quote:
Geen idee, ben de katten aan het knuffelen, ze is er nog niet. Ga zo in bed liggen denk ik, merk wel wanneer ze dr is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:15 schreef Evie het volgende:
[..]Veilig thuis.. om morgen vroeg weer te gaan werken
![]()
![]()
Haha was best een rare maar toffe avond!!Hoe was het daar?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ben de katten aan het knuffelen, ze is er nog niet. Ga zo in bed liggen denk ik, merk wel wanneer ze dr is.
Ja, maar daar hebben ze wel toffe pubsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice![]()
Morgen ook nog vrij, net als vandaag. Maar helaas naar huis vliegen.
Je bent bij je meisje nu?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ben de katten aan het knuffelen, ze is er nog niet. Ga zo in bed liggen denk ik, merk wel wanneer ze dr is.
ex-meisje, maar ja.quote:
Truste, Eviequote:
Wait, what? Watskeburt?quote:
Ik neem aan dat jij ook nog op de weg bentquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:41 schreef Godtje het volgende:
Wat moeten al die mensen op de weg. Het is vroeg, het is nat, het is vakantie. Sterf gewoon dan is iedereen blij.
Nee, ben er al. FOK! niet in de auto.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook nog op de weg bent
Toen ik er net reed wel he! Helder lichtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet uit dat ze op de weg zitten toch?
echt.. sorry dat ik even wat letterlijk ben.. pffquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:48 schreef Godtje het volgende:
Toen ik er net reed wel he! Helder licht
Het is hier juist zo stil en donker in de straat dat ik dacht dat het half drie 's nachts was ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:41 schreef Godtje het volgende:
Wat moeten al die mensen op de weg. Het is vroeg, het is nat, het is vakantie. Sterf gewoon dan is iedereen blij.
Berbers leven in de nacht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hier juist zo stil en donker in de straat dat ik dacht dat het half drie 's nachts was ofzoEr brandt echt nergens licht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |