En waarom geen naam? Maar ik vind dat er dan nog best leuke opties bij zitten hoor. Wat dacht je van die met dat kroontje? Of diegene met die hartjes waar 'Roos' en 'little girl' op staat? Eventueel kun je little girl dan laten staan. Of 'meisje' erop zetten ofzo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:46 schreef Susie het volgende:
Ik ben nog steeds met die luiertas bezig.... ik wil eigenlijk de naam helemaal niet op de tas, maar dan vind ik die tas weer een stuk minder leuk worden
Hahaha! Je noemt ze nu allemaal gewoon op! Mja, ik twijfel nog even.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:51 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
En waarom geen naam? Maar ik vind dat er dan nog best leuke opties bij zitten hoor. Wat dacht je van die met dat kroontje? Of diegene met die hartjes waar 'Roos' en 'little girl' op staat? Eventueel kun je little girl dan laten staan. Of 'meisje' erop zetten ofzo.
O en die met het vogeltje (Sophie) of het schaapje (Emma) vind ik ook nog steeds leuk!
Ja dus daarom, naam gewoon WEL op die tasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:46 schreef Susie het volgende:
Ik ben nog steeds met die luiertas bezig.... ik wil eigenlijk de naam helemaal niet op de tas, maar dan vind ik die tas weer een stuk minder leuk worden
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:51 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
En waarom geen naam? Maar ik vind dat er dan nog best leuke opties bij zitten hoor. Wat dacht je van die met dat kroontje? Of diegene met die hartjes waar 'Roos' en 'little girl' op staat? Eventueel kun je little girl dan laten staan. Of 'meisje' erop zetten ofzo.
O en die met het vogeltje (Sophie) of het schaapje (Emma) vind ik ook nog steeds leuk!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]Je gaat toch geen tas bestellen met daarop "meisje"
![]()
Hallo "meisje"
Ohww Fee-nix, na al die goede tips van je.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Nou heb je me aan t huilen gemaakt!
Er worden meisjes gewoon Meisje genoemd, dus zo raar is het niet eens niet mijn keuze, maar achquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Nou heb je me aan t huilen gemaakt!
Nee, nou hoop ik dat je moeder gewoon een dikke vette spelfout maakt op die tas van je! Zo!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohww Fee-nix, na al die goede tips van je.
Hier kusje erop
Whahahahahhahahaaaaaaaaaaa nou nu je het zegt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:57 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nee, nou hoop ik dat je moeder gewoon een dikke vette spelfout maakt op die tas van je! Zo!![]()
Hihi. Nee t is al weer goed hoor.
Oke, twijfelkont hierzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:51 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Hè? Wat? Huh?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:10 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen dames.
@ Kyara, zojuist m'n VK gesproken en het is dus inderdaad zo dat als je zelf kiest voor een ruggeprik dat je dan automatisch die medische indicatie krijgt. VK was er helemaal niet blij mee trouwens, want het is ook hartstikke krom.In Breda gaat daar ook vanaf 1 november het een en ander veranderen: dan heb je eerst de optie lachgas en daarmee krijg je geen medische indicatie en dan sta je alsnog voor hoge kosten. Ik vind het nog steeds zo bizar. De VK gaf ook uit zichzelf aan dat verzekeraars er niet blij mee zijn.
Maargoed, sorry voor de verwarring.
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:10 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen dames.
@ Kyara, zojuist m'n VK gesproken en het is dus inderdaad zo dat als je zelf kiest voor een ruggeprik dat je dan automatisch die medische indicatie krijgt. VK was er helemaal niet blij mee trouwens, want het is ook hartstikke krom.In Breda gaat daar ook vanaf 1 november het een en ander veranderen: dan heb je eerst de optie lachgas en daarmee krijg je geen medische indicatie en dan sta je alsnog voor hoge kosten. Ik vind het nog steeds zo bizar. De VK gaf ook uit zichzelf aan dat verzekeraars er niet blij mee zijn.
Maargoed, sorry voor de verwarring.
![]()
Kreeg gelijk te horen dat ons kindje dezelfde rhesusfactor heeft, dus ik hoef geen prik. En ik moet naar de gyn, vanwege m'n suiker. Ze gaan eerst kijken of het met een dieet goed kan komen en mocht dat zo zjin dan mag ik weer terug naar de VK. VK dacht dat die kans best groot was, omdat ik op 7,9 zit en de grens is 7,0. Hier mensen die er ervaring mee hebben? Dat een dieet goed aanslaat?
Nu lezen hoe het hier is. Voor zover ik kon zien nog geen baby's?
Als je zonder medische indicatie in het ziekenhuis wilt bevallen is dat vrij prijzig (ligt er ook maar net aan welk aanvullend pakket je hebt, maar stel dat je alleen de basisverzekering hebt). Nu is het dus zo dat als je ook zelf kiest voor een ruggeprik, dat dit automatisch die medische indicatie geeft, waardoor het gewoon vergoed wordt.quote:
Ik moet echt nog wakker worden. Dacht even dat je die tas met dat konijn had besteld. Dacht al, die is niet helemaal helder meer door de hormonen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:12 schreef Susie het volgende:
[..]
SorryIk wil wel hoor, maar beeb vind het wel prima blijkbaar.
En geen ervaring met suiker en dieet.
Tas is besteld!
Yahoo, nog met oranje letters?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:12 schreef Susie het volgende:
[..]
SorryIk wil wel hoor, maar beeb vind het wel prima blijkbaar.
En geen ervaring met suiker en dieet.
Tas is besteld!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet echt nog wakker worden. Dacht even dat je die tas met dat konijn had besteld. Dacht al, die is niet helemaal helder meer door de hormonen.
Dat is spannend Zoe!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:23 schreef Zoë23 het volgende:
hah soempie
En dat medisch,ruggenprik etc.
Mensen vragen mij (nu al) of ik in 't ziekenhuis wil bevallen of thuis.
Zolang er geen reden is om in 't ziekenhuis te bevallen dan wil ik natuurlijk lekker thuis zijn
Morgen echodan zien we of 't er 1 of 2 zijn
Ben zelf een 2ling (eignl 3ling) en heb een aantal broers&zussen
Verder in de fam. komt t ook voor en bij mn lief ook.
Ikzelf denk dat t wel mee zal vallen
(nu krijg ik allemal opmerkingen van 't zijn er vast 2.. dus morgen weet ik 't!)
Dieet maakt me echt niet uit. Zo in overleg met de VK werd al duidelijk wat ik onder andere fout doe. Ik drink overal melk bij, omdat ik dan niet misselijk word. En die combi met koolhydraten is bijvoorbeeld niet goed. Snoepen doe ik niet echt, omdat ik dan ook last krijg van maagzuur, dus daar ligt het denk ik niet aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:22 schreef TimeJumper het volgende:
Soempie hier geen ervaring met dieten, ik hoop dat het dieet gaat meevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |