Mja, dat is wel een beetje een minpunt. Ik zit hier al met een knorrende maagquote:
bij mij kunnen max 2-3 mensen tegelijk op bezoek...heb een piepkleine woonkamer!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Wie van jullie houdt trouwens een kraamborrel? Of babyborrel, hoe je het noemen wilt?
Haha! Maar hier ook hoor: ik ben niet zo'n bakker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel nobel en een leuk idee.
Maar ik ben op dit gebied niet zo zelfdoenerig. Ben eigenlijk al druk doende met extra maaltijden koken voor mijn vriend, als ik dan eventueel gekreukeld uit de bevalling kom dat we zomaar "vers lekkers" uit de diepvries kunnen halen.
En dat is al zooooo huishoudelijk van me, dat ik er nog steeds van in schok ben![]()
Maar misschien wel een leuke tip voor anderen
Ah oke, maar begrijp ik nou goed dat je ze alleen in de winkel kunt halen? En niet online bestellen? Want ik woon ook niet in het zuidenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:01 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Je kunt ze ook in alleen puur of melk of wit krijgen.
lekker makkelijk tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:09 schreef TimeJumper het volgende:
Bitterend ook strak idee, een lekker vlaai voor het bezoek.
Oeehhhwww ik ben dol op vlaai.![]()
En je kan het lekker laten bezorgen, dus vers van de pers, jammieee
jep.. in de tussentijd amper bezoek gehad.. en dan de hele meute op 1 dag. waarschijnlijk ga ik dood want t wordt echt drukdruk. maar dan hebben we t gehad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:09 schreef Kuukske het volgende:
Ow handig KD. Heb je dat vooral gekozen uit de overweging dat je dan in een keer iedereen eh.. gehad hebt?
Wij niet, ik vind het juist leuk om vrienden en familie te ontvangen en de tijd voor ze te maken. Daarnaast vindt iedereen het volgens mij leuk om met de baby te knuffelen (als baby dat toe laat natuurlijk). Bij een kraamfeest/borrel is daar veel minder ruimte voor en dat vind ik zelf jammer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Wie van jullie houdt trouwens een kraamborrel? Of babyborrel, hoe je het noemen wilt?
Als je zelf kunt aangeven welke vulling erin komt dan kan er weinig aan mis gaan en zullen ze vast lekker smaken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:05 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja zien er goed uit maar of ze ook zo smaken?? misschien kan je proeven voor dat je het koopt
Ja ik zie daar wel voordelen van. Zeker met 26 vrouwelijke collega's die allemaal van harte welkom zijn, maar die ik niet de eerste 2 weken aan m'n bed hoef, zegmaar. Al kan ik de borrel voor hun natuurlijk ook op m'n werk regelen. [ingevingquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jep.. in de tussentijd amper bezoek gehad.. en dan de hele meute op 1 dag. waarschijnlijk ga ik dood want t wordt echt drukdruk. maar dan hebben we t gehad.
en idd, gewoon met kratten bier en wijntjes.
en ik roosvicee
]En hier zie ik ook wel weer wat inquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:12 schreef Poezebeest het volgende:
Wij niet, ik vind het juist leuk om vrienden en familie te ontvangen en de tijd voor ze te maken. Daarnaast vindt iedereen het volgens mij leuk om met de baby te knuffelen (als baby dat toe laat natuurlijk). Bij een kraamfeest/borrel is daar veel minder ruimte voor en dat vind ik zelf jammer.
Ja met zoveel collega's zou ik ook iets op het werk regelen na een paar weken!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik zie daar wel voordelen van. Zeker met 26 vrouwelijke collega's die allemaal van harte welkom zijn, maar die ik niet de eerste 2 weken aan m'n bed hoef, zegmaar. Al kan ik de borrel voor hun natuurlijk ook op m'n werk regelen. [ingeving [ afbeelding ] ]
Sorry, de wc pot had even m'n aandachtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:37 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
JeeeeeeIedereen aan de Bulbby
. En de tip was nog wel voor NTS, maar die heb ik er nog niet over gehoord. Ach, die is natuurlijk druk aan het kiezen wat voor plaatje ze er dan op wil
.
Geen idee, zou ik moeten nakijken. Maar dat heb je wrs zelf al gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:11 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha! Maar hier ook hoor: ik ben niet zo'n bakker.
Wel lief van je moeder van de tas!.
[..]
Ah oke, maar begrijp ik nou goed dat je ze alleen in de winkel kunt halen? En niet online bestellen? Want ik woon ook niet in het zuiden.
Hier geen kraamborrel Kuukske. Ik denk zelf dat het dan dubbel op wordt. Aangezien je zo'n borrel vaak pas na 4-6 weken geeft en de meeste mensen toch graag even willen spieken als de baby er net is. (Familie zeker)
Maar wij weten niet of het nou een Draak of Drakinnetje is lieve schatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:36 schreef Fee-nix het volgende:
Ahwwwarme NTS.
Nou, als je DE naam weet, kun je hem dan inderdaad ook wel bestellen. Ik neem aan dat je de naam weet voordat je gaat bevallen
.
Owjee, nu voel ik me bijna schuldig dat ik dat linkje heb geplakt hier! en ik wilde alleen maar helpenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:24 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel een alternatief voor beschuit met muisjes... Rousseau heeft overigens geweldig lekkere chocola! Vooral die pindarotsjes van hun !
* NotTheSame heeft spontaan heimwee naar Limburg![]()
Dat is lief! Maar inderdaad, ik denk dat ze het bij mij in de buurt vast ook ergens makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:38 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Geen idee, zou ik moeten nakijken. Maar dat heb je wrs zelf al gedaan.
Anders zou ik gewoon eens zoeken naar een chocoladefabriek bij jou in de buurt, die maken dat misschien ook wel!
Ik wil ze ook wel voor je halen en opsturen hoor! Maar ik zou eerst eens dichter bij huis zoeken dan, is toch makkelijker denk ik.
Aha! Nou dan zeg ik: pretechoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:40 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Maar wij weten niet of het nou een Draak of Drakinnetje is lieve schat. Hij/zij wilde het niet bekend maken
.
Nee joh, voel je niet schuldig... Ik kom nog eens in de maand in Limburg en anders heb ik nog altijd poets-mama die elke week komt, en ook ELKE week Limburgse vlaai bij zich heeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:40 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Owjee, nu voel ik me bijna schuldig dat ik dat linkje heb geplakt hier! en ik wilde alleen maar helpen![]()
En dat wil manlief weer nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:41 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Aha! Nou dan zeg ik: pretecho. Haha.
Hmmz... nou ik voel met je mee hoor... ik zou het ook heeeeel moeilijk vinden om geduld te hebben. Zoniet onmogelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:43 schreef NotTheSame het volgende:
En dat wil manlief weer niet. Dus ik mot maar gewoon geduld hebben, hoe moeilijk dat voor mij ook is
!
Waar blijft die postbode nouhouhouhouw!?! Ik wil m'n kleertjes en sokjes![]()
!
En waarom geen naam? Maar ik vind dat er dan nog best leuke opties bij zitten hoor. Wat dacht je van die met dat kroontje? Of diegene met die hartjes waar 'Roos' en 'little girl' op staat? Eventueel kun je little girl dan laten staan. Of 'meisje' erop zetten ofzo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:46 schreef Susie het volgende:
Ik ben nog steeds met die luiertas bezig.... ik wil eigenlijk de naam helemaal niet op de tas, maar dan vind ik die tas weer een stuk minder leuk worden
Hahaha! Je noemt ze nu allemaal gewoon op! Mja, ik twijfel nog even.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:51 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
En waarom geen naam? Maar ik vind dat er dan nog best leuke opties bij zitten hoor. Wat dacht je van die met dat kroontje? Of diegene met die hartjes waar 'Roos' en 'little girl' op staat? Eventueel kun je little girl dan laten staan. Of 'meisje' erop zetten ofzo.
O en die met het vogeltje (Sophie) of het schaapje (Emma) vind ik ook nog steeds leuk!
Ja dus daarom, naam gewoon WEL op die tasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:46 schreef Susie het volgende:
Ik ben nog steeds met die luiertas bezig.... ik wil eigenlijk de naam helemaal niet op de tas, maar dan vind ik die tas weer een stuk minder leuk worden
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:51 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
En waarom geen naam? Maar ik vind dat er dan nog best leuke opties bij zitten hoor. Wat dacht je van die met dat kroontje? Of diegene met die hartjes waar 'Roos' en 'little girl' op staat? Eventueel kun je little girl dan laten staan. Of 'meisje' erop zetten ofzo.
O en die met het vogeltje (Sophie) of het schaapje (Emma) vind ik ook nog steeds leuk!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]Je gaat toch geen tas bestellen met daarop "meisje"
![]()
Hallo "meisje"
Ohww Fee-nix, na al die goede tips van je.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Nou heb je me aan t huilen gemaakt!
Er worden meisjes gewoon Meisje genoemd, dus zo raar is het niet eens niet mijn keuze, maar achquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Nou heb je me aan t huilen gemaakt!
Nee, nou hoop ik dat je moeder gewoon een dikke vette spelfout maakt op die tas van je! Zo!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohww Fee-nix, na al die goede tips van je.
Hier kusje erop
Whahahahahhahahaaaaaaaaaaa nou nu je het zegt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:57 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nee, nou hoop ik dat je moeder gewoon een dikke vette spelfout maakt op die tas van je! Zo!![]()
Hihi. Nee t is al weer goed hoor.
Oke, twijfelkont hierzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:51 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Hè? Wat? Huh?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:10 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen dames.
@ Kyara, zojuist m'n VK gesproken en het is dus inderdaad zo dat als je zelf kiest voor een ruggeprik dat je dan automatisch die medische indicatie krijgt. VK was er helemaal niet blij mee trouwens, want het is ook hartstikke krom.In Breda gaat daar ook vanaf 1 november het een en ander veranderen: dan heb je eerst de optie lachgas en daarmee krijg je geen medische indicatie en dan sta je alsnog voor hoge kosten. Ik vind het nog steeds zo bizar. De VK gaf ook uit zichzelf aan dat verzekeraars er niet blij mee zijn.
Maargoed, sorry voor de verwarring.
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:10 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen dames.
@ Kyara, zojuist m'n VK gesproken en het is dus inderdaad zo dat als je zelf kiest voor een ruggeprik dat je dan automatisch die medische indicatie krijgt. VK was er helemaal niet blij mee trouwens, want het is ook hartstikke krom.In Breda gaat daar ook vanaf 1 november het een en ander veranderen: dan heb je eerst de optie lachgas en daarmee krijg je geen medische indicatie en dan sta je alsnog voor hoge kosten. Ik vind het nog steeds zo bizar. De VK gaf ook uit zichzelf aan dat verzekeraars er niet blij mee zijn.
Maargoed, sorry voor de verwarring.
![]()
Kreeg gelijk te horen dat ons kindje dezelfde rhesusfactor heeft, dus ik hoef geen prik. En ik moet naar de gyn, vanwege m'n suiker. Ze gaan eerst kijken of het met een dieet goed kan komen en mocht dat zo zjin dan mag ik weer terug naar de VK. VK dacht dat die kans best groot was, omdat ik op 7,9 zit en de grens is 7,0. Hier mensen die er ervaring mee hebben? Dat een dieet goed aanslaat?
Nu lezen hoe het hier is. Voor zover ik kon zien nog geen baby's?
Als je zonder medische indicatie in het ziekenhuis wilt bevallen is dat vrij prijzig (ligt er ook maar net aan welk aanvullend pakket je hebt, maar stel dat je alleen de basisverzekering hebt). Nu is het dus zo dat als je ook zelf kiest voor een ruggeprik, dat dit automatisch die medische indicatie geeft, waardoor het gewoon vergoed wordt.quote:
Ik moet echt nog wakker worden. Dacht even dat je die tas met dat konijn had besteld. Dacht al, die is niet helemaal helder meer door de hormonen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:12 schreef Susie het volgende:
[..]
SorryIk wil wel hoor, maar beeb vind het wel prima blijkbaar.
En geen ervaring met suiker en dieet.
Tas is besteld!
Yahoo, nog met oranje letters?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:12 schreef Susie het volgende:
[..]
SorryIk wil wel hoor, maar beeb vind het wel prima blijkbaar.
En geen ervaring met suiker en dieet.
Tas is besteld!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet echt nog wakker worden. Dacht even dat je die tas met dat konijn had besteld. Dacht al, die is niet helemaal helder meer door de hormonen.
Dat is spannend Zoe!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:23 schreef Zoë23 het volgende:
hah soempie
En dat medisch,ruggenprik etc.
Mensen vragen mij (nu al) of ik in 't ziekenhuis wil bevallen of thuis.
Zolang er geen reden is om in 't ziekenhuis te bevallen dan wil ik natuurlijk lekker thuis zijn
Morgen echodan zien we of 't er 1 of 2 zijn
Ben zelf een 2ling (eignl 3ling) en heb een aantal broers&zussen
Verder in de fam. komt t ook voor en bij mn lief ook.
Ikzelf denk dat t wel mee zal vallen
(nu krijg ik allemal opmerkingen van 't zijn er vast 2.. dus morgen weet ik 't!)
Dieet maakt me echt niet uit. Zo in overleg met de VK werd al duidelijk wat ik onder andere fout doe. Ik drink overal melk bij, omdat ik dan niet misselijk word. En die combi met koolhydraten is bijvoorbeeld niet goed. Snoepen doe ik niet echt, omdat ik dan ook last krijg van maagzuur, dus daar ligt het denk ik niet aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:22 schreef TimeJumper het volgende:
Soempie hier geen ervaring met dieten, ik hoop dat het dieet gaat meevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |