quote:9 maanden duurden lang
Voor jouw bevalling was ik doodsbang
na 6 hechtingen, naweeën en pijn
Zal ik heel gelukkig met je zijn
Mijn moeder was bij alle 3 de zwangerschappen erg slank (dun) en met 20wkn zag je nog niksquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:31 schreef Fee-nix het volgende:
O leuk Susie! Goede keus.
Zoe spannend! Maar zelf denk ik eigenlijk dat je buik al dikker zou zijn geweest als het een tweeling is hoor....
Ik heb al een afschuwelijke groene luiertas. Helemaal zelf gekocht in een vlaag van verstandsverbijstering.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:22 schreef Susie het volgende:
[..]Hahaha! Nee, daar wil ik juist vanaf! Maar ik begrijp dat PureEvil hem ook niet mooi vind, flauw hoor! Gratis hebben???
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:33 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb eindelijk een gedichtje gevonden voor op het geboortekaartje
[..]![]()
Euwh moedig van je om dat hier te melden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb al een afschuwelijke groene luiertas. Helemaal zelf gekocht in een vlaag van verstandsverbijstering.
quote:
Oh, ja... dat is dan jammer, dat van dat plastic. Die lichtblauwe hier stinkt ook nog eens naar neptroep, bah!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef Soempie het volgende:
Op het plaatje vond ik hem ook leuk, maar in het echt viel hij een beetje tegen.Omdat het geen stof is maar een soort plastic. En de hengsels zijn ook niet van goed leer, etc.
Ja, sinds vanmorgen ben ik best blij met m'n tas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef Susie het volgende:
Och, alles beter dan een lichtblauwe met een stom konijn erop!
Ik zie n ruiling aankomenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:39 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh, ja... dat is dan jammer, dat van dat plastic. Die lichtblauwe hier stinkt ook nog eens naar neptroep, bah!
Nog geen echo gehad maar voor zover bekend 11.4quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:41 schreef miss-jones25 het volgende:
@zoë, hoeveel weken ben je nu dan ? ( sorry te lui om alles terug te lezen ervoor)
Niet met dat tempo waarom jullie gas geven hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:18 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat gaat dat hard zeg.. Nirak en Susie, dit wordt jullie topic!!!
En das maar goed ook, want je hebt allerhande goede suggesties gehad lees ik om die tas te verduisteren, met een pluim voor de opties van Fee-nixquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:15 schreef Susie het volgende:
Ben ook blij dat ik de cadeautjes thuis moest uitpakken... stel dat ik daar op kantoor had gezeten en dit uitgepakt had??Weet niet of ik mijn mond had kunnen houden hoor!
Hé, wil jij eens even niet Rousseau chocolade posten hiero!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:44 schreef Elmo76 het volgende:
En wat vind je van zo'n chocolaatjes Timejumper?! Zie link 4de rij, 2de plaatje.
Wij hadden die ook (wel met roze/witte muisjes) en dat sloeg in als een bom!
http://www.rousseau.nl/pages/assortiment_specialiteiten.asp
hoe komt dat schatje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:51 schreef Poezebeest het volgende:
Blergh, ik heb echt een rotdag! Net ff met manlief naar t winkelcentrum, na winkel 1 werd het me al niet goed, uiteindelijk na winkel 2 gaan zitten om bij te komen. Manlief is maar alleen naar winkel 3 gegaan. Nou dat waren mijn 10 min winkelen weer. Kan er zo van balen dat ik niet eens naar de winkel kanVoel me zo ontzettend aan huis gekluisterd en ben er helemaal klaar mee.
Oh zo, haha. ik dacht dat het wel zou gaan en ik had er super veel zin in, even eruit, naar de supermarkt en Hemaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:55 schreef bitterend het volgende:
Dat je niet naar winkels kan...pijn?
Ik heb wel is gewoon beschuit en muisjes gehaald om zo te eten omdat ik t lekker vindquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:58 schreef Asyniur het volgende:
Ik hou wel van beschuit met muisjes! Heel erg veel![]()
Graag eet ik met elke bezoek een beschuitje (of 2) mee
bij de babydump, je hebt hem ook met roze en blauwe hengsels geloof ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:53 schreef bitterend het volgende:
Oh Nirak die tas is wel wat voor mij! heb je het online gekocht ergens?
bah vervelend, hoop dat je je snel beter voelt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:59 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Oh zo, haha. ik dacht dat het wel zou gaan en ik had er super veel zin in, even eruit, naar de supermarkt en HemaMaar ik voelde me na 100 meter lopen niet lekker worden, trok wit weg, had het gevoel dat ik van mijn stokje af ging en werd misselijk. Toch doorgaan dan, want ik wil zo graag winkelen. Was al lang blij dat manlief bij me was. Wist niet hoe snel ik bij de bakker op een stoel moest gaan zitten om bij te komen. Nu voel ik me nog steeds niet geweldig, dus denk dat ik zo maar even op de bank ga liggen.
Ach jij kan zo iemand sturen om wat lekker te halen daar!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hé, wil jij eens even niet Rousseau chocolade posten hiero!
welkom hierquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:59 schreef adesse het volgende:
@Nirak, leuke tas. Is ie een beetje groot? Ik ben op zoek naar een nieuwe tas ivm Baby en Dreumes.
Jeetje.. (11 wkn klinkt nog best 'ver' voor mij dan).. sowieso vind ik n miskraam echt heel naar klinken..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:03 schreef TimeJumper het volgende:
Van de 5 miskramen die ik had (in een vroeg stadium hoor, ongeveer met 11 weken) waren er 2 een tweeling.
Dus deze keer, toen die wel bleef zitten, waren wij heel benieuwd of het er 2 waren.
Maar het bleek er dus 1 te zijn maar daar zijn we ook hartstikke blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |