quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe eerder de deadline hoe beter toch? Op 26 november heb je er een hoofdstuk aan bijsluiter bij.
in 2,5 maand had ik mijn afstudeeronderzoek af.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe eerder de deadline hoe beter toch? Op 26 november heb je er een hoofdstuk aan bijsluiter bij.
Kun je niet met je eigen bijsluiter vergelijken hé.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
in 2,5 maand had ik mijn afstudeeronderzoek af.
Uiteraard.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kun je niet met je eigen bijsluiter vergelijken hé.
Wel knap derhalve.
Neee... mijn droombeeldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:34 schreef Renesite het volgende:
MARI EN ZIJN 29 JAAR JONGERE VRIEND! UIT ELKAAR!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tim_Knolquote:
Doorbraak? Wie de neuk is het en waarin is hij doorgebroken?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tim_Knol
Doorbraak kwam in 2009 na optreden op Lowlands. Kwam vaak langs bij DWDD
Hahaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 06:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een doodzonde begaan..
Ik ging rennen om de trein te halen..
Ik ken hem nog steeds niet na het lezen van wikiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tim_Knol
Doorbraak kwam in 2009 na optreden op Lowlands. Kwam vaak langs bij DWDD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit gehoord, nooit gezien. Zal wel gehyped worden bij DWDD of zo, maar dat programma (of beter gezegd, de presentator) vind ik ook al zo irritant interviewen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken hem nog steeds niet na het lezen van wiki
ik hou ook niet van die presentator nee.... en DWDD is ook al net zo kutquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nooit gehoord, nooit gezien. Zal wel gehyped worden bij DWDD of zo, maar dat programma (of beter gezegd, de presentator) vind ik ook al zo irritant interviewen.
Ik kijk niet door die eikel. Godsgruwelijk irritant zoals hij mensen onderbreekt en zichzelf zo fantastisch vindt. Maar ja, zomergasten is ook al zo boredom geworden met die nieuwe presentator. Waar is van Disquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hou ook niet van die presentator nee.... en DWDD is ook al net zo kut
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
Na lang wachten eindelijk binnen, mn nieuwe EI-Phone!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Joecheiquote:
*boks*quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:45 schreef Pheno het volgende:
Ik een Batman in Arkham City, BAM. En een Drake in Uncharted 3. BAM
Bestaat-ie niet toevallig al?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:35 schreef Pheno het volgende:
En ondertussen snap ik niet waarom een stuk programmeercode niet werkt
Ik zet iets in variabele a: werkt niet
ik maak om te testen een variabele b en zet daar precies hetzelfde in: daar werkt het wel.
Ik kijk al rond waar de camera hangt.
Nee, ik stap er doorheen, regel voor regel en de ene keer zet ie de waarde er wel in en bij de variabele die ik wil hebben, dan niet. Nu dus een workaround, maar het is geen nette code. Het heeft niet met naamgeving te maken, maar wat dan wel, geen idee !_quote:
haha vieserd!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:47 schreef heloef het volgende:
Ik lees variabele en ik krijg meteen weer stijfjens door Javascript.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |