abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 oktober 2011 @ 20:09:58 #1
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103204595
De dreumesjes:

22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
18 november 2009: Thyn, zoon van DutchieBre
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
09 maart 2010: Lucas, zoon van Cooki
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***

[ Bericht 2% gewijzigd door RockabeIIa op 21-10-2011 21:42:18 ]
  maandag 17 oktober 2011 @ 20:11:38 #2
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103204695
Laatste drie posts

quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
Papa en mama zijn hier uit ;( tis ook vooral die, bal, da (daar), beer, dede (dexter), deedee.
Volgens mij zijn de b en d makkelijke klanken :')
Oh enaai kan ie ook idd
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:45 schreef Orea het volgende:
:D

Ik vergat de enthousiaste 'haaaaaai' als je haar uit bed haalt (of ophaalt van de opvang) :')
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:09 schreef becky27 het volgende:
Noortje heeft nog iets nieuws: kom je bij het kdv aan en vraag je 'waar zijn we nou',

zegt ze: 'Thuis' ;(
pi_103205173
O+ Leia, schattig!!!!

Noortje, wat zielig! Of bedoelt ze niet dat ze naar huis willen?
pi_103205280
becky _O-
Zie het positief: ze voelt zich er thuis :)

Truus begint eindelijk wat meer te zeggen dan alleen 'pah'. De poezen heten 'pies' en aaien is 'aaa'.
Ook zegt ze al wel klanken na. Zeggen wij: "Zeg eens 'aa'.", zegt zei 'aa'. Ook zo met 'ee'.
Maar ze kan toevallig wel al een toren van 8 blokken bouwen B-) (meer hebben we er ook niet :') ). Eat that! consultatiebureau :6
pi_103205605
Mette komt ineens wat los qua praten *O* :s) :'( O+

Vandaag zomaar spontaan
Ennue - Ernie dus toen we Sesamstraat zaten te kijken.
Op de kdv zei ze: Kim, dat is haar leidster.
Toen Remco terug fietste spontaan: Ein, wat trein betekend.
Net heb ik haar iets geleerd wat fiets moet betekenen en dan zegt ze Iets
Na het eten was ze met haar veterschoen aan het spelen zegt ze 'mama, uit!' :o Ze heeft nog nooit 'uit' gezegd. Moest ik de veter eruit halen, want ze wilde hem er zelf in doen, dus dacht ik leer ik haar ook maar gelijk In. En ja hoor dat lukte :s)
Nou veeg me maar op dus. En als toetje ging ze ook nog Op zeggen dus ik leer haar ook maar Af, zegt ze ook gewoon zomaar. En gelijk natuurlijk Op/Af spelletje spelen met de beer op en af de bank te doen.
Op de valreep voordat ze peuter wordt komt ze los volgens mij.
Klein emo momentje om m'n grote muppie O+

Ook is ze intens lief voor Wies.

Ik ben een gelukkig mens.

Zo nu even het vorige topic doorlezen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103206194
Hier komen er ook steeds meer woordjes aan te pas :) En sinds twee weken ook tweewoordzinnen: poesje daar, p(l)op kijken, ... En wat héérlijk dat hij nu ook kan zeggen dat hij wil "drinken". Niet meer allen maar wijzen, maar nu gewoon rechtstaan en zeggen "drinken". Voor de rest weet ik eigenlijk niet hoeveel woordjes hij nu zegt, maar ik heb de indruk dat er steeds bijkomen (handig, stel je voor dat ze opeens verminderen ;) ).

En voor de rest is het eigenlijk gewoon te druk op het werk. Ik zie hem bijna niet meer. Echt, ik vind mijn werk heerlijk, maar het mag nu weer terug naar de gewone werkweken gaan ipv de werkweek van 50 à 55 uur. Maar nog een paar weekjes en de rust keert weer terug :Y
pi_103211317
Wat goed zeg Wickie! Fijn!

Thomas en Truus ook lekker aan het kletsen.

En Leonieke, ik zou het echt niet kunnen zoveel werken! Zou t ook niet willen moet ik zeggen. Ik vind mn werk leuk, maar Floris leuker :D

Ik dacht dat Floris niet zo snel was met praten enzo, maar eigenlijk valt dat dus best mee.
Hij is sowieos erg in zn papagaaifase. Echt alles wordt nagedaan :') We hebben een slotje op de schuifpui wat ik altijd losmaak met mn voet (te lui om te bukke) en dat deed Floris dus ook. Die ging er gewoon opstaan en lachen als dat slotje losgaat...maar niet meer doen dus :')
Als je geluiden maakt doet ie ze na.
Ik vind dit ook wel een erg leuke fase moet ik zeggen!
Ook zo schattig, als ie de kat aait geeft ie m ook een kus en een knuffel O+
Hij begint ook soort van te snappen wat je met een vormenstoof moet, dat wil zeggen als ik een vormpje erin doe doet hij het wel na, maar hij snapt niet dat ze allemaal een andere vorm hebben :P dus dan gaat t dak open en doet ie zo'n blokje op die manier erin.

Zo einde pochen, sorry :@ ik kom nu wel erg over als zo'n moeder die alles op dr eigen kind betrekt en de verhalen van anderen niet interessant vind. Sorry daarvoor :P

Oh en waarvoor ik hier eigenlijk kwam. Floris heeft dit jaar zn eerste Sinterklaasfeest O+ Bij opa op t werk :D Zo leuk lijkt me haha. Mogen een kadootje voor een 10tje (nou ja max een tientje) uitzoeken en moeten wat over t kind zeggen haha. Stond er bij t voorbeeld over school of sportprestaties,..Moet even bedenken wat ik over m ga vertellen hehe
Oh en zn kadootje uitzoeken..ook best lastig :@

[ Bericht 7% gewijzigd door Sonnetje85 op 17-10-2011 21:56:18 ]
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:21:26 #8
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103213490
Praten is zo overrated :{w
pi_103223522
jeujj, krijsen ftw :P
maar: wel heul knap van Mette O+ en Floris O+ en Leia O+ en Thomas O+ én Truusje O+
Wickie: ik vind Wies zo'n mooie en stoere naam :Y *O*

[ Bericht 39% gewijzigd door -Caroline- op 18-10-2011 08:18:30 ]
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:03:41 #10
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103224473
wickie, wat fijn dat Mette opeens weer van die sprongen maakt :*
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:09:47 #11
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103224581
Wickie, fijn dat het goed gaat met praten, heeft ze nu nieuwe buisjes?

Asyniur, hoe gaat het slapen bij jullie?

Noortje is ook van de 'haaaai', heeft ze van d'r moeder geleerd. De haai in het dierenboekje snapt ze dan weer niet ;)

Wie leert mijn kind uitslapen }:| Ik word er zo sjacho van als madam om 05.30 uur al weer roept 'uit'. En daarna als ik haar wil halen 'nee, paaapaaaa' op een heel zielig toontje. Dan mag ik 'r niet eens oppakken. Tsss. :{w
En we moesten net ook al met z'n 2-en door die schijtregen fietsen.
Jullie lezen het, mijn dag is goed begonnen :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:15:11 #12
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103224688
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:09 schreef becky27 het volgende:

Wie leert mijn kind uitslapen }:| Ik word er zo sjacho van als madam om 05.30 uur al weer roept 'uit'. En daarna als ik haar wil halen 'nee, paaapaaaa' op een heel zielig toontje. Dan mag ik 'r niet eens oppakken. Tsss. :{w
Harry slaapt dus door en uit!
Hij slaapt de hele week al van ongeveer 19:00 tot ongeveer 8 uur! *O*
Dus ik zou zeggen: breng Noortje maar hierheen! :7
pi_103224913
Ik kan me zo voorstellen dat je dan baalt Becky! Ik baal al als Amy om 7 uur wakker wordt :@ Mijn dag begint pas goed om 8:00.

Wickie, wat fijn dat Mette zo'n sprong maakt! *O*

Asy, ik kom Amy ook wel even brengen dan! Al heeft ze gister wel gewoon doorgeslapen en geen drama van 22:00-0:00, dus eigenlijk heb ik niets te klagen :D

Floris, wat ben je toch een lekker menneke O+ Wat doet hij het goed Son!

Amy zegt ook steeds meer woorden. Heel de dag door is het 'mama' :D O+ en volgens mij bedoelt ze daar ook papa mee haha. Verder zegt ze; bah, hap, die, daar, hebbuh, dinku, auw, af, op, mooooi,

Als je vraagt of ze naar bed wil, dan loopt ze zelf al naar de trap toe. En als ze naar buiten wil dan gaat ze bij de deur staan :D en als je haar een bakje met rozijntjes geeft dan gaat ze zelf al op haar boxkleed zitten op de grond O+ En ze heeft nu ook zo'n nijntjestoel, zo'n minigrotemensenstoel. Dan pakt ze een boekje en gaat ze op het stoeltje zitten lezen :D
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:28:59 #14
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103224960
Asy, lekker bijkomen van de afgelopen tijd! Vooral nu je ook voor een frummeltje zorgt, kom je zelf ook lekker aan je rust toe!!!

Wat een praters zijn er hier!!

Becky, fles warme melk erin en weer in bed leggen?

Nathan heeft na 4 nachten afgelopen nacht weer even lekker doorgeslapen, 3 keer raden wie me nu weer uit mn slaap hield }:|
pi_103224989
Je man, je kat, je huis, je moeder, je schoonmoeder, sintersanta, de buurman, de buurvrouw, je vader, je schoonvader, muizen in huis, enorm dikke spinnen die over je bed kropen, een beer die luidruchtig broodjes stond te smeren, spookspeelgoed...

Echt geen idee ;(
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:32:18 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103225001
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:31 schreef Solagratia het volgende:
Je man, je kat, je huis, je moeder, je schoonmoeder, sintersanta, de buurman, de buurvrouw, je vader, je schoonvader, muizen in huis, enorm dikke spinnen die over je bed kropen, een beer die luidruchtig broodjes stond te smeren, spookspeelgoed...

Echt geen idee ;(
Je mocht maar 3x raden...

Ennuh je mag Amy best brengen maar eerst is Noortje want becky vroeg het het eerst O+
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:42:12 #17
259886 pessie
pi_103225202
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:31 schreef Solagratia het volgende:

Echt geen idee ;(
Gelukkig zijn er 's nachts niet zoveel mensen in mijn huis _O- . Laatst sliep Nathan door, volgens mij was dat 1 van de eerste keren, toen manlief om 3 uur 's nachts besloot een mug die op mn oor zat dood te willen meppen :') . Man dus.
pi_103225850
\klaagmodus aan\ 8-)
Fijn om te lezen dat we niet de enigen zijn met een 'niet-door-slaper'! In mijn vriendenkring zijn er een aantal kindjes die alleen 's nachts wakker worden als ze ziek zijn. Doe mij dat ook! En dan worden ze standaard ook niet eerder dan 7.00 uur wakker, wat een heerlijkheid! Nou is Ruben ook redelijk vaak ziek (elke 3 weken is het zo ongeveer wel raakt, en dan varieert het van 1 dag tot een dag of 3/4 koorts).
Het lijkt me echt heerlijk om een periode naar bed te kunnen gaan, te gaan slapen en pas 's ochtends van de wekker weer wakker te worden. :z :Y
\klaagmodus uit\ 8-)

Leuk, al die praatjes! Gister deed Ruben mij ook versteld staan. Ik ging hem naar bed brengen en het licht op zijn kamer was aan en het gordijn nog open. Wijst hij naar zijn spiegelbeeld en zegt 'uben'... Of het toeval was of dat hij echt zijn eigen naam zei weet ik niet, maar het klonk wel heel schattig!

Ps: mogen wij ook in de OP? Ruben is van 9-10-10
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:16:33 #19
259886 pessie
pi_103225968
Ah Piekie, hij is net jarig geweest *O* Nog gefeliciteerd!
Wat betreft doorslapen, dat gaat hier beter nu Nathan een winterslaapzak aanheeft, het is volgens de babyfoon 18 graden op zn kamer 's nachts. Kennelijk wil hij het heel warm hebben ofzo :? . Een vriendin vertelde dat als kindjes het warmer hebben ze dieper slapen (ikzelf vond het eerst wel eng hoor, met het oog op wiegendood wil je niet dat je kind het te warm heeft, vooral aangezien Nathan ook nog op zn buik slaapt). Maar het werkt hier wel.
pi_103226016
quote:
2s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:21 schreef Asyniur het volgende:
Praten is zo overrated :{w
Nou idd.. :{w
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:31:22 #21
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103226236
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:42 schreef pessie het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er 's nachts niet zoveel mensen in mijn huis _O- . Laatst sliep Nathan door, volgens mij was dat 1 van de eerste keren, toen manlief om 3 uur 's nachts besloot een mug die op mn oor zat dood te willen meppen :') . Man dus.
Sorry, ik moest lachen.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103229214
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:09 schreef becky27 het volgende:
Wickie, fijn dat het goed gaat met praten, heeft ze nu nieuwe buisjes?

Noortje is ook van de 'haaaai', heeft ze van d'r moeder geleerd. De haai in het dierenboekje snapt ze dan weer niet ;)

Ohw jouw dag begon ook al zo goed? :') dame hier was om half 6 up and running... :O toen we op het punt stonden naar beneden te gaan had ze net projectiel gekotst :r en was daar lekker in aan het roeren en vegen en doen :r dus dat allemaal weer schoongemaakt, omgekleed. Pak haar op, haalt ze heel lief haar hand over mijn gezicht heen O+ alleen was mijn mascara nog niet droog :') => panda effect.

Toen had ik het wel even gehad -O- en ik was toch op tijd op het werk en de dame op de opvang!

Maar qua doorslapen heb ik geen klagen, dat doet ze echt al tijden inmiddels (zeker een maand of 3) gewoon van 19:00 tot in elk geval 6:00 en soms ineens tot 7 en soms tot half 8...

Alleen soms even troosten als ze erg last van tandjes heeft en heel zelden even 10 minuten uit bed.. maar daarna slaapt ze weer prima door!

Oh en ik heb de eerste echte foto's van madammeke, de fotograaf was laatst op de opvang geweest O+ ze zijn zo leuk!!
pi_103229637
foto's van leia ziehien!

Harry nog steeds aan het door en uitslapen!

Hoop dat Noortje dat ook snel gaat doen becky!
en de regen ik heb het er nog koud van!

Wickie wat fijn dat je grote muppet ineens zo gaat praten, hoe fijn is dat!

Pessie ik moest ook wel lachen stiekem

Truus een toren van 8 hoog! das ook knap hoor

Leonieke jeetje wat een werkweken kan me voorstellen dat je thomas mist zeg
das bij jou werk echt niet anders te regelen he?!

en wat een hoop praters hier!

wij gaan vanmiddag naar het cb ben benieuwd volgens mij is ze namelijk best goed gegroeid
en we krijgen prikken weet alleen niet meer welke...
pi_103229716
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:32 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Je mocht maar 3x raden...

Ennuh je mag Amy best brengen maar eerst is Noortje want becky vroeg het het eerst O+
komt amy gewoon eerst hier O+ en daarna noortje O+ en daarna.....
pi_103229732
en nou heb ik zin in 1 groot (niet) slaap feest!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:14:16 #26
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103231183
Ieuwww Orea.. Hier hebben we de afspraak thuis... Ik doe de sexuele voorlichting... Vriend de kots.... ;) Beetje jammer als hij dan werken is als het gebeurt..
Knap dat je toch nog op tijd richting werk/opvang was! Ben ook benieuwd naar de foto's :D
Bij ons op t kdv waren ze helemaal niet zo leuk... Oona keek op elke foto verbaast :{

Pff Becky lekker begin van de dag!

Welkom Piekie.. Nog gefeliciteerd!

Wat een hoop vroege vogels! Oona's interne wekker gaat tegenwoordig ook weer om 6 uur.. Gaap! Meestal slaapt ze wel na wat drinken weer door gelukkig... Op kdv-dagen moet ze er om half 7 uit... dus dan maar op ons dooie gemakkie..

Mevrouw krijgt wel echt de smaak te pakken met stapjes zetten!! hele dag door verdwaalde losse stapjes... en met een beetje aanmoediging soms 2 of 2.5! *O*
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103233711
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
pi_103233864
Leia O+

Oh en slapen, ik vind alles voor 8uur al.vroeg :@
Hij slaapt meestal tot half 9/9uur. Vanaf 7uur vaak. Wordt wel wakker rond kwart voor 8, maar dan gast ie verder slapen
pi_103234260
Ah wat een leuke foto Orea :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:57:44 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_103234726
Wat een mooie foto :)

Hier heeft Jochem vandaag getrakteerd en donderdag is hij dan een echte peuter als hij weer naar de pszopvang gaat *O* Hij mocht een cadeautje uitzoeken en kwam dus thuis met vier stapelbare bootjes :D Echt iets voor hem O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103234728
Orea, waarom staat die prachtige foto onder spoilertags? ;) Is toch veel te mooi om te verstoppen?

Over twee weken komt er ook een 'schoolfotograaf' op ons kinderdagverblijf. Helaas alleen op dinsdag en donderdag, en laat Lars nog net alleen op woensdag en vrijdag daar spelen... Nog maar even kijken hoe we alsnog zo'n mooi kiekje van ons dreumesje kunnen krijgen.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:00:28 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_103234831
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef Shandaly het volgende:
Orea, waarom staat die prachtige foto onder spoilertags? ;) Is toch veel te mooi om te verstoppen?

Over twee weken komt er ook een 'schoolfotograaf' op ons kinderdagverblijf. Helaas alleen op dinsdag en donderdag, en laat Lars nog net alleen op woensdag en vrijdag daar spelen... Nog maar even kijken hoe we alsnog zo'n mooi kiekje van ons dreumesje kunnen krijgen.
Hier waren ze vorige week vrijdag en beide heren mochten op de foto, was gewoon mogelijk voor alle kindjes van de pszopvang
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103235173
Asy, wat heerlijk dat Harry zo lekker doorslaapt nu :Y

Orea, wat een leuke foto!!

Shandaly, mag je niet gewoon langskomen voor de foto? Mag bij ons KDV wel als het op een dag is dat je normaal niet afneemt.

Jeetje Troel, wat is dat hard gegaan! En bootjes O+

Oe en wat vervelend al die vroege vogels. Daan slaapt gemiddeld denk ik. Wel altijd vanaf 19 uur maar hij is zelden voor 7 uur wakker, maar slechts sporadisch na 8 uur.

Wickie, wat gaat Mette goed!

Daan heeft al voor de 2e dag op rij op het potje gepoept, maar vraagt wel meteen daarna om zijn luier :D Weet ook niet of hij echt beseft wat hij doet. Hij poept altijd heel regelmatig, na zijn ontbijt voor het aankleden, dus op het potje zetten houden we er maar in en hopen dat hij het echt gaat snappen.

Volgende maand gaat Daan naar de peuters op het KDV :o Zijn beste vriendje wordt dan 2 jaar en 'moet' dan ook. Ze vinden dat Daan zo goed gaat dat ze hebben gevraagd of het goed is als Daan ook door gaat. Vind het wel snel hoor, Daan is nog geen 20 maanden, maar het lijkt echt goed te gaan en hij is soort van boos als hij niet mee mag naar de gymzaal met de kleuters enzo, dus we hebben toegestemd. Maar zodra we het gevoel hebben dat hij op zijn tenen moet lopen om mee te komen, grijpen we in. Toch wel lastig om te bepalen wat het beste voor hem is. Je wilt hem niet remmen maar ook niet pushen.
pi_103235961
Shandaly, hier moesten alle kindjes komen op die dinsdag, de kindjes die normaal niet op die dag kwamen ook en die moesten 1,5 uur later weer opgehaald worden :)

Gelukkig was het muppets dag ;)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:58:26 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103237157
Orea O+

Wauw, spannend voor Daan dus! :Y

En wat tof dat Jochem zo'n leuk kadootje heeft gehad *O*
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:13:30 #36
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_103237744
Awh Orea wat een super lieve foto O+
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_103237913
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:58 schreef Asyniur het volgende:
Wauw, spannend voor Daan dus! :Y
Zeker! Maar af en toe denk ik dat het voor z'n moeder spannender is dan voor hem :@

Asy, jij was toch al vroeg bezig met Harry en zindelijkheid? Doen jullie dat nog steeds? Daan is er zo druk mee, maar ik vind het lastig om consequent te zijn.
Zijn er al andere dreumessen die aangeven te moeten plassen/poepen? Ik wil zijn signalen ook niet negeren, maar ook hier wil ik 'm niet te veel pushen.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:25:58 #38
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103238202
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:18 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Zeker! Maar af en toe denk ik dat het voor z'n moeder spannender is dan voor hem :@

Asy, jij was toch al vroeg bezig met Harry en zindelijkheid? Doen jullie dat nog steeds? Daan is er zo druk mee, maar ik vind het lastig om consequent te zijn.
Zijn er al andere dreumessen die aangeven te moeten plassen/poepen? Ik wil zijn signalen ook niet negeren, maar ook hier wil ik 'm niet te veel pushen.
Mag toch ook?
Ik heb nog 4 maanden om aan het idee te wennen dat Harry dan naar psz gaat.

Ik heb Harry als baby heel lang 's morgens op de wc gezet (en soms wel vaker). Alleen wilde hij dat op een gegeven moemnt niet meer, dus ben ik er me eopgehouden. Moest wel leuk blijven ten slotte. Sinds kort zet ik hem 's morgens op de wc om te plassen. Hij doet ook netjes een plas, maar hij vraagt er dus niet zelf om.
Als je kind het zelf op tijd aangeeft dat hij moet poepen/plassen, dan zou ik daar zeker gebruik van maken en hem dan even op de wc/potje te zetten :Y
Ik denk niet dat je pusht als je reageert op zijn signalen.
pi_103238222
Hier een dreumes die wel op het potje gaat zitten. Maar het vooral erg grappig vind.
Hij is er nog niet echt mee bezig. Als er het woord plassen of poepen valt gaat zijn hand wel naar de luier. En als hij in zn blootje rondloopt voor het douchen ofzo en begint te plassen kijkt met open mond naar zijn plasser waar dan plas uit komt :D

Maar hier blijft het bij.
Komt vanzelf wel.
pi_103239402
Wow... er is weer lekker veel gepost O+ maar dat is niet bij te houden ladies
ik doe n poging:

Leia: wat een moooooie foto van jou, heul lief O+
Draculettetje, hoe was het op het CB, ik ben benieuwd!
HappyMe: jouw Daan klinkt als een grote stoere dreumes, idd moet mama meer wennen waarschijnlijk,
remmen/pushen, daar zit nog iets tussen in :+ je kunt m toch "volgen", je ziet vanzelf als t niet werkt
Asy: kan ik me ook inschrijven voor de slaapcursus, ik ben altijd om 3 uur snachts wakker (o wacht, t geldt zeker alleen voor dreumesjes)

O en mijlpaal! *O* een tweewoordzin oid: nee (k)us .... hij wulde me geen kusje geven }:|
dat kus klonk meer een soort us, maar volgt wel op mn vraag of ik n kusje mocht...
dus tja
blij mee zijn of niet gheghe O+
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:00:21 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_103242125
Heerlijk H&M. Doe je een bestelling en doen ze twee weken lang alsof je je hele bestelling gewoon binnenkrijgt, om vervolgens maar de helft te leveren omdat de rest uitverkocht is. Tijdelijk uitverkocht. Maar no way dat je het op de site kan terugvinden :(
Wat heb ik aan halve setjes kleren voor Jochem :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103246458
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:00 schreef Troel het volgende:
Heerlijk H&M. Doe je een bestelling en doen ze twee weken lang alsof je je hele bestelling gewoon binnenkrijgt, om vervolgens maar de helft te leveren omdat de rest uitverkocht is. Tijdelijk uitverkocht. Maar no way dat je het op de site kan terugvinden :(
Wat heb ik aan halve setjes kleren voor Jochem :(
ergens anders de andere helft kopen :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:40:14 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_103246594
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:38 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ergens anders de andere helft kopen :P
Mjah, of alles terugdoen :P

Gelukkig was het grootste gedeelte van de thermokleding wel aangekomen :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103246714
Dat kan ook idd.
Gelukkig maar, thermozooi gaat vaak wel hard, dus wel prettig dat dat er is :)
pi_103249296
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat goed zeg Wickie! Fijn!

Thomas en Truus ook lekker aan het kletsen.

En Leonieke, ik zou het echt niet kunnen zoveel werken! Zou t ook niet willen moet ik zeggen. Ik vind mn werk leuk, maar Floris leuker :D
Voor alle duidelijkheid: ik vind Thomas ook een pak leuker dan mijn werk, hoor ;)

@draculettetje: nee het is echt niet anders te regelen. Jammer, maar helaas, onder de piekmomenten geraak ik niet uit. Maar daar staat dan wel tegenover dat ik nog een pak overuren heb staan die ik vanaf volgende maand weer elke donderdag kan opnemen O+ En mijn kerstvakantie is met een weekje uitgebreid, dus vakantie van 19 december tot 9 januari *O* En dan moet ik nog eens zien met mijn collega's wanneer ik nog een paar snipperdagen kan nemen. Ik kijk uit naar november *)
pi_103249474
Begrijp ik hoor Leonieke, maar ik bedoel meer dat ik gewoon niet meer zou willen werken als ik nu doe :)
Zou er niet aan moeten denken om m zoveel niet te zien :) Maar goed soms is t niet anders
pi_103250981
Gut, mijn arme meisje krijgt het wel zwaar te verduren, tandjes... maar ook snot en snotverkouden! Ze liep rond het eten steeds voller, tranende ogen, snotteren... en nu ligt ze te vechten in bed, ze is dood moe en wil slapen maar het snot loopt er aan alle kanten uit ;(

-O- ik kijk het nog even aan anders gooi ik een dik boek onder haar hoofdeind...
pi_103251005
Yup, en weer overstuur ;( ik ga haar er maar weer even uithalen...
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:55:33 #49
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103251462
Och wat sneu!! Hopelijk lukt het slapen zo wel!
We'll have love aplenty
You and me
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:10:59 #50
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103252545
Arme Leia :{

Cooki, jij mag ook bij mij komen logeren O+

Troel, dat is irritant zeg!
pi_103252831
Agossie, wat sneu Orea voor Leia. Hopelijk werkt wat onder haar hoofd leggen wat? En Otrivin baby? Helpt Daan meestal wel goed bij dicht neus.

Troel, pokke zeg H&M. Ik ben ook gestopt met bestellen. Al tijden een zooitje daar.
pi_103253387
Orea, een tip voor verkoudheid
ff onder spoiler ivm :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P :Y)
pi_103253849
Half uur in en in huilend op schoot in mijn bed gehad, ze wilde alleen maar in me kruipen en bleef huilen ;(

Boek onder matras gelegd en zojuist teruggelegd toen de zetpil ook eindelijk werkte.. Ik ga maar maar bed gelijk (meneer is pas laat thuis)

Goeie tip Cook! Heb net daro fysiologisch zout gespoeld en dat was heel erg paniek, voorlopig hoef ik dus even niet bij haar neus in de buurt te komen...

Slapen maar, zij slaapt nu ook.. Hopelijk trekt ze even door ze had op de opvang totaal een uur geslapen vandaag, ook een beetje weinig! Dus ze kan de slaap wel gebruiken..

Truste alvast :)
pi_103254359
Aww Leia, sneutje. :*

Ik zit net foto's van Ryan's verjaardagsfeestje te kijken en beetje de emomuts uit te hangen :') (over 3.5 uur ben ik 3 jaar mama) en zag deze foto van Zoë (crosspost uit fototopic) en ik vind haar hier zo groot al. :o

Ineens zit daar gewoon al een heel kind, het gaat veel te hard. ;(
(mooie fresco heeft Ryan gemaakt hè }:| )
pi_103254477
spewey: jij hebt 2 kleuters joh :o
en idd die fresco viel me direct op... mooi heur :P

Orea, ik hoop dat ze lekker slaapt.. zo sneu idd -O-
btw die :@ actie:
SPOILER
truste en voor iedereen een doorslaapnacht gewenst :*
pi_103254658
Ik deed dat ook af en toe bij de jongens...met een kort afgeknipt rietje zoog ik hun neus leeg. Ladingen snot :Y)
pi_103254736
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:41 schreef lily het volgende:
Ik deed dat ook af en toe bij de jongens...met een kort afgeknipt rietje zoog ik hun neus leeg. Ladingen snot :Y)
ja , spectaculair toch he? ^O^
maar ook :@ om te doen _O-
pi_103254860
Ik geloof dat ik mijn koekje even wegleg ;(
Geen problemen met snot wegvegen met handen, kots over me heen (alleen van Amy dan he :P ) en andere troepjes, maar dit zie ik mezelf nog niet doen.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:45:50 #59
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_103254903
Uhm, je kunt daar ook gewoon dingen voor kopen hoor. Je gaat dat toch serieus niet zelf doorslikken enzo?
Echt, ik zit al te kokhalzen bij 't idee. :r

Voila: De neuspeer.
A grand adventure has begun.
pi_103254927
oh, maar ik slikte het niet door hoor *O*
pi_103254963
Neuspeer ftw idd.
pi_103254964
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:45 schreef Keshet het volgende:
[ afbeelding ]
werkt niet :{w
pi_103254968
sorry.. edit/quote rommel

[ Bericht 64% gewijzigd door -Caroline- op 18-10-2011 21:56:43 ]
pi_103255043
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:45 schreef Keshet het volgende:
Uhm, je kunt daar ook gewoon dingen voor kopen hoor. Je gaat dat toch serieus niet zelf doorslikken enzo?
Echt, ik zit al te kokhalzen bij 't idee. :r

[ afbeelding ]
dat werkt hier niet, geen idee waarom, maar ieder zijn smaak he :Y)

doorslikken alleen in geval van nood he :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:45 schreef Solagratia het volgende:

Geen problemen met snot wegvegen met handen, kots over me heen (alleen van Amy dan he :P ) en andere troepjes, maar dit zie ik mezelf nog niet doen.
als je kind t nodig heeft, ms wel? :Y
pi_103255074
ik houd van kort maar krachtig
met een rietje kreeg ik in no time ladingen eruit, met die peer zat ik weet ik hoelang te frutten met een krijsend kind en nog geen resultaat...neuh laat maar
pi_103255118
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:48 schreef lily het volgende:
ik houd van kort maar krachtig
met een rietje kreeg ik in no time ladingen eruit, met die peer zat ik weet ik hoelang te frutten met een krijsend kind...neuh laat maar
ben jij mij? *; ^O^
pi_103255221
Die peertjes werken voor geen meter.

Ik zweer bij de otrivin aspirator. Daarmee heb ik Anne al van heel veel snot verlost!

pi_103255230
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:49 schreef Cooki het volgende:

[..]

ben jij mij? *; ^O^
O-)

tips uit de oude doos misschien :P
pi_103255322
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:51 schreef lily het volgende:

[..]

O-)

tips uit de oude doos misschien :P
ja dat }:|
pi_103255334
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:48 schreef Cooki het volgende:

[..]

dat werkt hier niet, geen idee waarom, maar ieder zijn smaak he :Y)
woow... allemaal tegelijk?
doorslikken alleen in geval van nood he :')

[..]

als je kind t nodig heeft, ms wel?
Nooou nee, ook als moeder zijnde heb ik grenzen en ik merk dat dit er een is. Dan gebruik ik liever een zoutoplossing om te spoelen.
pi_103255533
Solagratia, ja natuurlijk, als dat werkt gebruik ik dat ook liever. :Y
En hier werkte dat niet en zn neus bleef maar vollopen... en dus... meer weten? :Y)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:57:01 #72
265732 Keshet
pi_103255579
Eew, dat uitzuigen lijkt mij niks. Doe mij maar een neuspeer! ^O^

[ Bericht 76% gewijzigd door Keshet op 18-10-2011 22:05:38 ]
pi_103255650
oh ja, nu weet ik weer waarom ik hier nooit post
pi_103255710
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:57 schreef Keshet het volgende:
Sorry, ik vind 't er met je mond uitzuigen ronduit ranzig en onhygiënisch! Daarbij komt nog dat het bij een kleintje ook gewoon gevaarlijk is, je moet uitkijken met de drukverschillen die je veroorzaakt, straks bezorg je je kind nog een klaplong.
Cooki, ik snap dat mijn post lomp overkomt maar zo is 'ie eigenlijk ook bedoeld. :@ Fijn dat het voor jou zo werkte maar ik vind het niet een handig advies om aan anderen te geven. :*

De rietjestruc van Lily vind ik dan nog anders; dan zit je er in ieder geval niet direct op. De aspirator die Fannetje post hoor ik ook vaak goede verhalen over. Maar ik zweer bij de neuspeer. Als ik zie wat dat ding eruit haalt. Wow. :')
edit: ik lees je post nu pas goed: hij is lomp bedoeld? o ok...

dan n nieuwe poging:
klaplong?
drukverschil?
vertel ns?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:02:27 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_103255915
:W

Ik neem Jochem mee naar het volgende topic :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:06:25 #76
265732 Keshet
pi_103256123
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef Troel het volgende:

:o Is hij jarig? Heb ik iets gemist? :@

Cooki, ik ga je even PM'en. :) :*
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:06:55 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_103256148
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:06 schreef Keshet het volgende:

[..]

:o Is hij jarig? Heb ik iets gemist? :@

Cooki, ik ga je even PM'en. :) :*
Morgen wordt meneer 2 :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103256159
Oh Troel, is het al zover? O+ Gefeliciteerd met Jochem!
pi_103256179
Gefeliciteerd met Jochem, Troel!
pi_103256202
Troel van harte gefeliciteerd dan met je peuter (dacht gelezen te hebben dat hij morgen verjaart) *O*

Edit ; Ah wel morgen dus, gelijk met mijn oudste, mooie datum :D
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:08:00 #81
265732 Keshet
pi_103256226
Dan mag hij nog niet mee! *O*

Alvast een hele fijne dag gewenst! *O*
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:09:19 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_103256294
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:07 schreef octopussy het volgende:
Oh Troel, is het al zover? O+ Gefeliciteerd met Jochem!
Ja 2 jaar geleden ging ik naar bed, wetende dat de volgende ochtend de boel ingeleid zou worden. Om 's nachts wakker te worden van iemand die laat naar bed ging en buikpijn te hebben, wat later gewoon weeën bleken te zijn :D Dus Jochem was er anderhalf uur na het geplande tijdstip ingeleid te worden :D

Achja en de afgelopen dagen schieten er dus steeds flashbacks door mijn hoofd enzo en dat vind ik toch ergens best heftig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:10:01 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_103256340
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:08 schreef Keshet het volgende:
Dan mag hij nog niet mee! *O*

Alvast een hele fijne dag gewenst! *O*
Jamaar, jamaar, mama gaat naar bed :P en hij ligt al een tijd te slapen, en als ik wakker wordt mag hij in het andere topic :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103256355
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef Troel het volgende:

Ik ga alvast een mooie kaart uitgooglen O+ en alvast een hele fijne dag gewenst!
pi_103256402
Ik moest ook even een paar keer lezen of het uitzuigen van de neus serieus was :D
Ik zie het mezelf dus echt absoluut niet doen :o
Met rietje al helemaal niet, allemaal dunne bloedvaten (bij mezelf paar keer dichtgebrand) en dan zouden ze dus echt geheit een bloedneus krijgen :P Misschien wel lekker om eens te proberen, snot met bloed, zal vast lekker zoet zijn ;).

Jochem en Troel, alvast gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag morgen!
pi_103256404
Ik was de neuspeer een keer kwijt en uit wanhoop heb ik dat een keer geprobeerd dat snot uitzuigen, maar het werkte niet en ik werd er toch wel erg misselijk van.
Ik heb nu 5 neusperen :+
En ik laat hem er vaak mee spelen tijdens het luier verschonen en ik haal er vaak pulkjes mee weg en af en toe een goede snotneus, dus hij vind het gelukkig ook niet eng meer.

Gefeliciteerd Troel!!
Beterschap Orea, het klinkt echt heel zielig:(
pi_103256447
Dat je met het uitzuigen van neuzen te veel onderdruk creëert in de oortjes kan ik me goed voorstellen. Ik had er eigenlijk nooit over nagedacht.
Overigens gebruik ik bij verkoudheid zelf (op advies van de huisarts) liever xylometazoline neusspray omdat dat de slijmvliezen laat slinken als ze de holtes afsluiten (auwauwauw). Natuurlijk met mate en niet langer dan een paar dagen, maar het scheelt ook vaak zoveel in nachtrust dat ik denk dat het kind korter ziek is.
pi_103256508
heuj ... kijk nou O+
pi_103256520
Ik heb een neuspeer, maar echt nog nooit gebruikt.
Zn neus uitzuigen zie ik mezelf ook niet doen :X
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:13:08 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_103256531
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:12 schreef Cooki het volgende:
heuj ... kijk nou O+
[ afbeelding ]
:D Super! Dat is nog eens googlen :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103256572
ik zuig niet zo hard heur :Y) _O-
pi_103256580
Troel, leuke traktaties heb je gemaakt! ;) :D
pi_103256596
Dat zeggen ze over die neusperen trouwens ook dat slecht is, maar ik stop hem er nooit helemaal in, ik pak met het zuigpuntje een lekker snottebel en glibber het zo naar binnen :P

Als je het er bovenin helemaal instopt en echt gaat uitzuigen kan ik me wel voorstellen dat het een bloedneus kan geven.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:14:13 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_103256600
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:13 schreef Meimeltje het volgende:
Troel, leuke traktaties heb je gemaakt! ;) :D
ik vond de mijne leuker :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103256633
plop toch? *O*
is wel ontopic in het kader van neuszuigen ^O^
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:15:33 #96
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103256677
Troel gefeliciteerd met Jochem! :D 2 jaar alweer!

Hier ook een neuspeertje... Maar maar weinig gebruikt..
Ik haal altijd vanalles te voorschijn... Uitje, luuf, boeken, otrivin...
We'll have love aplenty
You and me
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:16:42 #97
265732 Keshet
pi_103256748
't is wel heel handig als ze zelf hun neus kunnen snuiten! De mijne kan dat! *O* Op haar hand. :') Ech nie in een zakdoekje he. :')
Als iemand een zakdoekje bij/langs je neus houdt dan blijf je stokstijf staan en dan laat je 't allemaal maar gebeuren. :')
pi_103256777
Ik doe het ook met luuf, neusspray en een ui. Maar de laatste keer dat Amy zo verkouden was, kan ik me al niet meer herinneren.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:17:26 #99
265732 Keshet
pi_103256804
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:16 schreef Keshet het volgende:
't is wel heel handig als ze zelf hun neus kunnen snuiten! De mijne kan dat! *O* Op haar hand. :') Ech nie in een zakdoekje he. :')
Als iemand een zakdoekje bij/langs je neus houdt dan blijf je stokstijf staan en dan laat je 't allemaal maar gebeuren. :')
Oh, en waar ze het snuiten van haar neus op haar hand vandaan heeft weet ik echt niet. :)

EDIT: Oh crap, ik deed een Cooki. _O-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:17:36 #100
35189 Troel
scherp en bot
pi_103256816
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef Cooki het volgende:
plop toch? *O*
is wel ontopic in het kader van neuszuigen ^O^
nee, dat was voor Ruben ;) Die nam vorige week afscheid op de pszopvang om naar het Medisch Kleuterverblijf en naar school te gaan :D

Jochem had dit:

Onderste foto zit hij de daadwerkelijke traktatie op te eten: een bumbacakeje (zat in de muts geplakt ;) )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:17:46 #101
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103256830
;) Ik ben druk aan het oefenen met snuiten...
Mijn neus loopt bijna altijd weg... (chronisch verkouden) dus ik doe het altijd maar goed voor ;)
Ranzend interessant en ze wil ook altijd een zakdoekje bij haar neus dan :D maar meetal blaast ze gewoon haha
We'll have love aplenty
You and me
pi_103256879
heul offtopic ms? :@
er zijn mensen die zeggen dat neus snuiten niet goed is voor je neus enzo, dat ophalen beter is... :Y nou ik heb mn portie goor wel weer gedaan :{w
keshet: ja pm :7
pi_103256900
mmmm Keshet, van die grote groene snottebellen op haar handje :Y)
pi_103256952
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:17 schreef Keshet het volgende:

EDIT: Oh crap, ik deed een Cooki. _O-
:+

[ Bericht 1% gewijzigd door -Caroline- op 18-10-2011 22:29:11 ]
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:38:11 #105
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103258309
;)I know cooki... maar das ook zo ranzig... ;)

@ Meimeltje.... Heb je de nieuwsbrief al gezien?! En het bijtprotocol?!
We'll have love aplenty
You and me
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:45:03 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103258802
Cooki! Ik moest bijna overgeven alleen al van het idee! :o

Jochem, wat ben je groot! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag alvast! *O*

Wij hebben vanavond met verbazing naar ons kind staan kijken.
We waren even naar een speelgoedbeurs(je) geweest en daar heb ik een plastic 'mobieltje' voor Harry op de kop getikt. Thuis stel batterijen erin en aan kind gegeven. KInd drukt op een knoppie en houdt vervolgens het ding aan zijn oor! :o
Echt, hij heeft nog nooit zo'n ding in handen gehad :D
Een paar minuten later ging hij er ook in 'vertellen' O+
pi_103258875
Hannah heeft het neuspeuteren ook ontdekt :'( en dan komt ze heel triomfantelijk met haar snotje naar mij toe om het af te vegen aan mijn hand }:|
pi_103258939
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:38 schreef Reilain het volgende:
;)I know cooki... maar das ook zo ranzig... ;)

@ Meimeltje.... Heb je de nieuwsbrief al gezien?! En het bijtprotocol?!
Nee ik ga lezen! Ze hebben er dus wel iets mee gedaan? ;)

Edit: zit nu te lezen. Wel duidelijk en uitgebreid, geen idee of alles natuurlijk in de praktijk zo gebeurd zoals er staat, maar wel informatief!

[ Bericht 7% gewijzigd door Meimeltje op 18-10-2011 22:53:45 ]
pi_103259521
De 'Wist u datjes' zijn natuurlijk het leukst om te lezen :P
:) Dyon heel ondeugend kan kijken
:) Oona graag staand speelt aan de tafel
pi_103266950
O Mex belt hier met alles, telefoons, stofzuigerslangen,boterhammen. Ik weet niet van wie hij dat nadoet :+
pi_103267033
Bijtprotocol :D

uhm.. snot-disclaimer:
SPOILER
lucas belt ook met telefoon (de echte) leuk joh.. belde mn zus ns op mn mobiel om te zeggen dat ze lucas aan de lijn had op de vaste telefoon :7

wij dachten trouwens dat ie t op t kdv had geleerd :Y , want ik bel nooit :X
maar harry van asy bewijst dat t ook zonder kdv kan *O*

o.. enne meimel: deed je n cooki? :P
SPOILER
  woensdag 19 oktober 2011 @ 08:10:51 #112
57497 happyme28
I'm so happy
pi_103267280
Jak, die snotverhalen :r hier neuspeer of Otrivin hoor. Gaat tot nu toe prima!

Jochem, gefeliciteerd! Troel en kinders een hele fijne dag gewenst. Vier je het ook vandaag?

Leuk hè dat bellen van de kindjes. Daan is heel bedreven inmiddels. Geweldig toch?!

Schreef ik gister dat Daan zelden tot na 8 uur slaapt, moet ik hem nu wakker maken om te gaan zwemmen.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 08:17:44 #113
48000 Vlinder
Vlinder
pi_103267333
Hiep hiep hoera voor Jochem! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 19 oktober 2011 @ 08:18:25 #114
61183 leonieke
Dan toch?
pi_103267339
Thomas bracht afgelopen weekend de telefoon tot bij mij met de boodschap: "oma" (en effectief, de telefoon wordt 98% van de tijd gebruikt om naar mijn ma te bellen).
Nadat hij het een paar keer gevraagd had, heb ik maar toegegeven en naar oma gebeld.

Proficiat Jochem *O*
  woensdag 19 oktober 2011 @ 08:21:44 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_103267366
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 08:10 schreef happyme28 het volgende:
Jak, die snotverhalen :r hier neuspeer of Otrivin hoor. Gaat tot nu toe prima!

Jochem, gefeliciteerd! Troel en kinders een hele fijne dag gewenst. Vier je het ook vandaag?

Leuk hè dat bellen van de kindjes. Daan is heel bedreven inmiddels. Geweldig toch?!

Schreef ik gister dat Daan zelden tot na 8 uur slaapt, moet ik hem nu wakker maken om te gaan zwemmen.
We hebben het zaterdag voor familie gevierd en vanmiddag komen er twee kindjes spelen (twee broertjes, zelfde leeftijd als mijn twee jongens. Goede klik, komen elkaar tegen bij de kerk en op de peutergym)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 oktober 2011 @ 08:29:58 #116
57497 happyme28
I'm so happy
pi_103267461
Sorry, had ik gemist dat je het zaterdag al gevierd had. Maar vanmiddag een heus soort van kinderfeestje, leuk! Veel plezier in ieder geval en tot snel in het volgende topic!

Nu snel Daan aankleden en naar het zwembad!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 08:34:54 #117
242988 Orea
pi_103267510
Gefeliciteerd met Jochem!

Hier was het pas na middernacht stil, ze viel steeds op me in slaap, verkrampte dan na een tijdje en begon weer zo hard te huilen... Bedacht me dat ze ook al 2 dagen niet heeft gepoept dus ik hou het even in de gaten.

In elk geval vrij genomen zojuist en mup blijft ook thuis. Even kroelen en wij tijd, ze heeft het nodig...
  woensdag 19 oktober 2011 @ 08:37:45 #118
170561 Lijnloos
pi_103267537
Troel, van harte gefeliciteerd met je kleine man/kleuter! *O* Fijne dag vandaag en veel plezier!

Orea :* goed besluit toch, om effe lekker thuis te blijven... sterkte voor je kleine mooie!

SPOILER
  woensdag 19 oktober 2011 @ 08:52:59 #119
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103267755
Och arme muppet...

Troeta, bel jij ook met je stofzuiger en met je boterhammen dan? ;)

Troel, een heus kinderfeestje! Wat leuk!

Harry snapt de gewone telefoon nog niet echt. Hij gaat er altijd vreemd naar staan kijken als hij papa aan de telefoon heeft (en daarna wil hij op alle knopjes duwen ;) )
  woensdag 19 oktober 2011 @ 08:56:12 #120
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103267798
Troel, gefeliciteerd met Jochem!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 09:15:31 #121
353071 kitty_hello
pi_103268118
Troel gefeliciteerd met Jochem! *O* Fijne dag :*
  woensdag 19 oktober 2011 @ 09:45:42 #122
86833 Shandaly
pi_103268794
Gefeliciteerd Jochem en Troel!! Maak er een leuke dag van.

Beterschap met je kleine meid Orea, goed besluit om lekker thuis te blijven.

Ik lees later wel helemaal bij, zit nu op m'n werk en heb bergen werk te verzetten vandaag... maar moest toch nog even deze kwijt: (ben zo trots!)
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:42 schreef Shandaly het volgende:
[...] Kijk mijn giechelkontje nou!
(Dat tongetje uitsteken heeft ie van mij ben ik bang... :6 )
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:03:07 #123
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103269313
Jochem, harteijk gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:12:04 #124
259886 pessie
pi_103271493
Troel gefeliciteerd met je peuter *O*
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:26:12 #125
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103271996
Och dat filmpje van Lars! O+ Geweldig..

Orea veel beterschap met je meisje...

@ Meimel... Ik vind het een erg duidelijk en uitgebreid protocol... Wel fijn dat ze er zo snel iets mee gedaan hebben! (maar hoop natuurlijk vooral dat ie weinig nodig is ;) )
Jaaa leuk hè die wist je datjes :D Daar scrol ik ook altijd eerst even naar toe voordat ik de rest lees

Zo Mogguh! Ik heb deze week vakantie (werk in t onderwijs)
en Oona is naar t kdv.... ochtendje uitslapen.. zometeen puinruimen en straks mijn meissie weer ophalen (Normaal doet M dat dus erg leuk ok weer even bij t kdv te gaan kijken)
Maar toch voelt het als spijbelen :')
We'll have love aplenty
You and me
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:35:15 #126
61183 leonieke
Dan toch?
pi_103272360
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 08:52 schreef Asyniur het volgende:
Harry snapt de gewone telefoon nog niet echt. Hij gaat er altijd vreemd naar staan kijken als hij papa aan de telefoon heeft (en daarna wil hij op alle knopjes duwen ;) )
Het is ook al maanden dat ik de telefoon tegen zijn oor hou als ik mijn ma aan de telefoon heb. Vorige keer had hij hem dus zelf vast en zei hij ook "oma" en toen duwde hij de telefoon af :')
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:46:54 #127
1640 Fannetje
pi_103272838
Troel gefeliciteerd met je peuter! *O*

Reilain, leuk dat je ook in het onderwijs werkt! Wat voor soort onderwijs?
Ik heb volgende week vakantie en we gaan dan ook een week naar Center Parcs. Zin in!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 oktober 2011 @ 11:53:00 #128
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_103273095
*O* *O*

Gefeliciteerd grote Kerel O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:21:57 #129
242988 Orea
pi_103274345
We hadden een poepbroek! *O* :') fijn...

Vanmorgen gewoon na de vitamine D een lepel olijfolie gegeven, en ze vond het nog lekker ook :') was enigszins teleurgesteld dat het bij 1 lepel bleef! Maar het werkt dus wel :Y
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:57:21 #130
86833 Shandaly
pi_103275611
Wat kun je soms toch om gekke dingen blij zijn he?

Voelt ze zich nu ook al wat beter?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:58:06 #131
342185 As1981
pi_103275638
Even heel snel een ego post, want nog niet bijgelezen en ik moet alweer naar Yaro toe.

Vanmorgen bij het CB geweest. Helemaal goed gekeurd. W.b. taal liep hij voor, motorisch gelijk op. Hij loopt sinds het weekend los *O*
De stats 79 cm en 10680 gram

woensdag 19 oktober 2011 @ 13:07:48 #132
59020 octopussy
pi_103276024
Jochem, gefeliciteerd met je verjaardag en tot ziens in het peutertopic *O*

woensdag 19 oktober 2011 @ 13:09:48 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103276124
Och kijk Lars gaan! Wat leuk! <3

En mooie statistieken voor Yaro :Y En hij loopt *O*

Leonie, Harry praat niet eens dus dan ligt Thomas mooi voor ;)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:27:05 #134
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103276817
Ohhh leuk Fannetje!! Helaas heeft M geen vakantie dus hier gaat alles maar even op slow motion voor een weekje... Ook wel lekker...
Ik werk op een mytylschool als klassenassistent.... Erg leuk! Heb nu een groep vergelijkbaar met groep 3/4.... En jij???

Orea wat kan zijn poepbroek dan fijn zijn hè?? Hier zijn er aardig wat flessen lactulose doorheen gemoeten maanden geleden... pfff zo zielig zo'n persend kindje en er komt niets! Hoe issut nu verder met je meisje?
We'll have love aplenty
You and me
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:30:58 #135
1640 Fannetje
pi_103276975
Leuk joh!
Ik werk op een 'gewone' openbare basisschool, sta voor groep 5. Twee dagen in de week nu maar door mijn ouderschapsverlof, daarna weer terug naar 3.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:34:07 #136
242988 Orea
pi_103277100
Yaro!! *O* mooie stats, en loslopen, superknap!!

Ze had er geen last van als in persen of iets (gelukkig) maar het viel me gisteren op dat steeds vlák voor ze begon te huilen (bijna krijsen ;( zo zielig) verkrampte ze, en als ik mijn hand op haar buik wilde leggen werd mijn hand zowat weggetrapt... en ze is een regelmatige poeper :P de tijden dat ze 2 weken niet poepte is niet meer voorgekomen sinds ze een maand of 4 was :)

Ze is wel hangerig, maar op andere momenten ook echt wel haar boevige zelf :D Nou ja, ze heeft gewoon erge pech, die prut tanden, dan 2 dagen verstopt zitten, een sprong :X (ik krijg kriebels van die term maar als ik zie hoe ze als een speer gaat momenteel, dan klopt dat toch wel een beetje ;))
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:35:56 #137
1640 Fannetje
pi_103277157
Yaro, mooie stats hoor! :Y

En Orea, ik ben ook een beetje allergisch voor de term 'sprong' :X
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:40:10 #138
200053 Solagratia
pi_103277323
Zoo, de dreumes ligt op bed. Tegenwoordig is verschonen zo'n uitdaging. Dan gaat ze draaien. Dus ik zoek dan het mooiste speeltje uit en dan hoop ik dat ze 2 minuten wil blijven liggen. Dus toen ik haar in bed legde stond ik haar staande een luier om te wurmen. Dus ik dacht; *O* weer gelukt en nu lekker slapen. Ging ik net kijken omdat ze lag te huilen, had ze een poepluier. Maar het is weer gelukt *veegt zweet van voorhoofd*

Yaro wat een goede stats zeg! Lekker manneke! Wat goed dat hij losloopt!

Amy is net uit een sprong :7 dus ze is heel lief en gezellig. Ook doet ze een soort van tapdansjes steeds :? :D
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:40:41 #139
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103277344
Klinkt goed Fannetje! Ik heb ook wel eens naar regulier zitten kijken... lijkt me als klassenassistent ook erg leuk omdat je zoveel feedback krijgt... (al heb ik nu ook wel een heel goed lerend klasje voor wat ik gewend ben)

;) Hier ook een lichte allergie voor de term sprong.. jammer dat het zo vaak klopt!!!
We'll have love aplenty
You and me
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:39:06 #140
80435 draculettetje
pi_103282505
gister waren wij ook bij het cb, statistieken 75 cm en 9765 gr
ik heb nog de curve van borstvoeding maar weet dat cb nu die andere gebruikt

vanmorgen zijn we KJ op visite geweest en dat was erg gezellig
duurde even voordat mini los kwam maar toen ze dat eenmaal was...
en ik vind de mini van KJ zo schattig en lief

nu ga ik bijlezen...
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:47:23 #141
200695 kaatjejannie
.
pi_103282807
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:39 schreef draculettetje het volgende:
gister waren wij ook bij het cb, statistieken 75 cm en 9765 gr
ik heb nog de curve van borstvoeding maar weet dat cb nu die andere gebruikt

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

vanmorgen zijn we KJ op visite geweest en dat was erg gezellig
duurde even voordat mini los kwam maar toen ze dat eenmaal was...
en ik vind de mini van KJ zo schattig en lief

nu ga ik bijlezen...
We hadden gewoon eerder brood moeten gaan eten :D

SPOILER
*poef* nu is het weg
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:47:35 #142
80435 draculettetje
pi_103282818
troel gefeliciteerd met Jochem! fijne dag van daag

Orea hoest met je muppet nu? :*

en ik zag mooie stats van Yaro

Ook nog neuspeuterende en snot verkouden kids :* wij doen weer mee! (incl benauwd zijn)

Harry wat goed van dat bellen! Leuk dat er meer hier zijn die dat door hebben
Mini pakt ook regelmatig mijn mobiel om of te bellen of foto's te kijken, maar o wee als ze echt iemand aan de telefoon heeft dan weet ze niet hoe gauw ze dat ding aan mij moet geven

Lars O+
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:36:33 #143
259886 pessie
pi_103285215
Wat een mooie stats allemaal *O*
  woensdag 19 oktober 2011 @ 18:01:31 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103288702
Mooie stats van draakje:Y

[ Bericht 73% gewijzigd door Asyniur op 19-10-2011 18:42:02 ]
  woensdag 19 oktober 2011 @ 18:22:03 #145
57497 happyme28
I'm so happy
pi_103289455
Mooi stats van Minidraak en Yaro :Y

Leuk hè dat spelen en steeds meer aandacht voor andere kindjes om hen heen. Leuke foto KJ en Draakje!

[ Bericht 3% gewijzigd door happyme28 op 19-10-2011 21:17:24 (Pfff. IPad zucht) ]
  woensdag 19 oktober 2011 @ 18:28:30 #146
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103289672
Asy en happy, ze heet minidraak ;)

En idd mooie curves.

Madam weigert haar middagslaapje te doen, dus ze ligt weer eens op de bank te maffen. lekker handig :')
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:36:34 #147
80435 draculettetje
pi_103292762
Dank davina moet die curves ook maar eens aanpassen...
De dag nog net te lang?!

Haha kj ik had nog niet eens gezien dat je die foto had gepost

Vandaag ook bij de fysio geweest, de klap/val van zaterdag heeft ook een deukje in het zelfvertrouwen van mini gemaakt, niet erg hoor gewoon daar weer aan gaan werken
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:03:42 #148
259886 pessie
pi_103294137
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:36 schreef draculettetje het volgende:

Vandaag ook bij de fysio geweest, de klap/val van zaterdag heeft ook een deukje in het zelfvertrouwen van mini gemaakt, niet erg hoor gewoon daar weer aan gaan werken
Jammer, het ging juist zo goed met lopen enzo!

Ik zou blij zijn als Nathan es deukje kreeg :X . 2x tanden door zn lip in 2 dagen :X sterker nog, het was binnen 24 uur :') . Hoelang duurt et voordat kinderen beseffen dat ze niet continu overal op moeten klimmen en tegenaan moeten duwen??? -O-
Gisteren duwde hij tegen de onderplank van de triptrap welke losschoot en hij dus volop tegen de stang aankwam, 2 hele mooie strepen en een dikke punt in zn onderlip, en vandaag klom hij weer eens bovenop een krat die hij eerst vakkundig omgedraaid had en viel er op de een of andere manier van af, tanden door zn bovenlip volgens mij, kwam wel bloed bij kijken maar geen strepen in zn onderlip.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:54:17 #149
265732 Keshet
pi_103296830
Pessie, het duurt in ieder geval minstens 20 maanden. :')

SPOILER
Draakje is mini zaterdag zo hard gevallen dan? Dan had ik even gemist. Met terugwerkende kracht een :* erop!

Ik ga even lekker egoposten. :Y)
Sinds afgelopen weekend leert 't muppetje ineens elke dag een paar nieuwe woorden! :o Ik vind 't zo ontzettend leuk om mee te maken, deze verrijking van haar leventje. O+
Ze is ineens ook helemaal into grapjes maken/uithalen. Allemaal ontzettend voorspelbaar natuurlijk maar ik speel graag mee. O+
Ze lijkt ook letterlijk en figuurlijk ineens zoveel groter. O+
Nou ja, nog maar een O+ dan. Omdat 't kan. :@

woensdag 19 oktober 2011 @ 20:59:18 #150
57759 simmu
pi_103297122
emma heeft een staartje in O+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:01:36 #151
265732 Keshet
pi_103297273
Whaha, ja! D'r haar ploft gewoon uit haar hoofd op 't moment, dat groeit zo snel nu!

Doe 's een Ravi update? Kan 'ie ook staartjes in? :D
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:07:56 #152
57759 simmu
pi_103297675
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:01 schreef Keshet het volgende:
Whaha, ja! D'r haar ploft gewoon uit haar hoofd op 't moment, dat groeit zo snel nu!

Doe 's een Ravi update? Kan 'ie ook staartjes in? :D
bijna :P

we zijn een beetje moe. we gingen op reis naar het westen en namen de kindjes mee. in het westen eindigden we in de ultieme vrijgzellenwoning met veel lawaai (flipperkast) en een hond (eerste reactie: waaaah, maar gezien de liefheid van de hond sloeg dat vlot om in yeaaaaah!) en heul veul familie en familiedingen en godsdienstgedoetje.

ravi's mondtrauma speelde dus (zoals ik al vermoedde) op onder stress. maar aangezien het maar een paar daagjes was en hij wel dronk en frietjes en worstjes accepteerde ( :') ) heb ik het laten gaan :P
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:08:15 #153
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103297694
Emma O+
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:11:27 #154
57759 simmu
pi_103297875
oh. en knijpfruitjes. knijpfruitjes en zomerfruitjes en al die meuk wilde hij wel :Y

naja. laat vanmiddag kamen we thuis. ik heb zelf gekookt en toen wilde hij wel eten *) ^O^ :Y)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:15:17 #155
265732 Keshet
pi_103298088
Fijn dat hij thuis in ieder geval wel weer at! Allemaal lekker vroeg naar bed en morgen weer een dag. ^O^

Sola, ik moest vanmiddag aan je denken! :D
Amy had toch wat moeite met kauwen als ik het goed onthouden heb? Emma had dat ook maar sinds ze pepernoten ontdekt heeft is ze daar snel van genezen. _O-
Eerst hield ze ze in haar mond tot ze sopppig werden maar ineens ondekte ze dat als je er op kauwt ze sneller op zijn en je sneller een nieuwe kan krijgen.
Doe er je voordeel mee. :Y) :*
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:15:43 #156
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103298108
Emma wat ben je toch leuk!! O+

Simmu, als ik het zo lees heeft Ravi de reis naar het westen (op z'n mondtrauma na) geod doorstaan?! Dat is iig fijn om te lezen!!

Verder heb ik hier wel zo'n beetje gelezen, maar weet het even niet meer. :')

Ben nogal gaar. Tirza heeft naar alle waarschijnlijkheid netelroos. :'( Ze krijgt iedere keer allerlei plekken die uitzien alsof ze in de brandnetels is gekukeld en afgelopen nacht werd ze krijsend wakker van de jeuk ;( . We hebben alledrie maar een paar uurtjes met onderbrekingen geslapen.
Vanmiddag ging ze zonder uitslag naar bed en werd ze weer huilend wakker met haar benen, rug, armen, voeten, gezicht vol met plekken. Ingesmeerd met cardiflor en een half uurtje later was het gelukkig weer weg. Maar het komt dus echt in ene opzetten en gaat ook weer weg. Maar die jeuk die ze heeft :X Maar gelukkig krabt ze niet.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:16:40 #157
265732 Keshet
pi_103298164
Och, arme Tirza! :*
En voor jullie ook 1, 't zal niet bevorderlijk zijn voor de nachtrust. :* En je kleine meisje zo zien is al helemaal erg.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:18:26 #158
136558 Sonnetje85
pi_103298252
Wat wordt Emma groot zeg :o
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:18:38 #159
99431 Troeta
pi_103298263
pepernoten waren hier vanmiddag ook een hit! Hij werd helemaal gek toen ik de zak weglegde en heeft een half uur staan wijzen naar kast: daaaar,dieeeeeee
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:24:05 #160
265732 Keshet
pi_103298589
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat wordt Emma groot zeg :o
Ja, al 77 hele centimeters. *)

Troeta, herkenbaar. Emma heeft er zelfs een woordje voor sinds vanmiddag: Pnoo!
Gevolgd door: MAI! }:|

We hebben vanmiddag gepicknickt in de huiskamer, op een kleedje. Alletwee een kopje thee en een bakje met pepernoten. (Alletwee koude thee, ik ben solidair.) We hebben samen naar de regen buiten gekeken. Echt zo heerlijk kneuterig.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:29:17 #161
99431 Troeta
pi_103298891
Pnoo,goed woord! En wat schattig dat picknicken O+
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:30:12 #162
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103298953
Keshet, dat klinkt heerlijk......

Noortje heeft zich vanochtend prima vermaakt met 5 walnoten en een oefenbeker.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:37:08 #163
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103299331
Ow en geshopt, een heuse wintersportjas!

maat 92 (bietje groot nog).... 92!!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:54:10 #164
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103300356
Oh Keshet dat klinkt leuk :D :D

Laatst ging het over bellen???
Oona had weer veel te vertellen daarstraks:

De daarop volgende foto's krijg ik de afstandbediening... belt ze er met 2 tegelijk en is ze op de knopjes aan het drukken.... :D
We'll have love aplenty
You and me
  woensdag 19 oktober 2011 @ 22:07:12 #165
3499 Claudia_x
pi_103301232
Hoe verzorgen jullie eigenlijk het haar van jullie dreumes? Ivan heeft vaak een plukje op zijn achterhoofd met muizenissen erin vanwege het woelen tijdens het slapen. Ik kam het plukje, maar dat vindt hij flink waardeloos.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 22:08:19 #166
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103301299
ik gebruik inmiddels een borstel... werkt hier beter
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 22:10:53 #167
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_103301452
Hier ook een borstel idd.

Oh Emma, wat staat je hippie broek je leuk! O+ O+
(en wat klinkt dat ontzettend gezellig, met je dreumes koude thee drinken *; )
  woensdag 19 oktober 2011 @ 22:21:50 #168
137265 Twinkly
<3
pi_103302118
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe verzorgen jullie eigenlijk het haar van jullie dreumes? Ivan heeft vaak een plukje op zijn achterhoofd met muizenissen erin vanwege het woelen tijdens het slapen. Ik kam het plukje, maar dat vindt hij flink waardeloos.
Niet :P

Bellen met de afstandsbediening O+ Herkenbaar!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 19 oktober 2011 @ 22:23:35 #169
137265 Twinkly
<3
pi_103302227
OMG wat is Emma aan het veranderen :o Ze lijkt ineens een stuk ouder! En staartjes O+ Ik ben jaloers op hoe hard haar haar groeit :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 19 oktober 2011 @ 22:57:51 #170
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103304436
Ik kam Oona's haar nu terwijl ze haar broodje wegwerkt :')
Dan mag ik ongestoort klitjes eruit kammen... terwijl het anders brullen is..
Daarna beetje water of haarlotion en dan glad maken met de borstel.... De voorkant dan, achter blijft het ontploft
Zowel kam als borstel nog zo'n babysetje.. maar ik denk dat ik ook over moet naar een gewone
We'll have love aplenty
You and me
  woensdag 19 oktober 2011 @ 23:11:48 #171
342185 As1981
pi_103305359
Bedankt voor jullie enthousiasme, dat maakt het nog leuker om hier mee te posten. Bij het cb ging alles goed. Alleen de ogentest is niet helemaal gelukt. Meneer wilde niet stil zitten. Is niet verrassend, ze wenste me succes met zijn eigen willetje.

Het los lopen gaat ineens als een speer, hij heeft het helemaal door.

Eindelijk een beetje bijgelezen (sorry niet alles dat was te veel).

Zag in ieder geval prachtige dreumessen voorbij komen, een mini meet, Emma, Noortje, Oona O+

Troel en Jochem nog van harte gefeliciteerd, hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad.

Draak, hopelijk komt er snel weer vetrouwen bij Mini Draak en wat een mooie cijfertjes ook voor jullie.

Nathan die een echte rauwdouwer is. Van vallen word je hard en krijg je mooie oorlogswonden. Kan je later pronken met de meisjes hoor Pessie :P

Elmo wat naar van Tirza die jeuk. Jeuk is echt ellendig. Ik heb mijn hele leven al jeuk met pieken en dalen en weet dus wat ze voelt. Het is zo frustrerend en hoe harder je krapt hoe erger het word, maar doe je niets wordt je gillend gek. Heel veel sterkte daar.

Pepernoten eten, zou daar nooit opgekomen zijn om dat hier te geven. Niet dat ze er hier inkomen. Ik koop alleen nog snoep die ik niet lust, anders kom ik straks in de verleiding.

Keshet wat klinkt dat heerlijk zeg, die picknick bij jullie in de huiskamer O+

Oja en het ging ook nog over bellen. Hier wordt "gebeld" met alles wat knopjes heeft.

Zo volgens mij ben ik nu weer aardig bij.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 07:14:42 #172
263835 -Caroline-
pi_103313396
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:11 schreef As1981 het volgende:
Zo volgens mij ben ik nu weer aardig bij.
_O_

omg .. wat n werk... ik ben gisteren weinag online geweest... und jetzt... bijlezen 8)7 c_/
i'll be back :s)

happy: lekker gezwommen? moest ik ook vaker doen! :Y
orea: hoe is t met je meisje, beetje opgeknapt? lekkere poepbroeken? :Y)
shandaly: wat n schatje op je filmpje, een leukerd heb je :P
yaro: heule mooie stats, mama zal wel trots zijn? *O*
mini draakje: ook al zo n mooie score *O*
nathan: gij stunter :7
keshet: grote meid die emma, wat ziet ze er wijs uit O+ en dat picknicken klinkt wel heel gezellig haha :D
noortje, wat een coole jas :s)

tizza :o : wat doe je nou, das heulemaal niet fijn, jeuk :'(
ouch, snel opknappen hoor :@
elmo :*

hier: heule vreemde poep :Y)
SPOILER
asy: waar ben jij , aan het uitslapen? :P O+

edit: Incantrix: HOI! :D *O*

[ Bericht 28% gewijzigd door -Caroline- op 20-10-2011 08:42:07 ]
  donderdag 20 oktober 2011 @ 08:09:21 #173
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_103313644

Hier wordt gebeld met alles dat tegen je oor kan, incl. duploblokjes ;)

Sorry, bijhouden lukt me niet, dus gewoon maar even een algemene 'hoi' :W
3!
  Moderator donderdag 20 oktober 2011 @ 08:27:21 #174
5428 crew  miss_sly
pi_103313780
quote:
Ik borstel Senna's haar nog steeds vaak met een zachte babyborstel. Kost wat meer tijd om die pluizige stukken glad te borstelen, maar dat vindt ze in ieder geval niet zo vervelend. Eventueel kun je spul kopen (bijv van Etos) dat je erop kunt spuiten en dat het haar wat gemakkelijker kambaar maakt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 20 oktober 2011 @ 08:32:16 #175
200053 Solagratia
pi_103313830
Keshet :D Dat is een goede tip! Kauwen gaat al wel een stuk beter (al slikt ze bruine bonen en rozijntjes gewoon heel door), maar hier moet ze wel mee oefenen. We zijn al wel ontslagen bij de logopediste. Ik denk dat ze pepernoten heel lekker zal vinden.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 08:34:16 #176
331347 MamaPurk
pi_103313849
quote:
Wat Miss zegt over dat spulletje, ik gebruik bij Jaël gliss kur anti-klit spray en dat werkt echt bijzonder goed :) Bij Jaël is er anders echt geen doorkomen aan ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 08:38:10 #177
263835 -Caroline-
pi_103313889
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 08:34 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Wat Miss zegt over dat spulletje, ik gebruik bij Jaël gliss kur anti-klit spray en dat werkt echt bijzonder goed :) Bij Jaël is er anders echt geen doorkomen aan ;)
ja :Y dat gebruiken we hier ook: thomas, ik en soms lucas voor de grap, die ik nl licht-behaard (8>

deze
( en *O* ruikt niet naar baby, vind ik fijner dan zwitsal)

donderdag 20 oktober 2011 @ 09:00:31 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103314148

Haar borstelen doen we hier niet aan ;)

Emma, wat wordt je groot zeg! :o
Je bent al bijna net zo groot als Harry!

Sola, Harry slikt altijd de boel zo min mogelijk gekauwd door :D
Gewoon even hard slikken (en je ogen dichtknijpen daarbij).

Och arme Tirza. Koud water/koud washandje hielp bij mij altijd
  donderdag 20 oktober 2011 @ 09:02:03 #179
116599 ymme
pi_103314166
Hier elke dag zwitsal haar lotion. Met als gevolg dat ik de hele dag aan zijn haar aan het snuffelen ben :D
  donderdag 20 oktober 2011 @ 09:39:37 #180
3499 Claudia_x
pi_103314789
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 08:34 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Nou, precies. Borstel en antiklitspul aanschaffen dus.

We hebben gister zijn haar eraf laten knippen omdat ik het vervelend vond dat hij er zoveel last van had. Als ik knoopjes dicht wou maken zaten zijn haren vaak in de weg, hij haalde de haren regelmatig uit zijn ogen en hij vond het kammen niet leuk. Dat laatste lukte trouwens wel - hij mocht intussen met crème spelen - maar leuk was anders. Het is wel maf dat de oplossing bij een jongetje naar de kapper gaan is terwijl je bij een meisje waarschijnlijk alles zou doen om het lange haar te preserveren.

Behold the beast:

[ Bericht 4% gewijzigd door Claudia_x op 20-10-2011 10:12:02 ]
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:13:52 #181
263835 -Caroline-
pi_103315699
leuk truitje!
zo'n babyborstel in het groot (zachte steeltjesharen ) *O* werkt hier wel echt fijner dan zo'n volwassen borstel (met harde steeltjes) -O-
omg.. ik hoop dat iemand t snapt :D
ik google ff (is mn middlename jwt)
plaatjes
SPOILER
oja en de tangle teaser schijnt ook n hit te zijn, was o.a. Taartjesfee heel enthousiast over

edit: solagratia: lucas vind dat ook lekker, haren kammen, hoeft eigk nooit, maar idd hoofdmassage :Y

[ Bericht 20% gewijzigd door -Caroline- op 20-10-2011 10:19:26 ]
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:15:47 #182
200053 Solagratia
pi_103315753
Zachte steeltjes op een borstel, meer haren bedoel je?

Gister wilde Amy steeds dat ik haar haar borstelde. Ze heeft amper haar, ze wilde gewoon graag een hoofdmassage :P
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:18:38 #183
57497 happyme28
I'm so happy
pi_103315842
Daan vind de borstel helemaal tof, wil ook steeds mijn haar borstelen (zijn haar is zo kort dat het niet meer gekamt hoeft te worden). Hij heeft wel een onhandige kruin midden op zijn hoofd waar vaak piekjes onstaan. Maar dan doe ik het met wat water en de borstel kammen en dan droogt het platter op.

quote:
2s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:00 schreef Asyniur het volgende:
Sola, Harry slikt altijd de boel zo min mogelijk gekauwd door :D
Gewoon even hard slikken (en je ogen dichtknijpen daarbij).
Herkenbaar, al gaat het nu wel stukken beter.
Maar pepernoten (bedoelen jullie kruidnoten of echte pepernoten) zou ik zelf voor Daan nooit aan gedacht hebben om (al) te geven.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:28:17 #184
99431 Troeta
pi_103316105
z'n haar eraf Claudia? Jammer, vond het zo leuk staan, maar netgeknipte koppies zijn ook leuk hoor:D

Kruidnoten happyme!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:29:56 #185
259886 pessie
pi_103316159
Cooki ik begreep je zonder foto *O*

Wow, Emma, wat een grote meid ben je!

Arme Tirza -O-

Kruidnoten zijn hier momenteel ook een hit.

En ook hier zwitsal haarlotion, blijf ik doen zolang hij niet na schooltijd thuiskomt en verteld dat zn vriendjes hem uitlachen omdat hij naar zwitsal ruikt :Y het kan
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:30:38 #186
3499 Claudia_x
pi_103316182
Ik heb er nog buikpijn van, Troeta. ;( Ik zag hem vanochtend door het huis wandelen en was ook weer ineens heel verdrietig vanwege zijn haren die eraf zijn. Hij zag er zo engelachtig uit en nu is het meer een schoffie. :+ Maarja, het werd wel echt een beetje te gek.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:30:38 #187
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103316183
Wij moeten binnenkort ook met Aviva naar de kapper. Haar haarlemgte varieert van 5cm tot ruim 15, Mss wel 20cm :o

Kruidnoten durf ik nog niet.
Naar aanleiding vaan het groentegesprek hier eventjes geleden, hebben er hier de komkommer geherintroduceerd. Groot succes! Dank allen voor de tip! *O*
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:33:28 #188
99431 Troeta
pi_103316247
Kan me voorstellen, ik ga het ook zo lang mogelijk uitstellen.
Ons buurjongetje van 3 heeft lange haren met krulletjes, zijn moeder heeft het nooit geknipt,behalve de pony en wat vervelende plukken. Het staat echt leuk!
Maar al die klitten en dat pijnlijke gekam lijkt me ook niks, ook voor een meisje niet.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:38:54 #189
57497 happyme28
I'm so happy
pi_103316392
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:28 schreef Troeta het volgende:
Kruidnoten happyme!
Zit wel veel suiker in die dingen hè :@ niet slecht bedoeld hoor, maar sommige mensen weten dat niet.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:42:54 #190
3499 Claudia_x
pi_103316488
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:33 schreef Troeta het volgende:
Kan me voorstellen, ik ga het ook zo lang mogelijk uitstellen.
Ons buurjongetje van 3 heeft lange haren met krulletjes, zijn moeder heeft het nooit geknipt,behalve de pony en wat vervelende plukken. Het staat echt leuk!
Maar al die klitten en dat pijnlijke gekam lijkt me ook niks, ook voor een meisje niet.
Ik wou ook nu met Ivan gaan zodat zijn haar nog wat kon groeien tot zijn verjaardag. :Y) Ik hoop dat de krullen er weer inspringen. Volgens de kapster kan het ook zo zijn dat ze niet meer terugkomen.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:45:02 #191
263835 -Caroline-
pi_103316543
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:29 schreef pessie het volgende:
Cooki ik begreep je zonder foto *O*
En ook hier zwitsal haarlotion, blijf ik doen zolang hij niet na schooltijd thuiskomt en verteld dat zn vriendjes hem uitlachen omdat hij naar zwitsal ruikt :Y het kan
O+
en
_O-
  donderdag 20 oktober 2011 @ 10:47:43 #192
263835 -Caroline-
pi_103316637
Claudia, ik vind het Ivan goed staan en het is nog best lang toch? :Y
mijn ervaring met krullen is dat ik dan juist niet moet borstelen maar moet "kroelen" :7 anders borstel ik ze er uit (bij mezelf he :D )
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:32:40 #193
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103318107
Wij hebben de haarlotion van etos baby... fijn spulletje!!
Zijn er hier ook nog kids met berg? Oona heeft nog steeds een beetje bovenop haar hoofd..

1hand modus... Oona op schoot met Uki op de andere helft van t scherm...
Zielig meisje vandaag... kan niets hebben.. veel hoge huiltjes.... net er maar een zetpil tegen aan gegooit... doe ik eigenlijk nooit zonder koorts, maar dit was zo zielig..hopelijk komt ze zo wat tot rust
We'll have love aplenty
You and me
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:34:48 #194
342185 As1981
pi_103318184
Hier geen haren die gekamd hoeven te worden. Wel al twee keer bij de kapper geweest. Althans, zij komt bij ons thuis. Zijn haren groeien best snel.

Arme Oona, hopelijk knap je snel op.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:37:46 #195
259886 pessie
pi_103318300
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:32 schreef Reilain het volgende:

1hand modus... Oona op schoot met Uki op de andere helft van t scherm...
Zielig meisje vandaag... kan niets hebben.. veel hoge huiltjes.... net er maar een zetpil tegen aan gegooit... doe ik eigenlijk nooit zonder koorts, maar dit was zo zielig..hopelijk komt ze zo wat tot rust
Ook hier een ventje dat niet helemaal lekker in zn vel zit, maar dat is al even.
SPOILER
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:39:54 #196
342185 As1981
pi_103318388
Vervelend Pessie dat het al even duurt. Waar denk je zelf eigenlijk aan, eerder diaree of tandjes/kiezen?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:43:37 #197
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103318522
Ohhh _O_ voor de zetpil...
Ding zit er net een kwartiertje in... en mevrouw katapult zichzelf net van mijn schoot af richting haar speelgoed... Toch echt pijn geweest dus!!
Gok op een dikke vette kies linksboven...
Gister en vandaag ook al een niet zo'n lekkere luier... niet wat ik van haar gewent ben iig..
We'll have love aplenty
You and me
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:45:37 #198
259886 pessie
pi_103318581
SPOILER
Er zit al bijna 2 maanden een dikke bult rechtsonder waar een kies komt te zitten, ik ben benieuwd wanneer die door komt.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:50:02 #199
342185 As1981
pi_103318744
Hier duurde het ook lang voordat de eerste kiezen door waren. Steeds een paar dagen echt last. Nu zijn er 3 kiezen door (tegelijk), heeft meneer welgeteld 3 dagen rust gehad en begint het opnieuw.
Hopelijk voor hem duurt het niet zo lang voordat ze door zijn.
Maar ook hier echt ontlasting wat soms net zo dun is al water inderdaad. En die lucht....pffff
En niet stil willen liggen, van de week zat het echt overal.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:32:35 #200
259886 pessie
pi_103320484
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:50 schreef As1981 het volgende:
Hier duurde het ook lang voordat de eerste kiezen door waren. Steeds een paar dagen echt last. Nu zijn er 3 kiezen door (tegelijk), heeft meneer welgeteld 3 dagen rust gehad en begint het opnieuw.
Hopelijk voor hem duurt het niet zo lang voordat ze door zijn.
Maar ook hier echt ontlasting wat soms net zo dun is al water inderdaad. En die lucht....pffff
En niet stil willen liggen, van de week zat het echt overal.

Fijn, die herkenning.

SPOILER
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:47:47 #201
342185 As1981
pi_103321067
quote:
0s.gif [b]

SPOILER
SPOILER
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:41:06 #202
259886 pessie
pi_103323500
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef As1981 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Ok, ik zal ophouden dit topic te vervuilen :')

Mijn dreumes ligt te slapen :Y

SPOILER
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:41:55 #203
353071 kitty_hello
pi_103323541
Awh Emma wat ben je al groot geworden! O+
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:52:34 #204
263835 -Caroline-
pi_103333973
Pessie, lekker zeg :Y)

Reilain: ja die zetpilletjes heb ik ook, raketpilletjes haha ^O^

Lucas heeft vandaag een snipperdag vh kdv genomen!
lief dagboek spoiler:
SPOILER
tot zover de dag die ik heul anders had ingepland... dawassut...
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:58:14 #205
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103334225
;) Beetje jammer dat ze ook weer zo snel zijn uitgewerkt Cooki..
(Moet ook toegeven dat het een 3-12mnd zetpilletje was... zat ik ook pas toen ik tdoosje weer tevoorschijn trok... was gelukkig weer lang geleden dat ze nodig waren)

Hier ook een kdv snipperdag ;) Maar omdat ik zelf vrij ben.. geen zin haar 3 dagen te missen dan!
En maar goed dus ook.... Morgen gaat ze wel zodat ik als een ranzende roelant door het huishouden kan... (teminste als ze beter in haar velletje zit)
We'll have love aplenty
You and me
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:01:18 #206
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103334361
Cooki, dat hij zaterdag wel beter is hè? Want ik kan geen ziek kind gebruiken ;)

Mijn kind zegt 'dankjewel' (alhoewel hij zegt meer een 'tan-tan-tan') maar toch! *O*
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:05:17 #207
263835 -Caroline-
pi_103334525
als hij zaterdag niet beter is, dan moet ie boven in quarantaine, gheghe :P

harry wat lief ... tantantan *O*

edit:
zo zegt lucas een soort van alsjeblieft als ie iets aangeeft (bepaald vlekje op de trap dat hij voor ons opruimt O+ ), zijn ajb is iets van bubbeliebie (maar dan net ff anders) ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door -Caroline- op 20-10-2011 19:56:33 ]
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:07:01 #208
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103334587
Cooki, dat hoeft toch helemaal niet in een spoiler? Dat is juist schattig! O+

Aviva zegt ook alsjeblieft en dankjewel of iets wat er voor door moet gaan. :+
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:47:20 #209
3499 Claudia_x
pi_103336332
Vraagje tussendoor: hoe doen jullie dat komende winter met de grotere dreumesen in bed? Krijgen die nog een slaapzak of hebben ze allemaal een deken?

Ivan blijft niet liggen onder een deken en dus overweeg ik om nog maar eens een slaapzak te kopen. Ik vind ze online voor maximaal 110cm. Is dat genoeg voor Ivan die nu op maat 98 overgaat? Op de site staat er namelijk bij dat de slaapzak geschikt is voor kindjes 'van 12-24 maanden'. Ivan is nu 23 maanden en zijn zomerslaapzak van 110 cm past nog maar net, dus ik zou liever een iets grotere maat hebben.

En heeft iemand nog een fijne winterslaapzaktip?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:56:22 #210
137265 Twinkly
<3
pi_103336793
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:56:52 #211
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_103336820
Volgens mij hebben wij bj Prenatal eens voor Linde een grote fleece-slaapzak gekocht Claudia. Esmee ligt in ieder geval nog lekker in haar zakkie en dat houden we komende winter ook zo :Y
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:59:27 #212
3499 Claudia_x
pi_103336952
Sodeju, die is 144 euro, Twinkly! :o Ziet er wel heel handig uit.

Ik ga maar eens bij de Prenatal kijken.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:01:24 #213
965 lily
pi_103337032
Ik zag bij Pien en Polle ook grote maar ook prijzig (50/60 euro). Leah gaat deze winter ook nog lekker in de slaapzak.
Ik heb nog een dikke met mouwen waar David lang in gelegen heeft maar ik weet de maat niet eens. Hij was toen van de HEMA maar het zal ook wel een 110 zijn denk ik...
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:09:38 #214
57497 happyme28
I'm so happy
pi_103337419
Wij zitten te twijfelen wat te doen. Ik wil proberen om eerst met zomerslaapzak en deken te proberen om te wennen. Daan gaat nog best af en toe zij bed door dus vraag me af of hij dan niet te koud wordt of erger onder de dekens terecht komt.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:12:08 #215
3499 Claudia_x
pi_103337531
Ik oefenen nu al een tijdje met een 'deken' (lees: een dekbedhoes zonder dekbed erin). Maar hij eindigt altijd helemaal bovenin zijn bed in een hoekje. Een slaapzak lijkt me fijner voor hem.

Op de site van de Prénatal is zo'n beetje niets voorradig. }:| En de slaapzakken van de Babydump hebben geen mouwen en zien er zo dun uit. De specificaties zijn precies hetzelfde als die van de zomerslaapzakken.

Ik kan trouwens geen verkoopadres in de buurt vinden van jouw 'slaapzak', Twinkly.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:33:29 #216
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103338736
Harry slaapt gewoon in een slaapzak met een dekentje erover. Meestal blijft hij netjes onder de deken maar soms schuift hij het ook opzij en dan ben ik blij dat hij nog een lekker warme slaapzak aan heeft.
Overigens ben ik ook heel blij met zijn wollen romper. Die houdt hem ook lekker op temperatuur.

Claudia, als je geen slaapzak vindt die lang genoeg is, dan kun je er misschien eentje zelf maken van fleece of door gewoon een bestaande slaapzak te verlengen?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:57:23 #217
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_103340116
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:47 schreef Claudia_x het volgende:
Vraagje tussendoor: hoe doen jullie dat komende winter met de grotere dreumesen in bed? Krijgen die nog een slaapzak of hebben ze allemaal een deken?

Ivan blijft niet liggen onder een deken en dus overweeg ik om nog maar eens een slaapzak te kopen. Ik vind ze online voor maximaal 110cm. Is dat genoeg voor Ivan die nu op maat 98 overgaat? Op de site staat er namelijk bij dat de slaapzak geschikt is voor kindjes 'van 12-24 maanden'. Ivan is nu 23 maanden en zijn zomerslaapzak van 110 cm past nog maar net, dus ik zou liever een iets grotere maat hebben.

En heeft iemand nog een fijne winterslaapzaktip?
Ryan heeft tot hij 98 cm was prima in de winterslaapzakken van Prenatal (110cm) en Hema (86-110cm) geslapen.
Zoë ligt nu in een winterslaapzak van de Hema (86-110cm) met een deken erover.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:03:28 #218
137265 Twinkly
<3
pi_103340444
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:59 schreef Claudia_x het volgende:
Sodeju, die is 144 euro, Twinkly! :o Ziet er wel heel handig uit.

Ik ga maar eens bij de Prenatal kijken.
Oh haha, daar had ik niet naar gekeken :D
Niels laat zijn deken tegenwoordig beter over sinds ik de deken (dubbel) in een dekbedovertrek heb gestopt. Hij kan trouwens ook nog niet slapen zonder slaapzak.
En anders blijft Ivan misschien wel onder een peuterdekbedje liggen? Dat is misschien zwaarder dan een deken?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:16:19 #219
59020 octopussy
pi_103341184
Hannah slaapt inmiddels sinds een week onder een peuterdekbedje en dat gaat prima. Ik moet haar vaak nog even toedekken voordat ik zelf naar bed ga, maar dat doe ik met liefde O+

Over de pluishaartjes: daar hebben we hier de Jip&Janneke antiklitspray van de Hema voor. Voor de klitten is het nog niet nodig, maar het ontpluist het haar lekker en het ruikt lekker (vind ik). Haar haar groeit nu trouwens wel goed. Het wordt nu echt een soort van kapseltje *O*
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:54:58 #220
116599 ymme
pi_103343530
Mart zit in maat 98 (92 te klein en 98 te groot) en heeft lekkere dikke slaapzakken van 110cm en dat past prima!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:59:30 #221
80435 draculettetje
pi_103343822
ik ga morgen weer even bijlezen want het is hier knudde op het moment
gelukkig is ze nu pas weer eens verkouden maar dat neemt haar happy wheazer wel weer meteen op, dus een benauwd meisje in de nacht...

en ik wil de hele tijd proberen te rijmen maar dat hoeft hier helemaal niet....
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:21:09 #222
61183 leonieke
Dan toch?
pi_103361762
Thomas zal nog in een slaapzak liggen. Ik ben echt geen fan van een deken :N Een slaapzak met lange mouwen :Y Hij houdt hem gelukkig nog makkelijk aan :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:51:56 #223
48000 Vlinder
Vlinder
pi_103362292
Rienk wil ook absoluut NIET onder de deken. Hij wordt boos en schopt hem gelijk weer weg.
Hij past gelukkig nog steeds in de Puckabag.

Terwijl hij bij ons wel onder de dekens kruipt. :?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:24:43 #224
204477 DustinHenderson
Grrr
pi_103363172
Wolf heeft geen lakentjes of dekentjes meer sinds hij een paar maanden oud is.Altijd alleen een slaapzak in bed.
Hij heeft er 2 in maat 110 en daar nog veel ruimte in.Mouwloos trouwens, hij heeft het eerder warm dan koud. 1 van Jolein en 1 van Hema
Ik ga gewoon helemaal over op een dekbed als hij naar een groot bed gaat.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:32:04 #225
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103367749
Ow grom.....
Vanmorgen flink m'n kop gestoten... Oona is nu naar t kdv en wilde ff flink de huisvrouw uit gaan hangen... Maar nu enorm hoofdpijn & misselijk |:(

Oontje was vanmorgen wat aan de vroege kant wakker... Heeft nog heerlijk op schoot gesnoozed tot de wekker ging... Genieten zeg! Dat doet ze al maanden niet meer... slapen/snoozen op schoot..
We'll have love aplenty
You and me
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:42:47 #226
3499 Claudia_x
pi_103368136
Dank voor het delen van jullie ervaringen! Ik ga denk ik maar eens een peuterdekbed proberen - als het goed is heb ik er ergens een liggen - en dan zie ik wel hoe we de herfst en winter doorkomen. In het ergste geval moeten we even naar de Prenatal rijden voor een dikkere slaapzak.

Ivan slaapt gelukkig over het algemeen heel goed ondanks kou of warmte. Sinds de vakantie slaapt hij zelfs van 19:00 tot 8:00. :o
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:10:22 #227
263835 -Caroline-
pi_103374469
lucas slaapt hier al anderhalf jaar in een slaapzak + laken/dekentje, gaat prima O+ evt slaapperikelen kan ik niet linken aan zak/laken/deken....
en toch gaan we binnenkort een dekbedje proberen incl. pyjama *O*
en waarom? projectie! :7
t lijkt mij veel lekkerder slapen :P

Oh en lucas had gisteravond nieuwe bedtijd ingesteld: 21.30 uur :{w maar dan wel door tot 7.30 uur, dus dat was ok oO<
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:24:37 #228
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103375066
Wat fijn dat Ivan zo goed slaapt Claudia!

Oh Lucas, lekker tot half 8 liggen snurken! Wauw!

Tirza slaapt al weet ik hoe lang alleen met pyjama/romper/shirtje (ligt aan het weer) en een slaapzak. Aangezien ze nog steeds wel eens door het hele bed kruipt en regelmatig andersom in bed ligt, vind ik een deken oid niet handig. Plus dat zij het veel te warm vindt.

Gisternacht heeft ze trouwens de hele nacht doorgeslapen en afgelopen nacht werd ze weer krijsend wakker van de jeuk, :'( Brabo heeft weer een paar keer beneden gezeten 'eentje Bumba' kijken! :') Gevolg daarvan was, dat ze pas om half 11 :o wakker werd!
Vanmorgen viel de uitslag weer mee, dus hopelijk is het toch zo goed als over. Maar we zullen maar niet te vroeg juichen.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:15:40 #229
342185 As1981
pi_103379988
Hier ook inderdaad in een slaapzak. Meneer schopt een deken/lakentje direct weg. Daarnaast ligt hij totaal niet stil in zijn bedje. Slaapzak vind hij heerlijk (= een teken dat hij moet gaan slapen, ook al werkt het niet altijd).
Ik heb me inderdaad ook al afgevraagd hoe dat dat straks zal moeten, omdat het nu lijkt alsof hij er echt niets van moet hebben (deken). Volgens mij moeder had ik dat ook en draaide zich dat ineens om.
Nu moet ik echt niets van een slaapzak weten (als we gaan kamperen rits ik die altijd open tot een deken) en slaap ik zelfs hoog zomer nog met een deken. Dus ga ik er vanuit dat die omslag straks ineens komt.

Wel fijn dat Ivan zo lekker slaapt Claudia. En ook Lucas lekker geslapen en Tirza uitgeslapen (oke ze lag er laat in).
Fijn dat je het idee hebt dat de uitslag minder word Elmo. Hopelijk is het snel helemaal vertrokken.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:22:41 #230
99431 Troeta
pi_103391984
Mex slaapt in een slaapzak,maar hij haat het want hij wil bewegen, maar met een deken word ie dus wakker van de kou,pffff
We gaan nu over naar 1 slaapje per dag,want hij slaapt zo slecht s'nachts. Het is wel moeilijk om hem dan wakker te houden overdag, erg lastig hoor.

Maar hij heeft gelopen vandaag! *O* *O* *O* We waren bij oma en hij stond bij pappa op de bank en ik zat op een stoel en hij liep zo naar me toe O+ Hij was ook zelf helemaal trots, zo leuk om te zien~!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:58:20 #231
353071 kitty_hello
pi_103394404
*O* voor Mex

De dame hier slaapt in een romper met lange mouw, pyama, winterslaapzak en deken over dr heen :D Ze is net als dr mama een koukleum :P
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:18:27 #232
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103396157
Wat goed van Mex! *O*

EN wat balen van Tirza's jeuk zeg... :{
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:04:41 #233
263835 -Caroline-
pi_103399427
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:24 schreef Elmo76 het volgende:
Gisternacht heeft ze trouwens de hele nacht doorgeslapen en afgelopen nacht werd ze weer krijsend wakker van de jeuk, :'( Brabo heeft weer een paar keer beneden gezeten 'eentje Bumba' kijken! :') Gevolg daarvan was, dat ze pas om half 11 :o wakker werd!
Vanmorgen viel de uitslag weer mee, dus hopelijk is het toch zo goed als over. Maar we zullen maar niet te vroeg juichen.
ow.. dat lees ik nu pas! Gaat t al weer wat beter?
arme Tizza en arme Brabo...
ik duim voor een goede nacht voor jullie allemaal! :*

Mex, knap joh! :Y *O*
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:08:05 #234
137265 Twinkly
<3
pi_103399622
Mex!!!! *O* Foto's en filmpjes willen we!!!

De laatste foto waarop Niels een klein dreumesje van nog maar 1 jaar is ;)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:09:55 #235
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_103399702
En wat voor foto! Heerlijk mannetje O+
(omg over 50 minuten heb je een heuse peuter!) :o
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:13:07 #236
20194 wickie
pi_103399867
Niels O+ nog een klein uurtje dreumes *O* O+
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:22:43 #237
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103400429
Wat goed Mex!

En wat ongelofelijk zielig die jeuk van Tirza..

Twinkly weer flink aan het terugdenken naar 2 jaar terug? :D wat een knappe vent! Daar zit al niets dreumes meer aan ;)

Vanmorgen heeft Oona nog even een half uurtje bij ons liggen snoozen (eeeeeeindelijk! Zo heerlijk dat kleine warme lijfje tegen je aan.... pas sinds 2 dagen komt ze rustig bij ons liggen)

Helaas werd dat fijne gevoel bruut verstoord door het raamkozijn dat in de weg stond... Heb hem proberen weg te koppen.. Beetje jammer dat ik ook Oona op mijn arm had.. Schrok me de pleuris omdat ik echt even de weg kwijt was... Gelukkig stond M erbij....
Misselijk, hoofdpijn... Gelukkig Oona naar t kdv, dus ik heb daarna maar weer liggen slapen...
We'll have love aplenty
You and me
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:05:53 #238
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_103406686
*O* Hieperdepieper! *O*
Twinkly & Niels, van harte gefeliciteerd! :*

Auw Reilain, klinkt pijnlijk!!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:18:21 #239
190839 Ssserpente
pi_103406897
Hiep Hiep Hoera voor Niels! Wat een mooie foto, Twinkly!

Oeh, Reilain, ik voelde het gewoon bij het lezen van je post. Op zulke momenten besef je ineens dat je best een vaartje maakt als je gewoon loopt.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 05:42:27 #240
20194 wickie
pi_103408106
Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Niels!!! *O*
Twinks (en Twinkly-man), ontzettend gefeliciteerd met jullie geweldige peutermannetje! O+ w/
Geniet met zn 3tjes van deze mooie dag.

Het is toch wel een beetje emo, Mette is de volgende. Mijn meisje is bijna 2 :o
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 06:37:59 #241
137265 Twinkly
<3
pi_103408182
Dankjulliewel O+
We hebben net voor hem gezongen, dat vond hij erg grappig.

Spewey, kon je niet slapen? (ik ook niet :{ )

Reillain :X! Hoe is het nu?

Arme Tirza, hoe ging het vannacht?
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 07:42:51 #242
204477 DustinHenderson
Grrr
pi_103408301
Gefeliciteerd met de 2de verjaardag van Niels,Twinkly en R. *O* *O* *O* *O*
Fijne dag gewenst vandaag en tot morgen *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 08:52:18 #243
80435 draculettetje
pi_103408558
Twinkly van harte! Je dreumes een peuter ! Mooi mannetje hoor! Fijne en mooie dag vandaag

tirza toch, hoe gaat het nou met de jeuken?

Rellain dat klinkt ook pijnlijk...

Mex! Wat goed!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:04:45 #244
59020 octopussy
pi_103408632
Hoera voor Niels *O* *O* *O* Veel plezier bij de peutertjes Twinkly!

Reilain, auwww :X

Troeta, wat goed van Mex *O*

Elmo, hoe gaat het met Tirza?

S. is vannacht weer veel in de weer geweest met Hannah :O Je zou toch wel denken dat een kind van 20 maanden gewoon doorslaapt, maar dat echt zelden.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:05:18 #245
353071 kitty_hello
pi_103408635
Twinkly gefeliciteerd met Niels!! *O* Een hele fijne dag!! :*
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:06:35 #246
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103408647
Twinkly en Niels, van harte gefeliciteerd! *O*

Relain, auw :X

Och octo, hopelijk komt er snel verbetering in :*
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:12:24 #247
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103408691
Twinkly en Niels hieperdepiep hoera!!! Gefeliciteerd en veel plezier vandaag!!

Auw Reilain!

Ah octo, niet fijn! Hopelijk gaat het snel beter!! :*

Tirza heeft vannacht weer doorgeslapen! En vanmorgen had ze maar een paar kleine plekjes! *O*
Fingers crossed!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:22:13 #248
57759 simmu
pi_103408765
gefeliciteerd twinkly en niels *O* *O* *O*
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:38:00 #249
263835 -Caroline-
pi_103408898
Niels van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! *O*
Twinkly, wat n superleuke foto! :Y

Tizza: goed zo meisje, tot zo *O*
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:50:11 #250
200695 kaatjejannie
.
pi_103409005
Twinkly gefeliciteerd!!! Niels gefeliciteerd!!!

De rest: tot morgen! :)
*poef* nu is het weg
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:00:24 #251
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103409126
Niels van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:10:06 #252
137265 Twinkly
<3
pi_103409249
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 22 oktober 2011 09:50 schreef kaatjejannie

De rest: tot morgen! :)
O+ Bijna een dreumesje! Wat een bijzonder gevoel hè?
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:12:24 #253
200695 kaatjejannie
.
pi_103409278
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:10 schreef Twinkly het volgende:

[..]

O+ Bijna een dreumesje! Wat een bijzonder gevoel hè?
Heel raar/bijzonder gevoel. Ik ben enorm aan het herbeleven.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:14:23 #254
240220 milka82
pi_103409302

[ Bericht 100% gewijzigd door milka82 op 23-10-2011 10:01:57 ]
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:25:12 #255
57497 happyme28
I'm so happy
pi_103409425
Niels, gefeliciteerd jongen! Fijne dag natuurlijk,
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:03:47 #256
116599 ymme
pi_103412724
Niels, papa en mama: Gefeliciteerd! En een fijne dag voor jullie allen!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:22:54 #257
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103416809
Op de meet bij Cooki was het supergezellig.
Alle dreumesen (en grotere kids) hebben lief samen gespeeld O+
Harry deed even 'gevaarlijke' dingen in de buurt van Popples jongste (die probeerde te slapen op de bank), maar daarna ging hij de baby aaien en wilde Tizza hem ook even aaien en toen rammelde mijn buikbaby er bijna uit!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:25:00 #258
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103416876
Twinkly, gefeliciteerd met Niels!! Het weer is (hier iig) prachtig, geniet van deze mooie en bijzondere dag!!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:22:07 #259
342185 As1981
pi_103424733
Twinkly en Niels van harte gefeliciteerd! Het was een prachtige dag om je verjaardag te vieren!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:22:42 #260
61183 leonieke
Dan toch?
pi_103424748
Van harte gefeliciteerd Niels *O*
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:29:22 #261
137265 Twinkly
<3
pi_103429617
Dankjulliewel voor de felicitaties O+

Pasgeboren

Opgedroogd

Zes maanden

Eerste verjaardag!

Anderhalf

Twee jaar!! *O*

Wat is de tijd ongelooflijk snel gegaan :o !! En nu is hij een echte peuter en nemen we afscheid van het dreumestopic. Ik vond het erg leuk om samen met jullie hier te kletsen, wat is de dreumesleeftijd toch fantastisch O+!! Tot in het peutertopic!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:32:52 #262
259886 pessie
pi_103429752
Niels van harte gefeliciteerd!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:35:12 #263
265732 Keshet
pi_103429847
Niels, Twinkly en R. van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Niels! Wat een heerlijk jochie is 't toch. Volgens mij hebben jullie een fijne dag gehad! O+

Kaatje, jouw meiske ook al weer bijna 1? :o Slaap lekker, en tot morgen!

Hier gaan nieuws, alles gaat prima. Ik kom binnenkort weer even bijlezen en bijbeppen! :*
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:43:55 #264
242988 Orea
pi_103430274
Oh Niels is jarig!! *O* van harte gefeliciteerd Niels! O+ veel plezier bij de peuters!! Tot over een maand of 9 :D Twink, van harte met je grote, knappe knul! O+ 2 jaar mama!! :D
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:45:47 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103430363
Mooie fotospam Twinks! O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:19:23 #266
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103431897
Wat een geweldig mooie fotospam!! Gefeliciteerd Niels!!
Wat een knappe vent ben jij!

Zo mijn hoofd zit er nog aan ;).... heb er anderhalve dag goed hoofdpijn van gehad, misselijk... maar ik ben weer boven water...
Oona had helaas vandaag haar dag niet... Heel de ochtend gehuild... Zo sneu! Er zit een heel dikke vette kies te rommelen denken we... Ze wist gewoon niet hoe ze het hebben moest.. Geloof dat dit de eerste keer was dat ze echt zo lang zo gehuild heeft en zo boos was... Pff...
Iets met een moederhart en breken!

Gelukkig kon er aan het eind van de dag nog een beetje gelachen worden en ligt ze nu heel rustig te slapen
We'll have love aplenty
You and me
  zondag 23 oktober 2011 @ 09:39:23 #267
200695 kaatjejannie
.
pi_103443916
De slingers en ballonnen hangen, het cadeau is (weer) ingepakt, Sofie haar feest kleren liggen klaar. De taart wordt zo gebracht (heeft mijn schoonzus gemaakt.)

Hoeraa Sofie is 1 !!

*poef* nu is het weg
  zondag 23 oktober 2011 @ 09:41:28 #268
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103443932
Sofie, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! *O*
  zondag 23 oktober 2011 @ 09:48:17 #269
204477 DustinHenderson
Grrr
pi_103443995
Gefeliciteerd en welkom hier kaatjejannie en Sofie *O* toffie fotospam

oh Twinkly wat cool die foto's O+ en tot over 1,5 maand bij de peuters :W
en tot zo, nog even Wolf in zn kleren hijsen en dan komen we kadootjes geven aan Niels *O*
  zondag 23 oktober 2011 @ 09:49:19 #270
353071 kitty_hello
pi_103444002
Sofie gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!!! *O* Wat een leuke foto's! O+
  zondag 23 oktober 2011 @ 12:20:33 #271
263835 -Caroline-
pi_103447193
Reilain, gelukkig gaat t weer, wat een knal was dat dan joh :X
je meisje moet ook weer snel opknappen, huilen is niet leuk :'(

Kaatjejannie en Sofie van harte en welkom *O*
en wat een leuke fotos :Y

Twinkly: superspam van je baby tot peuter, leuk!

voor een dreumes-tekst-spam over de limbomeet, mijn proza vd dag
asy's fotos staan er een stukje boven ^O^
klik

en als elmo :W de feauteaus prettyplease asap :* :* wil plaatsen, kunnen jullie ook nog meer fotos zien

[ Bericht 2% gewijzigd door -Caroline- op 23-10-2011 12:26:32 ]
  zondag 23 oktober 2011 @ 12:27:46 #272
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103447395
KJ gefeliciteerd met de verjaardag van Sofie! *O*
  zondag 23 oktober 2011 @ 12:42:48 #273
136558 Sonnetje85
pi_103447859
Een dag te laat, maar Twinkly, Niels en zn papa, gefeliciteerd met zn verjaardag *O* Alweer 2!

KJ, Sofietje alweer 1 :o Wat gaat dat hard zeg! Gefeliciteerd met je dreumes *O*
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:34:02 #274
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103449981
KJ gefeliciteerd met Sofie! Wat een leuke fotospam!
We'll have love aplenty
You and me
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:37:45 #275
43263 Meimeltje
pi_103450125
Ochjee Niels, ik ben een dag te laat...maar alsnog een hele gemeende "hieperdepiep hoera!" voor jou. Twinkly gefeliciteerd met je grote kleine man! *O*

KJ, gefeliciteerd met Sofie *O*
Een hele fijne dag vandaag!
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:42:05 #276
200053 Solagratia
pi_103450284
Niels en Twinkly nog van harte gefeliciteerd! *O*

KJ en Sofie, ook van harte gefeliciteerd en welkom! *O*

Nu bijlezen :)
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:32:24 #277
200695 kaatjejannie
.
pi_103455341
Het bezoek is weg, Sofie ligt in bed. Ze heeft het heerlijk gehad. Heeft gegeten van alle hapjes op tafel, gespeeld met neefje en buurjongen, en ook nog even lekker geknuffeld met dr moeder. O+ (knuffelen doet ze bijna nooit)

Haar eigen taart vond ze geweldig, ze begon er voorzichtig aan, maar ging later helemaal los

SPOILER
*poef* nu is het weg
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:50:44 #278
353071 kitty_hello
pi_103456032
Jeetje wat is ze verwend O+
Die pinquin heeft mijn moeder (vorige sinterklaas) voor mijn kleine gemaakt, super leuk! O+ Valt hier goed in de smaak
  zondag 23 oktober 2011 @ 16:12:01 #279
137265 Twinkly
<3
pi_103457021
*O* *O* Gefeliciteerd Sofie!!! *O* *O*
Haha, ze heeft die taart echt geslacht :D
  zondag 23 oktober 2011 @ 16:30:24 #280
200695 kaatjejannie
.
pi_103457833
Deze kreeg ik nog van een vriendin.

*poef* nu is het weg
  zondag 23 oktober 2011 @ 16:37:42 #281
137265 Twinkly
<3
pi_103458097
LOL :D Geweldig!
  zondag 23 oktober 2011 @ 17:12:07 #282
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103459394
Sofie, zo te zien heb je er een geweldige dag van gemaakt met als bonus een knuffel voor mama O+
  zondag 23 oktober 2011 @ 18:13:34 #283
80435 draculettetje
pi_103461960
Kj gefeliciteerd!sofie Wat ben je verwend! En heb je heerlijk gesnoept van de taart! En je mama ook nog zo geknuffel. ...

Ik heb de kids van vamp te logeren erg gezellig maar.mn mini is ziek das minder
vanmiddag zat ze al op de 40.2 dus echt wat doen zit er niet in
  zondag 23 oktober 2011 @ 18:19:58 #284
259886 pessie
pi_103462207
Sofie gefeliciteerd!
  zondag 23 oktober 2011 @ 18:56:57 #285
342185 As1981
pi_103463577
Sofie en KJ van harte gefeliciteerd. Wat heb je toch een prachtige ogen O+

Balen dat je mini ziek is Draak, zeker omdat het vandaag heerlijk was om er op uit te gaan.

Ik heb hier net echt in een deuk gelegen. We waren aan het eten en meneer was ineens aan het persen. Is op zich niet bijzonder, doet hij eigenlijk altijd onder het eten. Maar er kwam echt een geratel bij hem vandaan. Ineens is hij bijzonder opgelucht en roept hij hard POEP O+, wat een heerlijk mannetje heb ik toch.
  zondag 23 oktober 2011 @ 19:19:56 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103464453
As :D

Draak, gezellig, de kids van je zus. Alleen jammer dat je mini nou weer niet lekker is... :{
  zondag 23 oktober 2011 @ 19:23:31 #287
18286 Mereltje
pi_103464636
Sofie gefeliciteerd met je 1ste verjaardag *O*
Ze heeft lekker van de taart gesnoept :9 prachtige fotocollage

Niels gefeliciteerd met je 2de verjaardag *O*
Wat lijkt Niels al groot zeg, een echte peuter!

Draculettetje, beterschap, 40.2 is wel hoog :{

Zag dat er allemaal meets waren geweest, gezellig zeg. Nathan, Leia en Floris bij elkaar O+ Asy en Cooki :)

Ik lurk veel en lees veel herkenning hier. Hier gaat alles goed met Femke. Femke heeft hier lekker couscous gegeten met groenten :Y) het begint echt een boefje te worden, via haar stoeltje op de tafel klimmen bijvoorbeeld. Hier nog geen zelfstandige stapjes, kruipen gaat ook prima :Y
Heerlijk rustig weekendje gehad. Even naar de Ikea en naar de kinderboerderij geweest, verder lekker binnen zitten. Ze heeft goed geslapen, van 12.00 tot 14.30 uur. Vorig weekend wel anders. Met de trein van Groningen naar Den Bosch naar opa zijn verjaardag, de volgende dag via Hilversum voor een verjaardag naar Groningen. Best pittig zo'n meisje dat niet stil wil zitten in de trein en het liefst over de vieze vloer kruipt en weinig slaapt.

SPOILER
  zondag 23 oktober 2011 @ 20:38:20 #288
353071 kitty_hello
pi_103468741
Lieve foto mereltje! O+
  zondag 23 oktober 2011 @ 21:03:18 #289
80435 draculettetje
pi_103470346
Ze ligt zowaar op bed, inmiddels ruim 40.7 dus met een zetpilletje
zit nu met mn nichtje sytycd te kijken..

Fijn mereltje dat het goed gaat! Mooie lieve foto ook
  zondag 23 oktober 2011 @ 21:08:05 #290
353071 kitty_hello
pi_103470731
Ach Draakje, beterschap! :*
  zondag 23 oktober 2011 @ 21:26:30 #291
263835 -Caroline-
pi_103472150
Sofie: mooie taart-slacht-fotos :Y) O+
Draakje: gauw beter worden, je neefjes/nichtjes willen met je spelen :*

quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:23 schreef Mereltje het volgende:
Heerlijk rustig weekendje gehad. Even naar de Ikea en naar de kinderboerderij geweest
Mereltje:
leg ns uit: rustig en ikea in 1 regel? :P :X
lieve foto :Y ondanks de beschadiging O+

oh en lucas update: geslapen tot half 8 _O_ , smiddags 1,5 uur geslapen, goed gegeten en om 7 uur naar bed... om te gaan slapen ^O^
ladies, ik zeg: vaker meeten, doet wonderen voor het slaap/eet ritme O+

o en off-topic ivm geen dreumes (8>
SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door -Caroline- op 23-10-2011 21:32:17 ]
  zondag 23 oktober 2011 @ 21:29:07 #292
80435 draculettetje
pi_103472365
En ze ligt weer bovenop me...
  zondag 23 oktober 2011 @ 21:44:07 #293
61183 leonieke
Dan toch?
pi_103473642
Bij ons een #fail qua opvoeding :') Als hij nu een nieuwe pamper krijgt omdat hij kaka heeft gedaan, roept Thomas "stink! stink!" _O- Leuk zo van die kindjes die echt alles naäpen wat ze niet moeten nazeggen :D

En vandaag was het het verjaardagsfeestje van Thomas zijn neefjes. Ons vuilbakje heeft zich goed geamuseerd: koekjes, taart, yoghurt, belegde broodjes, ... 't Is een wonder dat hij zijn broek nog kon dicht houden (al hebben we die wel open gedaan toen we hem voor bijna anderhalf uur in de auto moesten zetten). Maar hij was moooeeeee (maar 3 kwartier geslapen vandaag), maar heeft zich echt wel goed gehouden :Y Op het einde een beetje zeuren en miepen, maar dat is normaal. Toen we thuis kwamen en vroegen of hij wou gaan slapen, zei hij heel zachtjes "ja :Y slapeuh" O+
  zondag 23 oktober 2011 @ 21:53:56 #294
18286 Mereltje
pi_103474412
Cooki, het was op zich niet heel rustig in de IKEA. Het scheelt dat wij daar dus 10 minuutjes vanaf wonen op de fiets. We lekker een bakje koffie hebben gedronken en Femke heeft zich ook vermaakt bij het restaurant waar ze voor kindjes een mooi hoekje hadden waar ze onder toezicht van ons even heeft gespeeld. En natuurlijk naar iedereen sjansen.

Ah Lucas lekker geslapen :)

Leonieke handig toch, weet je precies wanneer je de luier weer kunt verschonen.. en ook handig dat hij aangeeft dat hij wel wil slapen. Keurig opgevoed zou ik zeggen :)

Ach dracu :{
  maandag 24 oktober 2011 @ 09:34:24 #295
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103487691
Ach arme mini... hoe is t nu draak??

Wat een leuke foto Mereltje!!

Fijn die positieve effecten van de meeting Cooki!

Hier de eerste echte drama avond/nacht gehad met mijn goede slaapster... vanaf 10 uur ging t volume open... Alles geprobeert... tv en drinken gaf even rust en uiteindelijk viel ze om 00.45 boven op me in slaap en kon ik haar om 01.30 in bed leggen.. en om 05.30 was ze weer wakker..
Nu ligt ze boven op me Uki te kijken...
Straks even naar de Ha.. ze zit weer onder t eczeem... wellicht ook jeuk gehad, maar ze krabt dit keer niet....

gelukkig is ze wel nog steeds heel knuffelig O+
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 24 oktober 2011 @ 09:52:50 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103488069
draak, hoe gaat het met mini?

Reilain, wat vervelend zo'n slechte nacht. En dan nog dat eczeem. Kan ze daarvan niet wakker zijn geweest?

Hier ook een slechte nacht, mede mogelijk gemaakt door dreumes. Geen drama maar wel om de paar uur even jengelen. Gisteren ook al een korte middagdut. Hier zijn de effecten van zo'n meet dus wat minder geslaagd ;)
Hopelijk stoppen opa en oma hem een beetje op tijd in bed en slaapt hij daar wat langer dan normaal...
  maandag 24 oktober 2011 @ 10:55:38 #297
259886 pessie
pi_103489405
Mereltje leuk om een update over Femke te horen! Mooie foto inderdaad!

SPOILER
Hier een druk weekend achter de rug. Wel heerlijk genoten! Gisteren "even" naar ons nieuwe dorp gefietst. Alvast oefenen aangezien ik dat straks 3 keer per week mag gaan doen :') .
  maandag 24 oktober 2011 @ 11:24:41 #298
86833 Shandaly
pi_103490233
Heeft er iemand hier ervaring met waterwratjes? Lars zit inmiddels behoorlijk onder, en pas vanochtend bij het zwemmen wist iemand me te vertellen wat al die bultjes waren. (Nee, was nog niet bij de huisarts geweest; Lars heeft ze al een tijdje, en leek er geen last van te hebben)
  maandag 24 oktober 2011 @ 11:36:54 #299
200695 kaatjejannie
.
pi_103490607
Ik moest googelen, dus geen ervaring Shandaly,

Balen van de slechte nacht Asy. :*

Draak, :* Arme mini. Hoe was jullie nacht?

Sofie vond het gister na de drukke middag wat moeilijk om in slaap te komen. Vanmorgen was ze om 9.15 wakker. En weer vrolijk.
Ik had gister al het nieuwe speelgoed in de kist gedaan, en ze wist vanmorgen precies het nieuwe er weer uit te vissen.
Ook heeft ze het lopen achter haar nieuwe speelhuis helemaal uitgevonden. Ze loopt steeds de kamer heen en weer.. O+
*poef* nu is het weg
  maandag 24 oktober 2011 @ 11:51:18 #300
263835 -Caroline-
pi_103491119
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:24 schreef Shandaly het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met waterwratjes? Lars zit inmiddels behoorlijk onder, en pas vanochtend bij het zwemmen wist iemand me te vertellen wat al die bultjes waren. (Nee, was nog niet bij de huisarts geweest; Lars heeft ze al een tijdje, en leek er geen last van te hebben)
ja hier had thomas ook waterwratjes, duurt heel lang voordat t over was... (paar jaar! -O- )
weinig aan te doen, ik moet ff zoeken voor je, want pas veel later hoorde ik dat er wel 1 huistuinkeukenmiddeltje was, maar dat heb ik zelf nooit gebruikt, want te laat
haha: google: letterlijk: omaweetraad _O-
kijk hier maar ns:
zeezout was t geloof ik
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Waterwratjes

asy: oordoppen in ? en dagdromen van je sjengske :* *O*
  maandag 24 oktober 2011 @ 11:54:02 #301
263835 -Caroline-
pi_103491226
ok dicht dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: