abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103272360
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 08:52 schreef Asyniur het volgende:
Harry snapt de gewone telefoon nog niet echt. Hij gaat er altijd vreemd naar staan kijken als hij papa aan de telefoon heeft (en daarna wil hij op alle knopjes duwen ;) )
Het is ook al maanden dat ik de telefoon tegen zijn oor hou als ik mijn ma aan de telefoon heb. Vorige keer had hij hem dus zelf vast en zei hij ook "oma" en toen duwde hij de telefoon af :')
pi_103272838
Troel gefeliciteerd met je peuter! *O*

Reilain, leuk dat je ook in het onderwijs werkt! Wat voor soort onderwijs?
Ik heb volgende week vakantie en we gaan dan ook een week naar Center Parcs. Zin in!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 oktober 2011 @ 11:53:00 #128
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_103273095
*O* *O*

Gefeliciteerd grote Kerel O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_103274345
We hadden een poepbroek! *O* :') fijn...

Vanmorgen gewoon na de vitamine D een lepel olijfolie gegeven, en ze vond het nog lekker ook :') was enigszins teleurgesteld dat het bij 1 lepel bleef! Maar het werkt dus wel :Y
pi_103275611
Wat kun je soms toch om gekke dingen blij zijn he?

Voelt ze zich nu ook al wat beter?
pi_103275638
Even heel snel een ego post, want nog niet bijgelezen en ik moet alweer naar Yaro toe.

Vanmorgen bij het CB geweest. Helemaal goed gekeurd. W.b. taal liep hij voor, motorisch gelijk op. Hij loopt sinds het weekend los *O*
De stats 79 cm en 10680 gram

pi_103276024
Jochem, gefeliciteerd met je verjaardag en tot ziens in het peutertopic *O*

woensdag 19 oktober 2011 @ 13:09:48 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103276124
Och kijk Lars gaan! Wat leuk! <3

En mooie statistieken voor Yaro :Y En hij loopt *O*

Leonie, Harry praat niet eens dus dan ligt Thomas mooi voor ;)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:27:05 #134
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103276817
Ohhh leuk Fannetje!! Helaas heeft M geen vakantie dus hier gaat alles maar even op slow motion voor een weekje... Ook wel lekker...
Ik werk op een mytylschool als klassenassistent.... Erg leuk! Heb nu een groep vergelijkbaar met groep 3/4.... En jij???

Orea wat kan zijn poepbroek dan fijn zijn hè?? Hier zijn er aardig wat flessen lactulose doorheen gemoeten maanden geleden... pfff zo zielig zo'n persend kindje en er komt niets! Hoe issut nu verder met je meisje?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103276975
Leuk joh!
Ik werk op een 'gewone' openbare basisschool, sta voor groep 5. Twee dagen in de week nu maar door mijn ouderschapsverlof, daarna weer terug naar 3.
pi_103277100
Yaro!! *O* mooie stats, en loslopen, superknap!!

Ze had er geen last van als in persen of iets (gelukkig) maar het viel me gisteren op dat steeds vlák voor ze begon te huilen (bijna krijsen ;( zo zielig) verkrampte ze, en als ik mijn hand op haar buik wilde leggen werd mijn hand zowat weggetrapt... en ze is een regelmatige poeper :P de tijden dat ze 2 weken niet poepte is niet meer voorgekomen sinds ze een maand of 4 was :)

Ze is wel hangerig, maar op andere momenten ook echt wel haar boevige zelf :D Nou ja, ze heeft gewoon erge pech, die prut tanden, dan 2 dagen verstopt zitten, een sprong :X (ik krijg kriebels van die term maar als ik zie hoe ze als een speer gaat momenteel, dan klopt dat toch wel een beetje ;))
pi_103277157
Yaro, mooie stats hoor! :Y

En Orea, ik ben ook een beetje allergisch voor de term 'sprong' :X
pi_103277323
Zoo, de dreumes ligt op bed. Tegenwoordig is verschonen zo'n uitdaging. Dan gaat ze draaien. Dus ik zoek dan het mooiste speeltje uit en dan hoop ik dat ze 2 minuten wil blijven liggen. Dus toen ik haar in bed legde stond ik haar staande een luier om te wurmen. Dus ik dacht; *O* weer gelukt en nu lekker slapen. Ging ik net kijken omdat ze lag te huilen, had ze een poepluier. Maar het is weer gelukt *veegt zweet van voorhoofd*

Yaro wat een goede stats zeg! Lekker manneke! Wat goed dat hij losloopt!

Amy is net uit een sprong :7 dus ze is heel lief en gezellig. Ook doet ze een soort van tapdansjes steeds :? :D
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:40:41 #139
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103277344
Klinkt goed Fannetje! Ik heb ook wel eens naar regulier zitten kijken... lijkt me als klassenassistent ook erg leuk omdat je zoveel feedback krijgt... (al heb ik nu ook wel een heel goed lerend klasje voor wat ik gewend ben)

;) Hier ook een lichte allergie voor de term sprong.. jammer dat het zo vaak klopt!!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103282505
gister waren wij ook bij het cb, statistieken 75 cm en 9765 gr
ik heb nog de curve van borstvoeding maar weet dat cb nu die andere gebruikt

vanmorgen zijn we KJ op visite geweest en dat was erg gezellig
duurde even voordat mini los kwam maar toen ze dat eenmaal was...
en ik vind de mini van KJ zo schattig en lief

nu ga ik bijlezen...
pi_103282807
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:39 schreef draculettetje het volgende:
gister waren wij ook bij het cb, statistieken 75 cm en 9765 gr
ik heb nog de curve van borstvoeding maar weet dat cb nu die andere gebruikt

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

vanmorgen zijn we KJ op visite geweest en dat was erg gezellig
duurde even voordat mini los kwam maar toen ze dat eenmaal was...
en ik vind de mini van KJ zo schattig en lief

nu ga ik bijlezen...
We hadden gewoon eerder brood moeten gaan eten :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*poef* nu is het weg
pi_103282818
troel gefeliciteerd met Jochem! fijne dag van daag

Orea hoest met je muppet nu? :*

en ik zag mooie stats van Yaro

Ook nog neuspeuterende en snot verkouden kids :* wij doen weer mee! (incl benauwd zijn)

Harry wat goed van dat bellen! Leuk dat er meer hier zijn die dat door hebben
Mini pakt ook regelmatig mijn mobiel om of te bellen of foto's te kijken, maar o wee als ze echt iemand aan de telefoon heeft dan weet ze niet hoe gauw ze dat ding aan mij moet geven

Lars O+
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:36:33 #143
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103285215
Wat een mooie stats allemaal *O*
  woensdag 19 oktober 2011 @ 18:01:31 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103288702
Mooie stats van draakje:Y

[ Bericht 73% gewijzigd door Asyniur op 19-10-2011 18:42:02 ]
pi_103289455
Mooi stats van Minidraak en Yaro :Y

Leuk hè dat spelen en steeds meer aandacht voor andere kindjes om hen heen. Leuke foto KJ en Draakje!

[ Bericht 3% gewijzigd door happyme28 op 19-10-2011 21:17:24 (Pfff. IPad zucht) ]
  woensdag 19 oktober 2011 @ 18:28:30 #146
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103289672
Asy en happy, ze heet minidraak ;)

En idd mooie curves.

Madam weigert haar middagslaapje te doen, dus ze ligt weer eens op de bank te maffen. lekker handig :')
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103292762
Dank davina moet die curves ook maar eens aanpassen...
De dag nog net te lang?!

Haha kj ik had nog niet eens gezien dat je die foto had gepost

Vandaag ook bij de fysio geweest, de klap/val van zaterdag heeft ook een deukje in het zelfvertrouwen van mini gemaakt, niet erg hoor gewoon daar weer aan gaan werken
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:03:42 #148
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103294137
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:36 schreef draculettetje het volgende:

Vandaag ook bij de fysio geweest, de klap/val van zaterdag heeft ook een deukje in het zelfvertrouwen van mini gemaakt, niet erg hoor gewoon daar weer aan gaan werken
Jammer, het ging juist zo goed met lopen enzo!

Ik zou blij zijn als Nathan es deukje kreeg :X . 2x tanden door zn lip in 2 dagen :X sterker nog, het was binnen 24 uur :') . Hoelang duurt et voordat kinderen beseffen dat ze niet continu overal op moeten klimmen en tegenaan moeten duwen??? -O-
Gisteren duwde hij tegen de onderplank van de triptrap welke losschoot en hij dus volop tegen de stang aankwam, 2 hele mooie strepen en een dikke punt in zn onderlip, en vandaag klom hij weer eens bovenop een krat die hij eerst vakkundig omgedraaid had en viel er op de een of andere manier van af, tanden door zn bovenlip volgens mij, kwam wel bloed bij kijken maar geen strepen in zn onderlip.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:54:17 #149
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_103296830
Pessie, het duurt in ieder geval minstens 20 maanden. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Draakje is mini zaterdag zo hard gevallen dan? Dan had ik even gemist. Met terugwerkende kracht een :* erop!

Ik ga even lekker egoposten. :Y)
Sinds afgelopen weekend leert 't muppetje ineens elke dag een paar nieuwe woorden! :o Ik vind 't zo ontzettend leuk om mee te maken, deze verrijking van haar leventje. O+
Ze is ineens ook helemaal into grapjes maken/uithalen. Allemaal ontzettend voorspelbaar natuurlijk maar ik speel graag mee. O+
Ze lijkt ook letterlijk en figuurlijk ineens zoveel groter. O+
Nou ja, nog maar een O+ dan. Omdat 't kan. :@

A grand adventure has begun.
pi_103297122
emma heeft een staartje in O+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: