Maar de mensen die het wel hebben zul met alles wat ze hebben proberen het tegen te gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Zodra er iets gebeurt dat je niet kunt stoppen met geld, maakt het niet meer uit wie het wel of niet hebben.
Jup. Maar dingen gebeuren niet zoals in Armegeddon bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar de mensen die het wel hebben zul met alles wat ze hebben proberen het tegen te gaan
Al is het 'gewoon' een oorlog zoals in pakistan of waar dan ook. Dat wil ik ook niet!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
Jup. Maar dingen gebeuren niet zoals in Armegeddon bijvoorbeeld
Ja, die gozer is goed bezig!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:45 schreef El_Matador het volgende:
Wat een baasje is het toch ook:
http://www.zie.nl/video/o(...)t-leven/m1ezwfofoc1w
Computer gaat die idd wel gebruiken, Alleen geen internet/mobiele telefoon. Ik weet dat ik niet zonder zou kunnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:19 schreef Cue_ het volgende:
Zonder internet betekend nog niet gelijk zonder computer![]()
Echt.. vraag me af hoe snel hij spijt ervan krijgt dat ie al z'n scripties en dergelijke op de typemachine moet doen
Zwanger?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen. Misselijk wakker worden en de badkamer niet halen is niet leuk
![]()
Wat een interessante discussie deze morgen trouwens.
Ze zeggen in het filmpje dat ie overstapt op de ouderwetse typemachine..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:22 schreef PeuRac het volgende:
Computer gaat die idd wel gebruiken, Alleen geen internet/mobiele telefoon. Ik weet dat ik niet zonder zou kunnen.
www.eenjaaroffline.nl daar staat alles op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zeggen in het filmpje dat ie overstapt op de ouderwetse typemachine..
Ik weet dat ik niet zonder kan. Al is het alleen al om het gemak van treintijden opzoeken. Natuurlijk kan je wel zonder, maar ik wil niet
Eh nee. Bespaar me zegquote:
Moet ie dat soort vaagheid dan ook niet zelf in het filmpje zettenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
www.eenjaaroffline.nl daar staat alles op.
Met behulp van (nano)technologie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:07 schreef Cue_ het volgende:
Maar stel je hebt het ideale beeld van hoe de samenleving zou moeten zijn. Hoe ga je in godsnaam over van het huidige naar het 'nieuwe'.
Zoals gezegd dat zal niet zonder slag of stoot gaat. Niemand zal die kans/angst/ aandurven.
(op de hippies na dan)
Hij doet aan video producties, hoe wil je dat doen zonder computerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet ie dat soort vaagheid dan ook niet zelf in het filmpje zetten
Als je t maar zeker weetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh nee. Bespaar me zeg
Nee, gewoon hondsberoerd. Zit op mijn werk, maar ik heb de prullenbak maar wat dichterbij gezet.
Ja ik snap het wel. En vind het best. Maar hij zegt zelf dat ie weer brieven en dergelijke gaat schrijven op z'n typemachine. dat is dus beetje overdrevenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij doet aan video producties, hoe wil je dat doen zonder computer
Huuh déja-vu!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog zo'n oude typemachine
Waarbij m'n vingers steeds tussen de letters schoten
Ik ken em niet heel goed, maar ik vermoed dat hij dat nog wel echt gaat doen. Anders moet die ze printen en opsturen. Kan die ze net zo goed meteenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel. En vind het best. Maar hij zegt zelf dat ie weer brieven en dergelijke gaat schrijven op z'n typemachine. dat is dus beetje overdreven
Denk dat ie het voornamelijk gaat gebruiken voor de brieven/updates die hij gaat schrijven .Dus gewoon beperkt, voor de leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
Ik ken em niet heel goed, maar ik vermoed dat hij dat nog wel echt gaat doen. Anders moet die ze printen en opsturen. Kan die ze net zo goed meteen
schrijven.
Als hij het ook indirect niet gaat doen, dan zou het knap zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Computer gaat die idd wel gebruiken, Alleen geen internet/mobiele telefoon. Ik weet dat ik niet zonder zou kunnen.
Hij schrijft (maar dat kan je ook zelf lezen), dat hij niemand mag vragen iets voor hem online op te zoeken. Tenzij het niet anders kan (bijv inschrijven voor colleges).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hij het ook indirect niet gaat doen, dan zou het knap zijn.
Dat niet mogelijk joh. Als je bv geeneens mobiele telefoons mag bellen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hij het ook indirect niet gaat doen, dan zou het knap zijn.
Er naartoe bellen wel, er zelf een gebruiken nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat niet mogelijk joh. Als je bv geeneens mobiele telefoons mag bellen.
Maar dat moet dan wel goed gedocumenteerd worden! Kijken hoevaak het nodig is en waarvoor natuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij schrijft (maar dat kan je ook zelf lezen), dat hij niemand mag vragen iets voor hem online op te zoeken. Tenzij het niet anders kan (bijv inschrijven voor colleges).
Ik heb het gelezenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er naartoe bellen wel, er zelf een gebruiken niet
Dat bedoel ik dus. Zoveel dingen tegenwoordig die alleen maar online kunnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij schrijft (maar dat kan je ook zelf lezen), dat hij niemand mag vragen iets voor hem online op te zoeken. Tenzij het niet anders kan (bijv inschrijven voor colleges).
Valt wel mee, zelfs de belastingaangifte kan je nog op papier krijgen, moet je wel speciaal aanvragen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Zoveel dingen tegenwoordig die alleen maar online kunnen.
Aangifte van diefstal: onlinequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt wel mee, zelfs de belastingaangifte kan je nog op papier krijgen, moet je wel speciaal aanvragen.
Hier zijn richtlijnen http://nieuwspost.nl/blogs/vijf-veelgestelde-vragen/
Politie en gemeente kan je ook nog gewoon naar binnenlopen. Voor zijn opleiding zal die het lastiger krijgen, maar daarom kan hij dan iemand anders vragen hem te helpen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangifte van diefstal: online
Afspraken maken/Aanvragen bij de gemeente: online
Allerlei college zaken: online
In Zwolle kun je alleen online aangifte doen van fietsdiefstal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Politie en gemeente kan je ook nog gewoon naar binnenlopen. Voor zijn opleiding zal die het lastiger krijgen, maar daarom kan hij dan iemand anders vragen hem te helpen.
Diegene zal vast geen piemel hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Lolbroeken.
Collega's geven me op voor een kookworkshop in house vanavond, word ik ook nog uitgenodigd. Ga dus van 15:30 tot 17:00 koken en daarna mag ik 1 collega uitnodigen om aan te schuiven.
Wie zal ik nou eens kiezen.
Je kan niet langs het politiebureau om daar aangifte te doen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Zwolle kun je alleen online aangifte doen van fietsdiefstal.
Die kans is vrij klein jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Diegene zal vast geen piemel hebben.
Nopez. Dikke rel nog om geweest toen er een oud mannetje zonder internet dat wilde doen. Moest toch echt bij zijn zoon achter de computer om het te regelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan niet langs het politiebureau om daar aangifte te doen?
en anders wordt het dan het verhaal van een vriend vragen om hem dan in te vullen. Of ervoor kiezen geen aangifte te doen .
Wat een onzin zeg!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
Nopez. Dikke rel nog om geweest toen er een oud mannetje zonder internet dat wilde doen. Moest toch echt bij zijn zoon achter de computer om het te regelen.
Singles willen alleen dat iedereen doodgaat...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:17 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemorgen![]()
Niemand aan het demonstreren op het Beursplein om Fok! te vertegenwoordigen?
Natuurlijk! Grotere kans dat je single blijft, als de rest allemaal dood is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Singles willen alleen dat iedereen doodgaat...
Dat wil ik helemaal nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Singles willen alleen dat iedereen doodgaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |