Het gaat toch helemaal niet om het hebben van een uitkering? Of moeten ze het in Nederland weer zo nodig "anders" doen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
ohja demonstreren tegen de grote boze wereld samen met de mensen waarvan ik de uitkering betaal
Geeft dus mooi aan wat voor wijventopic Singles is gewordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is heel eng en naar. Volgens mij voor vrouwen uit OUD en het Viva forum.
Weg met al die moeders!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:27 schreef Barbusse het volgende:
Geeft dus mooi aan wat voor wijventopic Singles is geworden
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geeft dus mooi aan wat voor wijventopic Singles is geworden
Nou bedankt Cuequote:
Ik heb me er nog nooit aan gestoord eigenlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben echt niet van het betalen voor van alles, maar een site waar ik 5 dagen in de week 8 uur per dag op zit is me echt wel het ad-vrij maken waard.. Die paar euro per maand...
Dude...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben echt niet van het betalen voor van alles, maar een site waar ik 5 dagen in de week 8 uur per dag op zit is me echt wel het ad-vrij maken waard.. Die paar euro per maand...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb me er nog nooit aan gestoord eigenlijk
eerlijk gezegd zie ik ze eig niet eens![]()
Dat sowieso, maar goed, ik ben de 99%, ik word overal genaaidquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude...Ze zouden jou er juist voor moeten betalen man
En die wil ik sowieso wel steunen met een kleine geldelijke beloning.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
quote:
Wacht maar tot Fok! beursgenoteerd isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar goed, ik ben de 99%, ik word overal genaaid.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Been there, done that. Gisteren nog een 300 reply topic
Ik blijf er liever zo ver mogelijk van uit de buurtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Been there, done that. Gisteren nog een 300 reply topic
Valt wel mee hoorquote:
Was dat dat topic over de mama's-zonder-identiteit?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was niet in OUD, maar er kwamen genoeg moeders buurten in KLB.
Ja maar die is er ook veel getrainder in dan jij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet het ook gewoon aan babs overlaten
Dat ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was dat dat topic over de mama's-zonder-identiteit?
Omeletje gemaaktquote:
Awquote:
Nommquote:
quote:
En koffiequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:26 schreef Barbusse het volgende:
![]()
Bied ik eens wat anders dan mijn lichaam aan....
Ik voel met je mee, ben ook erg beroerd, heb gelukkig twee katten die me gezelschap/warm houden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
Boh, nog steeds misselijk.. Net maar een kopje bouillon geprobeerd.
Die moest je ook al niet! HÚÚÚHÚÚÚHÚÚÚHÚÚÚquote:
zwanger!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
Beterschapquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
Jij ook natuurlijk. Kattebeestenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, ben ook erg beroerd, heb gelukkig twee katten die me gezelschap/warm houden.
je moet ook eens met wat goeds komenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die moest je ook al niet! HÚÚÚHÚÚÚHÚÚÚHÚÚÚ
Katten zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beterschap
[..]
Jij ook natuurlijk. Kattebeesten
Riep ik ook al, ze ontkent hetquote:
Ik heb mezelf al aangeboden, beter dan dat wordt het nietquote:
Zelf kat in huis nemen? Ik zit er aan te denken...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Katten zijnjammer genoeg moet ik over een half uurtje weg. En moet ik de katten achter laten, dan zie ik ze voorlopig niet meer.
Klopt, geen kans.quote:
jij bent bezet dus zo interessant is dat aanbod nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al aangeboden, beter dan dat wordt het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |