quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:52 schreef iBenny het volgende:
Ik moet voor school een website over Nijntje maken
hahahaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:01 schreef iBenny het volgende:
Het is eerlijk gezegd wel een uitdaging
Wat danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Vrijdag even naar de belastingdienst
Klopt niks van bij mijn moeder en mij... Huurtoeslag krijgt ze opeens een 4de deel van ofzo.. zorgtoeslag beide nog maar de helft.. Die kerel die dat voor haar invulde elk jaar heeft mij als toeslagpartner erbij gedaan... klootzak.. Hij zou alles opnieuw doen.. maar voor ons gevoel klopt er geen hout van.quote:
Lekker danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt niks van bij mijn moeder en mij... Huurtoeslag krijgt ze opeens een 4de deel van ofzo.. zorgtoeslag beide nog maar de helft.. Die kerel die dat voor haar invulde elk jaar heeft mij als toeslagpartner erbij gedaan... klootzak.. Hij zou alles opnieuw doen.. maar voor ons gevoel klopt er geen hout van.
Dus we gaan het even na laten kijken enzo.
...en dit is tot nu toe het resultaat:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:52 schreef iBenny het volgende:
Ik moet voor school een website over Nijntje maken
Ohw zoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kan dat nou.Je gebruikt de toepasselijke kleuren!
Het is beter dan mijn site:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
...en dit is tot nu toe het resultaat:
http://nijntje.viaxes.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is beter dan mijn site:
het komt in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet naar wijzen. Ook niet voeden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet een bijsluiter bij mezelf schrijven
My god, dat is niet te doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet een bijsluiter bij mezelf schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |