Ja fijn, ik zou het wel gezellig vinden om samen met mijn toekomstige vriendin onder douche te gaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[ afbeelding ]
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!Verliefd zijn!
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Die toch wel heel leuke man/vrouw
Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.
Regels
• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
• Dit is een SC.
• Dit is geen datingtopic, maar onschuldig flirten mag.
De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
En het nut van dat is?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:02 schreef L-E het volgende:
V&D is kut trouwens, kun je Lego kopen met 50% korting met Airmiles, maar de optie 'Betalen met Airmiles' is er niet. "Storing mevrouw" Vorige keer ook al zo.
Nu ik toch aan het klagen ben: ik wil dat Nederland kinderen op een basisschool toelaat vanaf 3,5. Ik zet zn rugtas vast klaar.
... Je weet waar dit Topic over gaat hè?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:02 schreef L-E het volgende:
V&D is kut trouwens, kun je Lego kopen met 50% korting met Airmiles, maar de optie 'Betalen met Airmiles' is er niet. "Storing mevrouw" Vorige keer ook al zo.
Nu ik toch aan het klagen ben: ik wil dat Nederland kinderen op een basisschool toelaat vanaf 3,5. Ik zet zn rugtas vast klaar.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:03 schreef iiZeaLoTx het volgende:
[..]
... Je weet waar dit Topic over gaat hè?
Over mij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:03 schreef iiZeaLoTx het volgende:
[..]
... Je weet waar dit Topic over gaat hè?
Sorry ik wist niet dat je zo gefrustreerd wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Het nut van wát, Tijn? Communiceer toch eens duidelijk!
Het is een rebus. Hij doet het expres.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef ArTiC het volgende:
Wat een TT weer...moet ik weer een uur puzzelen wat er nou staat.
Hij is er echt helemaal klaar voor, enorm aan toe. Denk dat dat goed zou zijn voor hem.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat je zo gefrustreerd was![]()
Je kind zo vroeg naar school sturen
Duh, weet je hoeveel tijd voor jezelf je dan hebt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat je zo gefrustreerd was![]()
Je kind zo vroeg naar school sturen
Net zoveel als nu, want ik werk heel de week.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Duh, weet je hoeveel tijd voor jezelf je dan hebt?
Dus als ik kinderen neem en die naar school stuur heb ik meer tijd voor mezelf?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Duh, weet je hoeveel tijd voor jezelf je dan hebt?
Begrijpen lezen is moeilijk voor sommigequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een rebus. Hij doet het expres.
Van mij mag hetquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is er echt helemaal klaar voor, enorm aan toe. Denk dat dat goed zou zijn voor hem.
Ik vond het ook al raarquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik kinderen neem en die naar school stuur heb ik meer tijd voor mezelf?
Begrijpend schrijven ook...ofniet?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Begrijpen lezen is moeilijk voor sommige
[..]
Van mij mag het
Jullie snappen ook niks. Geeft niet, zijn we wel gewend.quote:
Ik zie het al een typefoutquote:
En toch kunnen jullie niet zonder onsquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie snappen ook niks. Geeft niet, zijn we wel gewend.
Nee...als je een kind hebt wat nar school gaat heb je meer tijd voor jezelf....ik zou bijna een kind van 4 adopteren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie snappen ook niks. Geeft niet, zijn we wel gewend.
Zonder jullie wel hoor. Heus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch kunnen jullie nie zonder ons
Kunnen we dat nie?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch kunnen jullie niet zonder ons
Hoi.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee...als je een kind hebt wat nar school gaat heb je meer tijd voor jezelf....ik zou bijna een kind van 4 adopteren.
Dat zou fijn zijn. Maar dat gaat niet zonder begeleiding denk ik. Dus wil jij mij daar dan bij begeleiden?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
Tijn, wil je de Bambino Loco van Peuter lenen? Begrijpend schrijven en verbanden leggen, enzo.
Hij is 3 en doet het alleen. Hier trap ik niet in.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn. Maar dat gaat niet zonder begeleiding denk ik. Dus wil jij mij daar dan bij begeleiden?
Bijna een kind van 4, niet een kind van bijna 4quote:
Details.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bijna een kind van 4, niet een kind van bijna 4
Ik wil nog wel een moeder van een kind van bijna 4 adopteren....quote:
Blijkbaar is het dus op die leeftijd al fout gegaan bij mij. Dat komt nooit meer goed dusquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is 3 en doet het alleen. Hier trap ik niet in.
Ben je dan mijn nieuwe mama?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een moeder van een kind van bijna 4 adopteren....
Noem me maar papaquote:
Wat een enge gedachtequote:
"who's your daddy?"quote:
You wóuld say that.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sugardaddy doet het beter bij de vrouwen.
quote:
Inderdaad ik snap er niets vanquote:
quote:
Nicequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:13 schreef Barbusse het volgende:
Zo. ThuisMorgen dagje vrij, naar het strand
quote:
Geen idee, ben de katten aan het knuffelen, ze is er nog niet. Ga zo in bed liggen denk ik, merk wel wanneer ze dr is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:15 schreef Evie het volgende:
[..]Veilig thuis.. om morgen vroeg weer te gaan werken
![]()
![]()
Haha was best een rare maar toffe avond!!Hoe was het daar?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ben de katten aan het knuffelen, ze is er nog niet. Ga zo in bed liggen denk ik, merk wel wanneer ze dr is.
Ja, maar daar hebben ze wel toffe pubsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice![]()
Morgen ook nog vrij, net als vandaag. Maar helaas naar huis vliegen.
Je bent bij je meisje nu?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ben de katten aan het knuffelen, ze is er nog niet. Ga zo in bed liggen denk ik, merk wel wanneer ze dr is.
ex-meisje, maar ja.quote:
Truste, Eviequote:
Wait, what? Watskeburt?quote:
Ik neem aan dat jij ook nog op de weg bentquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:41 schreef Godtje het volgende:
Wat moeten al die mensen op de weg. Het is vroeg, het is nat, het is vakantie. Sterf gewoon dan is iedereen blij.
Nee, ben er al. FOK! niet in de auto.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook nog op de weg bent
Toen ik er net reed wel he! Helder lichtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet uit dat ze op de weg zitten toch?
echt.. sorry dat ik even wat letterlijk ben.. pffquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:48 schreef Godtje het volgende:
Toen ik er net reed wel he! Helder licht
Het is hier juist zo stil en donker in de straat dat ik dacht dat het half drie 's nachts was ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:41 schreef Godtje het volgende:
Wat moeten al die mensen op de weg. Het is vroeg, het is nat, het is vakantie. Sterf gewoon dan is iedereen blij.
Berbers leven in de nacht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hier juist zo stil en donker in de straat dat ik dacht dat het half drie 's nachts was ofzoEr brandt echt nergens licht.
Teveel moeite met de afstand, sucks maar is niet anders.quote:
Ja, vind het ook heel erg. Het lastigste is dat ik weet dat het opgelost is/wordt als ik terug kom naar Nederland, maar dat wil ik buiten deze reden om, niet.quote:
Ik weet niet of ik het zei, of het eens was met iemand die het zei, maar eh: Told you so!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Teveel moeite met de afstand, sucks maar is niet anders.
Datquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:41 schreef Godtje het volgende:
Dat snap ik niet. Je had het er over om terug te komen. Dan vind ik dit wel een goede reden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, vind het ook heel erg. Het lastigste is dat ik weet dat het opgelost is/wordt als ik terug kom naar Nederland, maar dat wil ik buiten deze reden om, niet.
Ik probeer te compenseren! Occupy!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sinds de afwezigheid van Q waait er een gure rechtse wind door Singles...
Ik vind het vet handig dat die mensen daar gaan zitten. Ik vraag me alleen af waarom we ze niet ter plekke hebben dood geschoten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik probeer te compenseren! Occupy!!!
Omdat ze gelijk hebben. We worden genaaid door de 1%!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het vet handig dat die mensen daar gaan zitten. Ik vraag me alleen af waarom we ze niet ter plekke hebben dood geschoten.
Alleen een beetje jammer dat dat langharige stinkende tuig daar weer gaat zitten. Dezelfde types die je ziet bij de kraker optochten rellen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ze gelijk hebben. We worden genaaid door de 1%!
Die baan ging niet door en ik zie terugkomen (nog) niet zo zitten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Je had het er over om terug te komen. Dan vind ik dit wel een goede reden.
Er zit lang niet alleen maar langharig stinktuig en je weet het. Uiteraard is de media wel weer bezig om daar op te focussen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat dat langharige stinkende tuig daar weer gaat zitten. Dezelfde types die je ziet bij de kraker optochten rellen.
Het soort tuig dat nog nooit een dag heeft gewerkt.
Die verpesten het doel weer.
Tis dat ik zometeen even ergens anders heen moet, anders had ik dat ding ook weer opgedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Scrubs OS op de koptelefoon, magisch
En jij focust je op die ene uitzondering.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zit lang niet alleen maar langharig stinktuig en je weet het. Uiteraard is de media wel weer bezig om daar op te focussen.
WAT een gelul! Er lopen juist allerlei mensen rond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
En jij focust je op die ene uitzondering.
Maar goed, punt blijft staan. Als je dat langharige tuig even afschiet dan heeft iedereen er plezier van. Dat zijn de echte uitvreters.
Dan moet je daar iets aan doen. Hoe wordt je 1%? Studeren, hard werken en je sociale leven opofferen voor een carriere. Wil ik dat? Nee, dus ik ben 99% en kan er prima mee leven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat ze gelijk hebben. We worden genaaid door de 1%!
Dat maakt het zo engquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
WAT een gelul! Er lopen juist allerlei mensen rond.
Mwah, ik denk dat je met die dingen wellicht bij de 5% komt. Als je echt bij de 1% wil komen, moet je al geboren worden in de 1%.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je daar iets aan doen. Hoe wordt je 1%? Studeren, hard werken en je sociale leven opofferen voor een carriere. Wil ik dat? Nee, dus ik ben 99% en kan er prima mee leven.
Echt, wat een kansloos gejank....
Maar je mevrouw is uitgezoend dus ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die baan ging niet door en ik zie terugkomen (nog) niet zo zitten.
Ja, dat kan dus niet he, het is 1% vs 99% en nu niet opeens 1-5%, 94% ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat je met die dingen wellicht bij de 5% komt. Als je echt bij de 1% wil komen, moet je al geboren worden in de 1%.
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat je met die dingen wellicht bij de 5% komt. Als je echt bij de 1% wil komen, moet je al geboren worden in de 1%.
Dan houdt het opquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die baan ging niet door en ik zie terugkomen (nog) niet zo zitten.
Ik heb het ook over 1-99, ik ontken alleen jouw uitspraak dat je daar met hard werken bij kunt komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet he, het is 1% vs 99% en nu niet opeens 1-5%, 94% ofzo.
Ik snap de gedachte wel hoor, maar ik zie (ja, bite me) voornamelijk gasten op dat plein zitten die te beroerd zijn om bij wijze van spreke hun uitkering op te halen. Maar wel janken dat je niet zo rijk bent... met je iPhone in je hand.
Natuurlijk kan je daar bij komen. En de vraag is waarom wil je er bij komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het ook over 1-99, ik ontken alleen jouw uitspraak dat je daar met hard werken bij kunt komen.
Jij kijkt ook wel door een gekleurde bril wel he
Ik vind dat ook niet zo raar eigenlijk, die 1% (wie dat dan ook moge zijn) hebben een streepje voor, so what? Wij hebben 100 streepjes voor op hongernegertjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het ook over 1-99, ik ontken alleen jouw uitspraak dat je daar met hard werken bij kunt komen.
Jij kijkt ook wel door een gekleurde bril wel he
Ik hóef niet stinkend rijk te zijn. Het huidige systeem is gewoon rot, oneerlijk en most of all: het is een neerwaartse spiraal waar we niet uit kunnen komen. Nooit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Maar wel janken dat je niet zo rijk bent... met je iPhone in je hand.
Dus heeft het ook geen zin om in een tentje daar te zitten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik hóef niet stinkend rijk te zijn. Het huidige systeem is gewoon rot, oneerlijk en most of all: het is een neerwaartse spiraal waar we niet uit kunnen komen. Nooit.
Deels eens hoor, maar waarom denken mensen toch RECHT te hebben op een 52 inch HD TV, 3 keer vakantie, 3 koters en 2 auto's?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik hóef niet stinkend rijk te zijn. Het huidige systeem is gewoon rot, oneerlijk en most of all: het is een neerwaartse spiraal waar we niet uit kunnen komen. Nooit.
Waar ik o.a. een probleem mee heb, is dat mijn hypotheek bestaat uit virtueel geld dat met een paar muisklikken in een computer is ontstaan en dat ik mag aflossen inclusief een behoorlijke rente...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus heeft het ook geen zin om in een tentje daar te zitten.
Ja dat snap ik. Maar de vraag is wat willen ze dan.. hoe willen ze het dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik denk dat ze een ander systeem willen...
Dat krijg je niet door in een tentje weg geblazen te wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, leuk. Wat dan? Communisme? Dat werkt zo goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik hoef zelf niet bij de die 1% te zitten. Wat ik een probleem vind, is dat die 1% alles en iedereen in de pocket heeft (incl. landen). Dat ze dat doen aan de hand van een inherent falend systeem vind ik een probleem.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet zo raar eigenlijk, die 1% (wie dat dan ook moge zijn) hebben een streepje voor, so what? Wij hebben 100 streepjes voor op hongernegertjes.
Ja, uiteraard, al noem ik het realisme. We kunnen niet allemaal rijk zijn en al helemaal niet door middelmatige opleidingen te volgen, niet meer dan 40 uur (en het liefst minder he?!) per week te werken en lekker zuipen en te neuken in het weekend. Dat kost bloed, zweet, tranen EN een bepaald talent, killermentaliteit. Geen "ja, ik heb een kater, ik meld me ziek hoor!"
Met je arafatsjaal in een tentje gaan zitten helpt je ook niet echt verder op de arbeidsmarkt he?
Er zijn genoeg systemen te bedenken waar geld helemaal niet bestaat. Waar werken een keuze is, en niet nodig. Utopisch natuurlijk, want er zijn nog veel te veel mensen die dat niet aan kunnen. Maar er zijn alternatieven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, leuk. Wat dan? Communisme? Dat werkt zo goed.
Er zit echt wel vanalles mis hoor, die bonussen zijn debiel en moeten worden verboden, daar ben ik het mee eens. Maar dat geld gaat niet rechtstreeks de zakken van de Arafatsjaal in hoor. Daar zal je toch ten alle tijden voor moeten werken.
Ja, heel leuk, maar je snapt zelf ook prima dat dat niet haalbaar is, je kan nooit meer de hele wereld onturnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg systemen te bedenken waar geld helemaal niet bestaat. Waar werken een keuze is, en niet nodig. Utopisch natuurlijk, want er zijn nog veel te veel mensen die dat niet aan kunnen. Maar er zijn alternatieven.
Jij hebt in ieder geval een hypotheek gekregenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waar ik o.a. een probleem mee heb, is dat mijn hypotheek bestaat uit virtueel geld dat met een paar muisklikken in een computer is ontstaan en dat ik mag aflossen inclusief een behoorlijke rente...
Ik stel ook niet dat ik niet wil werken voor m'n geld. Want dat wil ik wel en dat doe ik ook (gewoon de 40 uur per wek). Wat Baby al zei: je krijgt via de media een verkeerd beeld van dat Occupy gebeuren door al dat langharige tuig wat er zit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, leuk. Wat dan? Communisme? Dat werkt zo goed.
Er zit echt wel vanalles mis hoor, die bonussen zijn debiel en moeten worden verboden, daar ben ik het mee eens. Maar dat geld gaat niet rechtstreeks de zakken van de Arafatsjaal in hoor. Daar zal je toch ten alle tijden voor moeten werken.
Natuurlijk is dat mbv technologie haalbaar in de (verre) toekomst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, heel leuk, maar je snapt zelf ook prima dat dat niet haalbaar is, je kan nooit meer de hele wereld onturnen.
Het punt was juist dat het langharige tuig wat er WEER gaat zitten het hele standpunt verneukt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik stel ook niet dat ik niet wil werken voor m'n geld. Want dat wil ik wel en dat doe ik ook (gewoon de 40 uur per wek). Wat Baby al zei: je krijgt via de media een verkeerd beeld van dat Occupy gebeuren door al dat langharige tuig wat er zit.
De 'grotere' gedachte erachter (een eerlijker systeem waar we niet als een dolle virtueel geld bij kunnen drukken wat uitgeleend wordt en waarvan de rente in de zakken van de elite verdwijnt) is gewoon goed.
Geld moet weer waarde krijgen.
We krijgen vanzelf een nieuwe kans zodra we weer een beetje bijkomen van de wereldwijde anarchy die volgt op het imploderen van kapitalisme.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, heel leuk, maar je snapt zelf ook prima dat dat niet haalbaar is, je kan nooit meer de hele wereld onturnen.
Greenbacksquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik stel ook niet dat ik niet wil werken voor m'n geld. Want dat wil ik wel en dat doe ik ook (gewoon de 40 uur per wek). Wat Baby al zei: je krijgt via de media een verkeerd beeld van dat Occupy gebeuren door al dat langharige tuig wat er zit.
De 'grotere' gedachte erachter (een eerlijker systeem waar we niet als een dolle virtueel geld bij kunnen drukken wat uitgeleend wordt en waarvan de rente in de zakken van de elite verdwijnt) is gewoon goed.
Geld moet weer waarde krijgen.
Dat het systeem ooit gaat klappen is min of meer een feit, ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We krijgen vanzelf een nieuwe kans zodra we weer een beetje bijkomen van de wereldwijde anarchy die volgt op het imploderen van kapitalisme.
Elk systeem is geklapt op den duur dus dat is ook niet echt rocket science.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat het systeem ooit gaat klappen is min of meer een feit, ja.
Yeah, that's no rocket surgery!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elk systeem is geklapt op den duur dus dat is ook niet echt rocket science.
Laat het dan gewoon klappen, dan hebben we dat ook weer gehad. Wat we nu doen is de bekende pleister op een gapende wond plakken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elk systeem is geklapt op den duur dus dat is ook niet echt rocket science.
Dat gaat heel veel slachtoffers kosten, en ja, ik bedoel levens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laat het dan gewoon klappen, dan hebben we dat ook weer gehad. Wat we nu doen is de bekende pleister op een gapende wond plakken.
Makkelijk geluld natuurlijk.
Het huidige systeem gaat klappen. Dat is 100% zeker. Ik ben er van overtuigd dat dat binnen ons gepland leven gebeurt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat heel veel slachtoffers kosten, en ja, ik bedoel levens.
Leuk gezegd hoor, tot je er achterkomt dat je er zelf misschien ook niet levend uitkomt.
Ik denk niet dat we er beter van worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het huidige systeem gaat klappen. Dat is 100% zeker. Ik ben er van overtuigd dat dat binnen ons gepland leven gebeurt.
Zeker nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het huidige systeem gaat klappen. Dat is 100% zeker. Ik ben er van overtuigd dat dat binnen ons gepland leven gebeurt.
Ongetwijfeld. Laat de hoge heren beginnen met het publiek erkennen van het probleem, dat is al één stap in de goede richting.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat heel veel slachtoffers kosten, en ja, ik bedoel levens.
Leuk gezegd hoor, tot je er achterkomt dat je er zelf misschien ook niet levend uitkomt.
Je hebt geen idee wat er dan gaat gebeuren. Nou ja wel een idee. Chaos.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laat het dan gewoon klappen, dan hebben we dat ook weer gehad. Wat we nu doen is de bekende pleister op een gapende wond plakken.
Makkelijk geluld natuurlijk.
Nee, ik denk het ook niet. Maar dat betekend niet dat het niet gebeurt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we er beter van worden.
Maargoed de ideale samenleving werkt niet, dat gaat nooit gebeuren. De vraag is wat kan er wel met de menselijke wereld en hun grimmen. Maar wat beter is dan nu.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:01 schreef Sgt.Warlock het volgende:
De meest ideale samenleving heeft geen geld nodig, maar delen alles met elkaar,
alleen zelfs de commies werden inhalig
Ik ben ook fan van jou, naast mijzelfquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
het grootste probleem is dat die "hippies" uitgaan van het goeie van de mens, en laat dat nou niet bestaan. onder bepaalde omstandigheden zijn we allemaal fan van 1 persoon, onszelf.
Die wereld werkt wel op kleinere schaal , alleen doen de bedrijven er veel aan om daar wat aan te veranderen. De vraag begint namelijk eerst met "wat heb je nodig" en dan moet het gemaakt wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maargoed de ideale samenleving werkt niet, dat gaat nooit gebeuren. De vraag is wat kan er wel met de menselijke wereld en hun grimmen. Maar wat beter is dan nu.
Ik wil helemaal niet delen. Jouw ideale wereld is de mijne nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:01 schreef Sgt.Warlock het volgende:
De meest ideale samenleving heeft geen geld nodig, maar delen alles met elkaar,
alleen zelfs de commies werden inhalig
Meestal worden dat soort dingen door externe invloeden getriggered. Echter, we hebben op de planeet geen externe invloeden meer. Dus moeten we kijken naar iets van buiten af.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:07 schreef Cue_ het volgende:
Maar stel je hebt het ideale beeld van hoe de samenleving zou moeten zijn. Hoe ga je in godsnaam over van het huidige naar het 'nieuwe'.
Zoals gezegd dat zal niet zonder slag of stoot gaat. Niemand zal die kans/angst/ aandurven.
(op de hippies na dan)
Logischquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van jou, naast mijzelf
Nou ja, het zou inhouden in 9 van de 10 gevallen dat de mensen MET geld in een keer weer "gewoon" zijn en die gaan zich heel erg verzetten. 1000 mensen in de VS hebben 90% van all het spaargeld, en die zijn dan de slachtoffersquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meestal worden dat soort dingen door externe invloeden getriggered. Echter, we hebben op de planeet geen externe invloeden meer. Dus moeten we kijken naar iets van buiten af.
Zodra er iets gebeurt dat je niet kunt stoppen met geld, maakt het niet meer uit wie het wel of niet hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:12 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Nou ja, het zou inhouden in 9 van de 10 gevallen dat de mensen MET geld in een keer weer "gewoon" zijn en die gaan zich heel erg verzetten. 1000 mensen in de VS hebben 90% van all het spaargeld, en die zijn dan de slachtoffers
Maar de mensen die het wel hebben zul met alles wat ze hebben proberen het tegen te gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Zodra er iets gebeurt dat je niet kunt stoppen met geld, maakt het niet meer uit wie het wel of niet hebben.
Jup. Maar dingen gebeuren niet zoals in Armegeddon bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar de mensen die het wel hebben zul met alles wat ze hebben proberen het tegen te gaan
Al is het 'gewoon' een oorlog zoals in pakistan of waar dan ook. Dat wil ik ook niet!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
Jup. Maar dingen gebeuren niet zoals in Armegeddon bijvoorbeeld
Ja, die gozer is goed bezig!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:45 schreef El_Matador het volgende:
Wat een baasje is het toch ook:
http://www.zie.nl/video/o(...)t-leven/m1ezwfofoc1w
Computer gaat die idd wel gebruiken, Alleen geen internet/mobiele telefoon. Ik weet dat ik niet zonder zou kunnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:19 schreef Cue_ het volgende:
Zonder internet betekend nog niet gelijk zonder computer![]()
Echt.. vraag me af hoe snel hij spijt ervan krijgt dat ie al z'n scripties en dergelijke op de typemachine moet doen
Zwanger?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen. Misselijk wakker worden en de badkamer niet halen is niet leuk
![]()
Wat een interessante discussie deze morgen trouwens.
Ze zeggen in het filmpje dat ie overstapt op de ouderwetse typemachine..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:22 schreef PeuRac het volgende:
Computer gaat die idd wel gebruiken, Alleen geen internet/mobiele telefoon. Ik weet dat ik niet zonder zou kunnen.
www.eenjaaroffline.nl daar staat alles op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zeggen in het filmpje dat ie overstapt op de ouderwetse typemachine..
Ik weet dat ik niet zonder kan. Al is het alleen al om het gemak van treintijden opzoeken. Natuurlijk kan je wel zonder, maar ik wil niet
Eh nee. Bespaar me zegquote:
Moet ie dat soort vaagheid dan ook niet zelf in het filmpje zettenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
www.eenjaaroffline.nl daar staat alles op.
Met behulp van (nano)technologie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:07 schreef Cue_ het volgende:
Maar stel je hebt het ideale beeld van hoe de samenleving zou moeten zijn. Hoe ga je in godsnaam over van het huidige naar het 'nieuwe'.
Zoals gezegd dat zal niet zonder slag of stoot gaat. Niemand zal die kans/angst/ aandurven.
(op de hippies na dan)
Hij doet aan video producties, hoe wil je dat doen zonder computerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet ie dat soort vaagheid dan ook niet zelf in het filmpje zetten
Als je t maar zeker weetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh nee. Bespaar me zeg
Nee, gewoon hondsberoerd. Zit op mijn werk, maar ik heb de prullenbak maar wat dichterbij gezet.
Ja ik snap het wel. En vind het best. Maar hij zegt zelf dat ie weer brieven en dergelijke gaat schrijven op z'n typemachine. dat is dus beetje overdrevenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij doet aan video producties, hoe wil je dat doen zonder computer
Huuh déja-vu!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog zo'n oude typemachine
Waarbij m'n vingers steeds tussen de letters schoten
Ik ken em niet heel goed, maar ik vermoed dat hij dat nog wel echt gaat doen. Anders moet die ze printen en opsturen. Kan die ze net zo goed meteenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel. En vind het best. Maar hij zegt zelf dat ie weer brieven en dergelijke gaat schrijven op z'n typemachine. dat is dus beetje overdreven
Denk dat ie het voornamelijk gaat gebruiken voor de brieven/updates die hij gaat schrijven .Dus gewoon beperkt, voor de leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
Ik ken em niet heel goed, maar ik vermoed dat hij dat nog wel echt gaat doen. Anders moet die ze printen en opsturen. Kan die ze net zo goed meteen
schrijven.
Als hij het ook indirect niet gaat doen, dan zou het knap zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Computer gaat die idd wel gebruiken, Alleen geen internet/mobiele telefoon. Ik weet dat ik niet zonder zou kunnen.
Hij schrijft (maar dat kan je ook zelf lezen), dat hij niemand mag vragen iets voor hem online op te zoeken. Tenzij het niet anders kan (bijv inschrijven voor colleges).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hij het ook indirect niet gaat doen, dan zou het knap zijn.
Dat niet mogelijk joh. Als je bv geeneens mobiele telefoons mag bellen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hij het ook indirect niet gaat doen, dan zou het knap zijn.
Er naartoe bellen wel, er zelf een gebruiken nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat niet mogelijk joh. Als je bv geeneens mobiele telefoons mag bellen.
Maar dat moet dan wel goed gedocumenteerd worden! Kijken hoevaak het nodig is en waarvoor natuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij schrijft (maar dat kan je ook zelf lezen), dat hij niemand mag vragen iets voor hem online op te zoeken. Tenzij het niet anders kan (bijv inschrijven voor colleges).
Ik heb het gelezenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er naartoe bellen wel, er zelf een gebruiken niet
Dat bedoel ik dus. Zoveel dingen tegenwoordig die alleen maar online kunnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij schrijft (maar dat kan je ook zelf lezen), dat hij niemand mag vragen iets voor hem online op te zoeken. Tenzij het niet anders kan (bijv inschrijven voor colleges).
Valt wel mee, zelfs de belastingaangifte kan je nog op papier krijgen, moet je wel speciaal aanvragen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Zoveel dingen tegenwoordig die alleen maar online kunnen.
Aangifte van diefstal: onlinequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt wel mee, zelfs de belastingaangifte kan je nog op papier krijgen, moet je wel speciaal aanvragen.
Hier zijn richtlijnen http://nieuwspost.nl/blogs/vijf-veelgestelde-vragen/
Politie en gemeente kan je ook nog gewoon naar binnenlopen. Voor zijn opleiding zal die het lastiger krijgen, maar daarom kan hij dan iemand anders vragen hem te helpen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangifte van diefstal: online
Afspraken maken/Aanvragen bij de gemeente: online
Allerlei college zaken: online
In Zwolle kun je alleen online aangifte doen van fietsdiefstal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Politie en gemeente kan je ook nog gewoon naar binnenlopen. Voor zijn opleiding zal die het lastiger krijgen, maar daarom kan hij dan iemand anders vragen hem te helpen.
Diegene zal vast geen piemel hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Lolbroeken.
Collega's geven me op voor een kookworkshop in house vanavond, word ik ook nog uitgenodigd. Ga dus van 15:30 tot 17:00 koken en daarna mag ik 1 collega uitnodigen om aan te schuiven.
Wie zal ik nou eens kiezen.
Je kan niet langs het politiebureau om daar aangifte te doen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Zwolle kun je alleen online aangifte doen van fietsdiefstal.
Die kans is vrij klein jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Diegene zal vast geen piemel hebben.
Nopez. Dikke rel nog om geweest toen er een oud mannetje zonder internet dat wilde doen. Moest toch echt bij zijn zoon achter de computer om het te regelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan niet langs het politiebureau om daar aangifte te doen?
en anders wordt het dan het verhaal van een vriend vragen om hem dan in te vullen. Of ervoor kiezen geen aangifte te doen .
Wat een onzin zeg!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
Nopez. Dikke rel nog om geweest toen er een oud mannetje zonder internet dat wilde doen. Moest toch echt bij zijn zoon achter de computer om het te regelen.
Singles willen alleen dat iedereen doodgaat...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:17 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemorgen![]()
Niemand aan het demonstreren op het Beursplein om Fok! te vertegenwoordigen?
Natuurlijk! Grotere kans dat je single blijft, als de rest allemaal dood is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Singles willen alleen dat iedereen doodgaat...
Dat wil ik helemaal nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als jij op het Beursplein gaat demonstreren gaan de andere singles je helemaal doodtvermoorden!quote:
Goh wat zal dat goed zijn voor de rest van het leven op de wereld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Minder concurrentiequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:19 schreef Barbusse het volgende:
Natuurlijk! Grotere kans dat je single blijft, als de rest allemaal dood is.
ohja demonstreren tegen de grote boze wereld samen met de mensen waarvan ik de uitkering betaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar als jij op het Beursplein gaat demonstreren gaan de andere singles je helemaal doodtvermoorden!
Truequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goh wat zal dat goed zijn voor de rest van het leven op de wereld.
Dat is heel eng en naar. Volgens mij voor vrouwen uit OUD en het Viva forum.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:25 schreef Barbusse het volgende:
En WTF is dit voor een ad?![]()
[ afbeelding ]
Het gaat toch helemaal niet om het hebben van een uitkering? Of moeten ze het in Nederland weer zo nodig "anders" doen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
ohja demonstreren tegen de grote boze wereld samen met de mensen waarvan ik de uitkering betaal
Geeft dus mooi aan wat voor wijventopic Singles is gewordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is heel eng en naar. Volgens mij voor vrouwen uit OUD en het Viva forum.
Weg met al die moeders!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:27 schreef Barbusse het volgende:
Geeft dus mooi aan wat voor wijventopic Singles is geworden
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geeft dus mooi aan wat voor wijventopic Singles is geworden
Nou bedankt Cuequote:
Ik heb me er nog nooit aan gestoord eigenlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben echt niet van het betalen voor van alles, maar een site waar ik 5 dagen in de week 8 uur per dag op zit is me echt wel het ad-vrij maken waard.. Die paar euro per maand...
Dude...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben echt niet van het betalen voor van alles, maar een site waar ik 5 dagen in de week 8 uur per dag op zit is me echt wel het ad-vrij maken waard.. Die paar euro per maand...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb me er nog nooit aan gestoord eigenlijk
eerlijk gezegd zie ik ze eig niet eens![]()
Dat sowieso, maar goed, ik ben de 99%, ik word overal genaaidquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude...Ze zouden jou er juist voor moeten betalen man
En die wil ik sowieso wel steunen met een kleine geldelijke beloning.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
quote:
Wacht maar tot Fok! beursgenoteerd isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar goed, ik ben de 99%, ik word overal genaaid.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Been there, done that. Gisteren nog een 300 reply topic
Ik blijf er liever zo ver mogelijk van uit de buurtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Been there, done that. Gisteren nog een 300 reply topic
Valt wel mee hoorquote:
Was dat dat topic over de mama's-zonder-identiteit?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was niet in OUD, maar er kwamen genoeg moeders buurten in KLB.
Ja maar die is er ook veel getrainder in dan jij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet het ook gewoon aan babs overlaten
Dat ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was dat dat topic over de mama's-zonder-identiteit?
Omeletje gemaaktquote:
Awquote:
Nommquote:
quote:
En koffiequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:26 schreef Barbusse het volgende:
![]()
Bied ik eens wat anders dan mijn lichaam aan....
Ik voel met je mee, ben ook erg beroerd, heb gelukkig twee katten die me gezelschap/warm houden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
Boh, nog steeds misselijk.. Net maar een kopje bouillon geprobeerd.
Die moest je ook al niet! HÚÚÚHÚÚÚHÚÚÚHÚÚÚquote:
zwanger!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
Beterschapquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
Jij ook natuurlijk. Kattebeestenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, ben ook erg beroerd, heb gelukkig twee katten die me gezelschap/warm houden.
je moet ook eens met wat goeds komenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die moest je ook al niet! HÚÚÚHÚÚÚHÚÚÚHÚÚÚ
Katten zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beterschap
[..]
Jij ook natuurlijk. Kattebeesten
Riep ik ook al, ze ontkent hetquote:
Ik heb mezelf al aangeboden, beter dan dat wordt het nietquote:
Zelf kat in huis nemen? Ik zit er aan te denken...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Katten zijnjammer genoeg moet ik over een half uurtje weg. En moet ik de katten achter laten, dan zie ik ze voorlopig niet meer.
Klopt, geen kans.quote:
jij bent bezet dus zo interessant is dat aanbod nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al aangeboden, beter dan dat wordt het niet
Voel je niks van. Proeven misschien wel maar voelen niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jij bent bezet dus zo interessant is dat aanbod niet
Ik heb niet eens een bad Godtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
Van een beetje vingeren in bad kan je niet zwanger worden
ieuw!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voel je niks van. Proeven misschien wel maar voelen niet.
Beetje lastig, ik woon niet alleen en ga binnenkort waarschijnlijk verhuizen. Als ik ook nog eens naar een ander land wil de komende jaren, is dat een stuk lastiger met een of meerdere katten. Anders had ik er allang een of twee gehadquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelf kat in huis nemen? Ik zit er aan te denken...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voel je niks van. Proeven misschien wel maar voelen niet.
Dit helpt barb absoluut met zijn vraagstuk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje lastig, ik woon niet alleen en ga binnenkort waarschijnlijk verhuizen. Als ik ook nog eens naar een ander land wil de komende jaren, is dat een stuk lastiger met een of meerdere katten. Anders had ik er allang een of twee gehad
Niet echt neequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit helpt barb absoluut met zijn vraagstuk!
Tot aan de middelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:59 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ook niet een klein beetje lesbo?
Jij bent niet zo goed met katten he?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:05 schreef CherryLips het volgende:
kut, ik ben alweer een kat kwijt. hij heeft al twee dagen geen eten gehad
Zij doet niet meequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:03 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
beetje zoenen en tetten voelen, tsja, dan proef je het nee.
Valt 't opquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent niet zo goed met katten he?
Misschien komt ie daardoor niet terug.. hij vindt je eng (de dood nadoenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ben als de dood dat die kat dood is ofzo.
Lees de gehele context eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:09 schreef kdelase78 het volgende:
Andere vrouwen mogen jou zoenen en aan je tetten zitten?
Troost je, die van ons is vaak zo een week of 2 weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ben als de dood dat die kat dood is ofzo.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Troost je, die van ons is vaak zo een week of 2 weg.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Maar hij gaat nooit ver van huis. Het is juist echt een huispoes en ik heb 'r al twee dagen niet gezien
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die kat van haar deed het op een dag ook voor het eerst hoor
Dat is wel langquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja precies! Ik de buurt in dat beest zoeken. Dat doen we nu niet meer. Het langst was hij eens 3-4 maanden weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |