jij hebt hem ook in het grijs he?? ik heb hem ook besteldquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier net een mooie hema-poncho binnen. Lekker warm!
jups, hij is wel iets bruinig grijs, met een gouddraadje erin. En had ik al gezegd dat ie lekker warm isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:39 schreef bitterend het volgende:
jij hebt hem ook in het grijs he?? ik heb hem ook besteld
Nee, dat is het rare van alles. De bon is 2 minuten voordat ik weer terugkwam bij m'n auto uitgeschreven, en bij ons moet je de hele garage nog doorrijden om buiten te komen, maar ik heb ze niet meer gezien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:59 schreef covie het volgende:
NTS je hebt 10 euro bespaart joh! Die tas is nog maar ¤90.![]()
Ze zijn er wel snel bij daar zeg, heb je ze niet zien lopen?
Ja, ik kreeg klachten over onherkenbaarheidquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:29 schreef Susie het volgende:
Kuukske, je hebt je plaatje weer veranderd?
Oh gelukkig maar! Want in mijn enthousiasme heb ik dus 8 stuks bij de HEMA meegenomen, leuk met roze enzo en thuis had ik dus al een stapel! Wist ik wel... maar toen ik ging rekenen....haha!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, 24 hydrofielen is een mooi aantal.. Heb er ook 25-30 stuks, maar ooit, tijdens een buikgriep-actie waren ze wel mooi op
Oh ik heb ook aan zo'n Pip-tas gestaan maar m'n portemonnee wou m'n tas niet uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:37 schreef Zoë23 het volgende:
Huh had t nieuwe plaatje van kuukske gemist
Evenstar beterschap!
Mooie tassen komen hier voorbij!
Ik wil moet een pip tas
[ afbeelding ]
http://www.beslist.nl/products/baby_peuter/r/PiP_Studio_Luiertas/
mn lief wil er niet mee lopen, maar er zijn vast wel goedkope mannentassen waar hij wel mee wil lopen, dan krijgt ie die gwn van mij:P
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:07 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Nee, dat is het rare van alles. De bon is 2 minuten voordat ik weer terugkwam bij m'n auto uitgeschreven, en bij ons moet je de hele garage nog doorrijden om buiten te komen, maar ik heb ze niet meer gezien.
Het is verdorie net alsof ze me op hebben staan wachten achter een pilaar of een auto ofzo... Verstoppertje spelen is voor kinderen![]()
.
Nicequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:04 schreef Nirak het volgende:
Ik moet zometeen nog even met de hond eruit.. En dat kan nu, want het is eindelijk droog
Maar eerst nog even op de bank hangen met een mok melk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |