Voel je niks van. Proeven misschien wel maar voelen niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jij bent bezet dus zo interessant is dat aanbod niet
Ik heb niet eens een bad Godtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
Van een beetje vingeren in bad kan je niet zwanger worden
ieuw!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voel je niks van. Proeven misschien wel maar voelen niet.
Beetje lastig, ik woon niet alleen en ga binnenkort waarschijnlijk verhuizen. Als ik ook nog eens naar een ander land wil de komende jaren, is dat een stuk lastiger met een of meerdere katten. Anders had ik er allang een of twee gehadquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelf kat in huis nemen? Ik zit er aan te denken...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voel je niks van. Proeven misschien wel maar voelen niet.
Dit helpt barb absoluut met zijn vraagstuk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje lastig, ik woon niet alleen en ga binnenkort waarschijnlijk verhuizen. Als ik ook nog eens naar een ander land wil de komende jaren, is dat een stuk lastiger met een of meerdere katten. Anders had ik er allang een of twee gehad
Niet echt neequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit helpt barb absoluut met zijn vraagstuk!
Tot aan de middelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:59 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
Ook niet een klein beetje lesbo?
Jij bent niet zo goed met katten he?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:05 schreef CherryLips het volgende:
kut, ik ben alweer een kat kwijt. hij heeft al twee dagen geen eten gehad
Zij doet niet meequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:03 schreef kdelase78 het volgende:
[..]
beetje zoenen en tetten voelen, tsja, dan proef je het nee.
Valt 't opquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent niet zo goed met katten he?
Misschien komt ie daardoor niet terug.. hij vindt je eng (de dood nadoenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ben als de dood dat die kat dood is ofzo.
Lees de gehele context eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:09 schreef kdelase78 het volgende:
Andere vrouwen mogen jou zoenen en aan je tetten zitten?
Troost je, die van ons is vaak zo een week of 2 weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ben als de dood dat die kat dood is ofzo.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Troost je, die van ons is vaak zo een week of 2 weg.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Maar hij gaat nooit ver van huis. Het is juist echt een huispoes en ik heb 'r al twee dagen niet gezien
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die kat van haar deed het op een dag ook voor het eerst hoor
Dat is wel langquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja precies! Ik de buurt in dat beest zoeken. Dat doen we nu niet meer. Het langst was hij eens 3-4 maanden weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |