Ohw, je brengt me op een ideequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Foei bennyboy..
heb je al iets over lijntje erop?
Nou, het moet aan bepaalde eisen voldoen. Dat doet het nu wel. Maar je kunt ook extra punten verdienen... door bijv. een easter egg(verborgen grapje). Dus als ik zo'n ding erin weet te verwerkenquote:
En als de leraar m vind, krijg je extra punten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, het moet aan bepaalde eisen voldoen. Dat doet het nu wel. Maar je kunt ook extra punten verdienen... door bijv. een easter egg(verborgen grapje). Dus als ik zo'n ding erin weet te verwerken
Hoe dat precies zit weet ik eigenlijk niet... want als dat zo is, kun je natuurlijk ook zeggen dat er wat in zit terwijl dat neit zo isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En als de leraar m vind, krijg je extra punten?
JE MOET GEWOON BETER ZOEKEN MEESTER EINZ EINZ EINZquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe dat precies zit weet ik eigenlijk niet... want als dat zo is, kun je natuurlijk ook zeggen dat er wat in zit terwijl dat neit zo is
Zoiets jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
JE MOET GEWOON BETER ZOEKEN MEESTER EINZ EINZ EINZ
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik feliciteer je net op Facebook...
Hier ook dan maar...
Gefeliciteerd!![]()
ja maar lenoie is ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:42 schreef iBenny het volgende:
Jennifer dr album is tof. Eigenlijk een stuk beter dan die van Leonie
Ik maak huiswerkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kusje
Waaromben jij nog wakker dam
Zitten er wel leuke apps bij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou Nou,, Poe Poe,, ik kreeg een SMS van Hi dat ik gratis apps mag downloaden, ter compensatie..
Ik heb nu niet eens apps op whatsapp na.. wat moet ik met die rommel ?
Dat is toch appeltje eitjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geen idee! Ik snap dat toch allemaal niet
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
En ondertussen doet internet het ALWEER niet op mijn Blackberry
quote:De eindsprint is ingezet. Nog precies een week te gaan waarin gestemd kan worden op FOK.nl voor de Website van het Jaar. Stemmen kan nog tot 10:00 uur op 28 oktober!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
doet t alweer hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is toch appeltje eitje
[..]
Dat meen je niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |