quote:9 maanden duurden lang
Voor jouw bevalling was ik doodsbang
na 6 hechtingen, naweeën en pijn
Zal ik heel gelukkig met je zijn
Mijn moeder was bij alle 3 de zwangerschappen erg slank (dun) en met 20wkn zag je nog niksquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:31 schreef Fee-nix het volgende:
O leuk Susie! Goede keus.
Zoe spannend! Maar zelf denk ik eigenlijk dat je buik al dikker zou zijn geweest als het een tweeling is hoor....
Ik heb al een afschuwelijke groene luiertas. Helemaal zelf gekocht in een vlaag van verstandsverbijstering.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:22 schreef Susie het volgende:
[..]Hahaha! Nee, daar wil ik juist vanaf! Maar ik begrijp dat PureEvil hem ook niet mooi vind, flauw hoor! Gratis hebben???
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:33 schreef TimeJumper het volgende:
Ik heb eindelijk een gedichtje gevonden voor op het geboortekaartje
[..]![]()
Euwh moedig van je om dat hier te melden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb al een afschuwelijke groene luiertas. Helemaal zelf gekocht in een vlaag van verstandsverbijstering.
quote:
Oh, ja... dat is dan jammer, dat van dat plastic. Die lichtblauwe hier stinkt ook nog eens naar neptroep, bah!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef Soempie het volgende:
Op het plaatje vond ik hem ook leuk, maar in het echt viel hij een beetje tegen.Omdat het geen stof is maar een soort plastic. En de hengsels zijn ook niet van goed leer, etc.
Ja, sinds vanmorgen ben ik best blij met m'n tas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef Susie het volgende:
Och, alles beter dan een lichtblauwe met een stom konijn erop!
Ik zie n ruiling aankomenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:39 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh, ja... dat is dan jammer, dat van dat plastic. Die lichtblauwe hier stinkt ook nog eens naar neptroep, bah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |