Nee ik ga lezen! Ze hebben er dus wel iets mee gedaan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:38 schreef Reilain het volgende:
I know cooki... maar das ook zo ranzig...
@ Meimeltje.... Heb je de nieuwsbrief al gezien?! En het bijtprotocol?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lucas belt ook met telefoon (de echte) leuk joh.. belde mn zus ns op mn mobiel om te zeggen dat ze lucas aan de lijn had op de vaste telefoon![]()
wij dachten trouwens dat ie t op t kdv had geleerd, want ik bel nooit
![]()
maar harry van asy bewijst dat t ook zonder kdv kan![]()
o.. enne meimel: deed je n cooki?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben het zaterdag voor familie gevierd en vanmiddag komen er twee kindjes spelen (twee broertjes, zelfde leeftijd als mijn twee jongens. Goede klik, komen elkaar tegen bij de kerk en op de peutergym)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:10 schreef happyme28 het volgende:
Jak, die snotverhalenhier neuspeer of Otrivin hoor. Gaat tot nu toe prima!
Jochem, gefeliciteerd! Troel en kinders een hele fijne dag gewenst. Vier je het ook vandaag?
Leuk hè dat bellen van de kindjes. Daan is heel bedreven inmiddels. Geweldig toch?!
Schreef ik gister dat Daan zelden tot na 8 uur slaapt, moet ik hem nu wakker maken om te gaan zwemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:42 schreef Shandaly het volgende:
[...] Kijk mijn giechelkontje nou!
(Dat tongetje uitsteken heeft ie van mij ben ik bang...)
Het is ook al maanden dat ik de telefoon tegen zijn oor hou als ik mijn ma aan de telefoon heb. Vorige keer had hij hem dus zelf vast en zei hij ook "oma" en toen duwde hij de telefoon afquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:52 schreef Asyniur het volgende:
Harry snapt de gewone telefoon nog niet echt. Hij gaat er altijd vreemd naar staan kijken als hij papa aan de telefoon heeft (en daarna wil hij op alle knopjes duwen)
We hadden gewoon eerder brood moeten gaan etenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:39 schreef draculettetje het volgende:
gister waren wij ook bij het cb, statistieken 75 cm en 9765 gr
ik heb nog de curve van borstvoeding maar weet dat cb nu die andere gebruikt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vanmorgen zijn we KJ op visite geweest en dat was erg gezellig
duurde even voordat mini los kwam maar toen ze dat eenmaal was...
en ik vind de mini van KJ zo schattig en lief
nu ga ik bijlezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
Jammer, het ging juist zo goed met lopen enzo!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:36 schreef draculettetje het volgende:
Vandaag ook bij de fysio geweest, de klap/val van zaterdag heeft ook een deukje in het zelfvertrouwen van mini gemaakt, niet erg hoor gewoon daar weer aan gaan werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draakje is mini zaterdag zo hard gevallen dan? Dan had ik even gemist. Met terugwerkende kracht eenerop!
Ik ga even lekker egoposten.![]()
Sinds afgelopen weekend leert 't muppetje ineens elke dag een paar nieuwe woorden!Ik vind 't zo ontzettend leuk om mee te maken, deze verrijking van haar leventje.
![]()
Ze is ineens ook helemaal into grapjes maken/uithalen. Allemaal ontzettend voorspelbaar natuurlijk maar ik speel graag mee.![]()
Ze lijkt ook letterlijk en figuurlijk ineens zoveel groter.![]()
Nou ja, nog maar eendan. Omdat 't kan.
A grand adventure has begun.
bijnaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:01 schreef Keshet het volgende:
Whaha, ja! D'r haar ploft gewoon uit haar hoofd op 't moment, dat groeit zo snel nu!
Doe 's een Ravi update? Kan 'ie ook staartjes in?
Ja, al 77 hele centimeters.quote:
Nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe verzorgen jullie eigenlijk het haar van jullie dreumes? Ivan heeft vaak een plukje op zijn achterhoofd met muizenissen erin vanwege het woelen tijdens het slapen. Ik kam het plukje, maar dat vindt hij flink waardeloos.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:11 schreef As1981 het volgende:
Zo volgens mij ben ik nu weer aardig bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.asy: waar ben jij , aan het uitslapen?![]()
![]()
edit: Incantrix: HOI!![]()
[ Bericht 28% gewijzigd door -Caroline- op 20-10-2011 08:42:07 ]
Ik borstel Senna's haar nog steeds vaak met een zachte babyborstel. Kost wat meer tijd om die pluizige stukken glad te borstelen, maar dat vindt ze in ieder geval niet zo vervelend. Eventueel kun je spul kopen (bijv van Etos) dat je erop kunt spuiten en dat het haar wat gemakkelijker kambaar maakt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe verzorgen jullie eigenlijk het haar van jullie dreumes? Ivan heeft vaak een plukje op zijn achterhoofd met muizenissen erin vanwege het woelen tijdens het slapen. Ik kam het plukje, maar dat vindt hij flink waardeloos.
Wat Miss zegt over dat spulletje, ik gebruik bij Jaël gliss kur anti-klit spray en dat werkt echt bijzonder goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:34 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Wat Miss zegt over dat spulletje, ik gebruik bij Jaël gliss kur anti-klit spray en dat werkt echt bijzonder goedBij Jaël is er anders echt geen doorkomen aan
Nou, precies. Borstel en antiklitspul aanschaffen dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:34 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Wat Miss zegt over dat spulletje, ik gebruik bij Jaël gliss kur anti-klit spray en dat werkt echt bijzonder goedBij Jaël is er anders echt geen doorkomen aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oja en de tangle teaser schijnt ook n hit te zijn, was o.a. Taartjesfee heel enthousiast over
edit: solagratia: lucas vind dat ook lekker, haren kammen, hoeft eigk nooit, maar idd hoofdmassage
[ Bericht 20% gewijzigd door -Caroline- op 20-10-2011 10:19:26 ]
Herkenbaar, al gaat het nu wel stukken beter.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:00 schreef Asyniur het volgende:
Sola, Harry slikt altijd de boel zo min mogelijk gekauwd door
Gewoon even hard slikken (en je ogen dichtknijpen daarbij).
Zit wel veel suiker in die dingen hèquote:
Ik wou ook nu met Ivan gaan zodat zijn haar nog wat kon groeien tot zijn verjaardag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:33 schreef Troeta het volgende:
Kan me voorstellen, ik ga het ook zo lang mogelijk uitstellen.
Ons buurjongetje van 3 heeft lange haren met krulletjes, zijn moeder heeft het nooit geknipt,behalve de pony en wat vervelende plukken. Het staat echt leuk!
Maar al die klitten en dat pijnlijke gekam lijkt me ook niks, ook voor een meisje niet.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:29 schreef pessie het volgende:
Cooki ik begreep je zonder foto![]()
En ook hier zwitsal haarlotion, blijf ik doen zolang hij niet na schooltijd thuiskomt en verteld dat zn vriendjes hem uitlachen omdat hij naar zwitsal ruikthet kan
Ook hier een ventje dat niet helemaal lekker in zn vel zit, maar dat is al even.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:32 schreef Reilain het volgende:
1hand modus... Oona op schoot met Uki op de andere helft van t scherm...
Zielig meisje vandaag... kan niets hebben.. veel hoge huiltjes.... net er maar een zetpil tegen aan gegooit... doe ik eigenlijk nooit zonder koorts, maar dit was zo zielig..hopelijk komt ze zo wat tot rust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zit al bijna 2 maanden een dikke bult rechtsonder waar een kies komt te zitten, ik ben benieuwd wanneer die door komt.
Fijn, die herkenning.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:50 schreef As1981 het volgende:
Hier duurde het ook lang voordat de eerste kiezen door waren. Steeds een paar dagen echt last. Nu zijn er 3 kiezen door (tegelijk), heeft meneer welgeteld 3 dagen rust gehad en begint het opnieuw.
Hopelijk voor hem duurt het niet zo lang voordat ze door zijn.
Maar ook hier echt ontlasting wat soms net zo dun is al water inderdaad. En die lucht....pffff
En niet stil willen liggen, van de week zat het echt overal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |