IK BEN NIET OUD!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pat wordt over een paar dagen ook oud, plaag hem daar maar mee hihi.
Dat is niet oud, dat is grootquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nog niet oud oud.. das pas bij 25+
Dus ik ben oud oud, fijne vent ben jij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nog niet oud oud.. das pas bij 25+
Ha, Kardianaal!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is niet oud, dat is groot
Jij niet, want jij bent taxichauffeur!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus ik ben oud oud, fijne vent ben jij.
En die blijven eeuwig jong.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij niet, want jij bent taxichauffeur!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
Ik ga kapot.
2 bananen in de supermarkt kopen krijgt vanaf vandaag een andere betekenis
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent wel verrekte seksie!
Nope, maar ik heb wel zo'n idee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hoort ook allerlei dingen... je hebt het vast al gehoord?
Ik ga hier echt niet melden dat de derde al op komst is hoor!quote:
En ook niet op twitter!quote:
Jij bent in verwachting van een banaan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga hier echt niet melden dat de derde al op komst is hoor!
Zie ik eruit als Arnold? En zit Danny De Vito naast me?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent in verwachting van een banaan?
Ik heb nog steeds geen idee waar het over gaat, dus. Nee?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie ik eruit als Arnold? En zit Danny De Vito naast me?
Jij ook Renéquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:51 schreef Renesite het volgende:
Ik duik er ook in. Nog ff een nalig in bed... en daarna ook slapen.
Alvast een goedenacht
Jij bent overgestapt naar htc?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
Benny
Ok voordeel aan de HTC is groter scherm. Voor de rest nog geen voordelen ontdekt
Nee ik nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent overgestapt naar htc?
Ik heb gemist dat pasen, pinksteren én kerst op één dag vielen?
Skande, dat is toch al een paar dagen bekend?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent overgestapt naar htc?
Ik heb gemist dat pasen, pinksteren én kerst op één dag vielen?
Er is meer aan te passen... widgets en wat nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
Benny
Ok voordeel aan de HTC is groter scherm. Voor de rest nog geen voordelen ontdekt
en je kunt de batterij eruit halen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is meer aan te passen... widgets en wat niet
Ik zit hier niet echt dagelijks meer, sorry.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Skande, dat is toch al een paar dagen bekend?
hij had ruzie met de contactenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is meer aan te passen... widgets en wat niet
ik heb hem ook nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit hier niet echt dagelijks meer, sorry.
Als je een contact hebt zou je gewoon een telefoonnummer eraan moeten kunnen koppelenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij had ruzie met de contacten
Overgenomen van Facebook, wilde hij nummers toevoegen kon dat niet.... Veel schelden op dat ding. Toen ging ik kijken, toen heb ik maar wat gedaan, een nieuw contact aangemaakt met telefoonnummer, en die gekoppeld aan dat facebookcontact.
Beetje omslachtigMaar geen gezeur meer gehoord.
Maar ben nou benieuwd hoe je dan wel een nummer kan toevoegen aan zo'n facebook profiel.
En Widgets? Is dat leuk?
Ik had dat allemaal op mijn simkaart staan, en android heeft dat zelf allemaal met facebook enzo gekoppeld, voor zover mogelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij had ruzie met de contacten
Overgenomen van Facebook, wilde hij nummers toevoegen kon dat niet.... Veel schelden op dat ding. Toen ging ik kijken, toen heb ik maar wat gedaan, een nieuw contact aangemaakt met telefoonnummer, en die gekoppeld aan dat facebookcontact.
Beetje omslachtigMaar geen gezeur meer gehoord.
Maar ben nou benieuwd hoe je dan wel een nummer kan toevoegen aan zo'n facebook profiel.
En Widgets? Is dat leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |