De eerste bocht is volkomen kut met een controller heb ik gemerkt. De rest van het circuit valt wel mee. Maar snel de eerste bocht doorkomen zonder dat de auto wegslipt, daar ben ik niet precies genoeg voor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:06 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Won vooral tijd in de eerste sector tot aan Hammerhead, daar was ik soms echt een halve seconde tot een seconde sneller dan jij.
Volgende keer de tijd van de Kia verbeteren, moet ook lukken
Ik vind Worldtour tot zover (level 30) ook niet zo heel moeilijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:16 schreef JohnB52 het volgende:
Weet iemand waarom het winnen in "eventoverzicht" zoveel makkelijker is dan in wereldtour?
Hoef geen enkele moeite te doen om te winnen.
Hammerhead krijg ik maar niet fatsoenlijk voor elkaar, volgens mij is het de truc om daar niet te snel in te komen om wel snelheid op te bouwen voor de opvolgende bochten waar je enigszins volgas doorheen kunt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De eerste bocht is volkomen kut met een controller heb ik gemerkt. De rest van het circuit valt wel mee. Maar snel de eerste bocht doorkomen zonder dat de auto wegslipt, daar ben ik niet precies genoeg voor.
Het is echt een heel dun randje tussen stabiel snel en driften.
Maar ik dacht dat ik Hammerhead ook slecht deed. Maar dat valt dus weer mee.
Juist wel, credits gaat zo easy nuquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef Rijst het volgende:
Ik ga deze game misschien morgen halen. Is het makkelijk op te pikken voor een beginner?
Probeer de demo eens?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef Rijst het volgende:
Ik ga deze game misschien morgen halen. Is het makkelijk op te pikken voor een beginner?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn M535i gaat 380km/uen dat met 5 zitplaatsen.
Goed idee. Ga ik zo doenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:47 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Probeer de demo eens?
Vind de demo minder lekker spelen als t hele spel, besturing is minder.
Goeie!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:51 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.racedepartment(...)-list-print-now.html
Lijstje wat je aan prijzenautos kan krijgen, zo koop je niet per ongeluk n auto die je bij t levelen ook krijgt
Klopt. Maar ik denk dat je op deze manier een hoop uitdaging wegneemt door dingen zo makkelijk weg te geven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Je kan die auto's gewoon verkopen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |