quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
Papa en mama zijn hier uittis ook vooral die, bal, da (daar), beer, dede (dexter), deedee.
Volgens mij zijn de b en d makkelijke klanken
Oh enaai kan ie ook idd
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:45 schreef Orea het volgende:
![]()
Ik vergat de enthousiaste 'haaaaaai' als je haar uit bed haalt (of ophaalt van de opvang)
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:09 schreef becky27 het volgende:
Noortje heeft nog iets nieuws: kom je bij het kdv aan en vraag je 'waar zijn we nou',
zegt ze: 'Thuis'
Harry slaapt dus door en uit!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:09 schreef becky27 het volgende:
Asyniur, hoe gaat het slapen bij jullie?
Wie leert mijn kind uitslapenIk word er zo sjacho van als madam om 05.30 uur al weer roept 'uit'. En daarna als ik haar wil halen 'nee, paaapaaaa' op een heel zielig toontje. Dan mag ik 'r niet eens oppakken. Tsss.
![]()
En we moesten net ook al met z'n 2-en door die schijtregen fietsen.
Jullie lezen het, mijn dag is goed begonnen
Je mocht maar 3x raden...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:31 schreef Solagratia het volgende:
Je man, je kat, je huis, je moeder, je schoonmoeder, sintersanta, de buurman, de buurvrouw, je vader, je schoonvader, muizen in huis, enorm dikke spinnen die over je bed kropen, een beer die luidruchtig broodjes stond te smeren, spookspeelgoed...
Echt geen idee
Gelukkig zijn er 's nachts niet zoveel mensen in mijn huisquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:31 schreef Solagratia het volgende:
Je man, je kat, je huis, je moeder, je schoonmoeder, sintersanta, de buurman, de buurvrouw, je vader, je schoonvader, muizen in huis, enorm dikke spinnen die over je bed kropen, een beer die luidruchtig broodjes stond te smeren, spookspeelgoed...
Echt geen idee
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:42 schreef pessie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er 's nachts niet zoveel mensen in mijn huis. Laatst sliep Nathan door, volgens mij was dat 1 van de eerste keren, toen manlief om 3 uur 's nachts besloot een mug die op mn oor zat dood te willen meppen
. Man dus.
Ohw jouw dag begon ook al zo goed?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:09 schreef becky27 het volgende:
Wickie, fijn dat het goed gaat met praten, heeft ze nu nieuwe buisjes?
Asyniur, hoe gaat het slapen bij jullie?
Noortje is ook van de 'haaaai', heeft ze van d'r moeder geleerd. De haai in het dierenboekje snapt ze dan weer niet
Wie leert mijn kind uitslapenIk word er zo sjacho van als madam om 05.30 uur al weer roept 'uit'. En daarna als ik haar wil halen 'nee, paaapaaaa' op een heel zielig toontje. Dan mag ik 'r niet eens oppakken. Tsss.
![]()
En we moesten net ook al met z'n 2-en door die schijtregen fietsen.
Jullie lezen het, mijn dag is goed begonnen
komt amy gewoon eerst hierquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je mocht maar 3x raden...
Ennuh je mag Amy best brengen maar eerst is Noortje want becky vroeg het het eerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier waren ze vorige week vrijdag en beide heren mochten op de foto, was gewoon mogelijk voor alle kindjes van de pszopvangquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef Shandaly het volgende:
Orea, waarom staat die prachtige foto onder spoilertags?Is toch veel te mooi om te verstoppen?
Over twee weken komt er ook een 'schoolfotograaf' op ons kinderdagverblijf. Helaas alleen op dinsdag en donderdag, en laat Lars nog net alleen op woensdag en vrijdag daar spelen... Nog maar even kijken hoe we alsnog zo'n mooi kiekje van ons dreumesje kunnen krijgen.
Zeker! Maar af en toe denk ik dat het voor z'n moeder spannender is dan voor hemquote:
Mag toch ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zeker! Maar af en toe denk ik dat het voor z'n moeder spannender is dan voor hem![]()
Asy, jij was toch al vroeg bezig met Harry en zindelijkheid? Doen jullie dat nog steeds? Daan is er zo druk mee, maar ik vind het lastig om consequent te zijn.
Zijn er al andere dreumessen die aangeven te moeten plassen/poepen? Ik wil zijn signalen ook niet negeren, maar ook hier wil ik 'm niet te veel pushen.
ergens anders de andere helft kopenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:00 schreef Troel het volgende:
Heerlijk H&M. Doe je een bestelling en doen ze twee weken lang alsof je je hele bestelling gewoon binnenkrijgt, om vervolgens maar de helft te leveren omdat de rest uitverkocht is. Tijdelijk uitverkocht. Maar no way dat je het op de site kan terugvinden
Wat heb ik aan halve setjes kleren voor Jochem
Mjah, of alles terugdoenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ergens anders de andere helft kopen
Voor alle duidelijkheid: ik vind Thomas ook een pak leuker dan mijn werk, hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat goed zeg Wickie! Fijn!
Thomas en Truus ook lekker aan het kletsen.
En Leonieke, ik zou het echt niet kunnen zoveel werken! Zou t ook niet willen moet ik zeggen. Ik vind mn werk leuk, maar Floris leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.truste en voor iedereen een doorslaapnacht gewenst![]()
ja , spectaculair toch he?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:41 schreef lily het volgende:
Ik deed dat ook af en toe bij de jongens...met een kort afgeknipt rietje zoog ik hun neus leeg. Ladingen snot
dat werkt hier niet, geen idee waarom, maar ieder zijn smaak hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:45 schreef Keshet het volgende:
Uhm, je kunt daar ook gewoon dingen voor kopen hoor. Je gaat dat toch serieus niet zelf doorslikken enzo?
Echt, ik zit al te kokhalzen bij 't idee.![]()
Voila: De neuspeer.
[ afbeelding ]
als je kind t nodig heeft, ms wel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:45 schreef Solagratia het volgende:
Geen problemen met snot wegvegen met handen, kots over me heen (alleen van Amy dan he) en andere troepjes, maar dit zie ik mezelf nog niet doen.
ben jij mij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:48 schreef lily het volgende:
ik houd van kort maar krachtig
met een rietje kreeg ik in no time ladingen eruit, met die peer zat ik weet ik hoelang te frutten met een krijsend kind...neuh laat maar
Nooou nee, ook als moeder zijnde heb ik grenzen en ik merk dat dit er een is. Dan gebruik ik liever een zoutoplossing om te spoelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:48 schreef Cooki het volgende:
[..]
dat werkt hier niet, geen idee waarom, maar ieder zijn smaak he
woow... allemaal tegelijk?
doorslikken alleen in geval van nood he
[..]
als je kind t nodig heeft, ms wel?
edit: ik lees je post nu pas goed: hij is lomp bedoeld? o ok...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:57 schreef Keshet het volgende:
Sorry, ik vind 't er met je mond uitzuigen ronduit ranzig en onhygiënisch! Daarbij komt nog dat het bij een kleintje ook gewoon gevaarlijk is, je moet uitkijken met de drukverschillen die je veroorzaakt, straks bezorg je je kind nog een klaplong.
Cooki, ik snap dat mijn post lomp overkomt maar zo is 'ie eigenlijk ook bedoeld.Fijn dat het voor jou zo werkte maar ik vind het niet een handig advies om aan anderen te geven.
![]()
De rietjestruc van Lily vind ik dan nog anders; dan zit je er in ieder geval niet direct op. De aspirator die Fannetje post hoor ik ook vaak goede verhalen over. Maar ik zweer bij de neuspeer. Als ik zie wat dat ding eruit haalt. Wow.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef Troel het volgende:
Ik neem Jochem mee naar het volgende topic
Morgen wordt meneer 2quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:06 schreef Keshet het volgende:
[..]Is hij jarig? Heb ik iets gemist?
Cooki, ik ga je even PM'en.![]()
Ja 2 jaar geleden ging ik naar bed, wetende dat de volgende ochtend de boel ingeleid zou worden. Om 's nachts wakker te worden van iemand die laat naar bed ging en buikpijn te hebben, wat later gewoon weeën bleken te zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:07 schreef octopussy het volgende:
Oh Troel, is het al zover?Gefeliciteerd met Jochem!
Jamaar, jamaar, mama gaat naar bedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:08 schreef Keshet het volgende:
Dan mag hij nog niet mee!![]()
Alvast een hele fijne dag gewenst!
Ik ga alvast een mooie kaart uitgooglenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef Troel het volgende:
Ik neem Jochem mee naar het volgende topic
ik vond de mijne leukerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:13 schreef Meimeltje het volgende:
Troel, leuke traktaties heb je gemaakt!![]()
Oh, en waar ze het snuiten van haar neus op haar hand vandaan heeft weet ik echt niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:16 schreef Keshet het volgende:
't is wel heel handig als ze zelf hun neus kunnen snuiten! De mijne kan dat!Op haar hand.
Ech nie in een zakdoekje he.
![]()
Als iemand een zakdoekje bij/langs je neus houdt dan blijf je stokstijf staan en dan laat je 't allemaal maar gebeuren.
nee, dat was voor Rubenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef Cooki het volgende:
plop toch?![]()
is wel ontopic in het kader van neuszuigen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |