abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103390920
Ik neem gewoon muppets fleecepak mee en daaronder doe ik gewone kleren.. gewoon normale.. Fleecepak is warm genoeg! En als ze het wel koud krijgt prop ik haar onder mijn jas :Y) O+
pi_103390943
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:05 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Minder nog toch? Minke is van 23-12, Isa toch 30e of 31e?
Dan is het een weekje inderdaad! In mijn hoofd zat 20-12. Isa is van 30-12.
pi_103391153
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris mag sowieso wel los, kan ie lekker rondwandelen O+
Dus ik loop de hele dag heen en weer te rennen denk ik zo :')
Muppet gaat tegenwoordig in plassen zitten dus echt wel dat ze vaak in de buggy zit. :D (geheel tegen haar zin though)
pi_103391173
Even voor de duidelijkheid: Floris is dus al bezet hè??

Einde dienst mededeling!
pi_103391188
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
off topic maar kruipt Lena al eigenlijk?

Puck heeft er ook niks aan maar ik heb geen ander kind om te kunnen meeten dus hij moet het er maar mee doen :')
:D!

Toen Ivan zo oud was als Puck nu is gingen we ook voor het eerst met hem naar de dierentuin, de Beekse Bergen. Hij heeft er weinig van meegekregen. Maar ach, wij hadden het leuk. :')

Nee, Lena kruipt nog niet. Ze rolt heel geroutineerd, en schuift en draait, en oefent intussen flink met kruipen. Ze kan zelfs nog maar net stevig zitten. Ik plaatste net een foto van Ivan toen hij even oud was, die stond toen al.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103391244
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:50 schreef Orea het volgende:
Clau, als het goed is kan je daar de EHBO ruimte oid voor gebruiken.. als je twijfelt, meenemen :Y beter voor niks dan dat je hem nodig blijkt te hebben maar je je kolf niet hebt meegenomen!
True, true. Ik dump dat ding ook wel in de duowagen. :+
pi_103391282
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:10 schreef Orea het volgende:

Einde dienst mededeling!
Neenee! Floris valt heus wel op oudere vrouwen!! :6
pi_103391381
Sorry, maar ze zijn al uitgehuwelijkt :P
pi_103391412
Ik doe Ivan gewoon een spijkerbroek aan en geen maillot of iets dergelijks eronder. Zó koud is het ook weer niet.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:15:20 #260
5428 crew  miss_sly
pi_103391466
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:04 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Nou als ze lange tijd stil zit vind ik dat wel handig ja... Maar Minke maakt dat uberhaupt niet uit, ik geloof dat ze mijn ongevoel voor warm en koud heeft gekregen :+
Senna zit absoluut niet de hele tijd stil, denk ik :D En ik heb al vaker gemerkt dat ze het niet fijn vindt om te warm gekleed te zijn. Dus ik ga voor een legging/maillot en neem dan voor de zekerheid wel een extra broek mee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103391522
Of beenwarmers, miss?
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:17:17 #262
5428 crew  miss_sly
pi_103391590
Heb ik niet, nooit over nagedacht dat die ook voor zulke gelegenheden kunnen en dus niet gekocht wegens neit meer dragen :D
pi_103391701
Ik neem een buggy mee voor als hij ik het achterna rennen zat ben :P
Ben benieuwd of hij zin heeft om een beetje te luisteren morgen.Vaak rent hij gewoon zonder nog om te kijken weg naar het meest interessantste wat hij ziet.
Echt, ik begrijp mensen met tuigjes voor hun kind ineens een stuk beter!

Wolf krijgt gewoon een spijkerbroek,longsleeve en vest aan, we leven niet op de Noordpool hoor

Ben echt benieuwd of en hoe de kindjes onderling op elkaar zullen reageren! :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_103391731
Ik kan wel een extra paar meenemen als je wilt :P ik heb er nogal wat :') (what a surprise)
pi_103391753
Ik vermoed dat Ivan het tegendeel van Senna zal zijn. Die rent van het ene beest naar het andere. :+

"Mama, zebra!"
Heb ik de zebra net gespot.
"Mamaaaa, kom nou! Lulululaf!"
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:20:26 #266
5428 crew  miss_sly
pi_103391800
hahaha, ik geloof je meteen, Orea :D maar is dat een maat dan? Senna is een jaar ouder dan Leia!
pi_103391893
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vermoed dat Ivan het tegendeel van Senna zal zijn. Die rent van het ene beest naar het andere. :+

"Mama, zebra!"
Geweldig O+
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:21:58 #268
5428 crew  miss_sly
pi_103391914
quote:

"Mama, zebra!"
"Mamaaaa, kom nou! Lulululaf."
Bij Senna kan het twee kanten op: of ze vindt alles interessant en heeft veeeeel tijd nodig (niet eens per se de dieren, hoor, maar ook steentjes, blaadjes, andere kindjes, een vuilnisbak :') ) of ze gaat met een sneiltreinvaart overal langs (ah, olifant, leuk, gaan we nu naar de leeuwen, kijk, leeuw, gaan we nu naar de papegaaien) :D
pi_103391927
quote:

"Mama, zebra!"
o echt heerlijk dat enthousiasme! O+
pi_103391960
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:20 schreef miss_sly het volgende:
hahaha, ik geloof je meteen, Orea :D maar is dat een maat dan? Senna is een jaar ouder dan Leia!
Is één maat inderdaad ;) voor een baby zijn ze HEEEEEL groot, maar ze kunnen tot 4 jaar.. bij 4 jaar zijn het gewoon onderbeen warmers :P Leia en Senna zijn even groot ongeveer :') dus dat komt wel goed :)

Ik gooi wel een extra paar in de tas ;)
pi_103391992
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:10 schreef Orea het volgende:

Einde dienst mededeling!
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:13 schreef Orea het volgende:
Sorry, maar ze zijn al uitgehuwelijkt :P
O+
:D
:Y

Oh en hij flirt wel met andere vrouwen trouwens, maar hij blijft Leia wel trouw hoor!
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:23:00 #272
5428 crew  miss_sly
pi_103392002
Tof, thanks! Als ze nou leuk staan, ben ik misschien toch wel verplicht ook wat beenwarmers te kopen :+
pi_103392049
quote:

"Mama, zebra!"
Wolf vindt vermoedelijk alle prullebakken in het park erg interessant :') bij iedere bak :BAH! en wijzend vingertje.
En gaat alle steentjes, eikels en blaadjes oprapen. ''EIKOLL' eikolll''
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_103392093
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bij Senna kan het twee kanten op: of ze vindt alles interessant en heeft veeeeel tijd nodig (niet eens per se de dieren, hoor, maar ook steentjes, blaadjes, andere kindjes, een vuilnisbak :') ) of ze gaat met een sneiltreinvaart overal langs (ah, olifant, leuk, gaan we nu naar de leeuwen, kijk, leeuw, gaan we nu naar de papegaaien) :D
Nou, precies! Zo heb ik net een posting 'ingeslikt' waarin ik zei dat Ivan de laatste tijd zo goed luistert en meeloopt. Zul je net zien dat het morgen een drama is. :+
pi_103392107
Ik vermoed dat Floris op de struiken afgaat: "bo"
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:25:20 #276
5428 crew  miss_sly
pi_103392157
Ow, en grote kans dat Senna morgen aan iedereen gaat vragen "Hoe heet jij?" !
pi_103392239
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:22 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

[..]

O+
:Y

Oh en hij flirt wel met andere vrouwen trouwens, maar hij blijft Leia wel trouw hoor!
Flirten mag :Y doet Leia ook!

onderweg honger krijgen, maar thuis eten :P ^O^

pi_103392317
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Orea het volgende:

[..]

Flirten mag :Y doet Leia ook!

onderweg honger krijgen, maar thuis eten :P ^O^

_O-
Vandaag bij de hema was ie ook bezig, een vrouw zei al: wat een flirt :')
15 maanden oud...
pi_103392505
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef miss_sly het volgende:
Tof, thanks! Als ze nou leuk staan, ben ik misschien toch wel verplicht ook wat beenwarmers te kopen :+
Ik koop ze tegenwoordig in China O-) ¤ 2,50 per paar incl. verzendkosten en het zijn gewoon dezelfde als de 'officiele' babylegs (en die zijn rond de ¤ 12/¤ 15 excl. verzenden :'))

*)

Ik neem wel wat mee :P
pi_103392512
Ik denk dat ik het meest nog nieuwsgierig ben naar Wolf! Jemig, wat heb ik die lang niet gezien, Poppejans!
pi_103392636
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Wolf vindt vermoedelijk alle prullebakken in het park erg interessant :') bij iedere bak :BAH! en wijzend vingertje.
En gaat alle steentjes, eikels en blaadjes oprapen. ''EIKOLL' eikolll''
is t koud genoeg voor zn skipak? O+ *)
pi_103392764
Ik ben ook erg benieuwd naar Ivan! juni of juli 2010 bij Twinkly heb ik hem en Minke voor het laatst gezien.
Toen vonden we het allemaal nog zo knap dat Niels al langs de tafel stond geloof ik
pi_103392846
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:33 schreef Cooki het volgende:

[..]

is t koud genoeg voor zn skipak? O+ *)
hahaha nee joh! Maar daar komen komende winter hopelijk heel veel aktie foto's van als hij dat pak aanheeft hoor, ik gok dat hij dat dan vrijwel alleen maar aanheeft die periode buiten O+
pi_103393892
Dames, ik wens jullie morgen heel veel plezier! Ik ga toch niet mee. Als er een keer een soortgelijke meet meer richting Twente is, ga ik zeker proberen om te komen. :)
pi_103395074
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:51 schreef NieuweUser het volgende:
Dames, ik wens jullie morgen heel veel plezier! Ik ga toch niet mee. Als er een keer een soortgelijke meet meer richting Twente is, ga ik zeker proberen om te komen. :)
:* jammer maar begrijpelijk :Y
pi_103396767
Heel veel plezier!!! (ik vind het zo jammer dat het totaal niet handig uitkomt hier)
*poef* nu is het weg
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:34:19 #287
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103397377
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:51 schreef NieuweUser het volgende:
Ik wilde net vertellen dat ik Nathan gewoon voorin naast mij zet (mag volgens de RDW) vind hij een stuk leuker en houdt de reis gezellig (2 uur volgens google maps).
pi_103397917
Is een optie hoor Pessie! :Y

't is dat muppet het achterin prima vind, vooral in mijn auto (dan kijkt ze prima over de rand :D in Mart zijn auto niet.. vind ze veel minder leuk! Dus denk dat daar voorin ook meer een succes is :))

Kaatje, jammer ... maar ook begrijpelijk hoor! :Y
pi_103398269
Floris vindt achterin ook prima, dus laat m daar maar lekker.
Denk dat ie voorin ook best gezellig zou vinden trouwens, maar is weer onhandig als er iemand anders mee moet :)
pi_103398347
Zoë haat in de auto zitten, behalve als ze Timmy Time of Tom & Jerry kan kijken, dus ik ben nog altijd heel blij met die schermpjes achterin. (hoewel ik er in den beginne op tegen was)
pi_103398574
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:48 schreef Spewey het volgende:
Zoë haat in de auto zitten, behalve als ze Timmy Time of Tom & Jerry kan kijken, dus ik ben nog altijd heel blij met die schermpjes achterin. (hoewel ik er in den beginne op tegen was)
Ik denk dat het hier ook niet zo lang meer duurt voordat we die dingen aanschaffen :D alhoewel het tot nu toe nog erg goed gaat zonder en ik dat zo lang mogelijk wil rekken :D
pi_103398592
Floris vindt t de ene keer erger dan de andere keer.
Toen we op vakantie gingen (Duitsland, 4,5 uur rijden), was ie op de heenweg toen we net de snelweg opgingen in slaap gevallen, maar werd na 3 kwartier wakker doordat we opeens hard moesten remmen. En vanaf Venlo was ie aan t mopperen, bijna tot we er waren, was best lang :D Was net te moe om gezellig te zijn, maar had te lang geslapen om in slaap te komen :')
Op de terugweg heeft ie ruim 1,5 uur geslapen, na een uurtje is ie in slaap gevallen en toen we de Nederlandse grens bij Breda overgingen werd ie wakker. Dus toen moesten we nog een klein uurtje en dat ging ook prima.
Ik verwacht morgen geen problemen trouwens. Ach en anders merk ik t vanzelf :) Niks wat een koekje niet kan oplossen :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef Orea het volgende:

[..]

Ik denk dat het hier ook niet zo lang meer duurt voordat we die dingen aanschaffen :D alhoewel het tot nu toe nog erg goed gaat zonder en ik dat zo lang mogelijk wil rekken :D
Tv kijken vind ie niet echt boeiend, dus hebben er nu nog weinig aan, maar ga later echt wel schermpjes aanschaffen!
vooral voor lange reizen!
pi_103398835
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:48 schreef Spewey het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef Orea het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
Tv kijken vind ie niet echt boeiend, dus hebben er nu nog weinig aan, maar ga later echt wel schermpjes aanschaffen!vooral voor lange reizen!
voor thomas hebben we ook schermpje, maar lucas is van de volgende actievere generatie:
ipad ftw w/ echt: n uitkomst :Y
nog beter dan cookies :+ :P
pi_103398993
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:55 schreef Cooki het volgende:

[..]

[..]

[..]

voor thomas hebben we ook schermpje, maar lucas is van de volgende actievere generatie:
ipad ftw w/ echt: n uitkomst :Y
nog beter dan cookies :+ :P
Ik heb geen Ipad, en ga dr ook geen kopen ook!
Ben meer van dr android :P
pi_103399021
Zoë is 2 weken ouder dan Lucas maar die heeft pech, ik ben Toos Ipadloos :')

Ik ben ook meer androidfan, krijg zo'n tab voor sinterklaas (die ik helemaal niet wil, volgens mij wil m'n meneer 'm gewoon zelf :'))
pi_103399055
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Ik heb geen Ipad, en ga dr ook geen kopen ook!
Ben meer van dr android :P
nou n ander tablet dan, voor je kind he, niet voor jezelf :P
android tablets voor floris
pi_103400083
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:34 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar Ivan! juni of juli 2010 bij Twinkly heb ik hem en Minke voor het laatst gezien.
Toen vonden we het allemaal nog zo knap dat Niels al langs de tafel stond geloof ik
Ja!! Daarom ben ik ook zo benieuwd naar Wolf en Ivan O+ twas zo leuk toen, met die 2 grote kereltjes al (N en I) en dan Wolf die vooral heeeeeel erg bij mama wilde blijven ;) maar wolf heb ik ook nog in Utrecht gezien in oktober vorig jaar... Maar das ook al weer lang geleden... Nu zijn ze gewoon mobiel en al! :+

NieuweUser, begrijpelijk hoor! Hopelijk kunnen we toch nog es meeten O+
pi_103400262
Lijkt me gewoon geweldig om de kindjes die ik nu alleen op foto heb kunnen bewonderen, live te aanschouwen. O+

Ik heb die dreumes die niet praat en heel erg ehm pittig is. :')
pi_103402456
Als je iemand vals hoort zingen dan ben ik het :') Ik kan totaal niet zingen maar Puck wordt direct rustig als ik voor hem zing. Vooral in de maneschijn. Dat zing ik dus zo'n 25x per dag dus morgen vast ook :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103402527

Kijk uit voor Zoë dan, als ik dat zing komt ze me meppen. :') (Ryan vindt het wel heel leuk namelijk)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')