is het een weekje inderdaad! In mijn hoofd zat 20-12. Isa is van 30-12.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:05 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Minder nog toch? Minke is van 23-12, Isa toch 30e of 31e?
Muppet gaat tegenwoordig in plassen zitten dus echt wel dat ze vaak in de buggy zit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris mag sowieso wel los, kan ie lekker rondwandelen![]()
Dus ik loop de hele dag heen en weer te rennen denk ik zo
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
off topic maar kruipt Lena al eigenlijk?
Puck heeft er ook niks aan maar ik heb geen ander kind om te kunnen meeten dus hij moet het er maar mee doen
True, true. Ik dump dat ding ook wel in de duowagen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:50 schreef Orea het volgende:
Clau, als het goed is kan je daar de EHBO ruimte oid voor gebruiken.. als je twijfelt, meenemenbeter voor niks dan dat je hem nodig blijkt te hebben maar je je kolf niet hebt meegenomen!
Neenee! Floris valt heus wel op oudere vrouwen!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:10 schreef Orea het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Floris is dus al bezet hè??
Einde dienst mededeling!
Senna zit absoluut niet de hele tijd stil, denk ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:04 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nou als ze lange tijd stil zit vind ik dat wel handig ja... Maar Minke maakt dat uberhaupt niet uit, ik geloof dat ze mijn ongevoel voor warm en koud heeft gekregen
Geweldigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vermoed dat Ivan het tegendeel van Senna zal zijn. Die rent van het ene beest naar het andere.
"Mama, zebra!"
Heb ik de zebra net gespot.
"Mamaaaa, kom nou! Lulululaf!"
Bij Senna kan het twee kanten op: of ze vindt alles interessant en heeft veeeeel tijd nodig (niet eens per se de dieren, hoor, maar ook steentjes, blaadjes, andere kindjes, een vuilnisbakquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vermoed dat Ivan het tegendeel van Senna zal zijn. Die rent van het ene beest naar het andere.
"Mama, zebra!"
"Mamaaaa, kom nou! Lulululaf."
o echt heerlijk dat enthousiasme!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
"Mama, zebra!"
Is één maat inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:20 schreef miss_sly het volgende:
hahaha, ik geloof je meteen, Oreamaar is dat een maat dan? Senna is een jaar ouder dan Leia!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:10 schreef Orea het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Floris is dus al bezet hè??
Einde dienst mededeling!
quote:
Wolf vindt vermoedelijk alle prullebakken in het park erg interessantquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
"Mama, zebra!"
Nou, precies! Zo heb ik net een posting 'ingeslikt' waarin ik zei dat Ivan de laatste tijd zo goed luistert en meeloopt. Zul je net zien dat het morgen een drama is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij Senna kan het twee kanten op: of ze vindt alles interessant en heeft veeeeel tijd nodig (niet eens per se de dieren, hoor, maar ook steentjes, blaadjes, andere kindjes, een vuilnisbak) of ze gaat met een sneiltreinvaart overal langs (ah, olifant, leuk, gaan we nu naar de leeuwen, kijk, leeuw, gaan we nu naar de papegaaien)
Flirten magquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Oh en hij flirt wel met andere vrouwen trouwens, maar hij blijft Leia wel trouw hoor!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Orea het volgende:
[..]
Flirten magdoet Leia ook!
onderweg honger krijgen, maar thuis eten![]()
![]()
Ik koop ze tegenwoordig in Chinaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef miss_sly het volgende:
Tof, thanks! Als ze nou leuk staan, ben ik misschien toch wel verplicht ook wat beenwarmers te kopen
is t koud genoeg voor zn skipak?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wolf vindt vermoedelijk alle prullebakken in het park erg interessantbij iedere bak :BAH! en wijzend vingertje.
En gaat alle steentjes, eikels en blaadjes oprapen. ''EIKOLL' eikolll''
hahaha nee joh! Maar daar komen komende winter hopelijk heel veel aktie foto's van als hij dat pak aanheeft hoor, ik gok dat hij dat dan vrijwel alleen maar aanheeft die periode buitenquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:51 schreef NieuweUser het volgende:
Dames, ik wens jullie morgen heel veel plezier! Ik ga toch niet mee. Als er een keer een soortgelijke meet meer richting Twente is, ga ik zeker proberen om te komen.
Ik wilde net vertellen dat ik Nathan gewoon voorin naast mij zet (mag volgens de RDW) vind hij een stuk leuker en houdt de reis gezellig (2 uur volgens google maps).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:51 schreef NieuweUser het volgende:
Dames, ik wens jullie morgen heel veel plezier! Ik ga toch niet mee. Als er een keer een soortgelijke meet meer richting Twente is, ga ik zeker proberen om te komen.
Ik denk dat het hier ook niet zo lang meer duurt voordat we die dingen aanschaffenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:48 schreef Spewey het volgende:
Zoë haat in de auto zitten, behalve als ze Timmy Time of Tom & Jerry kan kijken, dus ik ben nog altijd heel blij met die schermpjes achterin. (hoewel ik er in den beginne op tegen was)
Tv kijken vind ie niet echt boeiend, dus hebben er nu nog weinig aan, maar ga later echt wel schermpjes aanschaffen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier ook niet zo lang meer duurt voordat we die dingen aanschaffenalhoewel het tot nu toe nog erg goed gaat zonder en ik dat zo lang mogelijk wil rekken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:48 schreef Spewey het volgende:
Zoë haat in de auto zitten, behalve als ze Timmy Time of Tom & Jerry kan kijken, dus ik ben nog altijd heel blij met die schermpjes achterin. (hoewel ik er in den beginne op tegen was)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef Orea het volgende:
Ik denk dat het hier ook niet zo lang meer duurt voordat we die dingen aanschaffenalhoewel het tot nu toe nog erg goed gaat zonder en ik dat zo lang mogelijk wil rekken
voor thomas hebben we ook schermpje, maar lucas is van de volgende actievere generatie:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
Tv kijken vind ie niet echt boeiend, dus hebben er nu nog weinig aan, maar ga later echt wel schermpjes aanschaffen!vooral voor lange reizen!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:55 schreef Cooki het volgende:
[..]
[..]
[..]
voor thomas hebben we ook schermpje, maar lucas is van de volgende actievere generatie:
ipad ftwecht: n uitkomst
![]()
nog beter dan cookies![]()
nou n ander tablet dan, voor je kind he, niet voor jezelfquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik heb geen Ipad, en ga dr ook geen kopen ook!
Ben meer van dr android
Ja!! Daarom ben ik ook zo benieuwd naar Wolf en Ivanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:34 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar Ivan! juni of juli 2010 bij Twinkly heb ik hem en Minke voor het laatst gezien.
Toen vonden we het allemaal nog zo knap dat Niels al langs de tafel stond geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |