abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:04:11 #276
30252 Soempie
Procreating
pi_103269341
Lijnloos, wat een tevreden koppie. O+

Kuukske 18 weken. En Zoe straks een echo, spannend. *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 08:34 schreef Poezebeest het volgende:

Merk dat mini groter wordt en minder plek in mijn buik heeft, ipv schopjes schuiven er nu regelmatig lichaamsdelen langs de binnenkant van mijn buik, voelt niet altijd even prettig, soms schrik ik er van. Snap op zo'n moment echt niet dat er mensen zijn die het niet door hebben dat ze zwanger zijn.
Ik las net in een blaadje dat een huisarts bij iemand ook niet door heeft gehad dat het om een zwangerschap ging. Die dacht dat de mevrouw spastische darmen had. :D

Fee-nix, goed dat je heel duidelijk aangeeft dat je doet wat voor jou goed voelt. En fijn dat de controle prima was. :)

Hier net terug van de gyn. Bloeddruk was prima en heb zelfs een echo gehad. Was eigenlijk niet veel aan, omdat het even snel-snel meten was. :P Maar, de baby ligt echt precies op schema, dus dat was helemaal goed. En nog steeds met het hoofdje beneden en de pootjes omhoog. *O*

Morgen weer terug naar het ziekenhuis voor m'n dieet en dan volgende week bloedprikken: 4 keer op een dag, pff, dat wordt heen en weer fietsen. 8)7 De week erna krijg ik dan weer een echo en ze gaat dan bespreken of ze me overneemt of dat ik terug kan naar de vk. Gelukkig wel snel duidelijkheid over of ik wel of niet in het ziekenhuis moet bevallen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_103269469
*O* voor alle mijlpalen *O*.
Zoë d'r echo vandaag ja?? *O* Spannuund.

Fijn dat je snel duidelijkheid kunt krijgen Soempie. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Succes met je fietstochtjes vandaag :P.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:26:44 #278
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103270110
Ah snel duidelijkheid is inderdaad fijn, Soempie. Wil je het liefst thuis bevallen? En mooi dat de baby precies op schema ligt!

Oja en Zoe vanmiddag een echo! Leuk en spannend!

Ik kan me er ook weinig bij voorstellen dat sommige vrouwen niet weten dat ze zwanger zijn. Oke, tot de 20 wk zou dat nog kunnen.... Maar de hele zwangerschap? Maargoed, t bestaat wel! Een bevriende vk heeft het zelf een keer gezien. Die geloofde het ook nooit echt. Totdat er een mevrouw naar de eerste hulp kwam omdat ze dacht dat ze een blinde darmontsteking had. Maar het waren dus weeen! En het vreemde was: je zag niet dat ze zwanger was toen ze binnenkwam, maar zodra ze het wist en zich bewust was van het feit dat ze aan het bevallen was, zag je haar buik ook groeien! Echt bizar. Je geest kan blijkbaar erg veel onderdrukken. Zelfs zo, dat de lichamelijke kenmerken van een zwangerschap niet zichtbaar zijn.
pi_103270315
Goedemorgen!

Meld me hier, alles nog rustig hier.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:34:19 #280
30252 Soempie
Procreating
pi_103270329
Mijn moeder wist ook niet dat ze zwanger was. Ze was bang dat ze een of andere rare tumor had ofzo. :? En heeft toen lekker haar kop in het zand gestoken. Was ook niet duidelijk te zien dat ze zwanger was trouwens en ze had nog regelmatig bloedingen. Vind het echt heel vreemd, maargoed.

Ik wil wel het liefst thuis bevallen, dus het was best een domper van de week toen werd verteld dat ik nu overgenomen zou worden door de gyn. Maar, gelukkig staat dat nog niet direct vast. :) En ach, ik vond het daar vandaag best prettig. Aardige mensen en toch wel een fijne sfeer.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:38:33 #281
250838 Fee-nix
pi_103270464
@Soempie: ja ik wilde ook het liefst thuis bevallen de eerste keer. Maar op zich vond ik de ziekenhuissfeer uiteindelijk helemaal niet zo verkeerd hoor. Wat ik er wel van heb geleerd is dat ik de volgende keer flink mondig wil zijn (of mijn man dan). Want je merkt wel dat het meer een 'standaard' iets is daar. En dat ze vooral aan hun eigen gemak denken ipv jouw gemak. (Zo heb ik het ervaren iig)

En raaarrrrrr van je moeder. Was dat toen ze zwanger was van jou? Jij rare tumor :P.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:47:26 #282
30252 Soempie
Procreating
pi_103270754
_O- ja, toen ze zwanger was van mij.
pi_103270812
Heb wel op TLC kanaal stukjes gezien van vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren
(en maar eten + bollere buik maar ze dachten dat ze gwn dikker werden ofzo)
en dan opeens bevallen.. lijkt me heftig.

Haha jou mams soempie :P
Mijn moeder 'wist' het ook niet, toen ze ging overgeven omdat ze kattenbraaksel zag
zei mn vader; ben je niet zwanger? En toen was ze 3mnd ongeveer. Dat valt nog mee.
(ze had wel lichte bloedingen die 1e maanden) Dus dan kan ik 't nog wel begrijpen

fee-nix; goed dat je hebt aangegeven wat je wel/niet wilt!

Ben @ werk duizelig en misselijk aan 't zijn bleh.. vast zenuwen :@
pi_103270831
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:38 schreef Fee-nix het volgende:

En raaarrrrrr van je moeder. Was dat toen ze zwanger was van jou? Jij rare tumor :P.
_O-
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:53:35 #285
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103270918
Mogguh!

Hier net terug van de kapper. Weer een beetje gesnoeid en geverft zodat het er weer toonbaar uit ziet ;)!

Nirak, Susie en Meissie1595 nog steeds met baby in de buik -O- !

Soempie 29wkn *O*

Kuukske 18wkn *O*

Zoë succes met de echo straks! En misselijkheid en duizeligheid sucks :r !

Asy, beterschap meis :* ! Hopelijk trekt de hoofdpijn snel weg! (ik heb je mail nog niet 100% doorgelezen, gisteravond weer meegedaan aan het WK-pleepotknuffelen en daarna naar bedje gegaan)

Incantrix, onze kinderwagen is zwart/wit (en rood of grijs, het is net hoe je de bekleding erop legt), dus eigenlijk wil ik een zwart/witte tas.
Maar heb jij em straks niet zelf nodig? Want voor jou mogen we toch ook jompelen *O* ?

Fee-nix weer goedgekeurd *O*

Heb ik nou iedereen weer gehad :+ ?

*Edit* Niet dus.... Evenstar nog steeds in het zkh -O- . Maar een goede suikermeting is natuurlijk ook een jompel waard *O* !
pi_103271128
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:53 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh!

Hier net terug van de kapper. Weer een beetje gesnoeid en geverft zodat het er weer toonbaar uit ziet ;)!

Nirak, Susie en Meissie1595 nog steeds met baby in de buik -O- !

Soempie 29wkn *O*

Kuukske 18wkn *O*

Zoë succes met de echo straks! En misselijkheid en duizeligheid sucks :r !

Asy, beterschap meis :* ! Hopelijk trekt de hoofdpijn snel weg! (ik heb je mail nog niet 100% doorgelezen, gisteravond weer meegedaan aan het WK-pleepotknuffelen en daarna naar bedje gegaan)

Incantrix, onze kinderwagen is zwart/wit (en rood of grijs, het is net hoe je de bekleding erop legt), dus eigenlijk wil ik een zwart/witte tas.
Maar heb jij em straks niet zelf nodig? Want voor jou mogen we toch ook jompelen *O* ?

Fee-nix weer goedgekeurd *O*

Heb ik nou iedereen weer gehad :+ ?
ow wat fijn dat NTS net voor mij post, was net aan het bedenken wat er allemaal gepost was :')
Dus +1 (lekker lui)

Nu hebben we dus drie dames met meldplicht en nog geen beebs, maarrrr dat komt ook omdat nog niemand op de uitgerekende datum zit.
Hoewel, ik vind stiekum dat ik dat al wel zit, want onze originele uitgerekende datum zat op 17 oktober (uitgaande van de punctie en terugplaatsing met ivf) en die is later 5 dagen opgeschoven.. Dus ik vind eigenlijk (en mijn mevrouw ook) dat het al wel mag :')

Maar vannacht lekker 2 uur van die nepweeen gehad, lekker om de 10/15 minuten zodat je tussendoor net niet genoeg tijd hebt om in slaap te vallen :( En toen dat over was bleef het natuurlijk rommelen, niet meer met die frequentie maar gewoon 1 of 2 keer per uur en dan er wakker van worden.
En nu is mijn mevrouw ervan overtuigd dat het niet lang meer kan duren :') Dus heb net maar even uitgelegd dat dit ook vrouwen overkomt die doodleuk 2 weken voorbij de uitgerekende datum lopen. Haar reactie: "bagger"

Maar het zonnetje schijnt dus we kunnen er weer tegenaan. De wasmachine draait alweer rondjes enzo :)
pi_103272325
Evenstar; dat klinkt allemaal goed! Hopelijk heb je inmiddels de echo gehad én iets te eten!

Asy; doe maar lekker rustig aan vandaag :*

Fee-nix & Soempie; weer goedgekeurd *O*

Llm's; geen verse baby's }:| -O-

Nirak; toch wel heel raar dat je in datum bent verschoven ondanks dat je precies weet wanneer punctie en tp was, duidelijker kunnen ze het toch niet hebben 8)7

Zoë; die zenuwen zijn logisch, je moet ook nog super lang wachten. Hopelijk gaat de tijd alsnog een beetje snel voor je :*

NTS; ben je nog steeds ziek of is het zwangerschapsgerelateerd? In ieder geval heel vervelend en veel beterschap :* En naar de kapper geweest, lekker! Ik moet ook nog binnen nu en 2 weken aangezien ik binnenkort een bruiloft heb, maar heb de puf nog niet gevonden om een afspraak te maken.

Soempie; je moeder :D Wanneer kwam ze erachter dat ze toch wel echt zwanger was?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:34:38 #288
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103272329
Pfff, lijkt me wel zwaar zo Nirak, dat voorwerk en dan iedere keer dus denken dat het eindelijk gaat gebeuren! :*
Hier zit het beddengoed in de wasmachine, dus vanavond lekker in een fris schoon bedje (ik doe altijd dezelfde er weer op, gewoon omdat ik die het mooiste in de kamer vind staan 8)7 )
En mijn zus is hier lekker aan het schoonmaken, stofzuigen, dweilen, badkamer etc etc, alles weer spik en span! Dus ben er weer klaar voor zeg maar :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_103272337
Pittig Nirak, hoop dat de beeb zich snel meldt en jullie lekker kunnen genieten!
pi_103272508
@ poezebeest;

duss zwangerschapsontkenning; maar max 3kg groeien, klein buikje en dus weer snel op gewicht en geen kwaaltjes.... *ontken* *ontken* haha :P

nee is wel zonde.. 't lijkt me echt geen pretje... :N
lekker genieten van de zwangerschap toch? (ondanks kwaaltjes maar 't heeft n goed doel)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:42:34 #291
30252 Soempie
Procreating
pi_103272666
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:34 schreef Poezebeest het volgende:

Soempie; je moeder :D Wanneer kwam ze erachter dat ze toch wel echt zwanger was?

Toen de bevalling begonnen was en ze dacht dat ze heel nodig moest poepen. :') Ze raakte in paniek van het bloed, enz. Gelukkig was m'n oma op dat moment op bezoek en kreeg zij een heldere ingeving. M'n vader wilde geen kinderen meer (had al twee kinderen uit een eerder huwelijk), dus ik denk dat ze het daarom verdrukt heeft. Maargoed, dat is voor mij gissen.
pi_103272751
Zoë; dat ontkennen gaat je niet meer lukken hoor ;) Ga jij straks maar mooi naar je toekomstige kindje(s) kijken en genieten van wat er in je buik groeit en beweegt straks, het is zo bijzonder O+

Soempie; dat is er wel eentje uit het boekje dan :D Heftig zeg voor je moeder, denken dat je moet poepen en dan komt er een baby uit.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:44:48 #293
250838 Fee-nix
pi_103272759
Goed stuk, Poezebeest, dat maakt wel duidelijk dat het dus echt onopgemerkt kan blijven. Apart hoe je lichaam en geest werken dan. Het lijkt mij een hele schok om mee te maken in ieder geval!

Soempie, ik hoop dat je vader er uiteindelijk wel blij mee was?!
pi_103273154
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:44 schreef Poezebeest het volgende:
Zoë; dat ontkennen gaat je niet meer lukken hoor ;) Ga jij straks maar mooi naar je toekomstige kindje(s) kijken en genieten van wat er in je buik groeit en beweegt straks, het is zo bijzonder O+

Soempie; dat is er wel eentje uit het boekje dan :D Heftig zeg voor je moeder, denken dat je moet poepen en dan komt er een baby uit.
Whiii ja ik wil 't ook niet ontkennen haha O+ O+ is het een veel te mooi wonder voor!

Daarom wel 'min' voor de mensen die er niet van kunnen/mogen genieten en het ontkennen om welke reden dan ook.

Heftig soempie.. lijkt me een hele enge ervaring!
pi_103273278
Ik vind het ook bijzonder dat dat zo kan gebeuren, maar weet ook dat inderdaad de geest veel kan onderdrukken. Zoals soempie zegt denk ik ook dat veel vrouwen het wel weten maar als je maar tegen jezelf zegt dat het er niet is ga je er ook in geloven. (tot de bevalling :P )

Ha Zoë geniet nou maar van je dikke buikje straks! :P :Y

Zelf vorig jaar 10 kg afgevallen en zit sinds begin van de zomer net weer op normaal gezond gewicht. Maar ga lekker paraderen met mijn dikke buik straks :P
pi_103273370
Hebben jullie trouwens dat programma nooit gezien op discovey: Didn't know i was pregnant?

Over vrouwen die ook ineens aan het bevallen zijn maar niet wisten dat ze zwanger waren.
Eerlijk gezegd is het een vreselijk programma en ontzettend overdreven. :')
pi_103273565
Nirak, hoe kunnen ze nou in hemelsnaam die datum 5 dagen verschoven hebben terwijl je precies weet hoe wat en waar??!! Dat is echt stom. Bij mij hebben ze het niet eens over de datum gehad bij de echo's we zijn altijd uitgegaan van de punctie.
In ieder geval veel sterkte met het voorwerk.

Zoe, veel plezier straks!

Ik blijf dat niet weten dat je zwanger bent ook erg vaag vinden. Geloof best dat het kan, maar ik zou mezelf dan nu toch wel een ernstige ziekte hebben aangepraat geloof ik hahaha. Maar wat lijkt het me heftig als je je helemaal niet kan voorbereiden en verheugen op je kindje..

Ik heb straks intake bij de vk, nu 11 weken dus ik denk niet dat ze al naar het hartje gaat luisteren?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_103274071
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:59 schreef covie het volgende:
Hebben jullie trouwens dat programma nooit gezien op discovey: Didn't know i was pregnant?

Over vrouwen die ook ineens aan het bevallen zijn maar niet wisten dat ze zwanger waren.
Eerlijk gezegd is het een vreselijk programma en ontzettend overdreven. :')
Bovendien klopt er niets van. Ik heb ooit één aflevering gezien en daarin kwam een vrouw er een uur voor de daadwerkelijke bevalling achter dat ze zwanger was omdat ze een positieve zwangerschapstest had. En dat kan helemaal niet want na de 16e-20e week zit er te weinig hCG in de urine om nog twee streepjes te kunnen plassen. Tenminste, als ik het mij goed herinner uit een andere documentaire.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:19:07 #299
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103274207
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:03 schreef sproet-je het volgende:
Ik heb straks intake bij de vk, nu 11 weken dus ik denk niet dat ze al naar het hartje gaat luisteren?
Waarom niet? Ze kunnen het toch proberen? Zal misschien lastig zijn om te vinden, maar misschien ook niet!
Spannend en leuk hoor! Wanneer heb je de echo?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_103274265
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:19 schreef Susie het volgende:

[..]

Waarom niet? Ze kunnen het toch proberen? Zal misschien lastig zijn om te vinden, maar misschien ook niet!
Spannend en leuk hoor! Wanneer heb je de echo?
Bij mijn praktijk staat op de website expliciet dat ze de eerste controle nog niet naar het hartje luisteren. Daarna wel bij elke afspraak :) .

llm'ers, nog even volhouden! Pff, lijkt me zwaar, zeker met gemene voorweeën. -O-

Zoë, veel succes bij de echo vanmiddag O+ .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')