Klopt. Ten eerste moet de basekleur van het dak doorlopen via de C-stijl tot onder de deuren en verder niet voorkomen op de auto..quote:
Ik heb Joss T1 tuning gekocht, die auto rijdt over de 400 als ik mij niet vergisquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:24 schreef DutchSpike het volgende:
Mijn 3 snelste auto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mercedes SLR McLaren: S700
Nissan GT-R SpecV: R1
Bugatti Veyron: R3 800
Boh!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb Joss T1 tuning gekocht, die auto rijdt over de 400 als ik mij niet vergis
Misschien het belangrijkste nog wel;quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Klopt. Ten eerste moet de basekleur van het dak doorlopen via de C-stijl tot onder de deuren en verder niet voorkomen op de auto..
De voordeuren moeten dezelfde kleur hebben als de voorbumper
De motorkap, achterdeuren en achterbumper moeten dezelfde kleur hebben
Voorspatborden, grille en moeten dezelfde kleur hebben.
Achterklep hangt af van de base kleur.
http://www.rossvw.com/harlequin/schemes.html
Daarmee heb ik die speed achievement gehaald op die enorme testtrack, halverwege eerste rondje had ik m alquote:
Close........quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:54 schreef Desunoto het volgende:
Opvang voor verwaarloosde katten waar ze met gametherapie experimenteren?
Ik had het op de Le Mans circuit gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daarmee heb ik die speed achievement gehaald op die enorme testtrack, halverwege eerste rondje had ik m al
ik ook, SSC ultimate aero en dan vol gas. Wat een ramp dat ding...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:20 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Ik had het op de Le Mans circuit gedaan.
Die auto ziet er niet uit vind ik...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:30 schreef Saind het volgende:
[..]
ik ook, SSC ultimate aero en dan vol gas. Wat een ramp dat ding...
Oh staat die in de club?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tsja, mijn 44.1xx Spark in de starter car challenge is ook een zwart vierkantje
Nee, ik zit bij een andere clubquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |