Autovista in actie.quote:Forza Motorsport 4 sets a new graphical standard for the racing genre. Featuring dramatic Hollywood-style camera effects and an all new lighting engine, Forza Motorsport 4 creates an unparalleled, dramatically realistic graphical experience all running at a silky-smooth 60 frames per second.
Forza Motorsport 4 is making racing more social than ever. Create a Car Club and build the ultimate dream team of drivers, tuners and painters from the Forza community. Share your custom cars and dominate the other clubs. With the all-new Rivals Mode, play against your friends whether they are online or not by challenging them for bragging rights and rewards in a variety of different game types.
Autovista Mode brings the automotive experience comes to life. Walk around the car in a virtual showroom, crouch down to look at the details, or open the doors and hood using the power of Kinect. Immerse yourself with Kinect Head Tracking, which pans the camera view based on how you naturally look into the corners when youre hard charging. Take the virtual wheel with Kinect as you sit on the couch with your friends and family no controller required. You can even take advantage of Kinect voice control to easily navigate the game's menu.
With more than 80 manufacturers, the most in any racing game available today, Forza Motorsport 4 features unrivaled diversity and more of the cars you love. The all new World Tour Mode boasts new tracks, unending choice and hundreds of hours of gameplay as you travel the globe with your favorite car. With the most accurate physics engine, cockpits and damage on every car and assists that allow even the most casual player to race, Forza Motorsport 4 redefines the genre.
Dit kunnen we straks dus gaan doen.quote:Top Gear and Forza 4: From "Car Soccer" to "Car Bowling"
As part of the tie-up between Microsoft's Turn 10 Studios and the BBC's smash-hit motoring show, Top Gear, Forza Motorsports 4 will include a number of single-player and multiplayer modes ripped right from the TV show. Yes, it will include "Car Soccer."
The Turn 10 / Top Gear tie-up includes, in addition to the aforementioned multiplayer "Car Soccer" mode, it also includes Jeremy Clarkson providing audio commentary in the new car dealership-like "Autovista" feature, and single player career modes like "Car Bowling" and a series of "Top Gear"-related Rivals challenges, "Star in a Reasonably-Priced Car" being chief among them.
"Car Bowling" is exactly what it sounds like you knock down bowling pins with your car as you drive around the Top Gear test track.
The "Car Soccer" mode is modeled after two segments from the Top Gear TV show (Season eight, episode five and season six, episode one for all you Top Gear fanatics out there) where the hosts played in a giant game of soccer between Volkswagen Foxes and Toyota Aygos. The best part? The mode isn't limited to just the Fox or 'yota, you can use any car you want and in any combination of cars that you want.
Top Gear isn't new to tie-ups with video games, starting with a very basic but still drivable version of their test track appearing around 2003 for the PC racing simulator, Grand Prix Legends. There's also a version of the test track for other PC simulators, including rFactor and World Racing 2.
But it wasn't until Grand Turismo 5's release last year that the track appeared in a mainstream console racer. I never got a chance to fully unlock all of the gameplay modes on the track because although I spent four infuriating hours trying to beat the caravan race level I could never do it.
While the tie-up was cool because of the novelty, I eventually gave up in frustration of ever having a chance to play what I want and how I want on the Top Gear test track. Turn 10 Studios says they've learned from Sony on that one. Here's to hoping that's true.
quote:Bunta-Fujiwara = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
RolStaart-Beer = Thom2289
Miniem = snelleferrari
Desunoto = Replica of Love
Rauw. = Vladzje
PierreTT = PierreTT
Mister_T = Anormius
SonicVolcano = SonicVolcano
Nick-GizMo = NicKLaS NL
Boingo = Boingo77
trancefan = Nalyu
Gamefreek = geemfriek
Nostalgist = nostalgist
dWc_RuffRyder = RuffRyder NL
Ik kijk al uit naar de tijden van jou en replica of love op de leaderboard challenges!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:06 schreef twi het volgende:
De World Career is wel iets waar je je echt toe moet zetten om het uit te spelen. Laadtijden, dubbele races, niet bijzonder veel afwisseling. Had toch wat meer van die cone challenges, time trials e.d. willen zien. Zit nu halverwege het achtste seizoen en zie uit naar het moment dat ik dat achter de rug heb. Maar wil het toch als eerste afmaken, als ik eenmaal met online racen en rivals ga beginnen kan ik me er denk ik niet meer toe zetten de Career af te maken.
Niet op de playstation?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:43 schreef Toekito het volgende:
Voor in de OP ik ben Toek85 op de xbox.
nee op PS3 ben ik TJDoornbos, maar heb geen PS3 meer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:53 schreef LinQ het volgende:
[..]
Niet op de playstation?![]()
Ik krijg hem vandaag binnen, vriend van mij heeft me toch overtuigd om hem te halenGT: LinQ NL (voor in de OP)
Ik doelde meer op het feit dat Forza niet op de ps3 wordt uitgegeven dus dat het in dit topic niet nodig is om aan te geven dat het je GT op de xbox isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee op PS3 ben ik TJDoornbos, maar heb geen PS3 meer.
oh zo. Soms slaap ik als ik FOK!, sorry!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:05 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat Forza niet op de ps3 wordt uitgegeven dus dat het in dit topic niet nodig is om aan te geven dat het je GT op de xbox is
Sommigen wel, maar als je wat vaker een rival verslaat op 1 onderdeel kom je op een gegeven moment in de tonnen terecht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:17 schreef RBWO het volgende:
Ik hoor iedereen over die Rivals. Waarom krijg ik steeds maar 1.000 credits als ik win? Zit ik fout te kijken ergens of wat?
Ik heb er rondje mee gereden op het le mans circuit, vond hem toch best fijn rijdenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:30 schreef RBWO het volgende:
Iemand al in mijn leon cupra r gereden van de fok club?wat een pauper wagen.. teveel PK.. versnelling 1 t/m 4 kan ik niet volgas geven want dan spin je gewoon door
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar de tijden van jou en replica of love op de leaderboard challenges!
Heb de time events vanmorgen gedaan, hier en daar wel een strakke tijd voor je om te verbeteren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ga eerst die rivals events in de Top Gear categorie doen. Vooral die met de Radical op de Nurburgring.
Net heb ik iedereen die in de OP staat even een vriendenverzoek verstuurd. Dan wordt het nog wat drukker op die leaderboards.
volgens mij zijn die er uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:36 schreef Eenskijken het volgende:
Ligt het aan mij of zitten er geen endurance races tussen in de event list? Die vond ik juist het tofst
Bij het rijden met die Radical in de ban van de Ring challenge word dat echt overduidelijk naar mijn mening!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vind trouwens de beleving bij Forza 4 aanzienlijk beter dan bij Forza 3. Het lijkt sneller, onder- en overstuur is realistischer en sowieso de hele voertuigkarakteristieken lijken veel beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feel free to ignore my comments.
Ik heb alleen de eerste 2x geprobeerd met een Supra, stond ik nog meer bovenaan in de lijst van alle clubledenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:07 schreef DutchSpike het volgende:
Ik vind in Rival driften heel erg leuk, versla er elke rival mee. xd Mijn specialiteit.
Is er een FOK!forum club in Forza?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste 2x geprobeerd met een Supra, stond ik nog meer bovenaan in de lijst van alle clubleden![]()
Ok nog maar 3 hadden m gereden
Ik had hem in een grote uitvoering moeten maken eigenlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:11 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Wacht is dat een screenshot?? Ziek
De servers zijn down
Zoek op FOKquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:11 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Is er een FOK!forum club in Forza?Dan join ik die ff.
Mooie Hilux op de achtergrond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:47 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
2Mb versie.. (download in bmp bijna 25 Mb!)
Heel mooi gedaan man! Wat voor category is het?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Mn silvia"Smoking skills"
In de C klasse. Zelf getuned maar niet de stickers op geplakt hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Heel mooi gedaan man! Wat voor category is het?
je moet volgens mij eerst een kleine foto uploaden en daarna pas een bigshot. (zit iets van een bug in dat hij met de bigshots geen album aanmaakt)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:33 schreef RBWO het volgende:
Er staat dat ik niks te sharen heb.. terwijl ik toch echt een foto geupload heb >_>
Achterin het boekje zitten stickers, ik denk dat dat ze zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef _Ollie het volgende:
Dat dingt vraagt je e-mail gegevens omdat je moet inloggen met Xbox live account, dat is volgens mij standaard gekoppeld aan een hotmail/live e-mail account.
Zijn er trouwens mensen met de LCE die naast boekje, steelcase en download codes ook nog wat anders hebben ontvangen? Stickers bijvoorbeeld? Dacht dat dat er bij zou zitten.
Ben trouwens sinds vanavond ook lid van de club. Jullie kunnen een oude Thunderbird uit 1957 van me lenen
Damn, mooi gedaan man!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:49 schreef Row-1 het volgende:
Hier nog wat creaties van mij
Ben flink aan het painten geslagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tssss ga niet stoer doen mattie.. beetje lopen rollen met mijn tuning dingetje he.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gister even een rival gedaan, omdat nog niemand uit mijn friendlist die had gereden, Vandaag zag ik dat PierreTT hem al had verbeterd (Het zal eens niet zo zijn![]()
) En dan begint Sold net ook nog mee te doen en die verslaat mij ook
Gister :
[ afbeelding ]
Toen kreeg ik te horen van Sold je tijd is er aan, rijd ik dit :
[ afbeelding ]
en ik dacht laat ik nog eens een rondje doen :
[ afbeelding ]
thx Sold, die tuneafstelling is perfect![]()
(als ik dit niet zeg, gaat ie weer zeiken)
Ja juist die inlog pagina ziet er bij mij nogal kaal uit, dus log ook niet zomaar inquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef _Ollie het volgende:
Dat dingt vraagt je e-mail gegevens omdat je moet inloggen met Xbox live account, dat is volgens mij standaard gekoppeld aan een hotmail/live e-mail account.
Zijn er trouwens mensen met de LCE die naast boekje, steelcase en download codes ook nog wat anders hebben ontvangen? Stickers bijvoorbeeld? Dacht dat dat er bij zou zitten.
Ben trouwens sinds vanavond ook lid van de club. Jullie kunnen een oude Thunderbird uit 1957 van me lenen
Okéquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tssss ga niet stoer doen mattie.. beetje lopen rollen met mijn tuning dingetje he.
Morgen zal ik wel ff verbeteren.
Ook met de n00bcar aan het rijden dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gister even een rival gedaan, omdat nog niemand uit mijn friendlist die had gereden, Vandaag zag ik dat PierreTT hem al had verbeterd (Het zal eens niet zo zijn![]()
) En dan begint Sold net ook nog mee te doen en die verslaat mij ook
Gister :
[ afbeelding ]
Toen kreeg ik te horen van Sold je tijd is er aan, rijd ik dit :
[ afbeelding ]
en ik dacht laat ik nog eens een rondje doen :
[ afbeelding ]
thx Sold, die tuneafstelling is perfect![]()
(als ik dit niet zeg, gaat ie weer zeiken)
n00bcar?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 06:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook met de n00bcar aan het rijden dus
Als je de Civic rijdt, die schijnt er nogal uit te springen in de leaderboardsquote:
Heb hem in de club gezet maar qua tuning sucked hij op het moment, misschien nog eens wat aan gaan doen maar het ging mij meer om de paint ala baby trap autoquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb hem in de club gezet maar qua tuning sucked hij op het moment, misschien nog eens wat aan gaan doen maar het ging mij meer om de paint ala baby trap auto
Ja dat is bij elke leaderboards hoor? dus je opmerking slaat nergens opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je de Civic rijdt, die schijnt er nogal uit te springen in de leaderboards
Dat idee kreeg ik ook alquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:18 schreef Proletariaat het volgende:
Tfoe, kan je niet de designs van andere auto's zien in online races?
Geen last van gehad tot nu toe, maar de servers zijn wel erg bagger.. Komt op den duur wel weer goed gok ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:10 schreef Desunoto het volgende:
Ik kreeg een vreemde error toen ik een auto uit de clubgarage wilde gebruiken. En de helft van de auto's kan ik niet eens bekijken want i.p.v een auto zie ik een zwart vak. En als ik dan toch klik op "view car" dan laadt hij een eeuwigheid en stuurt me vervolgens weer terug.
Het werkt nog niet zo.
Veel leden in de FOK club wel, zoveel had ik er niet verwacht.
Heb een paar tijden neergezet in de Top Gear Rivals her en der. Volgens mij zijn ze allemaal een premie van 150.000 waard op 1 of 2 na.
Heb ik jou net toegevoegd zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:10 schreef Desunoto het volgende:
Ik kreeg een vreemde error toen ik een auto uit de clubgarage wilde gebruiken. En de helft van de auto's kan ik niet eens bekijken want i.p.v een auto zie ik een zwart vak. En als ik dan toch klik op "view car" dan laadt hij een eeuwigheid en stuurt me vervolgens weer terug.
Het werkt nog niet zo.
Veel leden in de FOK club wel, zoveel had ik er niet verwacht.
Heb een paar tijden neergezet in de Top Gear Rivals her en der. Volgens mij zijn ze allemaal een premie van 150.000 waard op 1 of 2 na.
Dat was de eerste paar weken bij F3 ook.. komt goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:36 schreef Vendris het volgende:
[..]
Geen last van gehad tot nu toe, maar de servers zijn wel erg bagger.. Komt op den duur wel weer goed gok ik.
Nee maar je hebt bepaalde leaderboards die met een bepaalde auto gereden worden, en dan is het juist leuk -vind ik hoor- om er een andere auto tussen te zetten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat is bij elke leaderboards hoor? dus je opmerking slaat nergens op
Rivals maakt het verzamelen van de ferrari's voor de achievement wel een heel stuk makkelijker jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb ik jou net toegevoegd zeker
Die rivals tikt wel lekker aan in cash zeg!
Gewoon op A drukken bij die boodschap, heb me ook de pleuris lopen zoeken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:37 schreef Klonk het volgende:
Gooi mij ook maar in de OP, mijn xbox 360 ding is Klonkie
Alleen snap ik iets niet, of heb ik niet goed gezocht, omdat ik level 50 had gehaald in Forza 3 had ik 60.000 credits gekregen en die kon je opnemen bij de ingame bank, maar waar zit ie
Van die stats klopt ook niet veel toch? Of hangt dat allemaal af van in welke mate je auto gecustomized/getuned is en op welke moeilijkheidsgraad (score %) je speelt? Heb het idee sommige auto die volgens de stats vergekelen met elkaar beter zouden moeten zijn slechter presteren (allebei in de 'kale, normale versie' zeg maar).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:12 schreef DutchSpike het volgende:
Lol, vanmiddag ff vriend van mij geowned. Hij geloofde niet dat mijn GT-R sneller dan zijn Bugatti was. xd
Volgens mij moet je én meer punten én sneller finishen ofzo? Snap het anders ook nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:26 schreef Klonk het volgende:
Ik snap die drift wedstrijden ook niet, volgens mij gisteren tegen dwc gedrift en ondanks een lager puntenaantal had ik hem toch verslagen omdat ik sneller wasEn volgens mij draait het bij driften toch om punten...
Mijn GT-R is naar R1 getuned, en die Bugatti is standaard (kaal, normaal zoals jij het zegtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van die stats klopt ook niet veel toch? Of hangt dat allemaal af van in welke mate je auto gecustomized/getuned is en op welke moeilijkheidsgraad (score %) je speelt? Heb het idee sommige auto die volgens de stats vergekelen met elkaar beter zouden moeten zijn slechter presteren (allebei in de 'kale, normale versie' zeg maar).
Er zullen altijd auto's zijn die sneller zijn dan andere, ook al is de PI gelijk. Al vind ik dat verschillen van ruim 5 seconden per ronde op de Top Gear Test Track in de B klasse met twee goed getunede B500 wagens, gewoonweg te veel zijn en een teken dat ze het PI systeem nog steeds niet goed voor elkaar hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van die stats klopt ook niet veel toch? Of hangt dat allemaal af van in welke mate je auto gecustomized/getuned is en op welke moeilijkheidsgraad (score %) je speelt? Heb het idee sommige auto die volgens de stats vergekelen met elkaar beter zouden moeten zijn slechter presteren (allebei in de 'kale, normale versie' zeg maar).
Vooral vervelend als je net 10 centimeter te wijd gaat in de laatste bocht. Telt de ronde erna ook niet meer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:57 schreef gamefreek het volgende:
Eindelijk de tijd van Replica of Love verslagen met de Elise op het Top Gear circuit, 90% van de rondes waren ongeldig omdat ik net over het randje van de baan kwam
Jij had iets van 1:22.8XX dacht ik, zat in ieder geval nog maar 3 tienden onder jouw tijd. (als ik 1 ronde niet marginaal te wijd ging had ik je tijd met 7 tienden verbeterdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vooral vervelend als je net 10 centimeter te wijd gaat in de laatste bocht. Telt de ronde erna ook niet meer.
Wat heb je gereden dan en wat was mijn tijd ook alweer?
Oh, dat moet ik nog kunnen verbeteren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:03 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij had iets van 1:22.8XX dacht ik, zat in ieder geval nog maar 3 tienden onder jouw tijd. (als ik 1 ronde niet marginaal te wijd ging had ik je tijd met 7 tienden verbeterd)
Won vooral tijd in de eerste sector tot aan Hammerhead, daar was ik soms echt een halve seconde tot een seconde sneller dan jij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh, dat moet ik nog kunnen verbeteren.![]()
Nou, proberen dan.
De eerste bocht is volkomen kut met een controller heb ik gemerkt. De rest van het circuit valt wel mee. Maar snel de eerste bocht doorkomen zonder dat de auto wegslipt, daar ben ik niet precies genoeg voor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:06 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Won vooral tijd in de eerste sector tot aan Hammerhead, daar was ik soms echt een halve seconde tot een seconde sneller dan jij.
Volgende keer de tijd van de Kia verbeteren, moet ook lukken
Ik vind Worldtour tot zover (level 30) ook niet zo heel moeilijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:16 schreef JohnB52 het volgende:
Weet iemand waarom het winnen in "eventoverzicht" zoveel makkelijker is dan in wereldtour?
Hoef geen enkele moeite te doen om te winnen.
Hammerhead krijg ik maar niet fatsoenlijk voor elkaar, volgens mij is het de truc om daar niet te snel in te komen om wel snelheid op te bouwen voor de opvolgende bochten waar je enigszins volgas doorheen kunt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De eerste bocht is volkomen kut met een controller heb ik gemerkt. De rest van het circuit valt wel mee. Maar snel de eerste bocht doorkomen zonder dat de auto wegslipt, daar ben ik niet precies genoeg voor.
Het is echt een heel dun randje tussen stabiel snel en driften.
Maar ik dacht dat ik Hammerhead ook slecht deed. Maar dat valt dus weer mee.
Juist wel, credits gaat zo easy nuquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef Rijst het volgende:
Ik ga deze game misschien morgen halen. Is het makkelijk op te pikken voor een beginner?
Probeer de demo eens?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef Rijst het volgende:
Ik ga deze game misschien morgen halen. Is het makkelijk op te pikken voor een beginner?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn M535i gaat 380km/uen dat met 5 zitplaatsen.
Goed idee. Ga ik zo doenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:47 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Probeer de demo eens?
Vind de demo minder lekker spelen als t hele spel, besturing is minder.
Goeie!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:51 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.racedepartment(...)-list-print-now.html
Lijstje wat je aan prijzenautos kan krijgen, zo koop je niet per ongeluk n auto die je bij t levelen ook krijgt
Klopt. Maar ik denk dat je op deze manier een hoop uitdaging wegneemt door dingen zo makkelijk weg te geven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Je kan die auto's gewoon verkopen hoor.
Je kan door tot lvl 150 hoor :-)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:39 schreef twi het volgende:
Zo naar level 50 en in het laatste seizoen. En dan nog 27 races... Denk dat ik me maar eens op Rivals ga richten want de World Tour maakt me een beetje hersendood.
Ja maar ik geloof dat je er na level 50 geen rewards meer voor krijgt. Dan zal het level dat ik ben me een worst wezenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:16 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Je kan door tot lvl 150 hoor :-)
Vind hem moeilijker dan Forza 3 qua AI-tegenstanders, maar rijden zonder assists is makkelijker naar mijn idee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef Rijst het volgende:
Netjes, ik haal daar nog geen 50 secondenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
ben zelf met de eerste monthly challenge bezig. Die met starter cars op Top gear test Track East.
Sta atm 220e vd wereld met een 44.257
Haha ik vind de UI's juist makkelijker (maar wel beter) en het rijden zonder alle assist realistischer (dat is niet meteen moeilijker).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vind hem moeilijker dan Forza 3 qua AI-tegenstanders, maar rijden zonder assists is makkelijker naar mijn idee.
Realistischer is misschien het juiste woord inderdaad. Toen ik het probeerde in Forza 3 voelde het echt aan als gamen, nu in Forza 4 veel natuurlijker.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha ik vind de UI's juist makkelijker (maar wel beter) en het rijden zonder alle assist realistischer (dat is niet meteen moeilijker).
Ja als ze voor je rijden, rijden ze best goed, bochten enzo goed pakken en gaten dichtrijden. Maar als je er eenmaal voorbij bent dan is het een gelopen race, ik ga het niveau iig omhoog gooien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Realistischer is misschien het juiste woord inderdaad. Toen ik het probeerde in Forza 3 voelde het echt aan als gamen, nu in Forza 4 veel natuurlijker.
Ik vind het wel lastiger zolang je nog niet voorop rijdt, ze gooien regelmatig de boel dicht en met de korte races (2/3 ronden) is het soms best even doorbijten.
WOW! Nice!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Paint gemaakt voor de Exige.
Gratis af te halen in m'n storefront!
Zoek op m'n tag: Optimus Nero.
Rij je met stuurtje?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
ben zelf met de eerste monthly challenge bezig. Die met starter cars op Top gear test Track East.
Sta atm 220e vd wereld met een 44.257
Ik ben begonnen op vrij hoog niveau voor mijn doen. Dat maakt het verschil ook natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja als ze voor je rijden, rijden ze best goed, bochten enzo goed pakken en gaten dichtrijden. Maar als je er eenmaal voorbij bent dan is het een gelopen race, ik ga het niveau iig omhoog gooien.
Zet je de AI wat makkelijker of koop je een andere auto?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens echt een noob. Ben nog maar level 8 en ik zit nu al vast in Career met een race
Ik heb die optie nooit gezien trouwens. In Forza 3 wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zet je de AI wat makkelijker of koop je een andere auto?
Auto's genoeg op de marketplace anders hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:45 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik heb die optie nooit gezien trouwens. In Forza 3 wel.
Je hoeft geen eerste te worden hoor...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens echt een noob. Ben nog maar level 8 en ik zit nu al vast in Career met een race
De AI kun je niet makkelijker zetten, de AI wordt gewoon slechter als jij ze niet meer kunt verslaan en bv 4e eindigt in een race.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zet je de AI wat makkelijker of koop je een andere auto?
Ik kan het moeilijk verdragen om niet eerste te worden. Misschien in totaal een keer of 5 gebeurd, omdat ik geen zin had een race over te rijden. M'n handen jeuken zelfs al bij de GT1 vs. GT2, wanneer je in een GT2 rijdt en niet eerste wordt tussen de GT1 auto's.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:11 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Je hoeft geen eerste te worden hoor...
Nee, maar ik wil dat juist welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:11 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Je hoeft geen eerste te worden hoor...
Ik doelde op de A.I setting.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Auto's genoeg op de marketplace anders hoor.
Vandaar dat ik het ineens een stuk lastiger vind om die lijers af te schudden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:26 schreef JohnB52 het volgende:
Komt omdat je te vaak wint, dan rijdt de ai zo hard, dat je ze qua topsnelheid niet bij kunt houden...
Ze gaan geloof ik mee op je hulpmiddelen, als jij getuned bent zijn hun dat ook (in beperkte mate). Dat houdt in dat ze op het rechte stuk alle pk's gebruiken die ze hebben maar in de bochten zijn ze beduidend langzamer en maken ze soms zelfs fouten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:29 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik doelde op de A.I setting.
WTF? Hoe?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Echte bazen hebben de Halo Warthog unlocked.
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:04 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
WOW! Nice!
Laat ik nou een Exige hebben.
Mijne is A599.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Thanks!
Ook gekozen voor Exige omdat het echt een populaire bak is. Heb nu een A600 tune en die is zeeer competitief.
Van het weekend zal ik m'n Porsche (die uit het spel is gehaald) uploaden.
Hoeft niet, maar STEL we rijden een keer samen, dan is 2 exacte replica's niet leuk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hij staat in m'n storefront, volgens mij is die dan standaard locked.
Geen idee zelfs hoe ik hem unlocked moet verkopen, en eigenlijk ook weinig zin in :p.
Kan natuurlijk wel kleurtjes voor je veranderen als je dat wilt.
Heb je custom manufacturer vinyls gemaakt? Die 2 kleurige vinyl en de basis is iig vrij simpel te doen volgens mij.quote:
Hmmzzzz.... Ik zou hem zwarte paint willen geven met 1 grijze en 1 witte wave namelijk. En de zwarte stickers wit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja alle stickers zijn custom. Bijvoorbeeld die Exige sticker.
Basis is inderdaad zeer simpel te doen, maar het zijn de details he
I know, maar een zwarte Exige heb ik altijd het mooist gevonden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Blehg wat saai. Had gehoopt dat je Lotus groen zou zeggen met geel en grijs!
F1 livery!
Ja hoor.quote:
met een leuk referallinkjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)=ADVNLTWE00201200099
Dit stuurtje ga ik eind november maar kopen.
Fanatec is net wat teveel voor mijn wensen, dit is nog betaalbaar.
Knutsel ik zelf nog wel een houten wheelstand in elkaar
Toch raar dat de auto's die je krijgt sowieso al getuned zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:31 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het ineens een stuk lastiger vind om die lijers af te schudden.
Het helpt wel om bv voor een C425 race, zelf een lagere auto te nemen en te tunen. De auto's van dezelfde PI die je krijgt voor het levelen, zijn vaak trager.
Sowieso, maar met stuur is het ervaring +1. Maar controller werkt meer dan prima hoorquote:
Had gelezen op racedepartement, dat de lancering vh stuurtje uitgesteld is...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)=ADVNLTWE00201200099
Dit stuurtje ga ik eind november maar kopen.
Fanatec is net wat teveel voor mijn wensen, dit is nog betaalbaar.
Knutsel ik zelf nog wel een houten wheelstand in elkaar
Als ik rivals doe staat er ook vaak een ! naast de tijd. Heeft de betreffende rival dan ook geen clean lap gereden!??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:14 schreef Bastard het volgende:
Wat trouwens ook frustrerend is; als je rivals speelt en ronde na ronde steeds voorbij de ghost bent van je rival maar ook steeds een uitroepteken rijdt.
En dan als je dan een clean lap rijdt nog maar een tiende voor de ghost rijdt
Ja die rivals heb je ook, meestal als je voor het eerst gaat rijden op een onderdeel dan is degene onderin je rival en die is natuurlijk bizar slechtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:20 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Als ik rivals doe staat er ook vaak een ! naast de tijd. Heeft de betreffende rival dan ook geen clean lap gereden!??
Dat zou lekker KUT zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:12 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Had gelezen op racedepartement, dat de lancering vh stuurtje uitgesteld is...
Of omdat iemand slipstreamt bij jou!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:37 schreef twi het volgende:
Maar soms heb je ook een uitroepteken om helemaal niks. Kan ik zo pissig om worden, bijna een perfecte ronde en omdat je twee bochten voordat je je hotlap begon over het gras bent gegaan telt de volledige volgende ronde niet meer. Of omdat je tijdens de race een stukje in de slipstream zat van de koploper.
Dat vooral, daardoor heb ik vrij veel tijden met uitroepteken op de leaderboards staan. Zeker bij races van 2 of 3 laps is het lastig zat om ver genoeg van je tegenstanders uit te lopen zodat je die slipstreams niet meer hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of omdat iemand slipstreamt bij jou!
Dat was die race inderdaad gisteravond, rondje na rondje was ik sneller maar die enalaatse bocht hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:52 schreef Catch_me het volgende:
Net de tijden van Butch en mayor gebeat met die chevy spark, sorry jongensWel een lekkere creditboost krijg je er van
op dit moment ben ik dat met een 45.969 (met een chevy spark)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat voor tijd is de snelste op Fok dan met de Beginner cars op Top gear east track.
Ik zit bij een andere club
ok :pquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:57 schreef trance_fan het volgende:
[..]
op dit moment ben ik dat met een 45.969 (met een chevy spark)
Jep dat kanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Kan je trouwens nu wel cockpit view bij split screen of net als forza 3 oook niet?
RUF zitten derin. Zijn toch ook Porsches?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Yippie![]()
dat miste ik wel namelijk. Maar zitten dus helemaal geen porsches in
komen die ooit nog?
Nee. RUF is een op zichzelfstaand merkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef 12345r het volgende:
[..]
RUF zitten derin? Zijn toch ook Porsches?
O, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee. RUF is een op zichzelfstaand merk
Het zijn ook Porsches, maar dan van het merk RUF. xD !!1!1EINZ!1!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:46 schreef 12345r het volgende:
[..]
O, weer wat geleerd.
Ze lijken er in ieder geval wel verdomd veel op
Die Warthog krijg je door alle auto's in Autovista vrij te spelenquote:
Porsches zitten er niet in omdat EA met Shift de rechten daarop bezit, en ze niet meewerken. Porsche heeft ook alles geprobeerd om hier verandering in te brengen maar zonder succes. Daarom is er alleen RUF...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee. RUF is een op zichzelfstaand merk
Net een 45.782 gereden en er is nog ruimte voor verbeteringquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat voor tijd is de snelste op Fok dan met de Beginner cars op Top gear east track.
Ik zit bij een andere club
Hoe bedoel je precies? Club, auto, onderdeel van spel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:58 schreef TheFastLane het volgende:
@gamefreek waar race jij die race van top gear oost lus. Ik ben Leen polo. ik zit dit een beetje te volgen en ik hou wel van een competitietje!
Ligt eraan, als je een andere versnellingsbak inzet kun je daar ook aanpassingen aan doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:21 schreef JohnB52 het volgende:
Oja, en kom er nu pas achter dat je ook met je eigen auto die challenge mag doen waar jullie t over hebben...
En ik snapte dr al niks vannwaarom jullie zo hard liepen op t rechte stuk.
Maar qua afstelling is er, behalve bandenspanning, niks te wijzigen toch?
Haha, zo een staat hier vlakbij maar dan in Polo variant..!quote:
Klopt. Ten eerste moet de basekleur van het dak doorlopen via de C-stijl tot onder de deuren en verder niet voorkomen op de auto..quote:
Ik heb Joss T1 tuning gekocht, die auto rijdt over de 400 als ik mij niet vergisquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:24 schreef DutchSpike het volgende:
Mijn 3 snelste auto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mercedes SLR McLaren: S700
Nissan GT-R SpecV: R1
Bugatti Veyron: R3 800
Boh!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb Joss T1 tuning gekocht, die auto rijdt over de 400 als ik mij niet vergis
Misschien het belangrijkste nog wel;quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Klopt. Ten eerste moet de basekleur van het dak doorlopen via de C-stijl tot onder de deuren en verder niet voorkomen op de auto..
De voordeuren moeten dezelfde kleur hebben als de voorbumper
De motorkap, achterdeuren en achterbumper moeten dezelfde kleur hebben
Voorspatborden, grille en moeten dezelfde kleur hebben.
Achterklep hangt af van de base kleur.
http://www.rossvw.com/harlequin/schemes.html
Daarmee heb ik die speed achievement gehaald op die enorme testtrack, halverwege eerste rondje had ik m alquote:
Close........quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:54 schreef Desunoto het volgende:
Opvang voor verwaarloosde katten waar ze met gametherapie experimenteren?
Ik had het op de Le Mans circuit gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daarmee heb ik die speed achievement gehaald op die enorme testtrack, halverwege eerste rondje had ik m al
ik ook, SSC ultimate aero en dan vol gas. Wat een ramp dat ding...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:20 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Ik had het op de Le Mans circuit gedaan.
Die auto ziet er niet uit vind ik...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:30 schreef Saind het volgende:
[..]
ik ook, SSC ultimate aero en dan vol gas. Wat een ramp dat ding...
Oh staat die in de club?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tsja, mijn 44.1xx Spark in de starter car challenge is ook een zwart vierkantje
Nee, ik zit bij een andere clubquote:
Komt vast nog wel te koop.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:14 schreef Vendris het volgende:
Sneu dat je de BMW 1M niet kunt kopen als je die dlc code niet hebt gekregen bij pre-order..
Klopt, zal ongetwijfeld wel in een van de upcoming DLC packs zitten, blijft triest van store in kwestie welke beweren dat de code IN de doos zou moeten zitten terwijl deze dus nog plastic sealed wasquote:
Je kan ook livery's kopen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:18 schreef Ultrakiller47 het volgende:
Heb ff een vraag. Ik weet nie als dit er is maar kun je ook ergens stickers apart downloaden of kun je alleen complete paint jobs krijgen?
U want code? Ik heb m erbij gekregen, maar die bak doet me niks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:14 schreef Vendris het volgende:
Sneu dat je de BMW 1M niet kunt kopen als je die dlc code niet hebt gekregen bij pre-order..
hij zit ook in het doosje, samen met het boekjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:21 schreef Vendris het volgende:
[..]
Klopt, zal ongetwijfeld wel in een van de upcoming DLC packs zitten, blijft triest van store in kwestie welke beweren dat de code IN de doos zou moeten zitten terwijl deze dus nog plastic sealed wasstraks maar eens aan de slag met de vinyls...
Nee, dat is de launch pack en track pack. Niet de BMW, of welke andere pre-order auto dan ook. Ik heb hier 2 vouchers liggen die ze bij Gamemania in eerste instantie vergeten waren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:35 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
hij zit ook in het doosje, samen met het boekje
Eerst Vendris afwachten. Hij krijgt een half uur.quote:
Hee ik heb ook bij gamemania gereserveerd maar kreeg niksquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:36 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee, dat is de launch pack en track pack. Niet de BMW, of welke andere pre-order auto dan ook. Ik heb hier 2 vouchers liggen die ze bij Gamemania in eerste instantie vergeten waren.
Ze zitten dus NIET in het hoesje.
Bellen. Dan hebben ze ze nog liggen voor je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee ik heb ook bij gamemania gereserveerd maar kreeg niks
Gaat moeilijk als je doof bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Bellen. Dan hebben ze ze nog liggen voor je.
Wat wil je er voor?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:32 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
U want code? Ik heb m erbij gekregen, maar die bak doet me niks.
Ergo, code nog niet gebruikt.
Ja ga ik doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Bellen. Dan hebben ze ze nog liggen voor je.
Ik vraag of je de 1 M coupe wil HEBBEN. Moeilijk he, lezen......quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:55 schreef Vendris het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als je doof bent
\
[..]
Wat wil je er voor?
Graag!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:58 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik vraag of je de 1 M coupe wil HEBBEN. Moeilijk he, lezen......
Iemand anders heeft zojuist de CR-Z EX gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
PMquote:
heuj een persoon met hetzelfde probleemquote:
edit: Nevermind.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
heuj een persoon met hetzelfde probleem
Das toevallig!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
heuj een persoon met hetzelfde probleem
Heb ik zojuist 2 dove mensen een auto gegeven!?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef Vendris het volgende:
[..]
Das toevallig!
Bunta-Fujiwara, van harte bedankt voor het pmen van de code, hij staat inmiddels al in de garage!!
[ afbeelding ]
Inderdaad een enorm toeval!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:08 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Heb ik zojuist 2 dove mensen een auto gegeven!?![]()
Was toeval, niet uit medelijden!!! Don't hate!
Je hebt mensen die rare dingen denken.... Maar hoe groot is de kans dat ik de (waarschijnlijk) enige dove fokkers in dit topic beide een auto geef!?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:12 schreef Vendris het volgende:
[..]
Inderdaad een enorm toeval!
En medelijden is natuurlijk nergens voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |