abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103232078
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:38 schreef Deepfreeze het volgende:

Hier net een mooie hema-poncho binnen. Lekker warm!
jij hebt hem ook in het grijs he?? ik heb hem ook besteld *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103232223
Jullie hebben het over luiertassen, ik heb de mijne hier vandaan. Hebben ze ook wel stoere voor mannen :) Tenminste dat vond mijn mannetje, maar die is neit zo heel stoer :P
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:47:30 #178
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103232336
Okee, duur of niet, ik heb DE tas besteld die ik als eerste opperde... Want ben nou even zo down, depri, huilen, boos, etc...

Ik MOEST ff naar het Kruidvat voor die pyama's uit de reclamefolder, aangezien de mijne dus echt niet meer dicht willen...
Kom ik er in de parkeergarage achter dak geen kleingeld heb. Dus ik naar boven, geld gewisseld, heeft volgens mij 5 minuten geduurd ofzo, ik kom beneden...
BON OP DE VOORRUIT :( :'( .
Of ik dus nou ook nog ff 52 euro wil dokken omdat er geen zichtbaar bonnetje achter de voorruit lag...
En nou kan me die 90 euro dus ook geen BAL meer schelen, DIE tas KOMT er :( .
pi_103232526
oeh NTS, das mooi kut... :*
gewoon die tas bestellen nu idd!
pi_103232567
NTS, dat is balen.. Die tas als troost is dan toch het minste wat je jezelf kunt geven :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:39 schreef bitterend het volgende:
jij hebt hem ook in het grijs he?? ik heb hem ook besteld *O*
jups, hij is wel iets bruinig grijs, met een gouddraadje erin. En had ik al gezegd dat ie lekker warm is ;)
pi_103232752
NTS je hebt 10 euro bespaart joh! Die tas is nog maar ¤90. :+
Ze zijn er wel snel bij daar zeg, heb je ze niet zien lopen?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:07:47 #182
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103233003
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:59 schreef covie het volgende:
NTS je hebt 10 euro bespaart joh! Die tas is nog maar ¤90. :+
Ze zijn er wel snel bij daar zeg, heb je ze niet zien lopen?
Nee, dat is het rare van alles. De bon is 2 minuten voordat ik weer terugkwam bij m'n auto uitgeschreven, en bij ons moet je de hele garage nog doorrijden om buiten te komen, maar ik heb ze niet meer gezien.
Het is verdorie net alsof ze me op hebben staan wachten achter een pilaar of een auto ofzo... Verstoppertje spelen is voor kinderen :r :( .
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:13:46 #183
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103233194
Je kan bezwaar maken moet je je betaalwijs ff bewaren en kopie kaart van je vk. En bezwaarschrift maken.

Had toen destijds met Arwen kwamen echt 6 minuten na verloop tijd aan. En ik had toen harde buik dus ik stopte ff en liep verder , de parkeerwacht liep toen bij de auto's en met dat ik instapte ( dat ging niet snel met 40w zwangerschap :+ ) ging hij toen nog bekeuren :'). Moest zijn jaarlimiet halen nog denk ik..
Maar kregen het wel mooi terug!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:24:04 #184
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103233513
Stomme parkeerwachters! o|O Lekker bestellen die tas NTS! :*

Deepfreeze: Die poncho van de HEMA is fijn he? En inderdaad, in dit temp gaan Nirak en ik het niet redden dit topic! Ze kunnen het beter Z&G SC gaan noemen! :D :P

Dat nou niemand die mooie blauwe luiertas met bunny leuk vind, gek hoor! :+

Zooooo, ik heb net even 2 wassen weggevouwen, wasje gedraaid (korte), opgehangen, volgende er alweer in. Nog maar weer eens 8 hydrofiele luiersvolgens mij heb ik nu iets van 24 van die dingen :X en een lakentje gestreken (HEMA ook, zo lief met hartjes erop O+ ) en de 'kleedkamer' van lief maar eens uitgemest, die gebruikt het logeerbed namelijk als kledingkast tegenwoordig en daar lag genoeg kan ik je vertellen. Wilde zijn kledingkast eigenlijk nog op orde brengen, maar dat ga ik morgen wel doen als mijn zus hier is om te poetsen. En nu ben ik moe en heb ik weer steken aan rechterkant, meisje vond al die activiteit blijkbaar niet leuk en gaat dan trappen op een spier daar ofzo :?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:25:43 #185
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103233565
Oh en welkom Adesse *O*

En Evenstar nog in het ziekenhuis, balen joh! :*
pi_103233594
Welkom Adesse *O*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:29:55 #187
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103233723
Kuukske, je hebt je plaatje weer veranderd?
pi_103233741
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:29 schreef Susie het volgende:
Kuukske, je hebt je plaatje weer veranderd?
Ja, ik kreeg klachten over onherkenbaarheid :+.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:34:19 #189
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103233871
Ach zo.
pi_103233984
Susie, 24 hydrofielen is een mooi aantal.. Heb er ook 25-30 stuks, maar ooit, tijdens een buikgriep-actie waren ze wel mooi op :X
pi_103234016
Huh had t nieuwe plaatje van kuukske gemist :P

Evenstar beterschap!

Mooie tassen komen hier voorbij!

Ik wil moet een pip tas

http://www.beslist.nl/products/baby_peuter/r/PiP_Studio_Luiertas/

mn lief wil er niet mee lopen, maar er zijn vast wel goedkope mannentassen waar hij wel mee wil lopen, dan krijgt ie die gwn van mij ;):P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:39:55 #192
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103234100
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, 24 hydrofielen is een mooi aantal.. Heb er ook 25-30 stuks, maar ooit, tijdens een buikgriep-actie waren ze wel mooi op :X
Oh gelukkig maar! Want in mijn enthousiasme heb ik dus 8 stuks bij de HEMA meegenomen, leuk met roze enzo en thuis had ik dus al een stapel! Wist ik wel... maar toen ik ging rekenen....haha!
pi_103234655
Ok. Weird. Ik heb al de hele dag af en toe jeuk op m'n buik. Dus ik dacht, ik vouw de band van m'n broek om, want dat kriebelt dan waarschijnlijk.

Maar nu voel ik het nog af en toe? Het lijkt wel een veertje :o. Zou 't zou 't zou 't?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:58:37 #194
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103234765
Mooie tas Zoe!

Ik weet het niet Kuukske. Ik had vaak een soort trilling onder in mijn buik, heel gek gevoel. Denk dat dat toen de beeb al was, normaal had ik dat in ieder geval niet.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:59:07 #195
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103234783
Hmm lekker geslapen :)

Hihi Kuukske, voel je het OP je buik, of IN je buik?

Ohw wat een stomme parkeerwachters zeg! Maar hij heeft er wel voor gezorgd dat NTS nu de tas krijgt die ze wilde :P.

Zo, ik blijf toch maar niet de hele middag achter de pc geplakt meiden. Mijn mams komt zo om onze voortuin te snoeien (lief he!) en ik ga dus nog een beetje gezellig doen en ook wat aandacht geven aan Jesper.

Dus tot later dan weer! (Dat jullie niet denken: zoooooo die ligt ook de hele middag te pitten ;))
pi_103234895
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:37 schreef Zoë23 het volgende:
Huh had t nieuwe plaatje van kuukske gemist :P

Evenstar beterschap!

Mooie tassen komen hier voorbij!

Ik wil moet een pip tas

[ afbeelding ]
http://www.beslist.nl/products/baby_peuter/r/PiP_Studio_Luiertas/

mn lief wil er niet mee lopen, maar er zijn vast wel goedkope mannentassen waar hij wel mee wil lopen, dan krijgt ie die gwn van mij ;):P
Oh ik heb ook aan zo'n Pip-tas gestaan maar m'n portemonnee wou m'n tas niet uit :@.

@ Fee, ik weet niet :'). Ik denk op. Maar het kan ook in. Aargh,. Het voelt raar. :P
pi_103234900
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 14:07 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Nee, dat is het rare van alles. De bon is 2 minuten voordat ik weer terugkwam bij m'n auto uitgeschreven, en bij ons moet je de hele garage nog doorrijden om buiten te komen, maar ik heb ze niet meer gezien.
Het is verdorie net alsof ze me op hebben staan wachten achter een pilaar of een auto ofzo... Verstoppertje spelen is voor kinderen :r :( .
}:| :r irritant
pi_103234980
Ik moet zometeen nog even met de hond eruit.. En dat kan nu, want het is eindelijk droog :D
Maar eerst nog even op de bank hangen met een mok melk..
pi_103235000
Fee-nix; wat lief van je mams!

kuukske; mn pip-portemonnee wil graag mn piptas uit om nog een piptas te kopen O+ haha
Heb ook zo'n makeup tasje alleen dan in 't roze. Kan er niks aan doen O+ O+

:@ verder heb ik geen gat in mn hand ofzo :P vind pip gwn erg leuk
pi_103235004
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:04 schreef Nirak het volgende:
Ik moet zometeen nog even met de hond eruit.. En dat kan nu, want het is eindelijk droog :D
Maar eerst nog even op de bank hangen met een mok melk..
Nice O+. Het is inderdaad prachtig weer ineens :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')