Ik heb er nog maar één. Nummer twee heeft een maand geleden ofzo de kuierlatten genomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
We zitten sinds een week met drie exemplaren, dra-ma.
Klopt. Vond ik leuk te makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt een afzichtelijk afgrijselijk sint ui.
Balen manquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar één. Nummer twee heeft een maand geleden ofzo de kuierlatten genomen.
Tinypic gebruik ik altijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
NOUUUUU ik snap er niks van!
Zijn er nog andere sites om plaatjes up te loaden?
Hé, ik ben wel eerlijk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Vond ik leuk te makenDankje!
Ik repsecteer je keuze na het in overweging nemen van de keuze die gemaakt diende te worden.quote:
Failquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Eindelijk.. hij doet het.. LUTTE HIER KOMT IE!!!
http://tinypic.com/?t=postupload
Top.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik repsecteer je keuze na het in overweging nemen van de keuze die gemaakt diende te worden.
Mijn ogenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Eindelijk.. hij doet het.. LUTTE HIER KOMT IE!!!
[ afbeelding ]
Ja, die zijn echt verskrikkelijk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn ogen
Al vallen deze wel mee, die nieuwe is nog erger.
Wat een climax trouwens, hou ervan
Eten? Boeken? CD's? DVD's? Bon voor het een of ander?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand tips om te vragen voor Sinterklaas?
En geen sokken, ondergoed, of schoolspullen aub
Heb hem eventjes verteld dat-ie zich heeft verslapen voor het werkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kusjons aan hem.. of .. doe maar groetjes!
graag een bord aapdappels, bloemkool met kerriesaus, en een biefstukjequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eten? Boeken? CD's? DVD's? Bon voor het een of ander?
Schnitzelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
graag een bord aapdappels, bloemkool met kerriesaus, en een biefstukje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |