Mooie Hilux op de achtergrond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:47 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
2Mb versie.. (download in bmp bijna 25 Mb!)
Heel mooi gedaan man! Wat voor category is het?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Mn silvia"Smoking skills"
In de C klasse. Zelf getuned maar niet de stickers op geplakt hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Heel mooi gedaan man! Wat voor category is het?
je moet volgens mij eerst een kleine foto uploaden en daarna pas een bigshot. (zit iets van een bug in dat hij met de bigshots geen album aanmaakt)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:33 schreef RBWO het volgende:
Er staat dat ik niks te sharen heb.. terwijl ik toch echt een foto geupload heb >_>
Achterin het boekje zitten stickers, ik denk dat dat ze zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef _Ollie het volgende:
Dat dingt vraagt je e-mail gegevens omdat je moet inloggen met Xbox live account, dat is volgens mij standaard gekoppeld aan een hotmail/live e-mail account.
Zijn er trouwens mensen met de LCE die naast boekje, steelcase en download codes ook nog wat anders hebben ontvangen? Stickers bijvoorbeeld? Dacht dat dat er bij zou zitten.
Ben trouwens sinds vanavond ook lid van de club. Jullie kunnen een oude Thunderbird uit 1957 van me lenen
Damn, mooi gedaan man!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:49 schreef Row-1 het volgende:
Hier nog wat creaties van mij
Ben flink aan het painten geslagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tssss ga niet stoer doen mattie.. beetje lopen rollen met mijn tuning dingetje he.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gister even een rival gedaan, omdat nog niemand uit mijn friendlist die had gereden, Vandaag zag ik dat PierreTT hem al had verbeterd (Het zal eens niet zo zijn![]()
) En dan begint Sold net ook nog mee te doen en die verslaat mij ook
Gister :
[ afbeelding ]
Toen kreeg ik te horen van Sold je tijd is er aan, rijd ik dit :
[ afbeelding ]
en ik dacht laat ik nog eens een rondje doen :
[ afbeelding ]
thx Sold, die tuneafstelling is perfect![]()
(als ik dit niet zeg, gaat ie weer zeiken)
Ja juist die inlog pagina ziet er bij mij nogal kaal uit, dus log ook niet zomaar inquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef _Ollie het volgende:
Dat dingt vraagt je e-mail gegevens omdat je moet inloggen met Xbox live account, dat is volgens mij standaard gekoppeld aan een hotmail/live e-mail account.
Zijn er trouwens mensen met de LCE die naast boekje, steelcase en download codes ook nog wat anders hebben ontvangen? Stickers bijvoorbeeld? Dacht dat dat er bij zou zitten.
Ben trouwens sinds vanavond ook lid van de club. Jullie kunnen een oude Thunderbird uit 1957 van me lenen
Okéquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tssss ga niet stoer doen mattie.. beetje lopen rollen met mijn tuning dingetje he.
Morgen zal ik wel ff verbeteren.
Ook met de n00bcar aan het rijden dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gister even een rival gedaan, omdat nog niemand uit mijn friendlist die had gereden, Vandaag zag ik dat PierreTT hem al had verbeterd (Het zal eens niet zo zijn![]()
) En dan begint Sold net ook nog mee te doen en die verslaat mij ook
Gister :
[ afbeelding ]
Toen kreeg ik te horen van Sold je tijd is er aan, rijd ik dit :
[ afbeelding ]
en ik dacht laat ik nog eens een rondje doen :
[ afbeelding ]
thx Sold, die tuneafstelling is perfect![]()
(als ik dit niet zeg, gaat ie weer zeiken)
n00bcar?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 06:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook met de n00bcar aan het rijden dus
Als je de Civic rijdt, die schijnt er nogal uit te springen in de leaderboardsquote:
Heb hem in de club gezet maar qua tuning sucked hij op het moment, misschien nog eens wat aan gaan doen maar het ging mij meer om de paint ala baby trap autoquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb hem in de club gezet maar qua tuning sucked hij op het moment, misschien nog eens wat aan gaan doen maar het ging mij meer om de paint ala baby trap auto
Ja dat is bij elke leaderboards hoor? dus je opmerking slaat nergens opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je de Civic rijdt, die schijnt er nogal uit te springen in de leaderboards
Dat idee kreeg ik ook alquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:18 schreef Proletariaat het volgende:
Tfoe, kan je niet de designs van andere auto's zien in online races?
Geen last van gehad tot nu toe, maar de servers zijn wel erg bagger.. Komt op den duur wel weer goed gok ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:10 schreef Desunoto het volgende:
Ik kreeg een vreemde error toen ik een auto uit de clubgarage wilde gebruiken. En de helft van de auto's kan ik niet eens bekijken want i.p.v een auto zie ik een zwart vak. En als ik dan toch klik op "view car" dan laadt hij een eeuwigheid en stuurt me vervolgens weer terug.
Het werkt nog niet zo.
Veel leden in de FOK club wel, zoveel had ik er niet verwacht.
Heb een paar tijden neergezet in de Top Gear Rivals her en der. Volgens mij zijn ze allemaal een premie van 150.000 waard op 1 of 2 na.
Heb ik jou net toegevoegd zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:10 schreef Desunoto het volgende:
Ik kreeg een vreemde error toen ik een auto uit de clubgarage wilde gebruiken. En de helft van de auto's kan ik niet eens bekijken want i.p.v een auto zie ik een zwart vak. En als ik dan toch klik op "view car" dan laadt hij een eeuwigheid en stuurt me vervolgens weer terug.
Het werkt nog niet zo.
Veel leden in de FOK club wel, zoveel had ik er niet verwacht.
Heb een paar tijden neergezet in de Top Gear Rivals her en der. Volgens mij zijn ze allemaal een premie van 150.000 waard op 1 of 2 na.
Dat was de eerste paar weken bij F3 ook.. komt goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:36 schreef Vendris het volgende:
[..]
Geen last van gehad tot nu toe, maar de servers zijn wel erg bagger.. Komt op den duur wel weer goed gok ik.
Nee maar je hebt bepaalde leaderboards die met een bepaalde auto gereden worden, en dan is het juist leuk -vind ik hoor- om er een andere auto tussen te zetten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat is bij elke leaderboards hoor? dus je opmerking slaat nergens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |