abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103230908
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:03 schreef TimeJumper het volgende:
Van de 5 miskramen die ik had (in een vroeg stadium hoor, ongeveer met 11 weken) waren er 2 een tweeling.
Dus deze keer, toen die wel bleef zitten, waren wij heel benieuwd of het er 2 waren.
Maar het bleek er dus 1 te zijn maar daar zijn we ook hartstikke blij mee O+
hebben ze ooit gevonden waarom het bleef fout gaan bij 11 weken? :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103230927
Adesse; proficiat en welkom hier!

Zoë; wat spannend die echo morgen! Geniet er van :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:04 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Ach jij kan zo iemand sturen om wat lekker te halen daar! :*
Ja dat bedoel ik, ik heb zojuist al zitten overwegen of ik mijn zusje zal sturen om de juiste chocolaatjes te halen, echter moet ik haar dan ook vertellen wat het wordt, dilemma! Echter toen kwam KD met de soesjes en nu worden het dus de soesjes heb ik besloten. Chocola smelt trouwens ook erg goed in de magnetron ^O^
pi_103230942
Ik vind het eigenlijk allemaal wel mooie tassen die hier gepost zijn.
Behalve dat lelijke cadeau van susie, bij de action verkopen ze nog mooiere :X

poezebeest dat is inderdaad niet leuk :( Denk goed aan jezelf he!

Ik ging zo muisjes kopen omdat we dat gingen gebruiken om te vertellen van de zwangerschap.
Begint de caissière (16jr ofzo) heel hard met die pakjes in de lucht te rammelen: "Weet je nog niet wat het wordt?" :@ o|O
pi_103230966
Thanks voor de welkom :)

Hmmm dan gaan we daar is kijken. Ik heb nu wel een tas, maar die is wat aan de kleine kant. En om nu meerdere tassen mee te gaan slepen, voelt helemaal als een volksverhuizing.
pi_103230997
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=468&merk=7913
deze tas is leuk!

oh covie!! eerst je schoonmoeder nu de caissier }:| :X
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103231016
TJ; 5 miskramen, heftig zeg! Fijn dat deze kruimel wel is blijven plakken.

Bitterend; geen idee of het te maken heeft met hoge bloeddruk, mijn verminderde conditie door z'huisopname of iets anders, maar ik baal er wel van. Wie gaat nou mijn laatste prullen uitzoeken voor de kinderkamer :?
Leuke tas ja!

Fee-nix; geniet ze onder het zonnetje!
pi_103231078
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=468&merk=8009
Deze vind ik ook leuk, maar daar gaat manlief echt never nooit niet mee lopen.
pi_103231085
Wow TJ 5 miskramen bij 11 weken.

Ik ga er stiekem nu al heel erg vanuit dat het wel goed gaat :@ (pas 9,5 wk)

Bitterend die caissière was eerst hoor, dacht er ineens weer aan omdat het over de muisjes ging hier. Maar inderdaad ik krijg genoeg hulp om het de wereld in te brengen :')

Kan er nu wel om lachen maar stond wel even te stotteren daar. Mjah zon meisje van 16 kan ik het ook niet kwalijk nemen eigenlijk. Rond die tijd flapte ik zelf ook alles eruit.
pi_103231089
Poezebeest ga misschien elke avond een kwartier wandelen met je lief! zo lekker conditie weer opbouwen! die zal je nodig hebben voor de bevalling he! en het winkelen :*
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:13:47 #160
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103231163
Adesse welkom *O*

Poezebeest :*

Hulde aan omeprazol _O_ Ik wil er mee trouwen ;)
T haalt iig al t scherpe van de pijn.
Wel helaas weer ketonen 2 plusjes van de 3.. Dus lig hier iig tot donderdag/vrijdag wel :(
Ze hebben ook bloedgeprikt om te kijken voor ontstekings Waarden en zo en krijg als t goed is een bovenbuikecho van de maag ..
En morgen weer dagmeting voor suiker om toch nog een keer maar voor de zekerheid :+

Goeie bezigheidstherapie man :p

En die blauwe tas met konijn :X ritueel verbranden zeg ik je *ril*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_103231192
Oh en :W Adesse!

Gefeliciteerd en nu nog snel een datum zodat er eindelijk iemand onder mij komt te staan in de lijst ;)
pi_103231202
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef bitterend het volgende:
Poezebeest ga misschien elke avond een kwartier wandelen met je lief! zo lekker conditie weer opbouwen! die zal je nodig hebben voor de bevalling he! en het winkelen :*
Dat is misschien wel een goed plan. Ik heb alleen helemaal niet het idee dat ik zoveel heb ingeleverd, hier in huis gaat het nl best goed en kan ik de hele dag aanrommelen. Maandag heb ik ook verder gelopen toen ik op controle moest. Dus geen idee wat er nu weer aan de hand was :?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:15:08 #163
30252 Soempie
Procreating
pi_103231211
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef Poezebeest het volgende:
Ik heb helemaal geen rekening gehouden met m'n man. :D Ook nooit bij stilgestaan voor deze post trouwens. Ach, die propt wel wat luiers en dergelijke in z'n binnenzak. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:18:46 #164
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103231337
Oh en ctg vanmorgen was lachwekkend , van t uur heeft hij 35 minuten geregistreerd en de rest was Bubba aan het wegduiken voor :D
pi_103231352
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:15 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen rekening gehouden met m'n man. :D Ook nooit bij stilgestaan voor deze post trouwens. Ach, die propt wel wat luiers en dergelijke in z'n binnenzak. :')
Haha ja dat kan natuurlijk ook, maar dan heeft ie wel grote binnenzakken nodig ;)

Evenstar; jij bent nog wel even onder de pannen, sterkte :*
pi_103231383
Adesse welkom :W
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:22:14 #167
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103231450
Ze zijn hier heel lief hoor dat scheelt. En de meeste herkenden me nog ... Echt mijn zkh is de beste O+
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:23:32 #168
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_103231494
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef bitterend het volgende:

[..]

hebben ze ooit gevonden waarom het bleef fout gaan bij 11 weken? :*
Nee niks. Gewoon pech of zo :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Jeetje.. (11 wkn klinkt nog best 'ver' voor mij dan).. sowieso vind ik n miskraam echt heel naar klinken.. :*
Ja is ook best wel ver, maar ik wil er hier in dit \topic verder geen drama van maken :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:08 schreef bitterend het volgende:
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=468&merk=7913
deze tas is leuk!

oh covie!! eerst je schoonmoeder nu de caissier }:| :X
Ohw die tas vind ik ook heel lleuk O+

Covie niet bang worden van mijn horror verhaal, het is gewoon uitzonderlijk...

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef Poezebeest het volgende:
Nee dat zou ik mijn vriend ook niet aan willen doen.
Aardig prijsje ook :o

Ik ga eens een eindje lopen, wat die conditie van mij is belabbert...
Misschien kom ik wel winkels tegen :9
Rayen 2½ jaar!
pi_103231525
@Covie. De datum valt ergens tussen 15 en 19 juni. Ik weet de lengte van mijn cyclus niet. Maar je bent dus niet meer de laatste in de lijst ;)
pi_103231738
Over leuke verzorgingstassen gesproken....
Ik ben helemaal verliefd op deze http://www.beaba-webshop.nl/beaba-hip-luiertas-bruin.html

of deze (mijn vriend vindt die bovenste te duur :'( ) http://www.beaba-webshop.nl/luiertassen/beaba-my-baby-bag-in-bruin-fuchsia.html al hebben ze die ook in een meer 'jongens' design
pi_103231890
@Roosje; die eerste is echt geweldig, maar die prijs :X

Wie had het toenstraks over Hema-luiertas? Ik heb hem toen straks in het echt bekeken, maar had niet de rust in mijn kont om het goed te bekijken, dus eigenlijk kan ik er niks zinnigs over zeggen :') Was wel lekker ruim met genoeg opbergplek. En manlief zei dat ie er wel mee zou lopen.
pi_103231976
Poezebeest dat was MOI! *O*
pi_103232022
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:34 schreef Poezebeest het volgende:
@Roosje; die eerste is echt geweldig, maar die prijs :X

Wie had het toenstraks over Hema-luiertas? Ik heb hem toen straks in het echt bekeken, maar had niet de rust in mijn kont om het goed te bekijken, dus eigenlijk kan ik er niks zinnigs over zeggen :') Was wel lekker ruim met genoeg opbergplek. En manlief zei dat ie er wel mee zou lopen.
Hij is ook belachelijk duur maar nu heb ik hem gezien wil ik niks anders meer: hebbuh hebbuh hebbuh....
pi_103232039
Hebben jullie haast ofzo.. Zo halen Nirak en Susie topic 850 nog :P

Adesse, welkom hier!!! *O*

Evenstar, bezigheidtherapie in het ziekenhuis. Succes ermee! :*

Balen poezebeest, dat het winkelen niet wilde lukken :{

Hier net een mooie hema-poncho binnen. Lekker warm!
pi_103232046
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:30 schreef Roosje84 het volgende:
Over leuke verzorgingstassen gesproken....
Ik ben helemaal verliefd op deze http://www.beaba-webshop.nl/beaba-hip-luiertas-bruin.html

of deze (mijn vriend vindt die bovenste te duur :'( ) http://www.beaba-webshop.nl/luiertassen/beaba-my-baby-bag-in-bruin-fuchsia.html al hebben ze die ook in een meer 'jongens' design
Ohhh Beaba!! ik vind ze zulke leuke kleuren hebben voor flessen enzo!
Wel erg duur!

evenstar :* :*

ik moet bekennen dat bij het zoeken naar een luiertas ik ook geen rekening hield met mijn man :@
pi_103232078
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:38 schreef Deepfreeze het volgende:

Hier net een mooie hema-poncho binnen. Lekker warm!
jij hebt hem ook in het grijs he?? ik heb hem ook besteld *O*
pi_103232223
Jullie hebben het over luiertassen, ik heb de mijne hier vandaan. Hebben ze ook wel stoere voor mannen :) Tenminste dat vond mijn mannetje, maar die is neit zo heel stoer :P
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:47:30 #178
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103232336
Okee, duur of niet, ik heb DE tas besteld die ik als eerste opperde... Want ben nou even zo down, depri, huilen, boos, etc...

Ik MOEST ff naar het Kruidvat voor die pyama's uit de reclamefolder, aangezien de mijne dus echt niet meer dicht willen...
Kom ik er in de parkeergarage achter dak geen kleingeld heb. Dus ik naar boven, geld gewisseld, heeft volgens mij 5 minuten geduurd ofzo, ik kom beneden...
BON OP DE VOORRUIT :( :'( .
Of ik dus nou ook nog ff 52 euro wil dokken omdat er geen zichtbaar bonnetje achter de voorruit lag...
En nou kan me die 90 euro dus ook geen BAL meer schelen, DIE tas KOMT er :( .
pi_103232526
oeh NTS, das mooi kut... :*
gewoon die tas bestellen nu idd!
pi_103232567
NTS, dat is balen.. Die tas als troost is dan toch het minste wat je jezelf kunt geven :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:39 schreef bitterend het volgende:
jij hebt hem ook in het grijs he?? ik heb hem ook besteld *O*
jups, hij is wel iets bruinig grijs, met een gouddraadje erin. En had ik al gezegd dat ie lekker warm is ;)
pi_103232752
NTS je hebt 10 euro bespaart joh! Die tas is nog maar ¤90. :+
Ze zijn er wel snel bij daar zeg, heb je ze niet zien lopen?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:07:47 #182
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103233003
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:59 schreef covie het volgende:
NTS je hebt 10 euro bespaart joh! Die tas is nog maar ¤90. :+
Ze zijn er wel snel bij daar zeg, heb je ze niet zien lopen?
Nee, dat is het rare van alles. De bon is 2 minuten voordat ik weer terugkwam bij m'n auto uitgeschreven, en bij ons moet je de hele garage nog doorrijden om buiten te komen, maar ik heb ze niet meer gezien.
Het is verdorie net alsof ze me op hebben staan wachten achter een pilaar of een auto ofzo... Verstoppertje spelen is voor kinderen :r :( .
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:13:46 #183
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103233194
Je kan bezwaar maken moet je je betaalwijs ff bewaren en kopie kaart van je vk. En bezwaarschrift maken.

Had toen destijds met Arwen kwamen echt 6 minuten na verloop tijd aan. En ik had toen harde buik dus ik stopte ff en liep verder , de parkeerwacht liep toen bij de auto's en met dat ik instapte ( dat ging niet snel met 40w zwangerschap :+ ) ging hij toen nog bekeuren :'). Moest zijn jaarlimiet halen nog denk ik..
Maar kregen het wel mooi terug!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:24:04 #184
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103233513
Stomme parkeerwachters! o|O Lekker bestellen die tas NTS! :*

Deepfreeze: Die poncho van de HEMA is fijn he? En inderdaad, in dit temp gaan Nirak en ik het niet redden dit topic! Ze kunnen het beter Z&G SC gaan noemen! :D :P

Dat nou niemand die mooie blauwe luiertas met bunny leuk vind, gek hoor! :+

Zooooo, ik heb net even 2 wassen weggevouwen, wasje gedraaid (korte), opgehangen, volgende er alweer in. Nog maar weer eens 8 hydrofiele luiersvolgens mij heb ik nu iets van 24 van die dingen :X en een lakentje gestreken (HEMA ook, zo lief met hartjes erop O+ ) en de 'kleedkamer' van lief maar eens uitgemest, die gebruikt het logeerbed namelijk als kledingkast tegenwoordig en daar lag genoeg kan ik je vertellen. Wilde zijn kledingkast eigenlijk nog op orde brengen, maar dat ga ik morgen wel doen als mijn zus hier is om te poetsen. En nu ben ik moe en heb ik weer steken aan rechterkant, meisje vond al die activiteit blijkbaar niet leuk en gaat dan trappen op een spier daar ofzo :?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:25:43 #185
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103233565
Oh en welkom Adesse *O*

En Evenstar nog in het ziekenhuis, balen joh! :*
pi_103233594
Welkom Adesse *O*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:29:55 #187
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103233723
Kuukske, je hebt je plaatje weer veranderd?
pi_103233741
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:29 schreef Susie het volgende:
Kuukske, je hebt je plaatje weer veranderd?
Ja, ik kreeg klachten over onherkenbaarheid :+.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:34:19 #189
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103233871
Ach zo.
pi_103233984
Susie, 24 hydrofielen is een mooi aantal.. Heb er ook 25-30 stuks, maar ooit, tijdens een buikgriep-actie waren ze wel mooi op :X
pi_103234016
Huh had t nieuwe plaatje van kuukske gemist :P

Evenstar beterschap!

Mooie tassen komen hier voorbij!

Ik wil moet een pip tas

http://www.beslist.nl/products/baby_peuter/r/PiP_Studio_Luiertas/

mn lief wil er niet mee lopen, maar er zijn vast wel goedkope mannentassen waar hij wel mee wil lopen, dan krijgt ie die gwn van mij ;):P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:39:55 #192
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103234100
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, 24 hydrofielen is een mooi aantal.. Heb er ook 25-30 stuks, maar ooit, tijdens een buikgriep-actie waren ze wel mooi op :X
Oh gelukkig maar! Want in mijn enthousiasme heb ik dus 8 stuks bij de HEMA meegenomen, leuk met roze enzo en thuis had ik dus al een stapel! Wist ik wel... maar toen ik ging rekenen....haha!
pi_103234655
Ok. Weird. Ik heb al de hele dag af en toe jeuk op m'n buik. Dus ik dacht, ik vouw de band van m'n broek om, want dat kriebelt dan waarschijnlijk.

Maar nu voel ik het nog af en toe? Het lijkt wel een veertje :o. Zou 't zou 't zou 't?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:58:37 #194
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103234765
Mooie tas Zoe!

Ik weet het niet Kuukske. Ik had vaak een soort trilling onder in mijn buik, heel gek gevoel. Denk dat dat toen de beeb al was, normaal had ik dat in ieder geval niet.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:59:07 #195
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103234783
Hmm lekker geslapen :)

Hihi Kuukske, voel je het OP je buik, of IN je buik?

Ohw wat een stomme parkeerwachters zeg! Maar hij heeft er wel voor gezorgd dat NTS nu de tas krijgt die ze wilde :P.

Zo, ik blijf toch maar niet de hele middag achter de pc geplakt meiden. Mijn mams komt zo om onze voortuin te snoeien (lief he!) en ik ga dus nog een beetje gezellig doen en ook wat aandacht geven aan Jesper.

Dus tot later dan weer! (Dat jullie niet denken: zoooooo die ligt ook de hele middag te pitten ;))
pi_103234895
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:37 schreef Zoë23 het volgende:
Huh had t nieuwe plaatje van kuukske gemist :P

Evenstar beterschap!

Mooie tassen komen hier voorbij!

Ik wil moet een pip tas

[ afbeelding ]
http://www.beslist.nl/products/baby_peuter/r/PiP_Studio_Luiertas/

mn lief wil er niet mee lopen, maar er zijn vast wel goedkope mannentassen waar hij wel mee wil lopen, dan krijgt ie die gwn van mij ;):P
Oh ik heb ook aan zo'n Pip-tas gestaan maar m'n portemonnee wou m'n tas niet uit :@.

@ Fee, ik weet niet :'). Ik denk op. Maar het kan ook in. Aargh,. Het voelt raar. :P
pi_103234900
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 14:07 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Nee, dat is het rare van alles. De bon is 2 minuten voordat ik weer terugkwam bij m'n auto uitgeschreven, en bij ons moet je de hele garage nog doorrijden om buiten te komen, maar ik heb ze niet meer gezien.
Het is verdorie net alsof ze me op hebben staan wachten achter een pilaar of een auto ofzo... Verstoppertje spelen is voor kinderen :r :( .
}:| :r irritant
pi_103234980
Ik moet zometeen nog even met de hond eruit.. En dat kan nu, want het is eindelijk droog :D
Maar eerst nog even op de bank hangen met een mok melk..
pi_103235000
Fee-nix; wat lief van je mams!

kuukske; mn pip-portemonnee wil graag mn piptas uit om nog een piptas te kopen O+ haha
Heb ook zo'n makeup tasje alleen dan in 't roze. Kan er niks aan doen O+ O+

:@ verder heb ik geen gat in mn hand ofzo :P vind pip gwn erg leuk
pi_103235004
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:04 schreef Nirak het volgende:
Ik moet zometeen nog even met de hond eruit.. En dat kan nu, want het is eindelijk droog :D
Maar eerst nog even op de bank hangen met een mok melk..
Nice O+. Het is inderdaad prachtig weer ineens :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')