Ow.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow.
Heb net een bloemkoolschotel met aardappelschijfjes en gehakt op
Maar ik woon niet in het bos of een ton en laat staan in Boston!
waquote:
Ik ben even op de rem aan het trappen inderdaad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Goedd.. druk met van alles en nog wat!! Jij ook lekker druk las ik!
Je reed taxi begreep ik?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben even op de rem aan het trappen inderdaad.
Om jouquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Om mij blijkbaar.
Of hadden jullie een grappig incrowd momentje.
De retoriekkkk. Iquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom vraag je er dan ook überhaupt naar.
Wat is er Lutte?quote:
Ik kan geenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat is er Lutte?Ben je boos?
Met mij kan je alles bespreken hoor!
Ik ben een zeer betrouwbare perzoon!
Eckt!
Jawelllllquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je wat voor zooi die beesten maken, en ze moeten eten...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan geenmeer zien hahaha
Ligt niet eens aan FOK! maar ik ging maar weer eens op msn en die
is echt zo erg
We zitten sinds een week met drie exemplaren, dra-ma.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je wat voor zooi die beesten maken, en ze moeten eten...
Ik heb er nog maar één. Nummer twee heeft een maand geleden ofzo de kuierlatten genomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
We zitten sinds een week met drie exemplaren, dra-ma.
Klopt. Vond ik leuk te makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt een afzichtelijk afgrijselijk sint ui.
Balen manquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar één. Nummer twee heeft een maand geleden ofzo de kuierlatten genomen.
Tinypic gebruik ik altijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
NOUUUUU ik snap er niks van!
Zijn er nog andere sites om plaatjes up te loaden?
Hé, ik ben wel eerlijk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Vond ik leuk te makenDankje!
Ik repsecteer je keuze na het in overweging nemen van de keuze die gemaakt diende te worden.quote:
Failquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Eindelijk.. hij doet het.. LUTTE HIER KOMT IE!!!
http://tinypic.com/?t=postupload
Top.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik repsecteer je keuze na het in overweging nemen van de keuze die gemaakt diende te worden.
Mijn ogenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Eindelijk.. hij doet het.. LUTTE HIER KOMT IE!!!
[ afbeelding ]
Ja, die zijn echt verskrikkelijk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn ogen
Al vallen deze wel mee, die nieuwe is nog erger.
Wat een climax trouwens, hou ervan
Eten? Boeken? CD's? DVD's? Bon voor het een of ander?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand tips om te vragen voor Sinterklaas?
En geen sokken, ondergoed, of schoolspullen aub
Heb hem eventjes verteld dat-ie zich heeft verslapen voor het werkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kusjons aan hem.. of .. doe maar groetjes!
graag een bord aapdappels, bloemkool met kerriesaus, en een biefstukjequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eten? Boeken? CD's? DVD's? Bon voor het een of ander?
Schnitzelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
graag een bord aapdappels, bloemkool met kerriesaus, en een biefstukje
Of een enkelkettinkje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat. Of gewoon een zak pinda's. Jouw Sinterklaas, jouw keusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een zak pinda's a 35 euro's..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat. Of gewoon een zak pinda's. Jouw Sinterklaas, jouw keus
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kreeg even een heel grappig beeld van een vrachtwagen met borrelnootjes die komt lossen
I'll make it!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kreeg even een heel grappig beeld van een vrachtwagen met borrelnootjes die komt lossen
Ik hoef het niet te kopen dan he... het is dan voor mij..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:05 schreef JJH het volgende:
[..]
De man van de notenkraam op de markt zal je wel gek staan aankijken.
Verandering van users doet postenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het wel eng... al 81 posts... binnen een dik uur.. Tegenwoordig stond daar toch 3 dagen voor hier?
Doe lief.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zie nog geen eckte nieuwe mensen.. alleen maar oude koeien uit die sloot van hiernaast
Ik ben een oude koe uit de sloot van hiernaast.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zie nog geen eckte nieuwe mensen.. alleen maar oude koeien uit die sloot van hiernaast
Maar die oude koeien zijn wel weer een veranderingquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben een oude koe uit de sloot van hiernaast.
Maar hij is wel oud!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar die oude koeien zijn wel weer een verandering
Hans ik noem je geen oude koe hoor
IK BEN NIET OUD!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pat wordt over een paar dagen ook oud, plaag hem daar maar mee hihi.
Dat is niet oud, dat is grootquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nog niet oud oud.. das pas bij 25+
Dus ik ben oud oud, fijne vent ben jij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nog niet oud oud.. das pas bij 25+
Ha, Kardianaal!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is niet oud, dat is groot
Jij niet, want jij bent taxichauffeur!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus ik ben oud oud, fijne vent ben jij.
En die blijven eeuwig jong.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij niet, want jij bent taxichauffeur!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
Ik ga kapot.
2 bananen in de supermarkt kopen krijgt vanaf vandaag een andere betekenis
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent wel verrekte seksie!
Nope, maar ik heb wel zo'n idee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hoort ook allerlei dingen... je hebt het vast al gehoord?
Ik ga hier echt niet melden dat de derde al op komst is hoor!quote:
En ook niet op twitter!quote:
Jij bent in verwachting van een banaan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga hier echt niet melden dat de derde al op komst is hoor!
Zie ik eruit als Arnold? En zit Danny De Vito naast me?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent in verwachting van een banaan?
Ik heb nog steeds geen idee waar het over gaat, dus. Nee?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie ik eruit als Arnold? En zit Danny De Vito naast me?
Jij ook Renéquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:51 schreef Renesite het volgende:
Ik duik er ook in. Nog ff een nalig in bed... en daarna ook slapen.
Alvast een goedenacht
Jij bent overgestapt naar htc?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
Benny
Ok voordeel aan de HTC is groter scherm. Voor de rest nog geen voordelen ontdekt
Nee ik nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent overgestapt naar htc?
Ik heb gemist dat pasen, pinksteren én kerst op één dag vielen?
Skande, dat is toch al een paar dagen bekend?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent overgestapt naar htc?
Ik heb gemist dat pasen, pinksteren én kerst op één dag vielen?
Er is meer aan te passen... widgets en wat nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
Benny
Ok voordeel aan de HTC is groter scherm. Voor de rest nog geen voordelen ontdekt
en je kunt de batterij eruit halen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is meer aan te passen... widgets en wat niet
Ik zit hier niet echt dagelijks meer, sorry.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Skande, dat is toch al een paar dagen bekend?
hij had ruzie met de contactenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is meer aan te passen... widgets en wat niet
ik heb hem ook nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit hier niet echt dagelijks meer, sorry.
Als je een contact hebt zou je gewoon een telefoonnummer eraan moeten kunnen koppelenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij had ruzie met de contacten
Overgenomen van Facebook, wilde hij nummers toevoegen kon dat niet.... Veel schelden op dat ding. Toen ging ik kijken, toen heb ik maar wat gedaan, een nieuw contact aangemaakt met telefoonnummer, en die gekoppeld aan dat facebookcontact.
Beetje omslachtigMaar geen gezeur meer gehoord.
Maar ben nou benieuwd hoe je dan wel een nummer kan toevoegen aan zo'n facebook profiel.
En Widgets? Is dat leuk?
Ik had dat allemaal op mijn simkaart staan, en android heeft dat zelf allemaal met facebook enzo gekoppeld, voor zover mogelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij had ruzie met de contacten
Overgenomen van Facebook, wilde hij nummers toevoegen kon dat niet.... Veel schelden op dat ding. Toen ging ik kijken, toen heb ik maar wat gedaan, een nieuw contact aangemaakt met telefoonnummer, en die gekoppeld aan dat facebookcontact.
Beetje omslachtigMaar geen gezeur meer gehoord.
Maar ben nou benieuwd hoe je dan wel een nummer kan toevoegen aan zo'n facebook profiel.
En Widgets? Is dat leuk?
ja dat doet hij echt niet, het is een facebook contactquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je een contact hebt zou je gewoon een telefoonnummer eraan moeten kunnen koppelen
Maar hij heeft een iPhonequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had dat allemaal op mijn simkaart staan, en android heeft dat zelf allemaal met facebook enzo gekoppeld, voor zover mogelijk.
Nog nooit problemen of moeilijkheden gehad eigenlijk.
Sim kaart, zonder s.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar hij heeft een iPhoneEN geen idee hoe je de nummers van de iPhone op de Simskaart zet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
misschien kan het, maar geen idee hoequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Sim kaart, zonder s.
Kan iPhone dat niet?
Maar ik dacht dat iPhone zo geniaal goed geweldig en prachtig en vooral heel erg veel beter dan al het andere was.
Sorry for the sarcasm.
Ik heb ff gekeken...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat doet hij echt niet, het is een facebook contact
Hij wilde hem al bijna terugbrengen naar de winkel
Gelukkig heb ik deze oplossing gevonden
vaag tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken...
Je moet idd een normaal contact hebben waaraan facebook is gekoppeld om wat toe te voegen, andersom kan niet.
Ik werk sowieso vanuit mijn Google contactenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vaag toch
Maar ik ga X Factor USA kijken
Robby en werken vanuit Google contactenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik werk sowieso vanuit mijn Google contacten
Tschuss Hansie.quote:
fapquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:41 schreef iBenny het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)am-sandwich-aan.html
Geenstijl, zie je de piccasquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:13 schreef iBenny het volgende:
Sieneke liet borsten vergroten
Dit meen je niet____!
Ik vraag me af wat ze na de letter Z gaan doen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:41 schreef iBenny het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)am-sandwich-aan.html
Goeiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze na de letter Z gaan doen?
Hmm?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:23 schreef iBenny het volgende:
Ik wil die beelden die ze in hun tuin hebben staan ook
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:52 schreef iBenny het volgende:
Ik moet voor school een website over Nijntje maken
hahahaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:01 schreef iBenny het volgende:
Het is eerlijk gezegd wel een uitdaging
Wat danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Vrijdag even naar de belastingdienst
Klopt niks van bij mijn moeder en mij... Huurtoeslag krijgt ze opeens een 4de deel van ofzo.. zorgtoeslag beide nog maar de helft.. Die kerel die dat voor haar invulde elk jaar heeft mij als toeslagpartner erbij gedaan... klootzak.. Hij zou alles opnieuw doen.. maar voor ons gevoel klopt er geen hout van.quote:
Lekker danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt niks van bij mijn moeder en mij... Huurtoeslag krijgt ze opeens een 4de deel van ofzo.. zorgtoeslag beide nog maar de helft.. Die kerel die dat voor haar invulde elk jaar heeft mij als toeslagpartner erbij gedaan... klootzak.. Hij zou alles opnieuw doen.. maar voor ons gevoel klopt er geen hout van.
Dus we gaan het even na laten kijken enzo.
...en dit is tot nu toe het resultaat:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:52 schreef iBenny het volgende:
Ik moet voor school een website over Nijntje maken
Ohw zoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kan dat nou.Je gebruikt de toepasselijke kleuren!
Het is beter dan mijn site:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
...en dit is tot nu toe het resultaat:
http://nijntje.viaxes.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is beter dan mijn site:
het komt in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet naar wijzen. Ook niet voeden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet een bijsluiter bij mezelf schrijven
My god, dat is niet te doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet een bijsluiter bij mezelf schrijven
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe eerder de deadline hoe beter toch? Op 26 november heb je er een hoofdstuk aan bijsluiter bij.
in 2,5 maand had ik mijn afstudeeronderzoek af.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe eerder de deadline hoe beter toch? Op 26 november heb je er een hoofdstuk aan bijsluiter bij.
Kun je niet met je eigen bijsluiter vergelijken hé.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
in 2,5 maand had ik mijn afstudeeronderzoek af.
Uiteraard.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kun je niet met je eigen bijsluiter vergelijken hé.
Wel knap derhalve.
Neee... mijn droombeeldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:34 schreef Renesite het volgende:
MARI EN ZIJN 29 JAAR JONGERE VRIEND! UIT ELKAAR!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tim_Knolquote:
Doorbraak? Wie de neuk is het en waarin is hij doorgebroken?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tim_Knol
Doorbraak kwam in 2009 na optreden op Lowlands. Kwam vaak langs bij DWDD
Hahaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 06:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een doodzonde begaan..
Ik ging rennen om de trein te halen..
Ik ken hem nog steeds niet na het lezen van wikiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tim_Knol
Doorbraak kwam in 2009 na optreden op Lowlands. Kwam vaak langs bij DWDD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit gehoord, nooit gezien. Zal wel gehyped worden bij DWDD of zo, maar dat programma (of beter gezegd, de presentator) vind ik ook al zo irritant interviewen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken hem nog steeds niet na het lezen van wiki
ik hou ook niet van die presentator nee.... en DWDD is ook al net zo kutquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nooit gehoord, nooit gezien. Zal wel gehyped worden bij DWDD of zo, maar dat programma (of beter gezegd, de presentator) vind ik ook al zo irritant interviewen.
Ik kijk niet door die eikel. Godsgruwelijk irritant zoals hij mensen onderbreekt en zichzelf zo fantastisch vindt. Maar ja, zomergasten is ook al zo boredom geworden met die nieuwe presentator. Waar is van Disquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hou ook niet van die presentator nee.... en DWDD is ook al net zo kut
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
Na lang wachten eindelijk binnen, mn nieuwe EI-Phone!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Joecheiquote:
*boks*quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:45 schreef Pheno het volgende:
Ik een Batman in Arkham City, BAM. En een Drake in Uncharted 3. BAM
Bestaat-ie niet toevallig al?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef Pheno het volgende:
En ondertussen snap ik niet waarom een stuk programmeercode niet werkt
Ik zet iets in variabele a: werkt niet
ik maak om te testen een variabele b en zet daar precies hetzelfde in: daar werkt het wel.
Ik kijk al rond waar de camera hangt.
Nee, ik stap er doorheen, regel voor regel en de ene keer zet ie de waarde er wel in en bij de variabele die ik wil hebben, dan niet. Nu dus een workaround, maar het is geen nette code. Het heeft niet met naamgeving te maken, maar wat dan wel, geen idee !_quote:
haha vieserd!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:47 schreef heloef het volgende:
Ik lees variabele en ik krijg meteen weer stijfjens door Javascript.
Ohw, je brengt me op een ideequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Foei bennyboy..
heb je al iets over lijntje erop?
Nou, het moet aan bepaalde eisen voldoen. Dat doet het nu wel. Maar je kunt ook extra punten verdienen... door bijv. een easter egg(verborgen grapje). Dus als ik zo'n ding erin weet te verwerkenquote:
En als de leraar m vind, krijg je extra punten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, het moet aan bepaalde eisen voldoen. Dat doet het nu wel. Maar je kunt ook extra punten verdienen... door bijv. een easter egg(verborgen grapje). Dus als ik zo'n ding erin weet te verwerken
Hoe dat precies zit weet ik eigenlijk niet... want als dat zo is, kun je natuurlijk ook zeggen dat er wat in zit terwijl dat neit zo isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En als de leraar m vind, krijg je extra punten?
JE MOET GEWOON BETER ZOEKEN MEESTER EINZ EINZ EINZquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe dat precies zit weet ik eigenlijk niet... want als dat zo is, kun je natuurlijk ook zeggen dat er wat in zit terwijl dat neit zo is
Zoiets jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
JE MOET GEWOON BETER ZOEKEN MEESTER EINZ EINZ EINZ
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik feliciteer je net op Facebook...
Hier ook dan maar...
Gefeliciteerd!![]()
ja maar lenoie is ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:42 schreef iBenny het volgende:
Jennifer dr album is tof. Eigenlijk een stuk beter dan die van Leonie
Ik maak huiswerkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kusje
Waaromben jij nog wakker dam
Zitten er wel leuke apps bij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou Nou,, Poe Poe,, ik kreeg een SMS van Hi dat ik gratis apps mag downloaden, ter compensatie..
Ik heb nu niet eens apps op whatsapp na.. wat moet ik met die rommel ?
Dat is toch appeltje eitjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geen idee! Ik snap dat toch allemaal niet
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
En ondertussen doet internet het ALWEER niet op mijn Blackberry
quote:De eindsprint is ingezet. Nog precies een week te gaan waarin gestemd kan worden op FOK.nl voor de Website van het Jaar. Stemmen kan nog tot 10:00 uur op 28 oktober!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
doet t alweer hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is toch appeltje eitje
[..]
Dat meen je niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |