Ik las net in een blaadje dat een huisarts bij iemand ook niet door heeft gehad dat het om een zwangerschap ging. Die dacht dat de mevrouw spastische darmen had.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:34 schreef Poezebeest het volgende:
Merk dat mini groter wordt en minder plek in mijn buik heeft, ipv schopjes schuiven er nu regelmatig lichaamsdelen langs de binnenkant van mijn buik, voelt niet altijd even prettig, soms schrik ik er van. Snap op zo'n moment echt niet dat er mensen zijn die het niet door hebben dat ze zwanger zijn.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:38 schreef Fee-nix het volgende:
En raaarrrrrr van je moeder. Was dat toen ze zwanger was van jou? Jij rare tumor.
ow wat fijn dat NTS net voor mij post, was net aan het bedenken wat er allemaal gepost wasquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:53 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh!
Hier net terug van de kapper. Weer een beetje gesnoeid en geverft zodat het er weer toonbaar uit ziet!
Nirak, Susie en Meissie1595 nog steeds met baby in de buik!
Soempie 29wkn![]()
Kuukske 18wkn![]()
Zoë succes met de echo straks! En misselijkheid en duizeligheid sucks!
Asy, beterschap meis! Hopelijk trekt de hoofdpijn snel weg! (ik heb je mail nog niet 100% doorgelezen, gisteravond weer meegedaan aan het WK-pleepotknuffelen en daarna naar bedje gegaan)
Incantrix, onze kinderwagen is zwart/wit (en rood of grijs, het is net hoe je de bekleding erop legt), dus eigenlijk wil ik een zwart/witte tas.
Maar heb jij em straks niet zelf nodig? Want voor jou mogen we toch ook jompelen?
Fee-nix weer goedgekeurd![]()
Heb ik nou iedereen weer gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen de bevalling begonnen was en ze dacht dat ze heel nodig moest poepen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:34 schreef Poezebeest het volgende:
Soempie; je moederWanneer kwam ze erachter dat ze toch wel echt zwanger was?
Whiii ja ik wil 't ook niet ontkennen hahaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:44 schreef Poezebeest het volgende:
Zoë; dat ontkennen gaat je niet meer lukken hoorGa jij straks maar mooi naar je toekomstige kindje(s) kijken en genieten van wat er in je buik groeit en beweegt straks, het is zo bijzonder
![]()
Soempie; dat is er wel eentje uit het boekje danHeftig zeg voor je moeder, denken dat je moet poepen en dan komt er een baby uit.
Bovendien klopt er niets van. Ik heb ooit één aflevering gezien en daarin kwam een vrouw er een uur voor de daadwerkelijke bevalling achter dat ze zwanger was omdat ze een positieve zwangerschapstest had. En dat kan helemaal niet want na de 16e-20e week zit er te weinig hCG in de urine om nog twee streepjes te kunnen plassen. Tenminste, als ik het mij goed herinner uit een andere documentaire.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:59 schreef covie het volgende:
Hebben jullie trouwens dat programma nooit gezien op discovey: Didn't know i was pregnant?
Over vrouwen die ook ineens aan het bevallen zijn maar niet wisten dat ze zwanger waren.
Eerlijk gezegd is het een vreselijk programma en ontzettend overdreven.![]()
Waarom niet? Ze kunnen het toch proberen? Zal misschien lastig zijn om te vinden, maar misschien ook niet!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:03 schreef sproet-je het volgende:
Ik heb straks intake bij de vk, nu 11 weken dus ik denk niet dat ze al naar het hartje gaat luisteren?
Bij mijn praktijk staat op de website expliciet dat ze de eerste controle nog niet naar het hartje luisteren. Daarna wel bij elke afspraakquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:19 schreef Susie het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze kunnen het toch proberen? Zal misschien lastig zijn om te vinden, maar misschien ook niet!
Spannend en leuk hoor! Wanneer heb je de echo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |