Sorry, niets beters te doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:33 schreef tweeoogje het volgende:
!! Jullie ouwehoeren echt teveel! Allememaggies
Mmm lekker het liefst met een paar lepels Nesquik erinquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:04 schreef Nirak het volgende:
Ik moet zometeen nog even met de hond eruit.. En dat kan nu, want het is eindelijk droog
Maar eerst nog even op de bank hangen met een mok melk..
Owhwwww je rammelt de mijne er haast uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:49 schreef Kleurdoos het volgende:
pssttt even niraks en susies baby's eruit rammelen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:53 schreef bitterend het volgende:
Gelukkig werkt dit soort dingen bij mij niet, ukkie moet toch nog 6 weken blijven zitten!
Maar geloof dat TJ wel erg graag eerder wel
Da;s juist leuk, als je dan weer hier kijkt heb je tenminste wat te lezen, en te lachenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:33 schreef tweeoogje het volgende:
!! Jullie ouwehoeren echt teveel! Allememaggies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar geen enkele tas staat in verhouding tot die van Susie. Deze is ook niet zo lelijk maar ik wil nu een tas van Bulbby met zijn naam er op dus nu is deze gebombardeerd tot lelijk. Snap je em nog?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef Nirak het volgende:
Kyara, jaaaa, die tas krijg je bij de babydump toch? Maar hij is lang niet zo lelijk als die van Susie![]()
Vind hem eigenlijk helemaal niet lelijk..
En fietsen met de hond gaat normaal heel goed, want hin luisterd heel goed... normaal dan
Lopen met de hond gaat niet soepel meer, de straat uit en dan al rugpijn en harde buik... Vandaar de fiets, gaat stuk beter
En lekker lompe collega zeg!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef Kyara het volgende:
Die zijn vaak het ergste van allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo is datquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die zijn vaak het ergste van allemaal
opnoteert *beschuitjes kopen voor meet*quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:58 schreef Asyniur het volgende:
Ik hou wel van beschuit met muisjes! Heel erg veel![]()
Klopt ze is zwanger maar we weten niet precies hoelang gezien we er later pas achter zijn gekomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:36 schreef covie het volgende:
Nou het is toch zeker wel een mooie tas! Maar inderdaad wordt het wel erg duur als je de tas vervolgens niet geleverd krijgt
SpeedyGJ ben even kwijt hoe of wat.
Wel zwanger maar jullie weten niet hoe lang?
Als je ziet dat haar buik beweegt zou ik dan maar eens een echo vragen want dat is wel erg van belang natuurlijk.
Tja ik sta er ook even van te kijken, ze heeft ook al een aardig buikje al zeg ik het maar zelfquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:40 schreef klavertje-4 het volgende:
wow speedy ik heb mijn buik nog maar 2 keer zien bewegen en ben nu 23 weken zwanger! Of bedoel je dat je het aan de buitenkant kan voelen? maar goed dat kon bij mij ook pas sinds 19/20 welken.. Spannend zeg, wanneer weten jullie meer?
Welke kleur wil je? Ik heb er hier 1 staan, mar wij gebruiken wasbare luiers en dan is die tas niet heel geschikt..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef NotTheSame het volgende:
Gaat het nog steeds over luiertassen hier!
Ik heb m'n GR8X toch nog maar even NIET besteld... Na mezelf even een afkoelperiode gegeven te hebben bekeek ik de site nog eens wat beter, maar er is zoveel onduidelijk, bijvoorbeeld de levertijd, geen algemene voorwaarden op de site etc...
Ze geven de indruk dat ze importeur zijn van GR8X, maar mijn gevoel zegt dat ik em daar niet moet bestellen...
En op de enige andere site waar ze em hebben, staat dat ze vakantie hebben tot vrijdag. Maar ik wil em NU!
Kyara, die luiertas van jou is niet zo heul lelijk, maarja die met de naam erop is natuurlijk wel veul leuker!
Kleurdoos, wat een mooi menneke! En die gezichtsuitdrukking!
Nirak, gelukkig heb je niks overgehouden aan je hachelijke fiets-hond-avontuur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |