Het is ook al maanden dat ik de telefoon tegen zijn oor hou als ik mijn ma aan de telefoon heb. Vorige keer had hij hem dus zelf vast en zei hij ook "oma" en toen duwde hij de telefoon afquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:52 schreef Asyniur het volgende:
Harry snapt de gewone telefoon nog niet echt. Hij gaat er altijd vreemd naar staan kijken als hij papa aan de telefoon heeft (en daarna wil hij op alle knopjes duwen)
We hadden gewoon eerder brood moeten gaan etenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:39 schreef draculettetje het volgende:
gister waren wij ook bij het cb, statistieken 75 cm en 9765 gr
ik heb nog de curve van borstvoeding maar weet dat cb nu die andere gebruikt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vanmorgen zijn we KJ op visite geweest en dat was erg gezellig
duurde even voordat mini los kwam maar toen ze dat eenmaal was...
en ik vind de mini van KJ zo schattig en lief
nu ga ik bijlezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
Jammer, het ging juist zo goed met lopen enzo!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:36 schreef draculettetje het volgende:
Vandaag ook bij de fysio geweest, de klap/val van zaterdag heeft ook een deukje in het zelfvertrouwen van mini gemaakt, niet erg hoor gewoon daar weer aan gaan werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draakje is mini zaterdag zo hard gevallen dan? Dan had ik even gemist. Met terugwerkende kracht eenerop!
Ik ga even lekker egoposten.![]()
Sinds afgelopen weekend leert 't muppetje ineens elke dag een paar nieuwe woorden!Ik vind 't zo ontzettend leuk om mee te maken, deze verrijking van haar leventje.
![]()
Ze is ineens ook helemaal into grapjes maken/uithalen. Allemaal ontzettend voorspelbaar natuurlijk maar ik speel graag mee.![]()
Ze lijkt ook letterlijk en figuurlijk ineens zoveel groter.![]()
Nou ja, nog maar eendan. Omdat 't kan.
A grand adventure has begun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |