Ik doelde op de A.I setting.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Auto's genoeg op de marketplace anders hoor.
Vandaar dat ik het ineens een stuk lastiger vind om die lijers af te schudden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:26 schreef JohnB52 het volgende:
Komt omdat je te vaak wint, dan rijdt de ai zo hard, dat je ze qua topsnelheid niet bij kunt houden...
Ze gaan geloof ik mee op je hulpmiddelen, als jij getuned bent zijn hun dat ook (in beperkte mate). Dat houdt in dat ze op het rechte stuk alle pk's gebruiken die ze hebben maar in de bochten zijn ze beduidend langzamer en maken ze soms zelfs fouten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:29 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik doelde op de A.I setting.
WTF? Hoe?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Echte bazen hebben de Halo Warthog unlocked.
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:04 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
WOW! Nice!
Laat ik nou een Exige hebben.
Mijne is A599.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Thanks!
Ook gekozen voor Exige omdat het echt een populaire bak is. Heb nu een A600 tune en die is zeeer competitief.
Van het weekend zal ik m'n Porsche (die uit het spel is gehaald) uploaden.
Hoeft niet, maar STEL we rijden een keer samen, dan is 2 exacte replica's niet leuk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hij staat in m'n storefront, volgens mij is die dan standaard locked.
Geen idee zelfs hoe ik hem unlocked moet verkopen, en eigenlijk ook weinig zin in :p.
Kan natuurlijk wel kleurtjes voor je veranderen als je dat wilt.
Heb je custom manufacturer vinyls gemaakt? Die 2 kleurige vinyl en de basis is iig vrij simpel te doen volgens mij.quote:
Hmmzzzz.... Ik zou hem zwarte paint willen geven met 1 grijze en 1 witte wave namelijk. En de zwarte stickers wit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja alle stickers zijn custom. Bijvoorbeeld die Exige sticker.
Basis is inderdaad zeer simpel te doen, maar het zijn de details he
I know, maar een zwarte Exige heb ik altijd het mooist gevonden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Blehg wat saai. Had gehoopt dat je Lotus groen zou zeggen met geel en grijs!
F1 livery!
Ja hoor.quote:
met een leuk referallinkjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)=ADVNLTWE00201200099
Dit stuurtje ga ik eind november maar kopen.
Fanatec is net wat teveel voor mijn wensen, dit is nog betaalbaar.
Knutsel ik zelf nog wel een houten wheelstand in elkaar
Toch raar dat de auto's die je krijgt sowieso al getuned zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:31 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het ineens een stuk lastiger vind om die lijers af te schudden.
Het helpt wel om bv voor een C425 race, zelf een lagere auto te nemen en te tunen. De auto's van dezelfde PI die je krijgt voor het levelen, zijn vaak trager.
Sowieso, maar met stuur is het ervaring +1. Maar controller werkt meer dan prima hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |