Rivals maakt het verzamelen van de ferrari's voor de achievement wel een heel stuk makkelijker jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb ik jou net toegevoegd zeker
Die rivals tikt wel lekker aan in cash zeg!
Gewoon op A drukken bij die boodschap, heb me ook de pleuris lopen zoeken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:37 schreef Klonk het volgende:
Gooi mij ook maar in de OP, mijn xbox 360 ding is Klonkie
Alleen snap ik iets niet, of heb ik niet goed gezocht, omdat ik level 50 had gehaald in Forza 3 had ik 60.000 credits gekregen en die kon je opnemen bij de ingame bank, maar waar zit ie
Van die stats klopt ook niet veel toch? Of hangt dat allemaal af van in welke mate je auto gecustomized/getuned is en op welke moeilijkheidsgraad (score %) je speelt? Heb het idee sommige auto die volgens de stats vergekelen met elkaar beter zouden moeten zijn slechter presteren (allebei in de 'kale, normale versie' zeg maar).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:12 schreef DutchSpike het volgende:
Lol, vanmiddag ff vriend van mij geowned. Hij geloofde niet dat mijn GT-R sneller dan zijn Bugatti was. xd
Volgens mij moet je én meer punten én sneller finishen ofzo? Snap het anders ook nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:26 schreef Klonk het volgende:
Ik snap die drift wedstrijden ook niet, volgens mij gisteren tegen dwc gedrift en ondanks een lager puntenaantal had ik hem toch verslagen omdat ik sneller wasEn volgens mij draait het bij driften toch om punten...
Mijn GT-R is naar R1 getuned, en die Bugatti is standaard (kaal, normaal zoals jij het zegtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van die stats klopt ook niet veel toch? Of hangt dat allemaal af van in welke mate je auto gecustomized/getuned is en op welke moeilijkheidsgraad (score %) je speelt? Heb het idee sommige auto die volgens de stats vergekelen met elkaar beter zouden moeten zijn slechter presteren (allebei in de 'kale, normale versie' zeg maar).
Er zullen altijd auto's zijn die sneller zijn dan andere, ook al is de PI gelijk. Al vind ik dat verschillen van ruim 5 seconden per ronde op de Top Gear Test Track in de B klasse met twee goed getunede B500 wagens, gewoonweg te veel zijn en een teken dat ze het PI systeem nog steeds niet goed voor elkaar hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van die stats klopt ook niet veel toch? Of hangt dat allemaal af van in welke mate je auto gecustomized/getuned is en op welke moeilijkheidsgraad (score %) je speelt? Heb het idee sommige auto die volgens de stats vergekelen met elkaar beter zouden moeten zijn slechter presteren (allebei in de 'kale, normale versie' zeg maar).
Vooral vervelend als je net 10 centimeter te wijd gaat in de laatste bocht. Telt de ronde erna ook niet meer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:57 schreef gamefreek het volgende:
Eindelijk de tijd van Replica of Love verslagen met de Elise op het Top Gear circuit, 90% van de rondes waren ongeldig omdat ik net over het randje van de baan kwam
Jij had iets van 1:22.8XX dacht ik, zat in ieder geval nog maar 3 tienden onder jouw tijd. (als ik 1 ronde niet marginaal te wijd ging had ik je tijd met 7 tienden verbeterdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vooral vervelend als je net 10 centimeter te wijd gaat in de laatste bocht. Telt de ronde erna ook niet meer.
Wat heb je gereden dan en wat was mijn tijd ook alweer?
Oh, dat moet ik nog kunnen verbeteren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:03 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij had iets van 1:22.8XX dacht ik, zat in ieder geval nog maar 3 tienden onder jouw tijd. (als ik 1 ronde niet marginaal te wijd ging had ik je tijd met 7 tienden verbeterd)
Won vooral tijd in de eerste sector tot aan Hammerhead, daar was ik soms echt een halve seconde tot een seconde sneller dan jij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh, dat moet ik nog kunnen verbeteren.![]()
Nou, proberen dan.
De eerste bocht is volkomen kut met een controller heb ik gemerkt. De rest van het circuit valt wel mee. Maar snel de eerste bocht doorkomen zonder dat de auto wegslipt, daar ben ik niet precies genoeg voor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:06 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Won vooral tijd in de eerste sector tot aan Hammerhead, daar was ik soms echt een halve seconde tot een seconde sneller dan jij.
Volgende keer de tijd van de Kia verbeteren, moet ook lukken
Ik vind Worldtour tot zover (level 30) ook niet zo heel moeilijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:16 schreef JohnB52 het volgende:
Weet iemand waarom het winnen in "eventoverzicht" zoveel makkelijker is dan in wereldtour?
Hoef geen enkele moeite te doen om te winnen.
Hammerhead krijg ik maar niet fatsoenlijk voor elkaar, volgens mij is het de truc om daar niet te snel in te komen om wel snelheid op te bouwen voor de opvolgende bochten waar je enigszins volgas doorheen kunt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De eerste bocht is volkomen kut met een controller heb ik gemerkt. De rest van het circuit valt wel mee. Maar snel de eerste bocht doorkomen zonder dat de auto wegslipt, daar ben ik niet precies genoeg voor.
Het is echt een heel dun randje tussen stabiel snel en driften.
Maar ik dacht dat ik Hammerhead ook slecht deed. Maar dat valt dus weer mee.
Juist wel, credits gaat zo easy nuquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef Rijst het volgende:
Ik ga deze game misschien morgen halen. Is het makkelijk op te pikken voor een beginner?
Probeer de demo eens?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef Rijst het volgende:
Ik ga deze game misschien morgen halen. Is het makkelijk op te pikken voor een beginner?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn M535i gaat 380km/uen dat met 5 zitplaatsen.
Goed idee. Ga ik zo doenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:47 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Probeer de demo eens?
Vind de demo minder lekker spelen als t hele spel, besturing is minder.
Goeie!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:51 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.racedepartment(...)-list-print-now.html
Lijstje wat je aan prijzenautos kan krijgen, zo koop je niet per ongeluk n auto die je bij t levelen ook krijgt
Klopt. Maar ik denk dat je op deze manier een hoop uitdaging wegneemt door dingen zo makkelijk weg te geven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Je kan die auto's gewoon verkopen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |