Ze zijn ook keileukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:04 schreef Zoë23 het volgende:
Fee-nix; wat lief van je mams!
kuukske; mn pip-portemonnee wil graag mn piptas uit om nog een piptas te kopenhaha
Heb ook zo'n makeup tasje alleen dan in 't roze. Kan er niks aan doen![]()
verder heb ik geen gat in mn hand ofzo
vind pip gwn erg leuk
Die wil geeneens een bigmac voor me meenemenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:04 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ach jij kan zo iemand sturen om wat lekker te halen daar!
Oh.. Dáár heb ik zin in!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die wil geeneens een bigmac voor me meenemen
Nou, die van mij rammel je er ook zo uit hoor! Wat een mooi ventje <3quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:49 schreef Kleurdoos het volgende:
pssttt even niraks en susies baby's eruit rammelen
[ afbeelding ]
ja en hij doet t gewoon als een normale baby.. vanaf t begin.. ik zie t maar zo, heb ik 3 weken langer kunnen genieten alquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:10 schreef Susie het volgende:
Engerd Nirak! Beetje fietsen met de hond! Maar gelukkig was het bijna...
Dat moet idd raar zijn KD; hij is gewoon al 3 weken!
Pas nou op man, straks rammel je die van mij er ook al uit...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:49 schreef Kleurdoos het volgende:
pssttt even niraks en susies baby's eruit rammelen
[ afbeelding ]
Kijk, dat is nou leuk om te zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:24 schreef Susie het volgende:
Zojuist was hier mijn vriendin met haar 2 meiden van net 1 jaar, zooooooooo leuk! En hoe mijn lief daar mee omgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |