Je kan door tot lvl 150 hoor :-)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:39 schreef twi het volgende:
Zo naar level 50 en in het laatste seizoen. En dan nog 27 races... Denk dat ik me maar eens op Rivals ga richten want de World Tour maakt me een beetje hersendood.
Ja maar ik geloof dat je er na level 50 geen rewards meer voor krijgt. Dan zal het level dat ik ben me een worst wezenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:16 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Je kan door tot lvl 150 hoor :-)
Vind hem moeilijker dan Forza 3 qua AI-tegenstanders, maar rijden zonder assists is makkelijker naar mijn idee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef Rijst het volgende:
Ik ga deze game misschien morgen halen. Is het makkelijk op te pikken voor een beginner?
Netjes, ik haal daar nog geen 50 secondenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
ben zelf met de eerste monthly challenge bezig. Die met starter cars op Top gear test Track East.
Sta atm 220e vd wereld met een 44.257
Haha ik vind de UI's juist makkelijker (maar wel beter) en het rijden zonder alle assist realistischer (dat is niet meteen moeilijker).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vind hem moeilijker dan Forza 3 qua AI-tegenstanders, maar rijden zonder assists is makkelijker naar mijn idee.
Realistischer is misschien het juiste woord inderdaad. Toen ik het probeerde in Forza 3 voelde het echt aan als gamen, nu in Forza 4 veel natuurlijker.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha ik vind de UI's juist makkelijker (maar wel beter) en het rijden zonder alle assist realistischer (dat is niet meteen moeilijker).
Ja als ze voor je rijden, rijden ze best goed, bochten enzo goed pakken en gaten dichtrijden. Maar als je er eenmaal voorbij bent dan is het een gelopen race, ik ga het niveau iig omhoog gooien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Realistischer is misschien het juiste woord inderdaad. Toen ik het probeerde in Forza 3 voelde het echt aan als gamen, nu in Forza 4 veel natuurlijker.
Ik vind het wel lastiger zolang je nog niet voorop rijdt, ze gooien regelmatig de boel dicht en met de korte races (2/3 ronden) is het soms best even doorbijten.
WOW! Nice!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Paint gemaakt voor de Exige.
Gratis af te halen in m'n storefront!
Zoek op m'n tag: Optimus Nero.
Rij je met stuurtje?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 03:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
ben zelf met de eerste monthly challenge bezig. Die met starter cars op Top gear test Track East.
Sta atm 220e vd wereld met een 44.257
Ik ben begonnen op vrij hoog niveau voor mijn doen. Dat maakt het verschil ook natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja als ze voor je rijden, rijden ze best goed, bochten enzo goed pakken en gaten dichtrijden. Maar als je er eenmaal voorbij bent dan is het een gelopen race, ik ga het niveau iig omhoog gooien.
Zet je de AI wat makkelijker of koop je een andere auto?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens echt een noob. Ben nog maar level 8 en ik zit nu al vast in Career met een race
Ik heb die optie nooit gezien trouwens. In Forza 3 wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zet je de AI wat makkelijker of koop je een andere auto?
Auto's genoeg op de marketplace anders hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:45 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik heb die optie nooit gezien trouwens. In Forza 3 wel.
Je hoeft geen eerste te worden hoor...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens echt een noob. Ben nog maar level 8 en ik zit nu al vast in Career met een race
De AI kun je niet makkelijker zetten, de AI wordt gewoon slechter als jij ze niet meer kunt verslaan en bv 4e eindigt in een race.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zet je de AI wat makkelijker of koop je een andere auto?
Ik kan het moeilijk verdragen om niet eerste te worden. Misschien in totaal een keer of 5 gebeurd, omdat ik geen zin had een race over te rijden. M'n handen jeuken zelfs al bij de GT1 vs. GT2, wanneer je in een GT2 rijdt en niet eerste wordt tussen de GT1 auto's.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:11 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Je hoeft geen eerste te worden hoor...
Nee, maar ik wil dat juist welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:11 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Je hoeft geen eerste te worden hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |