Maar als jij op het Beursplein gaat demonstreren gaan de andere singles je helemaal doodtvermoorden!quote:
Goh wat zal dat goed zijn voor de rest van het leven op de wereld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Singles willen alleen dat iedereen doodgaat...
Minder concurrentiequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:19 schreef Barbusse het volgende:
Natuurlijk! Grotere kans dat je single blijft, als de rest allemaal dood is.
ohja demonstreren tegen de grote boze wereld samen met de mensen waarvan ik de uitkering betaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar als jij op het Beursplein gaat demonstreren gaan de andere singles je helemaal doodtvermoorden!
Truequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goh wat zal dat goed zijn voor de rest van het leven op de wereld.
Dat is heel eng en naar. Volgens mij voor vrouwen uit OUD en het Viva forum.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:25 schreef Barbusse het volgende:
En WTF is dit voor een ad?![]()
[ afbeelding ]
Het gaat toch helemaal niet om het hebben van een uitkering? Of moeten ze het in Nederland weer zo nodig "anders" doen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
ohja demonstreren tegen de grote boze wereld samen met de mensen waarvan ik de uitkering betaal
Geeft dus mooi aan wat voor wijventopic Singles is gewordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is heel eng en naar. Volgens mij voor vrouwen uit OUD en het Viva forum.
Weg met al die moeders!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:27 schreef Barbusse het volgende:
Geeft dus mooi aan wat voor wijventopic Singles is geworden
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geeft dus mooi aan wat voor wijventopic Singles is geworden
Nou bedankt Cuequote:
Ik heb me er nog nooit aan gestoord eigenlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben echt niet van het betalen voor van alles, maar een site waar ik 5 dagen in de week 8 uur per dag op zit is me echt wel het ad-vrij maken waard.. Die paar euro per maand...
Dude...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben echt niet van het betalen voor van alles, maar een site waar ik 5 dagen in de week 8 uur per dag op zit is me echt wel het ad-vrij maken waard.. Die paar euro per maand...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb me er nog nooit aan gestoord eigenlijk
eerlijk gezegd zie ik ze eig niet eens![]()
Dat sowieso, maar goed, ik ben de 99%, ik word overal genaaidquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude...Ze zouden jou er juist voor moeten betalen man
En die wil ik sowieso wel steunen met een kleine geldelijke beloning.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |