hebben ze ooit gevonden waarom het bleef fout gaan bij 11 weken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:03 schreef TimeJumper het volgende:
Van de 5 miskramen die ik had (in een vroeg stadium hoor, ongeveer met 11 weken) waren er 2 een tweeling.
Dus deze keer, toen die wel bleef zitten, waren wij heel benieuwd of het er 2 waren.
Maar het bleek er dus 1 te zijn maar daar zijn we ook hartstikke blij mee
Ja dat bedoel ik, ik heb zojuist al zitten overwegen of ik mijn zusje zal sturen om de juiste chocolaatjes te halen, echter moet ik haar dan ook vertellen wat het wordt, dilemma! Echter toen kwam KD met de soesjes en nu worden het dus de soesjes heb ik besloten. Chocola smelt trouwens ook erg goed in de magnetronquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:04 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ach jij kan zo iemand sturen om wat lekker te halen daar!
Dat is misschien wel een goed plan. Ik heb alleen helemaal niet het idee dat ik zoveel heb ingeleverd, hier in huis gaat het nl best goed en kan ik de hele dag aanrommelen. Maandag heb ik ook verder gelopen toen ik op controle moest. Dus geen idee wat er nu weer aan de hand wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef bitterend het volgende:
Poezebeest ga misschien elke avond een kwartier wandelen met je lief! zo lekker conditie weer opbouwen! die zal je nodig hebben voor de bevalling he! en het winkelen
Ik heb helemaal geen rekening gehouden met m'n man.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef Poezebeest het volgende:
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=468&merk=8009
Deze vind ik ook leuk, maar daar gaat manlief echt never nooit niet mee lopen.
Haha ja dat kan natuurlijk ook, maar dan heeft ie wel grote binnenzakken nodigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen rekening gehouden met m'n man.Ook nooit bij stilgestaan voor deze post trouwens. Ach, die propt wel wat luiers en dergelijke in z'n binnenzak.
Nee niks. Gewoon pech of zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef bitterend het volgende:
[..]
hebben ze ooit gevonden waarom het bleef fout gaan bij 11 weken?
Ja is ook best wel ver, maar ik wil er hier in dit \topic verder geen drama van makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Jeetje.. (11 wkn klinkt nog best 'ver' voor mij dan).. sowieso vind ik n miskraam echt heel naar klinken..
Ohw die tas vind ik ook heel lleukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:08 schreef bitterend het volgende:
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=468&merk=7913
deze tas is leuk!
oh covie!! eerst je schoonmoeder nu de caissier![]()
Nee dat zou ik mijn vriend ook niet aan willen doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef Poezebeest het volgende:
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=468&merk=8009
Deze vind ik ook leuk, maar daar gaat manlief echt never nooit niet mee lopen.
Hij is ook belachelijk duur maar nu heb ik hem gezien wil ik niks anders meer: hebbuh hebbuh hebbuh....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:34 schreef Poezebeest het volgende:
@Roosje; die eerste is echt geweldig, maar die prijs![]()
Wie had het toenstraks over Hema-luiertas? Ik heb hem toen straks in het echt bekeken, maar had niet de rust in mijn kont om het goed te bekijken, dus eigenlijk kan ik er niks zinnigs over zeggenWas wel lekker ruim met genoeg opbergplek. En manlief zei dat ie er wel mee zou lopen.
Ohhh Beaba!! ik vind ze zulke leuke kleuren hebben voor flessen enzo!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:30 schreef Roosje84 het volgende:
Over leuke verzorgingstassen gesproken....
Ik ben helemaal verliefd op deze http://www.beaba-webshop.nl/beaba-hip-luiertas-bruin.html
of deze (mijn vriend vindt die bovenste te duur) http://www.beaba-webshop.nl/luiertassen/beaba-my-baby-bag-in-bruin-fuchsia.html al hebben ze die ook in een meer 'jongens' design
jij hebt hem ook in het grijs he?? ik heb hem ook besteldquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier net een mooie hema-poncho binnen. Lekker warm!
jups, hij is wel iets bruinig grijs, met een gouddraadje erin. En had ik al gezegd dat ie lekker warm isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:39 schreef bitterend het volgende:
jij hebt hem ook in het grijs he?? ik heb hem ook besteld
Nee, dat is het rare van alles. De bon is 2 minuten voordat ik weer terugkwam bij m'n auto uitgeschreven, en bij ons moet je de hele garage nog doorrijden om buiten te komen, maar ik heb ze niet meer gezien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:59 schreef covie het volgende:
NTS je hebt 10 euro bespaart joh! Die tas is nog maar ¤90.![]()
Ze zijn er wel snel bij daar zeg, heb je ze niet zien lopen?
Ja, ik kreeg klachten over onherkenbaarheidquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:29 schreef Susie het volgende:
Kuukske, je hebt je plaatje weer veranderd?
Oh gelukkig maar! Want in mijn enthousiasme heb ik dus 8 stuks bij de HEMA meegenomen, leuk met roze enzo en thuis had ik dus al een stapel! Wist ik wel... maar toen ik ging rekenen....haha!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, 24 hydrofielen is een mooi aantal.. Heb er ook 25-30 stuks, maar ooit, tijdens een buikgriep-actie waren ze wel mooi op
Oh ik heb ook aan zo'n Pip-tas gestaan maar m'n portemonnee wou m'n tas niet uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:37 schreef Zoë23 het volgende:
Huh had t nieuwe plaatje van kuukske gemist
Evenstar beterschap!
Mooie tassen komen hier voorbij!
Ik wil moet een pip tas
[ afbeelding ]
http://www.beslist.nl/products/baby_peuter/r/PiP_Studio_Luiertas/
mn lief wil er niet mee lopen, maar er zijn vast wel goedkope mannentassen waar hij wel mee wil lopen, dan krijgt ie die gwn van mij:P
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:07 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Nee, dat is het rare van alles. De bon is 2 minuten voordat ik weer terugkwam bij m'n auto uitgeschreven, en bij ons moet je de hele garage nog doorrijden om buiten te komen, maar ik heb ze niet meer gezien.
Het is verdorie net alsof ze me op hebben staan wachten achter een pilaar of een auto ofzo... Verstoppertje spelen is voor kinderen![]()
.
Nicequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:04 schreef Nirak het volgende:
Ik moet zometeen nog even met de hond eruit.. En dat kan nu, want het is eindelijk droog
Maar eerst nog even op de bank hangen met een mok melk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |