ja dat doet hij echt niet, het is een facebook contactquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je een contact hebt zou je gewoon een telefoonnummer eraan moeten kunnen koppelen
Maar hij heeft een iPhonequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had dat allemaal op mijn simkaart staan, en android heeft dat zelf allemaal met facebook enzo gekoppeld, voor zover mogelijk.
Nog nooit problemen of moeilijkheden gehad eigenlijk.
Sim kaart, zonder s.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar hij heeft een iPhoneEN geen idee hoe je de nummers van de iPhone op de Simskaart zet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
misschien kan het, maar geen idee hoequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Sim kaart, zonder s.
Kan iPhone dat niet?
Maar ik dacht dat iPhone zo geniaal goed geweldig en prachtig en vooral heel erg veel beter dan al het andere was.
Sorry for the sarcasm.
Ik heb ff gekeken...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat doet hij echt niet, het is een facebook contact
Hij wilde hem al bijna terugbrengen naar de winkel
Gelukkig heb ik deze oplossing gevonden
vaag tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken...
Je moet idd een normaal contact hebben waaraan facebook is gekoppeld om wat toe te voegen, andersom kan niet.
Ik werk sowieso vanuit mijn Google contactenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vaag toch
Maar ik ga X Factor USA kijken
Robby en werken vanuit Google contactenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik werk sowieso vanuit mijn Google contacten
Tschuss Hansie.quote:
fapquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:41 schreef iBenny het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)am-sandwich-aan.html
Geenstijl, zie je de piccasquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:13 schreef iBenny het volgende:
Sieneke liet borsten vergroten
Dit meen je niet____!
Ik vraag me af wat ze na de letter Z gaan doen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:41 schreef iBenny het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)am-sandwich-aan.html
Goeiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze na de letter Z gaan doen?
Hmm?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:23 schreef iBenny het volgende:
Ik wil die beelden die ze in hun tuin hebben staan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |