Geen mooie tas?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:15 schreef Susie het volgende:
Ben ook blij dat ik de cadeautjes thuis moest uitpakken... stel dat ik daar op kantoor had gezeten en dit uitgepakt had??Weet niet of ik mijn mond had kunnen houden hoor!
Haha ja dat is lastig, ik kreeg voor LJ een cadeautje, was het een zelf gemaakt pakje die ik vroeger mn pop niet eens zou aantrekken zo ontzettend lelijk en mislukt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:15 schreef Susie het volgende:
Ben ook blij dat ik de cadeautjes thuis moest uitpakken... stel dat ik daar op kantoor had gezeten en dit uitgepakt had??Weet niet of ik mijn mond had kunnen houden hoor!
Nope, kiek maar even op de laatste pagina in het vorige topic... tenzij jij hem heel mooi vind, mag je hem zo hebben van mij hoor!quote:
Meestal reageer met: "goh, wat apart" of iets dergelijks. Bij de cadaeautjes zaten ook rompertjes, van de HEMA, maar dan de variatie voor een jongetje! Waarom doen mensen dat? Ik heb nergens gezegd dat het een jongetje zou worden.... maar gelukkig zag je dat het HEMA was, dus kon ik het zelf omruilen voor de meisjes variant, want wel erg leuk verder! Maar die tasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:19 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Haha ja dat is lastig, ik kreeg voor LJ een cadeautje, was het een zelf gemaakt pakje die ik vroeger mn pop niet eens zou aantrekken zo ontzettend lelijk en mislukt.
En dan moet je natuurlijk wel dankbaar zijn en dankjewel zeggen en niet laten merken dat t verschrikkelijk is.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:23 schreef Fee-nix het volgende:
O inderdaad Susie... hou dan je gezicht maar eens in de plooi. 'Ooooo wat schattig.....' Hihi. Ik moest ook lachen om die opmerking van Kuukske 'misschien heb je er een band mee'
. Ik zie het gelijk voor me: 'ach, lief, lelijk tasje, wil niemand je dan hebben? Kom maar bij Susie, ik zal wel goed voor je zorgen hoor...'
Haha, sorry hoor, volgens mij draaf ik een beetje door.
Hehehe, leuk TJ!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:31 schreef TimeJumper het volgende:
Hej MissJones![]()
![]()
Een pakje is nog akeliger een tas kan je nog eens makkelijker "kwijtraken"![]()
Susie wat een oerlelijke tas heb je toch gekregen![]()
Nou ik ga dan toch zo'n tas bestellen.is die Luiertas van Fee-nix echt handiger met benodigde vakjes en zo dan bijvoorbeeld zo'n soort zelfde grote messengertas van diezelfde site?
Ik ben toch wel blij dat ik niet gek ben en iedereen het een heerlijke lelijke tas vind!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:32 schreef Kyara het volgende:
Oh Susie, wat een lelijke tas!
Wij hebben een luiertas bij de kinderwagen gekregen maar die is eigenlijk ook best lelijk. Dus ik ga denk ik ook zo'n naam tas bestellen.![]()
Handig PoezebeestMIjn moeder kocht vooral neutraal en een beetje lichtblauw met het idee dat lichtblauw voor een meisje ook prima kan (roze en bloemetjes voor een jongetje dan wat minder). Daar had ze dan wel weer een punt.
Jeeeeeequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:32 schreef Kyara het volgende:
Wij hebben een luiertas bij de kinderwagen gekregen maar die is eigenlijk ook best lelijk. Dus ik ga denk ik ook zo'n naam tas bestellen.![]()
Ik vind je tas echt graflelijk. Wat een gedrocht. Bah.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:36 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij dat ik niet gek ben en iedereen het een heerlijke lelijke tas vind!![]()
En TJ; hoe raak je een tas kwijt dan? Dat is mij echt nooit overkomen.
Ik vind lichtblauw voor een meisje wel kunnen, als ze al iets ouder is. Ik bedoel als je nog niet goed ziet of het een jongetje of een meisje is, dan zou ik niet voor lichtblauw gaan.
Ligt er aan waar mee je het combineert. Een lichtblauw broekje met een roze/blauw/geel bloemetjes shirtje lijkt me toch vrij duidelijk (ik noem maar wat).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:36 schreef Susie het volgende:
Ik bedoel als je nog niet goed ziet of het een jongetje of een meisje is, dan zou ik niet voor lichtblauw gaan.
omg je brengt me op ideeenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:38 schreef TimeJumper het volgende:
Ik ben nu online dat "in-de-plaats-van-beschuitjes"aan het uitzoeken.
Zodat mijn vriend straks niet met lege handen op zijn werk verschijnt![]()
Ik hou zelf niet van beschuit met muisjesen al dat gedoe, beschuit mee, muisjes mee, boter mee en dan nog smeren ook.
Dus ik dacht aan zoiets, chocolaatjes![]()
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Een heerlijke luxe bonbonlollie; marsepein van echte amandelen met een laagje pure chocolade, versierd met roze of blauwe muisjes. Een echt genot voor de echte marsepeinliefhebber.
Of deze
[ afbeelding ]
Ik zit nog te twijfelen welke ik zou kiezen
Pff keuzes keuzes, lastig lastig
Gewoon als je je tas ergens vergeetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:36 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij dat ik niet gek ben en iedereen het een heerlijke lelijke tas vind!![]()
En TJ; hoe raak je een tas kwijt dan? Dat is mij echt nooit overkomen. Ik vind lichtblauw voor een meisje wel kunnen, als ze al iets ouder is. Ik bedoel als je nog niet goed ziet of het een jongetje of een meisje is, dan zou ik niet voor lichtblauw gaan.
Ook leuk! En opgeslagen! Ik hou zelf eigenlijk alleen van witte chocola. (Dus die zijn dan van mijijijijij)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:44 schreef Elmo76 het volgende:
En wat vind je van zo'n chocolaatjes Timejumper?! Zie link 4de rij, 2de plaatje.
Wij hadden die ook (wel met roze/witte muisjes) en dat sloeg in als een bom!
http://www.rousseau.nl/pages/assortiment_specialiteiten.asp
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:42 schreef Faithz het volgende:
Of je laat het pakje in de betreffende tas zitten. Ik zie mogelijkheden.
Nee dank jequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:19 schreef Susie het volgende:
[..]
Nope, kiek maar even op de laatste pagina in het vorige topic... tenzij jij hem heel mooi vind, mag je hem zo hebben van mij hoor!
Ja die van mij komt oorspronkelijk uit Tunesie dus is (ook al is hij goed geintegreerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:40 schreef Kyara het volgende:
Oh wat leuk TJ!
Daar had ik nog helemaal niet bij stilgestaan maar voor manlief is het natuurlijk ook niet handig om in de spits met beschuiten, muisjes, boter etc te gaan zeulen om het vervolgens op kantoor ook nog allemaal te gaan smeren.....
Het enige probleem is dat de muisjes niet mooi mee-ontdooien, dus ik zou alleen de cupcakes invriezen, dan ontdooien voor het bezoek, laagje (witte) chocolade pasta en dan de muisjes erop.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Cupcakes bakken en versieren met muisjes. Die kan je invriezen en zijn dan nog heerlijk vers na het ontdooien. Je kan er ook precies zoveel uithalen als je nodig hebt en blijft niet met een voorraad zitten die een houdbaarheidsdatum heeft.
Die zien er lekker uit en zijn in verhouding niet eens zo heel duur! Moet ik onthoudenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:44 schreef Elmo76 het volgende:
En wat vind je van zo'n chocolaatjes Timejumper?! Zie link 4de rij, 2de plaatje.
Een speciale geboortevla/taart of gewone? Ik vind beschuit ook teveel kruimelen, dus komt er ook niet in als ik iets anders vindquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:49 schreef bitterend het volgende:
Als ik bevallen ben krijgt het bezoek vlaai![]()
ik vind beschuit vies en het kruimelt![]()
Susie ik zou dat oer lelijkheid bij de kringloop dumpen
Je kunt ze ook in alleen puur of melk of wit krijgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:47 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ook leuk! En opgeslagen! Ik hou zelf eigenlijk alleen van witte chocola. (Dus die zijn dan van mijijijijij)
ik zou zeggen taartjetaart!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:00 schreef bitterend het volgende:
Ik zag dit bij de Hema...(luiertas voor 25 euro's)
http://www.hema.nl/winkel(...)ertas-%2833590046%29
Poezebeest ik twijfel tussen http://www.multivlaai.nl/index2.php?categorie=12
en een speciale http://www.taartjetaart.com/geboorte.html
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:00 schreef Soohr het volgende:
Bij ons wordt het gewoon ouderwets beschuit met muisjes hoor.
lekker kruimelen op de werkvloer,
onhandig met een plastic mesje boter smeren.
Ik verheug me er nu al op
Ja zien er goed uit maar of ze ook zo smaken?? misschien kan je proeven voor dat je het kooptquote:
Ja dat is wel heel nobel en een leuk idee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Cupcakes bakken en versieren met muisjes. Die kan je invriezen en zijn dan nog heerlijk vers na het ontdooien. Je kan er ook precies zoveel uithalen als je nodig hebt en blijft niet met een voorraad zitten die een houdbaarheidsdatum heeft.
soesjes zijn 5 minuten werkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel nobel en een leuk idee.
Maar ik ben op dit gebied niet zo zelfdoenerig. Ben eigenlijk al druk doende met extra maaltijden koken voor mijn vriend, als ik dan eventueel gekreukeld uit de bevalling kom dat we zomaar "vers lekkers" uit de diepvries kunnen halen.
En dat is al zooooo huishoudelijk van me, dat ik er nog steeds van in schok ben![]()
Maar misschien wel een leuke tip voor anderen
Mja, dat is wel een beetje een minpunt. Ik zit hier al met een knorrende maagquote:
bij mij kunnen max 2-3 mensen tegelijk op bezoek...heb een piepkleine woonkamer!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Wie van jullie houdt trouwens een kraamborrel? Of babyborrel, hoe je het noemen wilt?
Haha! Maar hier ook hoor: ik ben niet zo'n bakker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel nobel en een leuk idee.
Maar ik ben op dit gebied niet zo zelfdoenerig. Ben eigenlijk al druk doende met extra maaltijden koken voor mijn vriend, als ik dan eventueel gekreukeld uit de bevalling kom dat we zomaar "vers lekkers" uit de diepvries kunnen halen.
En dat is al zooooo huishoudelijk van me, dat ik er nog steeds van in schok ben![]()
Maar misschien wel een leuke tip voor anderen
Ah oke, maar begrijp ik nou goed dat je ze alleen in de winkel kunt halen? En niet online bestellen? Want ik woon ook niet in het zuidenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:01 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Je kunt ze ook in alleen puur of melk of wit krijgen.
lekker makkelijk tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:09 schreef TimeJumper het volgende:
Bitterend ook strak idee, een lekker vlaai voor het bezoek.
Oeehhhwww ik ben dol op vlaai.![]()
En je kan het lekker laten bezorgen, dus vers van de pers, jammieee
jep.. in de tussentijd amper bezoek gehad.. en dan de hele meute op 1 dag. waarschijnlijk ga ik dood want t wordt echt drukdruk. maar dan hebben we t gehad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:09 schreef Kuukske het volgende:
Ow handig KD. Heb je dat vooral gekozen uit de overweging dat je dan in een keer iedereen eh.. gehad hebt?
Wij niet, ik vind het juist leuk om vrienden en familie te ontvangen en de tijd voor ze te maken. Daarnaast vindt iedereen het volgens mij leuk om met de baby te knuffelen (als baby dat toe laat natuurlijk). Bij een kraamfeest/borrel is daar veel minder ruimte voor en dat vind ik zelf jammer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Wie van jullie houdt trouwens een kraamborrel? Of babyborrel, hoe je het noemen wilt?
Als je zelf kunt aangeven welke vulling erin komt dan kan er weinig aan mis gaan en zullen ze vast lekker smaken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:05 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja zien er goed uit maar of ze ook zo smaken?? misschien kan je proeven voor dat je het koopt
Ja ik zie daar wel voordelen van. Zeker met 26 vrouwelijke collega's die allemaal van harte welkom zijn, maar die ik niet de eerste 2 weken aan m'n bed hoef, zegmaar. Al kan ik de borrel voor hun natuurlijk ook op m'n werk regelen. [ingevingquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jep.. in de tussentijd amper bezoek gehad.. en dan de hele meute op 1 dag. waarschijnlijk ga ik dood want t wordt echt drukdruk. maar dan hebben we t gehad.
en idd, gewoon met kratten bier en wijntjes.
en ik roosvicee
En hier zie ik ook wel weer wat inquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:12 schreef Poezebeest het volgende:
Wij niet, ik vind het juist leuk om vrienden en familie te ontvangen en de tijd voor ze te maken. Daarnaast vindt iedereen het volgens mij leuk om met de baby te knuffelen (als baby dat toe laat natuurlijk). Bij een kraamfeest/borrel is daar veel minder ruimte voor en dat vind ik zelf jammer.
Ja met zoveel collega's zou ik ook iets op het werk regelen na een paar weken!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik zie daar wel voordelen van. Zeker met 26 vrouwelijke collega's die allemaal van harte welkom zijn, maar die ik niet de eerste 2 weken aan m'n bed hoef, zegmaar. Al kan ik de borrel voor hun natuurlijk ook op m'n werk regelen. [ingeving [ afbeelding ] ]
Sorry, de wc pot had even m'n aandachtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:37 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
JeeeeeeIedereen aan de Bulbby
. En de tip was nog wel voor NTS, maar die heb ik er nog niet over gehoord. Ach, die is natuurlijk druk aan het kiezen wat voor plaatje ze er dan op wil
.
Geen idee, zou ik moeten nakijken. Maar dat heb je wrs zelf al gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:11 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha! Maar hier ook hoor: ik ben niet zo'n bakker.
Wel lief van je moeder van de tas!.
[..]
Ah oke, maar begrijp ik nou goed dat je ze alleen in de winkel kunt halen? En niet online bestellen? Want ik woon ook niet in het zuiden.
Hier geen kraamborrel Kuukske. Ik denk zelf dat het dan dubbel op wordt. Aangezien je zo'n borrel vaak pas na 4-6 weken geeft en de meeste mensen toch graag even willen spieken als de baby er net is. (Familie zeker)
Maar wij weten niet of het nou een Draak of Drakinnetje is lieve schatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:36 schreef Fee-nix het volgende:
Ahwwwarme NTS.
Nou, als je DE naam weet, kun je hem dan inderdaad ook wel bestellen. Ik neem aan dat je de naam weet voordat je gaat bevallen
.
Owjee, nu voel ik me bijna schuldig dat ik dat linkje heb geplakt hier! en ik wilde alleen maar helpenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:24 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel een alternatief voor beschuit met muisjes... Rousseau heeft overigens geweldig lekkere chocola! Vooral die pindarotsjes van hun !
* NotTheSame heeft spontaan heimwee naar Limburg![]()
Dat is lief! Maar inderdaad, ik denk dat ze het bij mij in de buurt vast ook ergens makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:38 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Geen idee, zou ik moeten nakijken. Maar dat heb je wrs zelf al gedaan.
Anders zou ik gewoon eens zoeken naar een chocoladefabriek bij jou in de buurt, die maken dat misschien ook wel!
Ik wil ze ook wel voor je halen en opsturen hoor! Maar ik zou eerst eens dichter bij huis zoeken dan, is toch makkelijker denk ik.
Aha! Nou dan zeg ik: pretechoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:40 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Maar wij weten niet of het nou een Draak of Drakinnetje is lieve schat. Hij/zij wilde het niet bekend maken
.
Nee joh, voel je niet schuldig... Ik kom nog eens in de maand in Limburg en anders heb ik nog altijd poets-mama die elke week komt, en ook ELKE week Limburgse vlaai bij zich heeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:40 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Owjee, nu voel ik me bijna schuldig dat ik dat linkje heb geplakt hier! en ik wilde alleen maar helpen![]()
En dat wil manlief weer nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:41 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Aha! Nou dan zeg ik: pretecho. Haha.
Hmmz... nou ik voel met je mee hoor... ik zou het ook heeeeel moeilijk vinden om geduld te hebben. Zoniet onmogelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:43 schreef NotTheSame het volgende:
En dat wil manlief weer niet. Dus ik mot maar gewoon geduld hebben, hoe moeilijk dat voor mij ook is
!
Waar blijft die postbode nouhouhouhouw!?! Ik wil m'n kleertjes en sokjes![]()
!
En waarom geen naam? Maar ik vind dat er dan nog best leuke opties bij zitten hoor. Wat dacht je van die met dat kroontje? Of diegene met die hartjes waar 'Roos' en 'little girl' op staat? Eventueel kun je little girl dan laten staan. Of 'meisje' erop zetten ofzo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:46 schreef Susie het volgende:
Ik ben nog steeds met die luiertas bezig.... ik wil eigenlijk de naam helemaal niet op de tas, maar dan vind ik die tas weer een stuk minder leuk worden
Hahaha! Je noemt ze nu allemaal gewoon op! Mja, ik twijfel nog even.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:51 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
En waarom geen naam? Maar ik vind dat er dan nog best leuke opties bij zitten hoor. Wat dacht je van die met dat kroontje? Of diegene met die hartjes waar 'Roos' en 'little girl' op staat? Eventueel kun je little girl dan laten staan. Of 'meisje' erop zetten ofzo.
O en die met het vogeltje (Sophie) of het schaapje (Emma) vind ik ook nog steeds leuk!
Ja dus daarom, naam gewoon WEL op die tasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:46 schreef Susie het volgende:
Ik ben nog steeds met die luiertas bezig.... ik wil eigenlijk de naam helemaal niet op de tas, maar dan vind ik die tas weer een stuk minder leuk worden
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:51 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
En waarom geen naam? Maar ik vind dat er dan nog best leuke opties bij zitten hoor. Wat dacht je van die met dat kroontje? Of diegene met die hartjes waar 'Roos' en 'little girl' op staat? Eventueel kun je little girl dan laten staan. Of 'meisje' erop zetten ofzo.
O en die met het vogeltje (Sophie) of het schaapje (Emma) vind ik ook nog steeds leuk!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]Je gaat toch geen tas bestellen met daarop "meisje"
![]()
Hallo "meisje"
Ohww Fee-nix, na al die goede tips van je.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Nou heb je me aan t huilen gemaakt!
Er worden meisjes gewoon Meisje genoemd, dus zo raar is het niet eens niet mijn keuze, maar achquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Nou heb je me aan t huilen gemaakt!
Nee, nou hoop ik dat je moeder gewoon een dikke vette spelfout maakt op die tas van je! Zo!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohww Fee-nix, na al die goede tips van je.
Hier kusje erop
Whahahahahhahahaaaaaaaaaaa nou nu je het zegt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:57 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nee, nou hoop ik dat je moeder gewoon een dikke vette spelfout maakt op die tas van je! Zo!![]()
Hihi. Nee t is al weer goed hoor.
Oke, twijfelkont hierzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:51 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Hè? Wat? Huh?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:10 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen dames.
@ Kyara, zojuist m'n VK gesproken en het is dus inderdaad zo dat als je zelf kiest voor een ruggeprik dat je dan automatisch die medische indicatie krijgt. VK was er helemaal niet blij mee trouwens, want het is ook hartstikke krom.In Breda gaat daar ook vanaf 1 november het een en ander veranderen: dan heb je eerst de optie lachgas en daarmee krijg je geen medische indicatie en dan sta je alsnog voor hoge kosten. Ik vind het nog steeds zo bizar. De VK gaf ook uit zichzelf aan dat verzekeraars er niet blij mee zijn.
Maargoed, sorry voor de verwarring.
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:10 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen dames.
@ Kyara, zojuist m'n VK gesproken en het is dus inderdaad zo dat als je zelf kiest voor een ruggeprik dat je dan automatisch die medische indicatie krijgt. VK was er helemaal niet blij mee trouwens, want het is ook hartstikke krom.In Breda gaat daar ook vanaf 1 november het een en ander veranderen: dan heb je eerst de optie lachgas en daarmee krijg je geen medische indicatie en dan sta je alsnog voor hoge kosten. Ik vind het nog steeds zo bizar. De VK gaf ook uit zichzelf aan dat verzekeraars er niet blij mee zijn.
Maargoed, sorry voor de verwarring.
![]()
Kreeg gelijk te horen dat ons kindje dezelfde rhesusfactor heeft, dus ik hoef geen prik. En ik moet naar de gyn, vanwege m'n suiker. Ze gaan eerst kijken of het met een dieet goed kan komen en mocht dat zo zjin dan mag ik weer terug naar de VK. VK dacht dat die kans best groot was, omdat ik op 7,9 zit en de grens is 7,0. Hier mensen die er ervaring mee hebben? Dat een dieet goed aanslaat?
Nu lezen hoe het hier is. Voor zover ik kon zien nog geen baby's?
Als je zonder medische indicatie in het ziekenhuis wilt bevallen is dat vrij prijzig (ligt er ook maar net aan welk aanvullend pakket je hebt, maar stel dat je alleen de basisverzekering hebt). Nu is het dus zo dat als je ook zelf kiest voor een ruggeprik, dat dit automatisch die medische indicatie geeft, waardoor het gewoon vergoed wordt.quote:
Ik moet echt nog wakker worden. Dacht even dat je die tas met dat konijn had besteld. Dacht al, die is niet helemaal helder meer door de hormonen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:12 schreef Susie het volgende:
[..]
SorryIk wil wel hoor, maar beeb vind het wel prima blijkbaar.
En geen ervaring met suiker en dieet.
Tas is besteld!
Yahoo, nog met oranje letters?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:12 schreef Susie het volgende:
[..]
SorryIk wil wel hoor, maar beeb vind het wel prima blijkbaar.
En geen ervaring met suiker en dieet.
Tas is besteld!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet echt nog wakker worden. Dacht even dat je die tas met dat konijn had besteld. Dacht al, die is niet helemaal helder meer door de hormonen.
Dat is spannend Zoe!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:23 schreef Zoë23 het volgende:
hah soempie
En dat medisch,ruggenprik etc.
Mensen vragen mij (nu al) of ik in 't ziekenhuis wil bevallen of thuis.
Zolang er geen reden is om in 't ziekenhuis te bevallen dan wil ik natuurlijk lekker thuis zijn
Morgen echodan zien we of 't er 1 of 2 zijn
Ben zelf een 2ling (eignl 3ling) en heb een aantal broers&zussen
Verder in de fam. komt t ook voor en bij mn lief ook.
Ikzelf denk dat t wel mee zal vallen
(nu krijg ik allemal opmerkingen van 't zijn er vast 2.. dus morgen weet ik 't!)
Dieet maakt me echt niet uit. Zo in overleg met de VK werd al duidelijk wat ik onder andere fout doe. Ik drink overal melk bij, omdat ik dan niet misselijk word. En die combi met koolhydraten is bijvoorbeeld niet goed. Snoepen doe ik niet echt, omdat ik dan ook last krijg van maagzuur, dus daar ligt het denk ik niet aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:22 schreef TimeJumper het volgende:
Soempie hier geen ervaring met dieten, ik hoop dat het dieet gaat meevallen
Straks zijn het er drie.quote:
quote:9 maanden duurden lang
Voor jouw bevalling was ik doodsbang
na 6 hechtingen, naweeën en pijn
Zal ik heel gelukkig met je zijn
Mijn moeder was bij alle 3 de zwangerschappen erg slank (dun) en met 20wkn zag je nog niksquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:31 schreef Fee-nix het volgende:
O leuk Susie! Goede keus.
Zoe spannend! Maar zelf denk ik eigenlijk dat je buik al dikker zou zijn geweest als het een tweeling is hoor....
Ik heb al een afschuwelijke groene luiertas. Helemaal zelf gekocht in een vlaag van verstandsverbijstering.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:22 schreef Susie het volgende:
[..]Hahaha! Nee, daar wil ik juist vanaf! Maar ik begrijp dat PureEvil hem ook niet mooi vind, flauw hoor! Gratis hebben???
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:33 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb eindelijk een gedichtje gevonden voor op het geboortekaartje
[..]![]()
Euwh moedig van je om dat hier te melden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb al een afschuwelijke groene luiertas. Helemaal zelf gekocht in een vlaag van verstandsverbijstering.
quote:
Oh, ja... dat is dan jammer, dat van dat plastic. Die lichtblauwe hier stinkt ook nog eens naar neptroep, bah!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef Soempie het volgende:
Op het plaatje vond ik hem ook leuk, maar in het echt viel hij een beetje tegen.Omdat het geen stof is maar een soort plastic. En de hengsels zijn ook niet van goed leer, etc.
Ja, sinds vanmorgen ben ik best blij met m'n tas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef Susie het volgende:
Och, alles beter dan een lichtblauwe met een stom konijn erop!
Ik zie n ruiling aankomenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:39 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh, ja... dat is dan jammer, dat van dat plastic. Die lichtblauwe hier stinkt ook nog eens naar neptroep, bah!
Nog geen echo gehad maar voor zover bekend 11.4quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:41 schreef miss-jones25 het volgende:
@zoë, hoeveel weken ben je nu dan ? ( sorry te lui om alles terug te lezen ervoor)
Niet met dat tempo waarom jullie gas geven hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:18 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat gaat dat hard zeg.. Nirak en Susie, dit wordt jullie topic!!!
En das maar goed ook, want je hebt allerhande goede suggesties gehad lees ik om die tas te verduisteren, met een pluim voor de opties van Fee-nixquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:15 schreef Susie het volgende:
Hé, wil jij eens even niet Rousseau chocolade posten hiero!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:44 schreef Elmo76 het volgende:
hoe komt dat schatje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:51 schreef Poezebeest het volgende:
Blergh, ik heb echt een rotdag! Net ff met manlief naar t winkelcentrum, na winkel 1 werd het me al niet goed, uiteindelijk na winkel 2 gaan zitten om bij te komen. Manlief is maar alleen naar winkel 3 gegaan. Nou dat waren mijn 10 min winkelen weer. Kan er zo van balen dat ik niet eens naar de winkel kanVoel me zo ontzettend aan huis gekluisterd en ben er helemaal klaar mee.
Oh zo, haha. ik dacht dat het wel zou gaan en ik had er super veel zin in, even eruit, naar de supermarkt en Hemaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:55 schreef bitterend het volgende:
Dat je niet naar winkels kan...pijn?
Ik heb wel is gewoon beschuit en muisjes gehaald om zo te eten omdat ik t lekker vindquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:58 schreef Asyniur het volgende:
Ik hou wel van beschuit met muisjes! Heel erg veel![]()
Graag eet ik met elke bezoek een beschuitje (of 2) mee
bij de babydump, je hebt hem ook met roze en blauwe hengsels geloof ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:53 schreef bitterend het volgende:
Oh Nirak die tas is wel wat voor mij! heb je het online gekocht ergens?
bah vervelend, hoop dat je je snel beter voelt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:59 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Oh zo, haha. ik dacht dat het wel zou gaan en ik had er super veel zin in, even eruit, naar de supermarkt en HemaMaar ik voelde me na 100 meter lopen niet lekker worden, trok wit weg, had het gevoel dat ik van mijn stokje af ging en werd misselijk. Toch doorgaan dan, want ik wil zo graag winkelen. Was al lang blij dat manlief bij me was. Wist niet hoe snel ik bij de bakker op een stoel moest gaan zitten om bij te komen. Nu voel ik me nog steeds niet geweldig, dus denk dat ik zo maar even op de bank ga liggen.
Ach jij kan zo iemand sturen om wat lekker te halen daar!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hé, wil jij eens even niet Rousseau chocolade posten hiero!
welkom hierquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:59 schreef adesse het volgende:
@Nirak, leuke tas. Is ie een beetje groot? Ik ben op zoek naar een nieuwe tas ivm Baby en Dreumes.
Jeetje.. (11 wkn klinkt nog best 'ver' voor mij dan).. sowieso vind ik n miskraam echt heel naar klinken..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:03 schreef TimeJumper het volgende:
Van de 5 miskramen die ik had (in een vroeg stadium hoor, ongeveer met 11 weken) waren er 2 een tweeling.
Dus deze keer, toen die wel bleef zitten, waren wij heel benieuwd of het er 2 waren.
Maar het bleek er dus 1 te zijn maar daar zijn we ook hartstikke blij mee
hebben ze ooit gevonden waarom het bleef fout gaan bij 11 weken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:03 schreef TimeJumper het volgende:
Van de 5 miskramen die ik had (in een vroeg stadium hoor, ongeveer met 11 weken) waren er 2 een tweeling.
Dus deze keer, toen die wel bleef zitten, waren wij heel benieuwd of het er 2 waren.
Maar het bleek er dus 1 te zijn maar daar zijn we ook hartstikke blij mee
Ja dat bedoel ik, ik heb zojuist al zitten overwegen of ik mijn zusje zal sturen om de juiste chocolaatjes te halen, echter moet ik haar dan ook vertellen wat het wordt, dilemma! Echter toen kwam KD met de soesjes en nu worden het dus de soesjes heb ik besloten. Chocola smelt trouwens ook erg goed in de magnetronquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:04 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ach jij kan zo iemand sturen om wat lekker te halen daar!
Dat is misschien wel een goed plan. Ik heb alleen helemaal niet het idee dat ik zoveel heb ingeleverd, hier in huis gaat het nl best goed en kan ik de hele dag aanrommelen. Maandag heb ik ook verder gelopen toen ik op controle moest. Dus geen idee wat er nu weer aan de hand wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef bitterend het volgende:
Poezebeest ga misschien elke avond een kwartier wandelen met je lief! zo lekker conditie weer opbouwen! die zal je nodig hebben voor de bevalling he! en het winkelen
Ik heb helemaal geen rekening gehouden met m'n man.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef Poezebeest het volgende:
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=468&merk=8009
Deze vind ik ook leuk, maar daar gaat manlief echt never nooit niet mee lopen.
Haha ja dat kan natuurlijk ook, maar dan heeft ie wel grote binnenzakken nodigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen rekening gehouden met m'n man.Ook nooit bij stilgestaan voor deze post trouwens. Ach, die propt wel wat luiers en dergelijke in z'n binnenzak.
Nee niks. Gewoon pech of zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef bitterend het volgende:
[..]
hebben ze ooit gevonden waarom het bleef fout gaan bij 11 weken?
Ja is ook best wel ver, maar ik wil er hier in dit \topic verder geen drama van makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Jeetje.. (11 wkn klinkt nog best 'ver' voor mij dan).. sowieso vind ik n miskraam echt heel naar klinken..
Ohw die tas vind ik ook heel lleukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:08 schreef bitterend het volgende:
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=468&merk=7913
deze tas is leuk!
oh covie!! eerst je schoonmoeder nu de caissier![]()
Nee dat zou ik mijn vriend ook niet aan willen doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef Poezebeest het volgende:
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=468&merk=8009
Deze vind ik ook leuk, maar daar gaat manlief echt never nooit niet mee lopen.
Hij is ook belachelijk duur maar nu heb ik hem gezien wil ik niks anders meer: hebbuh hebbuh hebbuh....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:34 schreef Poezebeest het volgende:
@Roosje; die eerste is echt geweldig, maar die prijs![]()
Wie had het toenstraks over Hema-luiertas? Ik heb hem toen straks in het echt bekeken, maar had niet de rust in mijn kont om het goed te bekijken, dus eigenlijk kan ik er niks zinnigs over zeggenWas wel lekker ruim met genoeg opbergplek. En manlief zei dat ie er wel mee zou lopen.
Ohhh Beaba!! ik vind ze zulke leuke kleuren hebben voor flessen enzo!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:30 schreef Roosje84 het volgende:
Over leuke verzorgingstassen gesproken....
Ik ben helemaal verliefd op deze http://www.beaba-webshop.nl/beaba-hip-luiertas-bruin.html
of deze (mijn vriend vindt die bovenste te duur) http://www.beaba-webshop.nl/luiertassen/beaba-my-baby-bag-in-bruin-fuchsia.html al hebben ze die ook in een meer 'jongens' design
jij hebt hem ook in het grijs he?? ik heb hem ook besteldquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier net een mooie hema-poncho binnen. Lekker warm!
jups, hij is wel iets bruinig grijs, met een gouddraadje erin. En had ik al gezegd dat ie lekker warm isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:39 schreef bitterend het volgende:
jij hebt hem ook in het grijs he?? ik heb hem ook besteld
Nee, dat is het rare van alles. De bon is 2 minuten voordat ik weer terugkwam bij m'n auto uitgeschreven, en bij ons moet je de hele garage nog doorrijden om buiten te komen, maar ik heb ze niet meer gezien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:59 schreef covie het volgende:
NTS je hebt 10 euro bespaart joh! Die tas is nog maar ¤90.![]()
Ze zijn er wel snel bij daar zeg, heb je ze niet zien lopen?
Ja, ik kreeg klachten over onherkenbaarheidquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:29 schreef Susie het volgende:
Kuukske, je hebt je plaatje weer veranderd?
Oh gelukkig maar! Want in mijn enthousiasme heb ik dus 8 stuks bij de HEMA meegenomen, leuk met roze enzo en thuis had ik dus al een stapel! Wist ik wel... maar toen ik ging rekenen....haha!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, 24 hydrofielen is een mooi aantal.. Heb er ook 25-30 stuks, maar ooit, tijdens een buikgriep-actie waren ze wel mooi op
Oh ik heb ook aan zo'n Pip-tas gestaan maar m'n portemonnee wou m'n tas niet uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:37 schreef Zoë23 het volgende:
Huh had t nieuwe plaatje van kuukske gemist
Evenstar beterschap!
Mooie tassen komen hier voorbij!
Ik wil moet een pip tas
[ afbeelding ]
http://www.beslist.nl/products/baby_peuter/r/PiP_Studio_Luiertas/
mn lief wil er niet mee lopen, maar er zijn vast wel goedkope mannentassen waar hij wel mee wil lopen, dan krijgt ie die gwn van mij:P
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:07 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Nee, dat is het rare van alles. De bon is 2 minuten voordat ik weer terugkwam bij m'n auto uitgeschreven, en bij ons moet je de hele garage nog doorrijden om buiten te komen, maar ik heb ze niet meer gezien.
Het is verdorie net alsof ze me op hebben staan wachten achter een pilaar of een auto ofzo... Verstoppertje spelen is voor kinderen![]()
.
Nicequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:04 schreef Nirak het volgende:
Ik moet zometeen nog even met de hond eruit.. En dat kan nu, want het is eindelijk droog
Maar eerst nog even op de bank hangen met een mok melk..
Ze zijn ook keileukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:04 schreef Zoë23 het volgende:
Fee-nix; wat lief van je mams!
kuukske; mn pip-portemonnee wil graag mn piptas uit om nog een piptas te kopenhaha
Heb ook zo'n makeup tasje alleen dan in 't roze. Kan er niks aan doen![]()
verder heb ik geen gat in mn hand ofzo
vind pip gwn erg leuk
Die wil geeneens een bigmac voor me meenemenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:04 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ach jij kan zo iemand sturen om wat lekker te halen daar!
Oh.. Dáár heb ik zin in!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die wil geeneens een bigmac voor me meenemen
Nou, die van mij rammel je er ook zo uit hoor! Wat een mooi ventje <3quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:49 schreef Kleurdoos het volgende:
pssttt even niraks en susies baby's eruit rammelen
[ afbeelding ]
ja en hij doet t gewoon als een normale baby.. vanaf t begin.. ik zie t maar zo, heb ik 3 weken langer kunnen genieten alquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:10 schreef Susie het volgende:
Engerd Nirak! Beetje fietsen met de hond! Maar gelukkig was het bijna...
Dat moet idd raar zijn KD; hij is gewoon al 3 weken!
Pas nou op man, straks rammel je die van mij er ook al uit...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dat is nou leuk om te zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:24 schreef Susie het volgende:
Zojuist was hier mijn vriendin met haar 2 meiden van net 1 jaar, zooooooooo leuk! En hoe mijn lief daar mee omgaat
Sorry, niets beters te doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:33 schreef tweeoogje het volgende:
!! Jullie ouwehoeren echt teveel! Allememaggies
Mmm lekker het liefst met een paar lepels Nesquik erinquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:04 schreef Nirak het volgende:
Ik moet zometeen nog even met de hond eruit.. En dat kan nu, want het is eindelijk droog
Maar eerst nog even op de bank hangen met een mok melk..
Owhwwww je rammelt de mijne er haast uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:53 schreef bitterend het volgende:
Gelukkig werkt dit soort dingen bij mij niet, ukkie moet toch nog 6 weken blijven zitten!
Maar geloof dat TJ wel erg graag eerder wel
Da;s juist leuk, als je dan weer hier kijkt heb je tenminste wat te lezen, en te lachenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:33 schreef tweeoogje het volgende:
!! Jullie ouwehoeren echt teveel! Allememaggies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar geen enkele tas staat in verhouding tot die van Susie. Deze is ook niet zo lelijk maar ik wil nu een tas van Bulbby met zijn naam er op dus nu is deze gebombardeerd tot lelijk. Snap je em nog?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef Nirak het volgende:
Kyara, jaaaa, die tas krijg je bij de babydump toch? Maar hij is lang niet zo lelijk als die van Susie![]()
Vind hem eigenlijk helemaal niet lelijk..
En fietsen met de hond gaat normaal heel goed, want hin luisterd heel goed... normaal dan
Lopen met de hond gaat niet soepel meer, de straat uit en dan al rugpijn en harde buik... Vandaar de fiets, gaat stuk beter
En lekker lompe collega zeg!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef Kyara het volgende:
Die zijn vaak het ergste van allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo is datquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die zijn vaak het ergste van allemaal
opnoteert *beschuitjes kopen voor meet*quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:58 schreef Asyniur het volgende:
Ik hou wel van beschuit met muisjes! Heel erg veel![]()
Klopt ze is zwanger maar we weten niet precies hoelang gezien we er later pas achter zijn gekomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:36 schreef covie het volgende:
Nou het is toch zeker wel een mooie tas! Maar inderdaad wordt het wel erg duur als je de tas vervolgens niet geleverd krijgt
SpeedyGJ ben even kwijt hoe of wat.
Wel zwanger maar jullie weten niet hoe lang?
Als je ziet dat haar buik beweegt zou ik dan maar eens een echo vragen want dat is wel erg van belang natuurlijk.
Tja ik sta er ook even van te kijken, ze heeft ook al een aardig buikje al zeg ik het maar zelfquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:40 schreef klavertje-4 het volgende:
wow speedy ik heb mijn buik nog maar 2 keer zien bewegen en ben nu 23 weken zwanger! Of bedoel je dat je het aan de buitenkant kan voelen? maar goed dat kon bij mij ook pas sinds 19/20 welken.. Spannend zeg, wanneer weten jullie meer?
Welke kleur wil je? Ik heb er hier 1 staan, mar wij gebruiken wasbare luiers en dan is die tas niet heel geschikt..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef NotTheSame het volgende:
Gaat het nog steeds over luiertassen hier!
Ik heb m'n GR8X toch nog maar even NIET besteld... Na mezelf even een afkoelperiode gegeven te hebben bekeek ik de site nog eens wat beter, maar er is zoveel onduidelijk, bijvoorbeeld de levertijd, geen algemene voorwaarden op de site etc...
Ze geven de indruk dat ze importeur zijn van GR8X, maar mijn gevoel zegt dat ik em daar niet moet bestellen...
En op de enige andere site waar ze em hebben, staat dat ze vakantie hebben tot vrijdag. Maar ik wil em NU!
Kyara, die luiertas van jou is niet zo heul lelijk, maarja die met de naam erop is natuurlijk wel veul leuker!
Kleurdoos, wat een mooi menneke! En die gezichtsuitdrukking!
Nirak, gelukkig heb je niks overgehouden aan je hachelijke fiets-hond-avontuur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incantrix:wat n tijd om te posten, nachtelijke avonturen?
![]()
(heb ik ook wel eens regelmatig![]()
)
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:09 schreef Cooki het volgende:
dan heb je wel de goeie kleur tas![]()
en feli met de mijlpaal
Dit dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 06:53 schreef Soempie het volgende:
Enenenen??
Susie en Nirak, hoe is jullie nacht verlopen?
Voor Speedy is het ook nummer 2quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Nirak en susie...
Lekker geslapen???
Speedy, dan zou je zeggen dat ze al wat verder is inderdaad. Hier begon het aan de buitenkant rond de 20 weken zichtbaar te worden. Maar dat was wel met nr2..
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:17 schreef Susie het volgende:
Ik heb me om 8:30 al gemeld zonder beeb Asy![]()
SPOILER: fotootje van tasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las net in een blaadje dat een huisarts bij iemand ook niet door heeft gehad dat het om een zwangerschap ging. Die dacht dat de mevrouw spastische darmen had.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:34 schreef Poezebeest het volgende:
Merk dat mini groter wordt en minder plek in mijn buik heeft, ipv schopjes schuiven er nu regelmatig lichaamsdelen langs de binnenkant van mijn buik, voelt niet altijd even prettig, soms schrik ik er van. Snap op zo'n moment echt niet dat er mensen zijn die het niet door hebben dat ze zwanger zijn.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:38 schreef Fee-nix het volgende:
En raaarrrrrr van je moeder. Was dat toen ze zwanger was van jou? Jij rare tumor.
ow wat fijn dat NTS net voor mij post, was net aan het bedenken wat er allemaal gepost wasquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:53 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh!
Hier net terug van de kapper. Weer een beetje gesnoeid en geverft zodat het er weer toonbaar uit ziet!
Nirak, Susie en Meissie1595 nog steeds met baby in de buik!
Soempie 29wkn![]()
Kuukske 18wkn![]()
Zoë succes met de echo straks! En misselijkheid en duizeligheid sucks!
Asy, beterschap meis! Hopelijk trekt de hoofdpijn snel weg! (ik heb je mail nog niet 100% doorgelezen, gisteravond weer meegedaan aan het WK-pleepotknuffelen en daarna naar bedje gegaan)
Incantrix, onze kinderwagen is zwart/wit (en rood of grijs, het is net hoe je de bekleding erop legt), dus eigenlijk wil ik een zwart/witte tas.
Maar heb jij em straks niet zelf nodig? Want voor jou mogen we toch ook jompelen?
Fee-nix weer goedgekeurd![]()
Heb ik nou iedereen weer gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen de bevalling begonnen was en ze dacht dat ze heel nodig moest poepen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:34 schreef Poezebeest het volgende:
Soempie; je moederWanneer kwam ze erachter dat ze toch wel echt zwanger was?
Whiii ja ik wil 't ook niet ontkennen hahaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:44 schreef Poezebeest het volgende:
Zoë; dat ontkennen gaat je niet meer lukken hoorGa jij straks maar mooi naar je toekomstige kindje(s) kijken en genieten van wat er in je buik groeit en beweegt straks, het is zo bijzonder
![]()
Soempie; dat is er wel eentje uit het boekje danHeftig zeg voor je moeder, denken dat je moet poepen en dan komt er een baby uit.
Bovendien klopt er niets van. Ik heb ooit één aflevering gezien en daarin kwam een vrouw er een uur voor de daadwerkelijke bevalling achter dat ze zwanger was omdat ze een positieve zwangerschapstest had. En dat kan helemaal niet want na de 16e-20e week zit er te weinig hCG in de urine om nog twee streepjes te kunnen plassen. Tenminste, als ik het mij goed herinner uit een andere documentaire.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:59 schreef covie het volgende:
Hebben jullie trouwens dat programma nooit gezien op discovey: Didn't know i was pregnant?
Over vrouwen die ook ineens aan het bevallen zijn maar niet wisten dat ze zwanger waren.
Eerlijk gezegd is het een vreselijk programma en ontzettend overdreven.![]()
Waarom niet? Ze kunnen het toch proberen? Zal misschien lastig zijn om te vinden, maar misschien ook niet!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:03 schreef sproet-je het volgende:
Ik heb straks intake bij de vk, nu 11 weken dus ik denk niet dat ze al naar het hartje gaat luisteren?
Bij mijn praktijk staat op de website expliciet dat ze de eerste controle nog niet naar het hartje luisteren. Daarna wel bij elke afspraakquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:19 schreef Susie het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze kunnen het toch proberen? Zal misschien lastig zijn om te vinden, maar misschien ook niet!
Spannend en leuk hoor! Wanneer heb je de echo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |