quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
Papa en mama zijn hier uittis ook vooral die, bal, da (daar), beer, dede (dexter), deedee.
Volgens mij zijn de b en d makkelijke klanken
Oh enaai kan ie ook idd
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:45 schreef Orea het volgende:
![]()
Ik vergat de enthousiaste 'haaaaaai' als je haar uit bed haalt (of ophaalt van de opvang)
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:09 schreef becky27 het volgende:
Noortje heeft nog iets nieuws: kom je bij het kdv aan en vraag je 'waar zijn we nou',
zegt ze: 'Thuis'
Harry slaapt dus door en uit!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:09 schreef becky27 het volgende:
Asyniur, hoe gaat het slapen bij jullie?
Wie leert mijn kind uitslapenIk word er zo sjacho van als madam om 05.30 uur al weer roept 'uit'. En daarna als ik haar wil halen 'nee, paaapaaaa' op een heel zielig toontje. Dan mag ik 'r niet eens oppakken. Tsss.
![]()
En we moesten net ook al met z'n 2-en door die schijtregen fietsen.
Jullie lezen het, mijn dag is goed begonnen
Je mocht maar 3x raden...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:31 schreef Solagratia het volgende:
Je man, je kat, je huis, je moeder, je schoonmoeder, sintersanta, de buurman, de buurvrouw, je vader, je schoonvader, muizen in huis, enorm dikke spinnen die over je bed kropen, een beer die luidruchtig broodjes stond te smeren, spookspeelgoed...
Echt geen idee
Gelukkig zijn er 's nachts niet zoveel mensen in mijn huisquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:31 schreef Solagratia het volgende:
Je man, je kat, je huis, je moeder, je schoonmoeder, sintersanta, de buurman, de buurvrouw, je vader, je schoonvader, muizen in huis, enorm dikke spinnen die over je bed kropen, een beer die luidruchtig broodjes stond te smeren, spookspeelgoed...
Echt geen idee
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:42 schreef pessie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er 's nachts niet zoveel mensen in mijn huis. Laatst sliep Nathan door, volgens mij was dat 1 van de eerste keren, toen manlief om 3 uur 's nachts besloot een mug die op mn oor zat dood te willen meppen
. Man dus.
Ohw jouw dag begon ook al zo goed?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:09 schreef becky27 het volgende:
Wickie, fijn dat het goed gaat met praten, heeft ze nu nieuwe buisjes?
Asyniur, hoe gaat het slapen bij jullie?
Noortje is ook van de 'haaaai', heeft ze van d'r moeder geleerd. De haai in het dierenboekje snapt ze dan weer niet
Wie leert mijn kind uitslapenIk word er zo sjacho van als madam om 05.30 uur al weer roept 'uit'. En daarna als ik haar wil halen 'nee, paaapaaaa' op een heel zielig toontje. Dan mag ik 'r niet eens oppakken. Tsss.
![]()
En we moesten net ook al met z'n 2-en door die schijtregen fietsen.
Jullie lezen het, mijn dag is goed begonnen
komt amy gewoon eerst hierquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je mocht maar 3x raden...
Ennuh je mag Amy best brengen maar eerst is Noortje want becky vroeg het het eerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier waren ze vorige week vrijdag en beide heren mochten op de foto, was gewoon mogelijk voor alle kindjes van de pszopvangquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef Shandaly het volgende:
Orea, waarom staat die prachtige foto onder spoilertags?Is toch veel te mooi om te verstoppen?
Over twee weken komt er ook een 'schoolfotograaf' op ons kinderdagverblijf. Helaas alleen op dinsdag en donderdag, en laat Lars nog net alleen op woensdag en vrijdag daar spelen... Nog maar even kijken hoe we alsnog zo'n mooi kiekje van ons dreumesje kunnen krijgen.
Zeker! Maar af en toe denk ik dat het voor z'n moeder spannender is dan voor hemquote:
Mag toch ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zeker! Maar af en toe denk ik dat het voor z'n moeder spannender is dan voor hem![]()
Asy, jij was toch al vroeg bezig met Harry en zindelijkheid? Doen jullie dat nog steeds? Daan is er zo druk mee, maar ik vind het lastig om consequent te zijn.
Zijn er al andere dreumessen die aangeven te moeten plassen/poepen? Ik wil zijn signalen ook niet negeren, maar ook hier wil ik 'm niet te veel pushen.
ergens anders de andere helft kopenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:00 schreef Troel het volgende:
Heerlijk H&M. Doe je een bestelling en doen ze twee weken lang alsof je je hele bestelling gewoon binnenkrijgt, om vervolgens maar de helft te leveren omdat de rest uitverkocht is. Tijdelijk uitverkocht. Maar no way dat je het op de site kan terugvinden
Wat heb ik aan halve setjes kleren voor Jochem
Mjah, of alles terugdoenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ergens anders de andere helft kopen
Voor alle duidelijkheid: ik vind Thomas ook een pak leuker dan mijn werk, hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat goed zeg Wickie! Fijn!
Thomas en Truus ook lekker aan het kletsen.
En Leonieke, ik zou het echt niet kunnen zoveel werken! Zou t ook niet willen moet ik zeggen. Ik vind mn werk leuk, maar Floris leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.truste en voor iedereen een doorslaapnacht gewenst![]()
ja , spectaculair toch he?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:41 schreef lily het volgende:
Ik deed dat ook af en toe bij de jongens...met een kort afgeknipt rietje zoog ik hun neus leeg. Ladingen snot
dat werkt hier niet, geen idee waarom, maar ieder zijn smaak hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:45 schreef Keshet het volgende:
Uhm, je kunt daar ook gewoon dingen voor kopen hoor. Je gaat dat toch serieus niet zelf doorslikken enzo?
Echt, ik zit al te kokhalzen bij 't idee.![]()
Voila: De neuspeer.
[ afbeelding ]
als je kind t nodig heeft, ms wel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:45 schreef Solagratia het volgende:
Geen problemen met snot wegvegen met handen, kots over me heen (alleen van Amy dan he) en andere troepjes, maar dit zie ik mezelf nog niet doen.
ben jij mij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:48 schreef lily het volgende:
ik houd van kort maar krachtig
met een rietje kreeg ik in no time ladingen eruit, met die peer zat ik weet ik hoelang te frutten met een krijsend kind...neuh laat maar
Nooou nee, ook als moeder zijnde heb ik grenzen en ik merk dat dit er een is. Dan gebruik ik liever een zoutoplossing om te spoelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:48 schreef Cooki het volgende:
[..]
dat werkt hier niet, geen idee waarom, maar ieder zijn smaak he
woow... allemaal tegelijk?
doorslikken alleen in geval van nood he
[..]
als je kind t nodig heeft, ms wel?
edit: ik lees je post nu pas goed: hij is lomp bedoeld? o ok...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:57 schreef Keshet het volgende:
Sorry, ik vind 't er met je mond uitzuigen ronduit ranzig en onhygiënisch! Daarbij komt nog dat het bij een kleintje ook gewoon gevaarlijk is, je moet uitkijken met de drukverschillen die je veroorzaakt, straks bezorg je je kind nog een klaplong.
Cooki, ik snap dat mijn post lomp overkomt maar zo is 'ie eigenlijk ook bedoeld.Fijn dat het voor jou zo werkte maar ik vind het niet een handig advies om aan anderen te geven.
![]()
De rietjestruc van Lily vind ik dan nog anders; dan zit je er in ieder geval niet direct op. De aspirator die Fannetje post hoor ik ook vaak goede verhalen over. Maar ik zweer bij de neuspeer. Als ik zie wat dat ding eruit haalt. Wow.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef Troel het volgende:
Ik neem Jochem mee naar het volgende topic
Morgen wordt meneer 2quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:06 schreef Keshet het volgende:
[..]Is hij jarig? Heb ik iets gemist?
Cooki, ik ga je even PM'en.![]()
Ja 2 jaar geleden ging ik naar bed, wetende dat de volgende ochtend de boel ingeleid zou worden. Om 's nachts wakker te worden van iemand die laat naar bed ging en buikpijn te hebben, wat later gewoon weeën bleken te zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:07 schreef octopussy het volgende:
Oh Troel, is het al zover?Gefeliciteerd met Jochem!
Jamaar, jamaar, mama gaat naar bedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:08 schreef Keshet het volgende:
Dan mag hij nog niet mee!![]()
Alvast een hele fijne dag gewenst!
Ik ga alvast een mooie kaart uitgooglenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef Troel het volgende:
Ik neem Jochem mee naar het volgende topic
ik vond de mijne leukerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:13 schreef Meimeltje het volgende:
Troel, leuke traktaties heb je gemaakt!![]()
Oh, en waar ze het snuiten van haar neus op haar hand vandaan heeft weet ik echt niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:16 schreef Keshet het volgende:
't is wel heel handig als ze zelf hun neus kunnen snuiten! De mijne kan dat!Op haar hand.
Ech nie in een zakdoekje he.
![]()
Als iemand een zakdoekje bij/langs je neus houdt dan blijf je stokstijf staan en dan laat je 't allemaal maar gebeuren.
nee, dat was voor Rubenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef Cooki het volgende:
plop toch?![]()
is wel ontopic in het kader van neuszuigen![]()
Nee ik ga lezen! Ze hebben er dus wel iets mee gedaan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:38 schreef Reilain het volgende:
I know cooki... maar das ook zo ranzig...
@ Meimeltje.... Heb je de nieuwsbrief al gezien?! En het bijtprotocol?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lucas belt ook met telefoon (de echte) leuk joh.. belde mn zus ns op mn mobiel om te zeggen dat ze lucas aan de lijn had op de vaste telefoon![]()
wij dachten trouwens dat ie t op t kdv had geleerd, want ik bel nooit
![]()
maar harry van asy bewijst dat t ook zonder kdv kan![]()
o.. enne meimel: deed je n cooki?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben het zaterdag voor familie gevierd en vanmiddag komen er twee kindjes spelen (twee broertjes, zelfde leeftijd als mijn twee jongens. Goede klik, komen elkaar tegen bij de kerk en op de peutergym)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:10 schreef happyme28 het volgende:
Jak, die snotverhalenhier neuspeer of Otrivin hoor. Gaat tot nu toe prima!
Jochem, gefeliciteerd! Troel en kinders een hele fijne dag gewenst. Vier je het ook vandaag?
Leuk hè dat bellen van de kindjes. Daan is heel bedreven inmiddels. Geweldig toch?!
Schreef ik gister dat Daan zelden tot na 8 uur slaapt, moet ik hem nu wakker maken om te gaan zwemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:42 schreef Shandaly het volgende:
[...] Kijk mijn giechelkontje nou!
(Dat tongetje uitsteken heeft ie van mij ben ik bang...)
Het is ook al maanden dat ik de telefoon tegen zijn oor hou als ik mijn ma aan de telefoon heb. Vorige keer had hij hem dus zelf vast en zei hij ook "oma" en toen duwde hij de telefoon afquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:52 schreef Asyniur het volgende:
Harry snapt de gewone telefoon nog niet echt. Hij gaat er altijd vreemd naar staan kijken als hij papa aan de telefoon heeft (en daarna wil hij op alle knopjes duwen)
We hadden gewoon eerder brood moeten gaan etenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:39 schreef draculettetje het volgende:
gister waren wij ook bij het cb, statistieken 75 cm en 9765 gr
ik heb nog de curve van borstvoeding maar weet dat cb nu die andere gebruikt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vanmorgen zijn we KJ op visite geweest en dat was erg gezellig
duurde even voordat mini los kwam maar toen ze dat eenmaal was...
en ik vind de mini van KJ zo schattig en lief
nu ga ik bijlezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
Jammer, het ging juist zo goed met lopen enzo!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:36 schreef draculettetje het volgende:
Vandaag ook bij de fysio geweest, de klap/val van zaterdag heeft ook een deukje in het zelfvertrouwen van mini gemaakt, niet erg hoor gewoon daar weer aan gaan werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draakje is mini zaterdag zo hard gevallen dan? Dan had ik even gemist. Met terugwerkende kracht eenerop!
Ik ga even lekker egoposten.![]()
Sinds afgelopen weekend leert 't muppetje ineens elke dag een paar nieuwe woorden!Ik vind 't zo ontzettend leuk om mee te maken, deze verrijking van haar leventje.
![]()
Ze is ineens ook helemaal into grapjes maken/uithalen. Allemaal ontzettend voorspelbaar natuurlijk maar ik speel graag mee.![]()
Ze lijkt ook letterlijk en figuurlijk ineens zoveel groter.![]()
Nou ja, nog maar eendan. Omdat 't kan.
A grand adventure has begun.
bijnaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:01 schreef Keshet het volgende:
Whaha, ja! D'r haar ploft gewoon uit haar hoofd op 't moment, dat groeit zo snel nu!
Doe 's een Ravi update? Kan 'ie ook staartjes in?
Ja, al 77 hele centimeters.quote:
Nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe verzorgen jullie eigenlijk het haar van jullie dreumes? Ivan heeft vaak een plukje op zijn achterhoofd met muizenissen erin vanwege het woelen tijdens het slapen. Ik kam het plukje, maar dat vindt hij flink waardeloos.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:11 schreef As1981 het volgende:
Zo volgens mij ben ik nu weer aardig bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.asy: waar ben jij , aan het uitslapen?![]()
![]()
edit: Incantrix: HOI!![]()
[ Bericht 28% gewijzigd door -Caroline- op 20-10-2011 08:42:07 ]
Ik borstel Senna's haar nog steeds vaak met een zachte babyborstel. Kost wat meer tijd om die pluizige stukken glad te borstelen, maar dat vindt ze in ieder geval niet zo vervelend. Eventueel kun je spul kopen (bijv van Etos) dat je erop kunt spuiten en dat het haar wat gemakkelijker kambaar maakt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe verzorgen jullie eigenlijk het haar van jullie dreumes? Ivan heeft vaak een plukje op zijn achterhoofd met muizenissen erin vanwege het woelen tijdens het slapen. Ik kam het plukje, maar dat vindt hij flink waardeloos.
Wat Miss zegt over dat spulletje, ik gebruik bij Jaël gliss kur anti-klit spray en dat werkt echt bijzonder goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:34 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Wat Miss zegt over dat spulletje, ik gebruik bij Jaël gliss kur anti-klit spray en dat werkt echt bijzonder goedBij Jaël is er anders echt geen doorkomen aan
Nou, precies. Borstel en antiklitspul aanschaffen dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:34 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Wat Miss zegt over dat spulletje, ik gebruik bij Jaël gliss kur anti-klit spray en dat werkt echt bijzonder goedBij Jaël is er anders echt geen doorkomen aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oja en de tangle teaser schijnt ook n hit te zijn, was o.a. Taartjesfee heel enthousiast over
edit: solagratia: lucas vind dat ook lekker, haren kammen, hoeft eigk nooit, maar idd hoofdmassage
[ Bericht 20% gewijzigd door -Caroline- op 20-10-2011 10:19:26 ]
Herkenbaar, al gaat het nu wel stukken beter.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:00 schreef Asyniur het volgende:
Sola, Harry slikt altijd de boel zo min mogelijk gekauwd door
Gewoon even hard slikken (en je ogen dichtknijpen daarbij).
Zit wel veel suiker in die dingen hèquote:
Ik wou ook nu met Ivan gaan zodat zijn haar nog wat kon groeien tot zijn verjaardag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:33 schreef Troeta het volgende:
Kan me voorstellen, ik ga het ook zo lang mogelijk uitstellen.
Ons buurjongetje van 3 heeft lange haren met krulletjes, zijn moeder heeft het nooit geknipt,behalve de pony en wat vervelende plukken. Het staat echt leuk!
Maar al die klitten en dat pijnlijke gekam lijkt me ook niks, ook voor een meisje niet.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:29 schreef pessie het volgende:
Cooki ik begreep je zonder foto![]()
En ook hier zwitsal haarlotion, blijf ik doen zolang hij niet na schooltijd thuiskomt en verteld dat zn vriendjes hem uitlachen omdat hij naar zwitsal ruikthet kan
Ook hier een ventje dat niet helemaal lekker in zn vel zit, maar dat is al even.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:32 schreef Reilain het volgende:
1hand modus... Oona op schoot met Uki op de andere helft van t scherm...
Zielig meisje vandaag... kan niets hebben.. veel hoge huiltjes.... net er maar een zetpil tegen aan gegooit... doe ik eigenlijk nooit zonder koorts, maar dit was zo zielig..hopelijk komt ze zo wat tot rust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zit al bijna 2 maanden een dikke bult rechtsonder waar een kies komt te zitten, ik ben benieuwd wanneer die door komt.
Fijn, die herkenning.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:50 schreef As1981 het volgende:
Hier duurde het ook lang voordat de eerste kiezen door waren. Steeds een paar dagen echt last. Nu zijn er 3 kiezen door (tegelijk), heeft meneer welgeteld 3 dagen rust gehad en begint het opnieuw.
Hopelijk voor hem duurt het niet zo lang voordat ze door zijn.
Maar ook hier echt ontlasting wat soms net zo dun is al water inderdaad. En die lucht....pffff
En niet stil willen liggen, van de week zat het echt overal.
quote:[b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef As1981 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, ik zal ophouden dit topic te vervuilen![]()
Mijn dreumes ligt te slapen
Pessie, lekker zeg![]()
Reilain: ja die zetpilletjes heb ik ook, raketpilletjes haha![]()
Lucas heeft vandaag een snipperdag vh kdv genomen!
lief dagboek spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot zover de dag die ik heul anders had ingepland... dawassut...![]()
![]()
Beetje jammer dat ze ook weer zo snel zijn uitgewerkt Cooki..
(Moet ook toegeven dat het een 3-12mnd zetpilletje was... zat ik ook pas toen ik tdoosje weer tevoorschijn trok... was gelukkig weer lang geleden dat ze nodig waren)
Hier ook een kdv snipperdagMaar omdat ik zelf vrij ben.. geen zin haar 3 dagen te missen dan!
En maar goed dus ook.... Morgen gaat ze wel zodat ik als een ranzende roelant door het huishouden kan... (teminste als ze beter in haar velletje zit)We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me![]()
Cooki, dat hij zaterdag wel beter is hè? Want ik kan geen ziek kind gebruiken
Mijn kind zegt 'dankjewel' (alhoewel hij zegt meer een 'tan-tan-tan') maar toch!![]()
![]()
als hij zaterdag niet beter is, dan moet ie boven in quarantaine, gheghe![]()
harry wat lief ... tantantan![]()
edit:
zo zegt lucas een soort van alsjeblieft als ie iets aangeeft (bepaald vlekje op de trap dat hij voor ons opruimt), zijn ajb is iets van bubbeliebie (maar dan net ff anders)
[ Bericht 5% gewijzigd door -Caroline- op 20-10-2011 19:56:33 ]![]()
Cooki, dat hoeft toch helemaal niet in een spoiler? Dat is juist schattig!
Aviva zegt ook alsjeblieft en dankjewel of iets wat er voor door moet gaan.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.![]()
Vraagje tussendoor: hoe doen jullie dat komende winter met de grotere dreumesen in bed? Krijgen die nog een slaapzak of hebben ze allemaal een deken?
Ivan blijft niet liggen onder een deken en dus overweeg ik om nog maar eens een slaapzak te kopen. Ik vind ze online voor maximaal 110cm. Is dat genoeg voor Ivan die nu op maat 98 overgaat? Op de site staat er namelijk bij dat de slaapzak geschikt is voor kindjes 'van 12-24 maanden'. Ivan is nu 23 maanden en zijn zomerslaapzak van 110 cm past nog maar net, dus ik zou liever een iets grotere maat hebben.
En heeft iemand nog een fijne winterslaapzaktip?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Volgens mij hebben wij bj Prenatal eens voor Linde een grote fleece-slaapzak gekocht Claudia. Esmee ligt in ieder geval nog lekker in haar zakkie en dat houden we komende winter ook zo![]()
![]()
Sodeju, die is 144 euro, Twinkly!Ziet er wel heel handig uit.
Ik ga maar eens bij de Prenatal kijken.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik zag bij Pien en Polle ook grote maar ook prijzig (50/60 euro). Leah gaat deze winter ook nog lekker in de slaapzak.
Ik heb nog een dikke met mouwen waar David lang in gelegen heeft maar ik weet de maat niet eens. Hij was toen van de HEMA maar het zal ook wel een 110 zijn denk ik...![]()
Wij zitten te twijfelen wat te doen. Ik wil proberen om eerst met zomerslaapzak en deken te proberen om te wennen. Daan gaat nog best af en toe zij bed door dus vraag me af of hij dan niet te koud wordt of erger onder de dekens terecht komt.![]()
Ik oefenen nu al een tijdje met een 'deken' (lees: een dekbedhoes zonder dekbed erin). Maar hij eindigt altijd helemaal bovenin zijn bed in een hoekje. Een slaapzak lijkt me fijner voor hem.
Op de site van de Prénatal is zo'n beetje niets voorradig.En de slaapzakken van de Babydump hebben geen mouwen en zien er zo dun uit. De specificaties zijn precies hetzelfde als die van de zomerslaapzakken.
Ik kan trouwens geen verkoopadres in de buurt vinden van jouw 'slaapzak', Twinkly.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Harry slaapt gewoon in een slaapzak met een dekentje erover. Meestal blijft hij netjes onder de deken maar soms schuift hij het ook opzij en dan ben ik blij dat hij nog een lekker warme slaapzak aan heeft.
Overigens ben ik ook heel blij met zijn wollen romper. Die houdt hem ook lekker op temperatuur.
Claudia, als je geen slaapzak vindt die lang genoeg is, dan kun je er misschien eentje zelf maken van fleece of door gewoon een bestaande slaapzak te verlengen?![]()
Ryan heeft tot hij 98 cm was prima in de winterslaapzakken van Prenatal (110cm) en Hema (86-110cm) geslapen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:47 schreef Claudia_x het volgende:
Vraagje tussendoor: hoe doen jullie dat komende winter met de grotere dreumesen in bed? Krijgen die nog een slaapzak of hebben ze allemaal een deken?
Ivan blijft niet liggen onder een deken en dus overweeg ik om nog maar eens een slaapzak te kopen. Ik vind ze online voor maximaal 110cm. Is dat genoeg voor Ivan die nu op maat 98 overgaat? Op de site staat er namelijk bij dat de slaapzak geschikt is voor kindjes 'van 12-24 maanden'. Ivan is nu 23 maanden en zijn zomerslaapzak van 110 cm past nog maar net, dus ik zou liever een iets grotere maat hebben.
En heeft iemand nog een fijne winterslaapzaktip?
Zoë ligt nu in een winterslaapzak van de Hema (86-110cm) met een deken erover.![]()
Oh haha, daar had ik niet naar gekekenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:59 schreef Claudia_x het volgende:
Sodeju, die is 144 euro, Twinkly!Ziet er wel heel handig uit.
Ik ga maar eens bij de Prenatal kijken.
Niels laat zijn deken tegenwoordig beter over sinds ik de deken (dubbel) in een dekbedovertrek heb gestopt. Hij kan trouwens ook nog niet slapen zonder slaapzak.
En anders blijft Ivan misschien wel onder een peuterdekbedje liggen? Dat is misschien zwaarder dan een deken?<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Hannah slaapt inmiddels sinds een week onder een peuterdekbedje en dat gaat prima. Ik moet haar vaak nog even toedekken voordat ik zelf naar bed ga, maar dat doe ik met liefde![]()
Over de pluishaartjes: daar hebben we hier de Jip&Janneke antiklitspray van de Hema voor. Voor de klitten is het nog niet nodig, maar het ontpluist het haar lekker en het ruikt lekker (vind ik). Haar haar groeit nu trouwens wel goed. Het wordt nu echt een soort van kapseltje![]()
![]()
Mart zit in maat 98 (92 te klein en 98 te groot) en heeft lekkere dikke slaapzakken van 110cm en dat past prima!![]()
ik ga morgen weer even bijlezen want het is hier knudde op het moment
gelukkig is ze nu pas weer eens verkouden maar dat neemt haar happy wheazer wel weer meteen op, dus een benauwd meisje in de nacht...
en ik wil de hele tijd proberen te rijmen maar dat hoeft hier helemaal niet....![]()
Thomas zal nog in een slaapzak liggen. Ik ben echt geen fan van een dekenEen slaapzak met lange mouwen
Hij houdt hem gelukkig nog makkelijk aan
![]()
![]()
Rienk wil ook absoluut NIET onder de deken. Hij wordt boos en schopt hem gelijk weer weg.
Hij past gelukkig nog steeds in de Puckabag.
Terwijl hij bij ons wel onder de dekens kruipt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Wolf heeft geen lakentjes of dekentjes meer sinds hij een paar maanden oud is.Altijd alleen een slaapzak in bed.
Hij heeft er 2 in maat 110 en daar nog veel ruimte in.Mouwloos trouwens, hij heeft het eerder warm dan koud. 1 van Jolein en 1 van Hema
Ik ga gewoon helemaal over op een dekbed als hij naar een groot bed gaat.“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ow grom.....
Vanmorgen flink m'n kop gestoten... Oona is nu naar t kdv en wilde ff flink de huisvrouw uit gaan hangen... Maar nu enorm hoofdpijn & misselijk![]()
Oontje was vanmorgen wat aan de vroege kant wakker... Heeft nog heerlijk op schoot gesnoozed tot de wekker ging... Genieten zeg! Dat doet ze al maanden niet meer... slapen/snoozen op schoot..We'll have love aplenty
You and me![]()
Dank voor het delen van jullie ervaringen! Ik ga denk ik maar eens een peuterdekbed proberen - als het goed is heb ik er ergens een liggen - en dan zie ik wel hoe we de herfst en winter doorkomen. In het ergste geval moeten we even naar de Prenatal rijden voor een dikkere slaapzak.
Ivan slaapt gelukkig over het algemeen heel goed ondanks kou of warmte. Sinds de vakantie slaapt hij zelfs van 19:00 tot 8:00.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
lucas slaapt hier al anderhalf jaar in een slaapzak + laken/dekentje, gaat primaevt slaapperikelen kan ik niet linken aan zak/laken/deken....
en toch gaan we binnenkort een dekbedje proberen incl. pyjama![]()
en waarom? projectie!![]()
t lijkt mij veel lekkerder slapen
Oh en lucas had gisteravond nieuwe bedtijd ingesteld: 21.30 uurmaar dan wel door tot 7.30 uur, dus dat was ok
![]()
![]()
Wat fijn dat Ivan zo goed slaapt Claudia!
Oh Lucas, lekker tot half 8 liggen snurken! Wauw!
Tirza slaapt al weet ik hoe lang alleen met pyjama/romper/shirtje (ligt aan het weer) en een slaapzak. Aangezien ze nog steeds wel eens door het hele bed kruipt en regelmatig andersom in bed ligt, vind ik een deken oid niet handig. Plus dat zij het veel te warm vindt.
Gisternacht heeft ze trouwens de hele nacht doorgeslapen en afgelopen nacht werd ze weer krijsend wakker van de jeuk,Brabo heeft weer een paar keer beneden gezeten 'eentje Bumba' kijken!
Gevolg daarvan was, dat ze pas om half 11
wakker werd!
Vanmorgen viel de uitslag weer mee, dus hopelijk is het toch zo goed als over. Maar we zullen maar niet te vroeg juichen.*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*![]()
Hier ook inderdaad in een slaapzak. Meneer schopt een deken/lakentje direct weg. Daarnaast ligt hij totaal niet stil in zijn bedje. Slaapzak vind hij heerlijk (= een teken dat hij moet gaan slapen, ook al werkt het niet altijd).
Ik heb me inderdaad ook al afgevraagd hoe dat dat straks zal moeten, omdat het nu lijkt alsof hij er echt niets van moet hebben (deken). Volgens mij moeder had ik dat ook en draaide zich dat ineens om.
Nu moet ik echt niets van een slaapzak weten (als we gaan kamperen rits ik die altijd open tot een deken) en slaap ik zelfs hoog zomer nog met een deken. Dus ga ik er vanuit dat die omslag straks ineens komt.
Wel fijn dat Ivan zo lekker slaapt Claudia. En ook Lucas lekker geslapen en Tirza uitgeslapen (oke ze lag er laat in).
Fijn dat je het idee hebt dat de uitslag minder word Elmo. Hopelijk is het snel helemaal vertrokken.![]()
Mex slaapt in een slaapzak,maar hij haat het want hij wil bewegen, maar met een deken word ie dus wakker van de kou,pffff
We gaan nu over naar 1 slaapje per dag,want hij slaapt zo slecht s'nachts. Het is wel moeilijk om hem dan wakker te houden overdag, erg lastig hoor.
Maar hij heeft gelopen vandaag!![]()
![]()
We waren bij oma en hij stond bij pappa op de bank en ik zat op een stoel en hij liep zo naar me toe
Hij was ook zelf helemaal trots, zo leuk om te zien~!
![]()
![]()
voor Mex
De dame hier slaapt in een romper met lange mouw, pyama, winterslaapzak en deken over dr heenZe is net als dr mama een koukleum
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!![]()
ow.. dat lees ik nu pas! Gaat t al weer wat beter?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:24 schreef Elmo76 het volgende:
Gisternacht heeft ze trouwens de hele nacht doorgeslapen en afgelopen nacht werd ze weer krijsend wakker van de jeuk,Brabo heeft weer een paar keer beneden gezeten 'eentje Bumba' kijken!
Gevolg daarvan was, dat ze pas om half 11
wakker werd!
Vanmorgen viel de uitslag weer mee, dus hopelijk is het toch zo goed als over. Maar we zullen maar niet te vroeg juichen.
arme Tizza en arme Brabo...
ik duim voor een goede nacht voor jullie allemaal!![]()
Mex, knap joh!![]()
![]()
![]()
Mex!!!!Foto's en filmpjes willen we!!!
De laatste foto waarop Niels een klein dreumesje van nog maar 1 jaar is
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Wat goed Mex!
En wat ongelofelijk zielig die jeuk van Tirza..
Twinkly weer flink aan het terugdenken naar 2 jaar terug?wat een knappe vent! Daar zit al niets dreumes meer aan
Vanmorgen heeft Oona nog even een half uurtje bij ons liggen snoozen (eeeeeeindelijk! Zo heerlijk dat kleine warme lijfje tegen je aan.... pas sinds 2 dagen komt ze rustig bij ons liggen)
Helaas werd dat fijne gevoel bruut verstoord door het raamkozijn dat in de weg stond... Heb hem proberen weg te koppen.. Beetje jammer dat ik ook Oona op mijn arm had.. Schrok me de pleuris omdat ik echt even de weg kwijt was... Gelukkig stond M erbij....
Misselijk, hoofdpijn... Gelukkig Oona naar t kdv, dus ik heb daarna maar weer liggen slapen...We'll have love aplenty
You and me![]()
Hiep Hiep Hoera voor Niels! Wat een mooie foto, Twinkly!
Oeh, Reilain, ik voelde het gewoon bij het lezen van je post. Op zulke momenten besef je ineens dat je best een vaartje maakt als je gewoon loopt.![]()
Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Niels!!!
Twinks (en Twinkly-man), ontzettend gefeliciteerd met jullie geweldige peutermannetje!![]()
![]()
Geniet met zn 3tjes van deze mooie dag.
Het is toch wel een beetje emo, Mette is de volgende. Mijn meisje is bijna 2
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..![]()
Dankjulliewel![]()
We hebben net voor hem gezongen, dat vond hij erg grappig.
Spewey, kon je niet slapen? (ik ook niet)
Reillain! Hoe is het nu?
Arme Tirza, hoe ging het vannacht?<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Gefeliciteerd met de 2de verjaardag van Niels,Twinkly en R.![]()
![]()
![]()
![]()
Fijne dag gewenst vandaag en tot morgen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Twinkly van harte! Je dreumes een peuter ! Mooi mannetje hoor! Fijne en mooie dag vandaag
tirza toch, hoe gaat het nou met de jeuken?
Rellain dat klinkt ook pijnlijk...
Mex! Wat goed!![]()
Hoera voor Niels![]()
![]()
Veel plezier bij de peutertjes Twinkly!
Reilain, auwww![]()
Troeta, wat goed van Mex
Elmo, hoe gaat het met Tirza?
S. is vannacht weer veel in de weer geweest met HannahJe zou toch wel denken dat een kind van 20 maanden gewoon doorslaapt, maar dat echt zelden.
![]()
Twinkly gefeliciteerd met Niels!!Een hele fijne dag!!
Twinkly en Niels, van harte gefeliciteerd!
Relain, auw
Och octo, hopelijk komt er snel verbetering in![]()
![]()
Twinkly en Niels hieperdepiep hoera!!! Gefeliciteerd en veel plezier vandaag!!
Auw Reilain!
Ah octo, niet fijn! Hopelijk gaat het snel beter!!
Tirza heeft vannacht weer doorgeslapen! En vanmorgen had ze maar een paar kleine plekjes!
Fingers crossed!*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*![]()
gefeliciteerd twinkly en niels![]()
![]()
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh![]()
Niels van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!![]()
Twinkly, wat n superleuke foto!![]()
Tizza: goed zo meisje, tot zo![]()
![]()
Niels van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
quote:Bijna een dreumesje! Wat een bijzonder gevoel hè?
Heel raar/bijzonder gevoel. Ik ben enorm aan het herbeleven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:10 schreef Twinkly het volgende:
[..]Bijna een dreumesje! Wat een bijzonder gevoel hè?
*poef* nu is het weg![]()
Op de meet bij Cooki was het supergezellig.
Alle dreumesen (en grotere kids) hebben lief samen gespeeld
Harry deed even 'gevaarlijke' dingen in de buurt van Popples jongste (die probeerde te slapen op de bank), maar daarna ging hij de baby aaien en wilde Tizza hem ook even aaien en toen rammelde mijn buikbaby er bijna uit!![]()
Twinkly, gefeliciteerd met Niels!! Het weer is (hier iig) prachtig, geniet van deze mooie en bijzondere dag!!![]()
Dankjulliewel voor de felicitaties
Pasgeboren
Opgedroogd
Zes maanden
Eerste verjaardag!
Anderhalf
Twee jaar!!![]()
Wat is de tijd ongelooflijk snel gegaan!! En nu is hij een echte peuter en nemen we afscheid van het dreumestopic. Ik vond het erg leuk om samen met jullie hier te kletsen, wat is de dreumesleeftijd toch fantastisch
!! Tot in het peutertopic!
Niels, Twinkly en R. van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Niels! Wat een heerlijk jochie is 't toch. Volgens mij hebben jullie een fijne dag gehad!![]()
Kaatje, jouw meiske ook al weer bijna 1?Slaap lekker, en tot morgen!
Hier gaan nieuws, alles gaat prima. Ik kom binnenkort weer even bijlezen en bijbeppen!
A grand adventure has begun.![]()
Oh Niels is jarig!!van harte gefeliciteerd Niels!
veel plezier bij de peuters!! Tot over een maand of 9
Twink, van harte met je grote, knappe knul!
2 jaar mama!!
![]()
![]()
Wat een geweldig mooie fotospam!! Gefeliciteerd Niels!!
Wat een knappe vent ben jij!
Zo mijn hoofd zit er nog aan.... heb er anderhalve dag goed hoofdpijn van gehad, misselijk... maar ik ben weer boven water...
Oona had helaas vandaag haar dag niet... Heel de ochtend gehuild... Zo sneu! Er zit een heel dikke vette kies te rommelen denken we... Ze wist gewoon niet hoe ze het hebben moest.. Geloof dat dit de eerste keer was dat ze echt zo lang zo gehuild heeft en zo boos was... Pff...
Iets met een moederhart en breken!
Gelukkig kon er aan het eind van de dag nog een beetje gelachen worden en ligt ze nu heel rustig te slapenWe'll have love aplenty
You and me![]()
De slingers en ballonnen hangen, het cadeau is (weer) ingepakt, Sofie haar feest kleren liggen klaar. De taart wordt zo gebracht (heeft mijn schoonzus gemaakt.)
Hoeraa Sofie is 1 !!
Gefeliciteerd en welkom hier kaatjejannie en Sofietoffie fotospam
oh Twinkly wat cool die foto'sen tot over 1,5 maand bij de peuters
![]()
en tot zo, nog even Wolf in zn kleren hijsen en dan komen we kadootjes geven aan Niels
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Sofie gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!!!Wat een leuke foto's!
Reilain, gelukkig gaat t weer, wat een knal was dat dan joh![]()
je meisje moet ook weer snel opknappen, huilen is niet leuk![]()
Kaatjejannie en Sofie van harte en welkom![]()
en wat een leuke fotos![]()
Twinkly: superspam van je baby tot peuter, leuk!
voor een dreumes-tekst-spam over de limbomeet, mijn proza vd dag
asy's fotos staan er een stukje boven![]()
klik
en als elmode feauteaus prettyplease asap
![]()
![]()
wil plaatsen, kunnen jullie ook nog meer fotos zien
[ Bericht 2% gewijzigd door -Caroline- op 23-10-2011 12:26:32 ]![]()
KJ gefeliciteerd met de verjaardag van Sofie!
Een dag te laat, maar Twinkly, Niels en zn papa, gefeliciteerd met zn verjaardagAlweer 2!
KJ, Sofietje alweer 1Wat gaat dat hard zeg! Gefeliciteerd met je dreumes
![]()
![]()
KJ gefeliciteerd met Sofie! Wat een leuke fotospam!We'll have love aplenty
You and me![]()
Ochjee Niels, ik ben een dag te laat...maar alsnog een hele gemeende "hieperdepiep hoera!" voor jou. Twinkly gefeliciteerd met je grote kleine man!![]()
KJ, gefeliciteerd met Sofie![]()
Een hele fijne dag vandaag!![]()
Niels en Twinkly nog van harte gefeliciteerd!![]()
KJ en Sofie, ook van harte gefeliciteerd en welkom!![]()
Nu bijlezen![]()
![]()
Het bezoek is weg, Sofie ligt in bed. Ze heeft het heerlijk gehad. Heeft gegeten van alle hapjes op tafel, gespeeld met neefje en buurjongen, en ook nog even lekker geknuffeld met dr moeder.(knuffelen doet ze bijna nooit)
Haar eigen taart vond ze geweldig, ze begon er voorzichtig aan, maar ging later helemaal losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg![]()
Jeetje wat is ze verwend
Die pinquin heeft mijn moeder (vorige sinterklaas) voor mijn kleine gemaakt, super leuk!Valt hier goed in de smaak
![]()
![]()
Gefeliciteerd Sofie!!!
![]()
![]()
Haha, ze heeft die taart echt geslacht
LOLGeweldig!
Kj gefeliciteerd!sofie Wat ben je verwend! En heb je heerlijk gesnoept van de taart! En je mama ook nog zo geknuffel. ...
Ik heb de kids van vamp te logeren erg gezellig maar.mn mini is ziek das minder
vanmiddag zat ze al op de 40.2 dus echt wat doen zit er niet in![]()
Sofie en KJ van harte gefeliciteerd. Wat heb je toch een prachtige ogen![]()
Balen dat je mini ziek is Draak, zeker omdat het vandaag heerlijk was om er op uit te gaan.
Ik heb hier net echt in een deuk gelegen. We waren aan het eten en meneer was ineens aan het persen. Is op zich niet bijzonder, doet hij eigenlijk altijd onder het eten. Maar er kwam echt een geratel bij hem vandaan. Ineens is hij bijzonder opgelucht en roept hij hard POEP, wat een heerlijk mannetje heb ik toch.
![]()
Sofie gefeliciteerd met je 1ste verjaardag![]()
Ze heeft lekker van de taart gesnoeptprachtige fotocollage
Niels gefeliciteerd met je 2de verjaardag![]()
Wat lijkt Niels al groot zeg, een echte peuter!
Draculettetje, beterschap, 40.2 is wel hoog![]()
Zag dat er allemaal meets waren geweest, gezellig zeg. Nathan, Leia en Floris bij elkaarAsy en Cooki
![]()
Ik lurk veel en lees veel herkenning hier. Hier gaat alles goed met Femke. Femke heeft hier lekker couscous gegeten met groentenhet begint echt een boefje te worden, via haar stoeltje op de tafel klimmen bijvoorbeeld. Hier nog geen zelfstandige stapjes, kruipen gaat ook prima
![]()
Heerlijk rustig weekendje gehad. Even naar de Ikea en naar de kinderboerderij geweest, verder lekker binnen zitten. Ze heeft goed geslapen, van 12.00 tot 14.30 uur. Vorig weekend wel anders. Met de trein van Groningen naar Den Bosch naar opa zijn verjaardag, de volgende dag via Hilversum voor een verjaardag naar Groningen. Best pittig zo'n meisje dat niet stil wil zitten in de trein en het liefst over de vieze vloer kruipt en weinig slaapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze ligt zowaar op bed, inmiddels ruim 40.7 dus met een zetpilletje
zit nu met mn nichtje sytycd te kijken..
Fijn mereltje dat het goed gaat! Mooie lieve foto ook![]()
Sofie: mooie taart-slacht-fotos![]()
![]()
Draakje: gauw beter worden, je neefjes/nichtjes willen met je spelen
Mereltje:quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:23 schreef Mereltje het volgende:
Heerlijk rustig weekendje gehad. Even naar de Ikea en naar de kinderboerderij geweest
leg ns uit: rustig en ikea in 1 regel?![]()
![]()
lieve fotoondanks de beschadiging
oh en lucas update: geslapen tot half 8, smiddags 1,5 uur geslapen, goed gegeten en om 7 uur naar bed... om te gaan slapen
![]()
ladies, ik zeg: vaker meeten, doet wonderen voor het slaap/eet ritme![]()
o en off-topic ivm geen dreumes
[ Bericht 5% gewijzigd door -Caroline- op 23-10-2011 21:32:17 ]![]()
Bij ons een #fail qua opvoedingAls hij nu een nieuwe pamper krijgt omdat hij kaka heeft gedaan, roept Thomas "stink! stink!"
Leuk zo van die kindjes die echt alles naäpen wat ze niet moeten nazeggen
![]()
En vandaag was het het verjaardagsfeestje van Thomas zijn neefjes. Ons vuilbakje heeft zich goed geamuseerd: koekjes, taart, yoghurt, belegde broodjes, ... 't Is een wonder dat hij zijn broek nog kon dicht houden (al hebben we die wel open gedaan toen we hem voor bijna anderhalf uur in de auto moesten zetten). Maar hij was moooeeeee (maar 3 kwartier geslapen vandaag), maar heeft zich echt wel goed gehoudenOp het einde een beetje zeuren en miepen, maar dat is normaal. Toen we thuis kwamen en vroegen of hij wou gaan slapen, zei hij heel zachtjes "ja
slapeuh"
![]()
![]()
Cooki, het was op zich niet heel rustig in de IKEA. Het scheelt dat wij daar dus 10 minuutjes vanaf wonen op de fiets. We lekker een bakje koffie hebben gedronken en Femke heeft zich ook vermaakt bij het restaurant waar ze voor kindjes een mooi hoekje hadden waar ze onder toezicht van ons even heeft gespeeld. En natuurlijk naar iedereen sjansen.
Ah Lucas lekker geslapen
Leonieke handig toch, weet je precies wanneer je de luier weer kunt verschonen.. en ook handig dat hij aangeeft dat hij wel wil slapen. Keurig opgevoed zou ik zeggen
Ach dracu![]()
![]()
Ach arme mini... hoe is t nu draak??
Wat een leuke foto Mereltje!!
Fijn die positieve effecten van de meeting Cooki!
Hier de eerste echte drama avond/nacht gehad met mijn goede slaapster... vanaf 10 uur ging t volume open... Alles geprobeert... tv en drinken gaf even rust en uiteindelijk viel ze om 00.45 boven op me in slaap en kon ik haar om 01.30 in bed leggen.. en om 05.30 was ze weer wakker..
Nu ligt ze boven op me Uki te kijken...
Straks even naar de Ha.. ze zit weer onder t eczeem... wellicht ook jeuk gehad, maar ze krabt dit keer niet....
gelukkig is ze wel nog steeds heel knuffelig
We'll have love aplenty
You and me![]()
draak, hoe gaat het met mini?
Reilain, wat vervelend zo'n slechte nacht. En dan nog dat eczeem. Kan ze daarvan niet wakker zijn geweest?
Hier ook een slechte nacht, mede mogelijk gemaakt door dreumes. Geen drama maar wel om de paar uur even jengelen. Gisteren ook al een korte middagdut. Hier zijn de effecten van zo'n meet dus wat minder geslaagd
Hopelijk stoppen opa en oma hem een beetje op tijd in bed en slaapt hij daar wat langer dan normaal...![]()
Mereltje leuk om een update over Femke te horen! Mooie foto inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een druk weekend achter de rug. Wel heerlijk genoten! Gisteren "even" naar ons nieuwe dorp gefietst. Alvast oefenen aangezien ik dat straks 3 keer per week mag gaan doen.
![]()
Heeft er iemand hier ervaring met waterwratjes? Lars zit inmiddels behoorlijk onder, en pas vanochtend bij het zwemmen wist iemand me te vertellen wat al die bultjes waren. (Nee, was nog niet bij de huisarts geweest; Lars heeft ze al een tijdje, en leek er geen last van te hebben)Mama van Lars & Femke![]()
Ik moest googelen, dus geen ervaring Shandaly,
Balen van de slechte nacht Asy.![]()
Draak,Arme mini. Hoe was jullie nacht?
Sofie vond het gister na de drukke middag wat moeilijk om in slaap te komen. Vanmorgen was ze om 9.15 wakker. En weer vrolijk.
Ik had gister al het nieuwe speelgoed in de kist gedaan, en ze wist vanmorgen precies het nieuwe er weer uit te vissen.
Ook heeft ze het lopen achter haar nieuwe speelhuis helemaal uitgevonden. Ze loopt steeds de kamer heen en weer..
ja hier had thomas ook waterwratjes, duurt heel lang voordat t over was... (paar jaar!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:24 schreef Shandaly het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met waterwratjes? Lars zit inmiddels behoorlijk onder, en pas vanochtend bij het zwemmen wist iemand me te vertellen wat al die bultjes waren. (Nee, was nog niet bij de huisarts geweest; Lars heeft ze al een tijdje, en leek er geen last van te hebben))
weinig aan te doen, ik moet ff zoeken voor je, want pas veel later hoorde ik dat er wel 1 huistuinkeukenmiddeltje was, maar dat heb ik zelf nooit gebruikt, want te laat
haha: google: letterlijk: omaweetraad![]()
kijk hier maar ns:
zeezout was t geloof ik
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Waterwratjes
asy: oordoppen in ? en dagdromen van je sjengske![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: