Had gelezen op racedepartement, dat de lancering vh stuurtje uitgesteld is...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)=ADVNLTWE00201200099
Dit stuurtje ga ik eind november maar kopen.
Fanatec is net wat teveel voor mijn wensen, dit is nog betaalbaar.
Knutsel ik zelf nog wel een houten wheelstand in elkaar
Als ik rivals doe staat er ook vaak een ! naast de tijd. Heeft de betreffende rival dan ook geen clean lap gereden!??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:14 schreef Bastard het volgende:
Wat trouwens ook frustrerend is; als je rivals speelt en ronde na ronde steeds voorbij de ghost bent van je rival maar ook steeds een uitroepteken rijdt.
En dan als je dan een clean lap rijdt nog maar een tiende voor de ghost rijdt
Ja die rivals heb je ook, meestal als je voor het eerst gaat rijden op een onderdeel dan is degene onderin je rival en die is natuurlijk bizar slechtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:20 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Als ik rivals doe staat er ook vaak een ! naast de tijd. Heeft de betreffende rival dan ook geen clean lap gereden!??
Dat zou lekker KUT zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:12 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Had gelezen op racedepartement, dat de lancering vh stuurtje uitgesteld is...
Of omdat iemand slipstreamt bij jou!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:37 schreef twi het volgende:
Maar soms heb je ook een uitroepteken om helemaal niks. Kan ik zo pissig om worden, bijna een perfecte ronde en omdat je twee bochten voordat je je hotlap begon over het gras bent gegaan telt de volledige volgende ronde niet meer. Of omdat je tijdens de race een stukje in de slipstream zat van de koploper.
Dat vooral, daardoor heb ik vrij veel tijden met uitroepteken op de leaderboards staan. Zeker bij races van 2 of 3 laps is het lastig zat om ver genoeg van je tegenstanders uit te lopen zodat je die slipstreams niet meer hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of omdat iemand slipstreamt bij jou!
Dat was die race inderdaad gisteravond, rondje na rondje was ik sneller maar die enalaatse bocht hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:52 schreef Catch_me het volgende:
Net de tijden van Butch en mayor gebeat met die chevy spark, sorry jongensWel een lekkere creditboost krijg je er van
op dit moment ben ik dat met een 45.969 (met een chevy spark)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat voor tijd is de snelste op Fok dan met de Beginner cars op Top gear east track.
Ik zit bij een andere club
ok :pquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:57 schreef trance_fan het volgende:
[..]
op dit moment ben ik dat met een 45.969 (met een chevy spark)
Jep dat kanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Kan je trouwens nu wel cockpit view bij split screen of net als forza 3 oook niet?
RUF zitten derin. Zijn toch ook Porsches?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Yippie![]()
dat miste ik wel namelijk. Maar zitten dus helemaal geen porsches in
komen die ooit nog?
Nee. RUF is een op zichzelfstaand merkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef 12345r het volgende:
[..]
RUF zitten derin? Zijn toch ook Porsches?
O, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee. RUF is een op zichzelfstaand merk
Het zijn ook Porsches, maar dan van het merk RUF. xD !!1!1EINZ!1!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:46 schreef 12345r het volgende:
[..]
O, weer wat geleerd.
Ze lijken er in ieder geval wel verdomd veel op
Die Warthog krijg je door alle auto's in Autovista vrij te spelenquote:
Porsches zitten er niet in omdat EA met Shift de rechten daarop bezit, en ze niet meewerken. Porsche heeft ook alles geprobeerd om hier verandering in te brengen maar zonder succes. Daarom is er alleen RUF...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nee. RUF is een op zichzelfstaand merk
Net een 45.782 gereden en er is nog ruimte voor verbeteringquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat voor tijd is de snelste op Fok dan met de Beginner cars op Top gear east track.
Ik zit bij een andere club
Hoe bedoel je precies? Club, auto, onderdeel van spel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:58 schreef TheFastLane het volgende:
@gamefreek waar race jij die race van top gear oost lus. Ik ben Leen polo. ik zit dit een beetje te volgen en ik hou wel van een competitietje!
Ligt eraan, als je een andere versnellingsbak inzet kun je daar ook aanpassingen aan doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:21 schreef JohnB52 het volgende:
Oja, en kom er nu pas achter dat je ook met je eigen auto die challenge mag doen waar jullie t over hebben...
En ik snapte dr al niks vannwaarom jullie zo hard liepen op t rechte stuk.
Maar qua afstelling is er, behalve bandenspanning, niks te wijzigen toch?
Haha, zo een staat hier vlakbij maar dan in Polo variant..!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |