volgens mij zijn die er uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:36 schreef Eenskijken het volgende:
Ligt het aan mij of zitten er geen endurance races tussen in de event list? Die vond ik juist het tofst
Bij het rijden met die Radical in de ban van de Ring challenge word dat echt overduidelijk naar mijn mening!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vind trouwens de beleving bij Forza 4 aanzienlijk beter dan bij Forza 3. Het lijkt sneller, onder- en overstuur is realistischer en sowieso de hele voertuigkarakteristieken lijken veel beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feel free to ignore my comments.
Ik heb alleen de eerste 2x geprobeerd met een Supra, stond ik nog meer bovenaan in de lijst van alle clubledenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:07 schreef DutchSpike het volgende:
Ik vind in Rival driften heel erg leuk, versla er elke rival mee. xd Mijn specialiteit.
Is er een FOK!forum club in Forza?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste 2x geprobeerd met een Supra, stond ik nog meer bovenaan in de lijst van alle clubleden![]()
Ok nog maar 3 hadden m gereden
Ik had hem in een grote uitvoering moeten maken eigenlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:11 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Wacht is dat een screenshot?? Ziek
De servers zijn down
Zoek op FOKquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:11 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Is er een FOK!forum club in Forza?Dan join ik die ff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |