abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:51:20 #76
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103228278
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:46 schreef Susie het volgende:
Ik ben nog steeds met die luiertas bezig.... ik wil eigenlijk de naam helemaal niet op de tas, maar dan vind ik die tas weer een stuk minder leuk worden :{
En waarom geen naam? Maar ik vind dat er dan nog best leuke opties bij zitten hoor. Wat dacht je van die met dat kroontje? Of diegene met die hartjes waar 'Roos' en 'little girl' op staat? Eventueel kun je little girl dan laten staan. Of 'meisje' erop zetten ofzo.

O en die met het vogeltje (Sophie) of het schaapje (Emma) vind ik ook nog steeds leuk!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:52:20 #77
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103228305
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:51 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

En waarom geen naam? Maar ik vind dat er dan nog best leuke opties bij zitten hoor. Wat dacht je van die met dat kroontje? Of diegene met die hartjes waar 'Roos' en 'little girl' op staat? Eventueel kun je little girl dan laten staan. Of 'meisje' erop zetten ofzo.

O en die met het vogeltje (Sophie) of het schaapje (Emma) vind ik ook nog steeds leuk!
Hahaha! Je noemt ze nu allemaal gewoon op! Mja, ik twijfel nog even.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:52:39 #78
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_103228316
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:46 schreef Susie het volgende:
Ik ben nog steeds met die luiertas bezig.... ik wil eigenlijk de naam helemaal niet op de tas, maar dan vind ik die tas weer een stuk minder leuk worden :{
Ja dus daarom, naam gewoon WEL op die tas :9
Later ook makkelijk op het kinderdagverblijf hoeven ze niet lang te zoeken.
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:53:35 #79
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_103228351
quote:

[..]

:N Je gaat toch geen tas bestellen met daarop "meisje" :+
Hallo "meisje" :W
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:53:36 #80
250838 Fee-nix
pi_103228354
Nohhhhh heus niet allemaal!! Haha! (Maar ok, ik vind er veel nog leuk zonder naam) Maar twijfel gerust verder hoor... ik zal je nog eens helpen ;) hehehe.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:54:17 #81
250838 Fee-nix
pi_103228378
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:53 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

:N Je gaat toch geen tas bestellen met daarop "meisje" :+
Hallo "meisje" :W
:'( Nou heb je me aan t huilen gemaakt!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:56:08 #82
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_103228451
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ohww Fee-nix, na al die goede tips van je.
Hier kusje erop :*
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:56:57 #83
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103228490
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Er worden meisjes gewoon Meisje genoemd, dus zo raar is het niet eens niet mijn keuze, maar ach
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:57:41 #84
250838 Fee-nix
pi_103228510
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:56 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ohww Fee-nix, na al die goede tips van je.
Hier kusje erop :*
Nee, nou hoop ik dat je moeder gewoon een dikke vette spelfout maakt op die tas van je! Zo! :6
;) Hihi. Nee t is al weer goed hoor.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:02:55 #85
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_103228669
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:57 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Nee, nou hoop ik dat je moeder gewoon een dikke vette spelfout maakt op die tas van je! Zo! :6
;) Hihi. Nee t is al weer goed hoor.
Whahahahahhahahaaaaaaaaaaa nou nu je het zegt. _O- Dat zit er hoogstwaarschijnlijk wel in met haar "overmatige" interesse. :P
Ze vroeg nou alweer hoe je zijn naam ook al weer schreef 8)7 _O- . Hoe moeilijk kunnen 5 letters zijn en dat je dat geeneens (wilt) onthouden :N
Van je eerste kleinkind en als je het dan niet kan onthouden waarom schrijf je het dan niet op.
Werkelijk :{
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:03:24 #86
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103228698
quote:

[..]

Oke, twijfelkont hierzo :W Gooi het maar op de hormonen, maar ik zet toch de naam erop! En dan maar hopen dat er stiekum toch niet een jongetje uit gaat komen!
En dan wordt het die met die bloemetjes, in het zwart met oranje letters denk ik...
pi_103228969
Goedemorgen dames.

@ Kyara, zojuist m'n VK gesproken en het is dus inderdaad zo dat als je zelf kiest voor een ruggeprik dat je dan automatisch die medische indicatie krijgt. VK was er helemaal niet blij mee trouwens, want het is ook hartstikke krom. 8)7 In Breda gaat daar ook vanaf 1 november het een en ander veranderen: dan heb je eerst de optie lachgas en daarmee krijg je geen medische indicatie en dan sta je alsnog voor hoge kosten. Ik vind het nog steeds zo bizar. De VK gaf ook uit zichzelf aan dat verzekeraars er niet blij mee zijn. :D Maargoed, sorry voor de verwarring. :@

Kreeg gelijk te horen dat ons kindje dezelfde rhesusfactor heeft, dus ik hoef geen prik. En ik moet naar de gyn, vanwege m'n suiker. Ze gaan eerst kijken of het met een dieet goed kan komen en mocht dat zo zjin dan mag ik weer terug naar de VK. VK dacht dat die kans best groot was, omdat ik op 7,9 zit en de grens is 7,0. Hier mensen die er ervaring mee hebben? Dat een dieet goed aanslaat?

Nu lezen hoe het hier is. Voor zover ik kon zien nog geen baby's? o|O
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_103229012
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:10 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen dames.

@ Kyara, zojuist m'n VK gesproken en het is dus inderdaad zo dat als je zelf kiest voor een ruggeprik dat je dan automatisch die medische indicatie krijgt. VK was er helemaal niet blij mee trouwens, want het is ook hartstikke krom. 8)7 In Breda gaat daar ook vanaf 1 november het een en ander veranderen: dan heb je eerst de optie lachgas en daarmee krijg je geen medische indicatie en dan sta je alsnog voor hoge kosten. Ik vind het nog steeds zo bizar. De VK gaf ook uit zichzelf aan dat verzekeraars er niet blij mee zijn. :D Maargoed, sorry voor de verwarring. :@

Hè? Wat? Huh? :?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:12:21 #89
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103229028
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:10 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen dames.

Kreeg gelijk te horen dat ons kindje dezelfde rhesusfactor heeft, dus ik hoef geen prik. En ik moet naar de gyn, vanwege m'n suiker. Ze gaan eerst kijken of het met een dieet goed kan komen en mocht dat zo zjin dan mag ik weer terug naar de VK. VK dacht dat die kans best groot was, omdat ik op 7,9 zit en de grens is 7,0. Hier mensen die er ervaring mee hebben? Dat een dieet goed aanslaat?

Nu lezen hoe het hier is. Voor zover ik kon zien nog geen baby's? o|O
Sorry :@ Ik wil wel hoor, maar beeb vind het wel prima blijkbaar.
En geen ervaring met suiker en dieet.

Tas is besteld! ^O^
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:18:12 #90
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_103229249
Nu jullie het erover hebben...Ik moet ook nog op zoek naar een luiertas. Als iemand er 1 heeft die m kwijt wilt... ( behalve dan dat gekke blauwe ding uit het vorige topic :P )

Vandaag bij de vk geweest, alles was goed, baby ligt helemaal 'op schema', dus de datum blijft 20 maart. Al heb ik zelf wel het idee dat het gewoon eerder komt. Ik gok op 29 februari :Y

Ben weer helemaal blij, en ik weet wat het wordt, dus lekker shoppen binnekort *O*
(en Nee, ik ga het lekker niet vertellen :6 )

Verder, leuke tips over het alternatief voor beschuit met muisjes.....Ik wil de kids ook wat laten uitdelen op school, maar goed, heb nog tijd genoeg om daar over na te denken ;)
De visite krijgt overigens wel gewoon beschuit met muisjes, vind ik wel leuk :+
pi_103229290
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:11 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Hè? Wat? Huh? :?
Als je zonder medische indicatie in het ziekenhuis wilt bevallen is dat vrij prijzig (ligt er ook maar net aan welk aanvullend pakket je hebt, maar stel dat je alleen de basisverzekering hebt). Nu is het dus zo dat als je ook zelf kiest voor een ruggeprik, dat dit automatisch die medische indicatie geeft, waardoor het gewoon vergoed wordt.
Vanaf 1 november wordt het in Breda waarschijnlijk zo dat je eerst lachgas aangeboden krijgt. Stel dat je dan de keuze zelf hebt gemaakt in het ziekenhuis te bevallen zonder medische indicatie dus, dan zorgt lachgas niet voor die indicatie. Waardoor je alsnog de rekening zelf mag ophoesten. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_103229311
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:12 schreef Susie het volgende:

[..]

Tas is besteld! ^O^
Ik moet echt nog wakker worden. Dacht even dat je die tas met dat konijn had besteld. Dacht al, die is niet helemaal helder meer door de hormonen. _O-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:22:12 #93
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_103229418
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:12 schreef Susie het volgende:

[..]

Tas is besteld! ^O^
Yahoo, nog met oranje letters?

Soempie hier geen ervaring met dieten, ik hoop dat het dieet gaat meevallen
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:22:53 #94
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103229440
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:19 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik moet echt nog wakker worden. Dacht even dat je die tas met dat konijn had besteld. Dacht al, die is niet helemaal helder meer door de hormonen. _O-
_O- Hahaha! Nee, daar wil ik juist vanaf! Maar ik begrijp dat PureEvil hem ook niet mooi vind, flauw hoor! Gratis hebben??? :P
pi_103229452
hah soempie :D

En dat medisch,ruggenprik etc.
Mensen vragen mij (nu al) of ik in 't ziekenhuis wil bevallen of thuis.
Zolang er geen reden is om in 't ziekenhuis te bevallen dan wil ik natuurlijk lekker thuis zijn O+

Morgen echo *O* dan zien we of 't er 1 of 2 zijn
Ben zelf een 2ling (eignl 3ling) en heb een aantal broers&zussen ;)
Verder in de fam. komt t ook voor en bij mn lief ook.
Ikzelf denk dat t wel mee zal vallen
(nu krijg ik allemal opmerkingen van 't zijn er vast 2.. dus morgen weet ik 't!)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:23:38 #96
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103229464
Ja, die met oranje letters en de bloemetjes. Vond het lettertype daar ook leuk.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:24:10 #97
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103229482
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:23 schreef Zoë23 het volgende:
hah soempie :D

En dat medisch,ruggenprik etc.
Mensen vragen mij (nu al) of ik in 't ziekenhuis wil bevallen of thuis.
Zolang er geen reden is om in 't ziekenhuis te bevallen dan wil ik natuurlijk lekker thuis zijn O+

Morgen echo *O* dan zien we of 't er 1 of 2 zijn
Ben zelf een 2ling (eignl 3ling) en heb een aantal broers&zussen ;)
Verder in de fam. komt t ook voor en bij mn lief ook.
Ikzelf denk dat t wel mee zal vallen
(nu krijg ik allemal opmerkingen van 't zijn er vast 2.. dus morgen weet ik 't!)
Dat is spannend Zoe!!
pi_103229607
Stiekem wel :@ haha
pi_103229686
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:22 schreef TimeJumper het volgende:

Soempie hier geen ervaring met dieten, ik hoop dat het dieet gaat meevallen
Dieet maakt me echt niet uit. Zo in overleg met de VK werd al duidelijk wat ik onder andere fout doe. Ik drink overal melk bij, omdat ik dan niet misselijk word. En die combi met koolhydraten is bijvoorbeeld niet goed. Snoepen doe ik niet echt, omdat ik dan ook last krijg van maagzuur, dus daar ligt het denk ik niet aan.

Ik wil alleen het liefst niet in het ziekenhuis bevallen of sowieso over naar een gyn. -O-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:31:20 #100
30252 Soempie
Procreating
pi_103229721
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:27 schreef Zoë23 het volgende:
Stiekem wel :@ haha
Straks zijn het er drie. :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')