abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103157438

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103157513
Als manszijnde is het voor mij denk ik onmogelijk om verliefd te worden op een lelijke meid.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103157515
Ik ga voor beide wat betreft de TT.
pi_103157565
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:28 schreef firefly3 het volgende:
Als manszijnde is het voor mij denk ik onmogelijk om verliefd te worden op een lelijke meid.
Wat is lelijk? Doe eens een voorbeeld.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103157591
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet dat het subjectief is, maar asymetrie en andere afschrikkende dingen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103157592
Goedenavond allemaal, heb ik iets gemist?
pi_103157597
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd is dit subjectief.
pi_103157622
Ik ga voor de volgende volgorde: Uiterlijk, innerlijk.
pi_103157668
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik denk weet dat het zo is voor jou:

Persoonlijkheid, uiterlijk.

Waarbij je bij innerlijk een beeld hebt van iemand die gewoon lief is. Dit doet niets en heeft niets met aantrekkelijkheid te maken waardoor je het als laatste plaatst.
pi_103157688

I'd tap that ass.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103157750
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik ook, sowieso.

quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
I'd tap that ass.
Deze heeft een ziekte ofzo, die telt niet.
pi_103157774
quote:
[ afbeelding ]
I'd tap that ass.
zeg; ik zit te eten ja....
pi_103157806
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:30 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd is dit subjectief.
Klopt, smaken verschillen gelukkig :P anders zouden we allemaal op dezelfde vallen
14 SHADES OF GREY
pi_103157835
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

zeg; ik zit te eten ja....
Ik zou haar doen :P
14 SHADES OF GREY
pi_103157838
quote:
[ afbeelding ]
I'd tap that ass.
Ik gok erop dat het, na een hevige pijpsessie, zo'n zes minuten duurt vooraleer een sliertje kwak langs haar mondje helemaal naar beneden gegleden is. .
Ron Paul 2012
pi_103157848
Het gaat allemaal over uitstraling voor vrouwen. Met een goed uiterlijk kan je alsnog een uitstraling hebben van een hersenloos geval of een onzeker typetje zijn.

De reden dat knappe mensen soms meer succes hebben met vrouwen is omdat ze van nature zelfverzekerd zijn.
pi_103157913
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef firefly3 het volgende:
De reden dat knappe mensen soms meer succes hebben met vrouwen is omdat ze van nature zelfverzekerd zijn.
Maar nu de hamvraag; zijn er zelfverzekerde vrouwen.
Ik zet mijn geld in op nee.
pi_103157918
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef firefly3 het volgende:
Het gaat allemaal over uitstraling voor vrouwen. Met een goed uiterlijk kan je alsnog een uitstraling hebben van een hersenloos geval of een onzeker typetje zijn.

Er zijn genoeg zelfverzekerde mannen die voor mij afvallen vanwege hun uiterlijk.
pi_103157951
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Er zijn genoeg zelfverzekerde mannen die voor mij afvallen vanwege hun uiterlijk.
Die hebben dan geen uitstraling
pi_103157955
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik gok erop dat het, na een hevige pijpsessie, zo'n zes minuten duurt vooraleer een sliertje kwak langs haar mondje helemaal naar beneden gegleden is. .
:r
pi_103157967
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef Flepke het volgende:

[..]

Maar nu de hamvraag; zijn er zelfverzekerde vrouwen.
Ik zet mijn geld in op nee.
;)
pi_103157980
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Soms. Er staat soms.

Om een lange discussie te voorkomen.
pi_103158017
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die hebben dan geen uitstraling
Dat hebben ze wel degelijk, alleen vind ik hun uiterlijk gewoon niets. Die hebben vaak wel zat jonge meiden achter zich aan omdat ze zo zelfverzekerd zijn.
pi_103158066
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Soms. Er staat soms.

Om een lange discussie te voorkomen.
Mijn reactie ging dan ook niet over het tweede deel van zijn post, waarin dat woordje staat.
pi_103158098
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:39 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat hebben ze wel degelijk, alleen vind ik hun uiterlijk gewoon niets. Die hebben vaak wel zat jonge meiden achter zich aan omdat ze zo zelfverzekerd zijn.
Het kan zijn dat je bepaalde mensen niet knap vind, bijv chinezen ofzo. Ik probeer hiermee ook een eindeloze discussie te voorkomen.
pi_103158138
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:34 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Deze heeft een ziekte ofzo, die telt niet.

Die zou ik ook tappen hoor
pi_103158143
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het kan zijn dat je bepaalde mensen niet knap vind, bijv chinezen ofzo. Ik probeer hiermee ook een eindeloze discussie te voorkomen.
Oftewel, het gaan niet allemaal over uitstraling voor vrouwen.
pi_103158147
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gewoon niet meer op reageren, dat is het allerbeste.
pi_103158184
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wel leuk hoe hij zichzelf ontkracht inderdaad.
pi_103158235
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wel leuk hoe hij zichzelf ontkracht inderdaad.
Dat krijg je als je als man zijnde denkt te weten wat vrouwen willen. :P
pi_103158257
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Gewoon niet meer op reageren, dat is het allerbeste.
Je hebt gelijk. Dat zwart wit en het naar het extreme brengen alleen maar om een gelijk te halen is stom.
pi_103158325
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Dat zwart wit brengen en het naar het extreme brengen alleen maar om een gelijk te halen is stom.
Inderdaad, met die twee dingen moet je echt eens ophouden.
pi_103158400
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:46 schreef Cassandra87 het volgende:
:W
hoi
Finally, someone let me out of my cage
pi_103158470
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:43 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat krijg je als je als man zijnde denkt te weten wat vrouwen willen. :P
Dat kan helemaal niet. Dat weten ze zelf niet eens :P
14 SHADES OF GREY
pi_103158498
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daarom juist! :P
pi_103158511
quote:

[..]

Ik dacht nog even: ik zeg deze keer maar niets :P
pi_103158544
ik moest hier aan denken :P
Finally, someone let me out of my cage
pi_103158626
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:49 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik dacht nog even: ik zeg deze keer maar niets :P
Gewoon doen :D je moet niet die lieve man zijn. Af en toe mag je best een keertje wat zeggen hoor.
En dat moet je zeker niet zeggen ik zeg een keertje niets
14 SHADES OF GREY
pi_103158654
quote:

[..]

Nou en, laat het hem denken, als hij daar blij van wordt. Discussies aangaan heeft geen zin want hij gaat toch niet anders denken. Voor hem is het de waarheid.
pi_103158706
Dat een vrouw niet op chinezen valt is mogelijk.

Maar dat een chinees geen massaal succes kan hebben met vrouwen is onjuist en hierbij speelt uitstraling een grote rol.

Daarom is het van belang om niet naar de individuele voorkeuren van vrouwen te luisteren op dit forum.
  zondag 16 oktober 2011 @ 19:54:29 #42
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_103158712
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:10 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Maar voor een keer seks maakt persoonlijkheid ook niks uit, uiterlijk wel.

Wat is uiterlijk eigenlijk belangrijk in het leven, denk ik.
Je hebt nog geen idee hoe belangrijk het innerlijk is.
The view from nowhere.
pi_103158729
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Nou en, laat het hem denken, als hij daar blij van wordt. Discussies aangaan heeft geen zin want hij gaat toch niet anders denken. Voor hem is het de waarheid.
Daarom neem ik wat hij zegt met een korreltje zout
14 SHADES OF GREY
pi_103158737
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gewoon doen :D je moet niet die lieve man zijn. Af en toe mag je best een keertje wat zeggen hoor.
Wat die lieve man betreft: de aard van het beestje kan je niet helemaal negeren, hè. Moet je ook niet willen :P

Maar als mij iets van het hart moet, dan zeg ik dat ook gewoon, hoor...dat dan weer wel ;)
pi_103158748
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Klopt wel, en het is niet alsof het een erge opmerking was ofzo. Vind ik dan, ben het er ook wel een beetje mee eens eigenlijk.
pi_103158847
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Discussies hebben dan zelden zin, en zonder zulke discussies was dit forum er mogelijk niet eens.
pi_103158894
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Innerlijk is sowieso belangrijk maar dat is uiterlijk ook over het algemeen, denk ik.

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Discussies hebben dan zelden zin, en zonder zulke discussies was dit forum er mogelijk niet eens.
Je neemt het weer eens te letterlijk.
pi_103158992
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:54 schreef Capstan het volgende:

[..]

Wat die lieve man betreft: de aard van het beestje kan je niet helemaal negeren, hè. Moet je ook niet willen :P

Maar als mij iets van het hart moet, dan zeg ik dat ook gewoon, hoor...dat dan weer wel ;)
Nee natuurlijk niet. Maar af en toe een beetje plagen mag wel. Dat doe je met flirten ook. En als je het hier al niet doet doe je dat elders ook niet.

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:55 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Klopt wel, en het is niet alsof het een erge opmerking was ofzo. Vind ik dan, ben het er ook wel een beetje mee eens eigenlijk.
Zulke opmerkingen maak ik ook altijd met een knipoog. Zeker in deze context. Het was ook een open deur.
14 SHADES OF GREY
pi_103159085
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Oke maar in welke mate doet het uiterlijk er dan toe vraag ik me af. Ik geloof je meteen dat er mannen zijn die je afschrijft wegens hun uiterlijk, de mannelijke varianten van de hier geposte plaatjes sowieso. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel procent van de mannen afvallen wegens uiterlijk voor jou. Waar moet ik dan aan denken? 2%, 20%, 40% of 60%?
pi_103159095
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:58 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Innerlijk is sowieso belangrijk maar dat is uiterlijk ook over het algemeen, denk ik.

[..]

Je neemt het weer eens te letterlijk.
Nee hoor, het is gewoon zo dat veel discussies, met name op het internet, er vaak niet voor zorgen dat de ander direct anders gaat denken.
pi_103159198
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee hoor, het is gewoon zo dat veel discussies, met name op het internet, er vaak niet voor zorgen dat de ander direct anders gaat denken.
Je begrijpt niet wat ik met die post wil zeggen?
pi_103159270
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:02 schreef Westerling het volgende:

[..]

Oke maar in welke mate doet het uiterlijk er dan toe vraag ik me af. Ik geloof je meteen dat er mannen zijn die je afschrijft wegens hun uiterlijk, de mannelijke varianten van de hier geposte plaatjes sowieso. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel procent van de mannen afvallen wegens uiterlijk voor jou. Waar moet ik dan aan denken? 2%, 20%, 40% of 60%?
Hm goede vraag. Gisteren met uitgaan valt 80% van de mannen me niet op, maar toen ik op een gegeven moment echt aan het rondkijken was naar wat er zoal rondliep sprongen er ook maar een paar uit qua uiterlijk, maar er waren er ook niet heel veel die meteen afvielen qua uiterlijk, een gokje is dan 20-40%.
pi_103159281
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Maar af en toe een beetje plagen mag wel. Dat doe je met flirten ook. En als je het hier al niet doet doe je dat elders ook niet.

Zo héél erg veel flirt ik inderdaad niet, dus ja... :P
pi_103159311
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:04 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Je begrijpt niet wat ik met die post wil zeggen?
Dat ik het niet met je eens bent wil niet zeggen dat ik je niet snap.
pi_103159339
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:05 schreef Capstan het volgende:

[..]

Zo héél erg veel flirt ik inderdaad niet, dus ja... :P
Ik ook niet :)
14 SHADES OF GREY
pi_103159429
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat ik het niet met je eens bent wil niet zeggen dat ik je niet snap.
Haha, ik hoop echt dat je ouwehoert.
pi_103159475
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:08 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Haha, ik hoop echt dat je ouwehoert.
Ik loop altijd te ouwehoeren wat jou betreft.
pi_103159527
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:05 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hm goede vraag. Gisteren met uitgaan valt 80% van de mannen me niet op, maar toen ik op een gegeven moment echt aan het rondkijken was naar wat er zoal rondliep sprongen er ook maar een paar uit qua uiterlijk, maar er waren er ook niet heel veel die meteen afvielen qua uiterlijk, een gokje is dan 20-40%.
Aha, dat is inderdaad niet zo heel schokkend voor me. Je bent alleen een van de weinigen die ervoor uitkomt :P
pi_103159611
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:09 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik loop altijd te ouwehoeren wat jou betreft.
Ik ook bij jou, maar dat had je wel langer door toch? Aangezien je dat ook hebt aangegeven.

Zijn er nog knappe mannen geweest die je aandacht hebben gegeven gisteren?
pi_103159632
Met een goede uitstraling val je op uit een menigte en heb je keuze zat. Ook al zie je er gewoon normaal uit :)
pi_103159659
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:12 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik ook bij jou, maar dat had je wel langer door toch? Aangezien je dat ook hebt aangegeven.

Zijn er nog knappe mannen geweest die je aandacht hebben gegeven gisteren?
Wat denk je zelf, als ik het al eens heb aangegeven lijkt het me dat ik je niet serieus neem hè.

Ja, hoezo?
pi_103159691
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Mensen selecteren op uiterlijk. Sommigen krijgen niet eens de kans om hun innerlijk te laten zien; omdat ze op uiterlijk beoordeeld worden.
pi_103159692
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:10 schreef Westerling het volgende:

[..]

Aha, dat is inderdaad niet zo heel schokkend voor me. Je bent alleen een van de weinigen die ervoor uitkomt :P
Wat beweren ze doorgaans eigenlijk?
pi_103159815
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:13 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Mensen Vrouwen selecteren op uiterlijk uitstraling. Sommigen krijgen niet eens de kans om hun innerlijk te laten zien; omdat ze op uiterlijk beoordeeld worden. totaal geen uitstraling hebben.
De beste van de wereld ziet er niet knap uit, maar heeft wel MASSAAL succes met vrouwen dankzij zijn persoonlijkheid.
pi_103159834
quote:

[..]

Mensen selecteren op uiterlijk. Sommigen krijgen niet eens de kans om hun innerlijk te laten zien; omdat ze op uiterlijk beoordeeld worden.
En dat vind ik dus best vervelend. Overigens is het niet alleen uiterlijk maar ook uitstraling. Iemand kan minder mooi zijn zelfs lelijk maar wel een onwijs mooie uitstraling hebben
14 SHADES OF GREY
pi_103159997
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wat beweren ze doorgaans eigenlijk?
Nou over het algemeen zeggen vrouwen niet zo op t uiterlijk te letten. Het geinige is dan weer dat ze wel gerust van individuele gevallen zeggen dat iemand te lelijk is (niet tegen de persoon zelf ofzo). Maargoed, wat is 20 tot 40% ook eigenlijk.
pi_103159998
Er zijn zelfs gasten met dikke bierbuiken enzo die het nog beter doen dan heel het forum bij elkaar. Dus de discussie over uiterlijk moet een keer afgelopen zijn.
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:22:07 #68
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103160055
Zonder vlotte babbel kom je er niet
Spreading the Word
pi_103160059
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wat denk je zelf, als ik het al eens heb aangegeven lijkt het me dat ik je niet serieus neem hè.

Ja, hoezo?
Je hebt eerder aangegeven dat je weet dat ik met jou ouwehoer (via DM) en daarom neem je mij niet meer serieus? Ah.

Vertel eens over de moves die ze naar jou toe maakten, misschien leren bepaalde users d'rvan.
pi_103160102
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Je hebt eerder aangegeven dat je weet dat ik met jou ouwehoer (via DM) en daarom neem je mij niet meer serieus? Ah.

Vertel eens over de moves die ze naar jou toe maakten, misschien leren bepaalde users d'rvan.
Beter nog vertel jij eens hoe je een meisje versiert :D
14 SHADES OF GREY
pi_103160161
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:21 schreef Westerling het volgende:

[..]

Nou over het algemeen zeggen vrouwen niet zo op t uiterlijk te letten. Het geinige is dan weer dat ze wel gerust van individuele gevallen zeggen dat iemand te lelijk is (niet tegen de persoon zelf ofzo). Maargoed, wat is 20 tot 40% ook eigenlijk.
Ja klopt wel, maar als ik meiden onderling spreek geeft het merendeel altijd wel aan dat ze uiterlijk ook wel belangrijk vinden, naast innerlijk en uitstraling uiteraard. Maar uiterlijk vinden ze, en ik ook, dus zeker niet onbelangrijk en ik let er ook wel op.
pi_103160184
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Zonder vlotte babbel kom je er niet
In bed praten gaat niet werken ;) Maar blijven praten houdt natuurlijk wel de interactie aan de gang inderdaad.
pi_103160226
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Nee, ik nam je sowieso al niet serieus en niet alleen in je reacties naar mij, dat staat los van of je nou wel of niet loopt te ouwehoeren.
pi_103160349
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:23 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja klopt wel, maar als ik meiden onderling spreek geeft het merendeel altijd wel aan dat ze uiterlijk ook wel belangrijk vinden, naast innerlijk en uitstraling uiteraard. Maar uiterlijk vinden ze, en ik ook, dus zeker niet onbelangrijk en ik let er ook wel op.
Bewust of onbewust?
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:27:20 #75
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_103160352
quote:
0s.gif [b]Op
Nou over het algemeen zeggen vrouwen niet zo op t uiterlijk te letten.
Volgens mij is hier onderzoek naar gedaan en bleek het omgekeerde het geval. Vaak zegt men dit, maar men volgt het niet op. Men selecteert dus primair op uiterlijk.
pi_103160357
Een zeer goed filmpje over uiterlijk & vrouwen

pi_103160400
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Beter nog vertel jij eens hoe je een meisje versiert :D
Ik versier niet.

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:25 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee, ik nam je sowieso al niet serieus en niet alleen in je reacties naar mij, dat staat los van of je nou wel of niet loopt te ouwehoeren.
Ow, dit komt best hard aan.
pi_103160424
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dat vind ik dus best vervelend. Overigens is het niet alleen uiterlijk maar ook uitstraling. Iemand kan minder mooi zijn zelfs lelijk maar wel een onwijs mooie uitstraling hebben
Ja dat klopt uitstraling is ook belangerijk.
pi_103160425
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:27 schreef Westerling het volgende:

[..]

Bewust of onbewust?
Allebei wel eigenlijk.
pi_103160542
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:28 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Ja dat klopt uitstraling is ook belangerijk.
En die krijg je niet zo maar. Je moet lekker in je vel zitten en dat ook uitstralen. Zelfvertrouwen hebben. Best moeilijk allemaal.
14 SHADES OF GREY
pi_103160697
Hoe beter je wordt met vrouwen, hoe meer en knappere vrouwen je kunt krijgen. Tot aan de "perfecte 10 vrouw". Gewoon met gemiddelde looks.
pi_103160863
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:28 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik zou zeggen; ga er gewoon voor. Probeer een beetje te flirten; vooral via facebook is dat in het begin wat makkelijker dan IRL; dus maak er gebruik van. En dan gewoon eens uitnodigen om een keer iets leuks te gaan doen samen.
tja, zou wel willen, maar hoe...
pi_103160868
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:32 schreef firefly3 het volgende:
Hoe beter je wordt met vrouwen, hoe meer en knappere vrouwen je kunt krijgen. Tot aan de "perfecte 10 vrouw". Gewoon met gemiddelde looks.
Ik weet niet meer wie het was die het gisteren zei, maar zelf voel ik ook geen behoefte om een hoop vrouwen te kunnen krijgen. Met eentje bij wie het wederzijds goed zit zou ik al gelukkig zijn.
pi_103160877
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:28 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Allebei wel eigenlijk.
Bij mij gaat het geheel onbewust. Lijkt me wel raar om gewoon rationeel je af te vragen:
"Is ze eigenlijk wel mooi genoeg?"

Misschien weten vrouwen wat betreft uiterlijk wel wat beter wat ze willen (vrouwen die weten wat ze willen :o ). De meisjes/vrouwen waar ik gevoelens voor heb gehad, zit echt geen enkele lijn in t uiterlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Westerling op 16-10-2011 20:35:04 (verkeerde smiley) ]
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:38:51 #85
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103161181
Dames.... ik heb echt een godverddomde kankerhekel aan meiden/vrouwen. Hebben jullie dat ook welles ?
Ik regelmatig. maar dat is nog wel logisch toch?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_103161186
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:34 schreef Westerling het volgende:

[..]

Bij mij gaat het geheel onbewust. Lijkt me wel raar om gewoon rationeel je af te vragen:
"Is ze eigenlijk wel mooi genoeg?"

Misschien weten vrouwen wat betreft uiterlijk wel wat beter wat ze willen (vrouwen die weten wat ze willen :o ). De meisjes/vrouwen waar ik gevoelens voor heb gehad, zit echt geen enkele lijn in t uiterlijk.
Als ik bewust naar uiterlijk kijk denk ik dat ook niet hoor, dan gaat het meer van 'oh wauw hij heeft eigenlijk mooie ogen' ofzoiets dan dat ik me afvraag of hij wel mooie ogen heeft en ze eventueel vergelijk met andere ogen. Of met andere lichaamsdelen. :P

Nouja, ik weet in ieder geval wel goed wat ik mooi/leuk vind qua uiterlijk en mijn exen en huidige vriend hebben allemaal wel minimaal één ding daarvan, maar goed het wijkt ook wel eens af.
pi_103161208
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:34 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik weet niet meer wie het was die het gisteren zei, maar zelf voel ik ook geen behoefte om een hoop vrouwen te kunnen krijgen. Met eentje bij wie het wederzijds goed zit zou ik al gelukkig zijn.
Het is nodig om goed te worden en ervaring op te doen. Anders is de kans groter dat je het verpest. Je kunt niet in 1x de hoofdprijs ophalen.
pi_103161256
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Dames.... ik heb echt een godverddomde kankerhekel aan meiden/vrouwen. Hebben jullie dat ook welles ?
Heb je ook zelfmoordneigingen ?
pi_103161341
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is nodig om goed te worden en ervaring op te doen. Anders is de kans groter dat je het verpest. Je kunt niet in 1x de hoofdprijs ophalen.
Ach, als het gewoon (al dan niet plotseling) zou klikken, dan zou ik niet weten waarom het niet in één keer zou kunnen.
pi_103161357
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jawel hoor, als je een natuurtalent bent en de concurrentie in vergelijking niet veel soeps gaat dat prima.
Maar goed, die mensen hebben ook geen tips nodig.
pi_103161506
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:38 schreef Schenkstroop het volgende:
He.
Ik heb soms wel een hekel aan bepaalde personen (kunnen ook manen zijn), maar niet over het algemeen.
pi_103161520
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:41 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jawel hoor, als je een natuurtalent bent en de concurrentie in vergelijking niet veel soeps gaat dat prima.
Maar goed, die mensen hebben ook geen tips nodig.
Iedereen kan tips gebruiken. Je kunt beter worden in dit gebied, het maakt niet uit hoe goed je al bent.
pi_103161593
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:40 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ach, als het gewoon (al dan niet plotseling) zou klikken, dan zou ik niet weten waarom het niet in één keer zou kunnen.
Omdat je je anders gedraagt als je geen meerdere opties hebt, waardoor je zenuwachtiger wordt omdat het alles op alles is zeg maar. Verder voel je je niet op je gemak omdat het de eerst keer is allemaal.
pi_103161769
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iedereen kan tips gebruiken. Je kunt beter worden in dit gebied, het maakt niet uit hoe goed je al bent.
Maar niet iedereen heeft die ambitie natuurlijk, je hebt ook mensen die tevreden kunnen zijn met wat ze hebben/kunnen en dat is op zich best prettig.
En zelfs voor mensen die wel beter in iets willen worden zijn niet alle tips bruikbaar, voorop staat dat ze zelf wat moeten ondernemen om ergens te komen.
pi_103161789
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat je je anders gedraagt als je geen meerdere opties hebt, waardoor je zenuwachtiger wordt omdat het alles op alles is zeg maar. Verder voel je je niet op je gemak omdat het de eerst keer is allemaal.
Dat ik wat zenuwen zou hebben, dat is wel zeker. Maar misschien is dat van de andere kant dan ook wel zo, al heeft zij ongetwijfeld meer ervaring.
pi_103161856
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:28 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik zou zeggen; ga er gewoon voor. Probeer een beetje te flirten; vooral via facebook is dat in het begin wat makkelijker dan IRL; dus maak er gebruik van. En dan gewoon eens uitnodigen om een keer iets leuks te gaan doen samen.
Iemand tips?
pi_103161877
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:38 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als ik bewust naar uiterlijk kijk denk ik dat ook niet hoor, dan gaat het meer van 'oh wauw hij heeft eigenlijk mooie ogen' ofzoiets dan dat ik me afvraag of hij wel mooie ogen heeft en ze eventueel vergelijk met andere ogen. Of met andere lichaamsdelen. :P

Nouja, ik weet in ieder geval wel goed wat ik mooi/leuk vind qua uiterlijk en mijn exen en huidige vriend hebben allemaal wel minimaal één ding daarvan, maar goed het wijkt ook wel eens af.
Oh geen lijstje dus :P
pi_103161938
Trouwens, jullie zeiden gisteren tegen mij dat ik mijn exvriendin naar de mond moest praten; dat ze gelijk heeft, beetje slijmen blabla.

Vannacht had een vriend een housewarming, was zij d'r ook. We hebben nog gepraat, althans ik probeerde dat maar ze doet hatelijk/arrogant en gaf aan dat het beter is dat we elkaar een tijdje niet zien.

Ze weet echt niet wat ze wil en wss hebben vriendinnen op haar in gepraat. Maar okay, het is duidelijk (zoals mfn al zei) dat ik zal moeten wachten op haar totdat ze mij misschien weer toelaat in haar leven. Probleem is dan dat het lang kan duren. Ik weet niet of ik wel ontzettend lang wil wachten.
pi_103161944
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef Westerling het volgende:

[..]

Oh geen lijstje dus :P
Ik heb wel een lijstje in mijn hoofd met wat ik mooi/leuk/aantrekkelijk vind hoor. :P
pi_103161998
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Maar niet iedereen heeft die ambitie natuurlijk, je hebt ook mensen die tevreden kunnen zijn met wat ze hebben/kunnen en dat is op zich best prettig.
En zelfs voor mensen die wel beter in iets willen worden zijn niet alle tips bruikbaar, voorop staat dat ze zelf wat moeten ondernemen om ergens te komen.
Het is goed om tevreden te zijn en tegelijk nieuwe dingen erbij te leren. Zoveel moois kan hier uit vloeien.
pi_103162095
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:48 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat ik wat zenuwen zou hebben, dat is wel zeker. Maar misschien is dat van de andere kant dan ook wel zo, al heeft zij ongetwijfeld meer ervaring.
Dat ze meer of minder zenuwachtig is bepaald niet hoeveel zenuwachtigheid ze van jou kan hebben.

Hoe meer ervaring met vrouwen, hoe groter je kansen. Het zou zonde zijn als je het verpest alleen maar omdat je jezelf niet getraint hebt.
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:54:29 #102
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103162180
Waar hebben we het over hier?
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_103162184
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:50 schreef mrk.n het volgende:
Trouwens, jullie zeiden gisteren tegen mij dat ik mijn exvriendin naar de mond moest praten; dat ze gelijk heeft, beetje slijmen blabla.

Vannacht had een vriend een housewarming, was zij d'r ook. We hebben nog gepraat, althans ik probeerde dat maar ze doet hatelijk/arrogant en gaf aan dat het beter is dat we elkaar een tijdje niet zien.

Ze weet echt niet wat ze wil en wss hebben vriendinnen op haar in gepraat. Maar okay, het is duidelijk (zoals mfn al zei) dat ik zal moeten wachten op haar totdat ze mij misschien weer toelaat in haar leven. Probleem is dan dat het lang kan duren. Ik weet niet of ik wel ontzettend lang wil wachten.
Je hoeft niet perse stilletjes op haar te wachten, ik zei vooral dat ze tijd nodig heeft. Maar goed het is sowieso maar de vraag of ze je überhaupt ooit terug zou willen, en als jij niet weet of jij lang wil 'wachten' moet je het misschien ook niet doen.
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:55:16 #104
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_103162234
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:50 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik heb wel een lijstje in mijn hoofd met wat ik mooi/leuk/aantrekkelijk vind hoor. :P
Haha t kon ook eigenlijk niet anders ;)
pi_103162255
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef appelsappel het volgende:

[..]

Iemand tips?
Statements hebben een groter kans op reactie dan een vraag. Gebruik deze kennis om met haar te communiceren. Typ ook niet te lange berichtjes.
pi_103162331
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waar hebben we het over hier?
Nergens over dat zie je toch
14 SHADES OF GREY
pi_103162547
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:55 schreef Westerling het volgende:

[..]

Haha t kon ook eigenlijk niet anders ;)
Zeker, voorkeuren heb ik sowieso wel maar ik ben er ook niet heel strikt in. :)
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:02:57 #108
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103162762
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:50 schreef mrk.n het volgende:

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:50 [quote]0s.gif [b]Op zondag 16 oktober 2011 20:43 schreef mrk.n het volgende:

[..]

He.
Ik heb soms wel een hekel aan bepaalde personen (kunnen ook manen zijn), maar niet over het algemeen.
Die hekel jegens een grote groep over één kam komt nog wel. Gaat jaren over heen maar die komt nog wel. Ik zie em al aan komen bij jou geef het tijd. Of geef alvast toe dat scheelt een hoop frustratie ;)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:03:34 #109
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_103162807
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:59 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zeker, voorkeuren heb ik sowieso wel maar ik ben er ook niet heel strikt in. :)
En hoe oud ben je? Even voor de beeldvorming :P
pi_103162964
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:03 schreef Westerling het volgende:

[..]

Hoezo draagt dat bij aan de beeldvorming?
14 SHADES OF GREY
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:05:53 #111
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103162972
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Heb je ook zelfmoordneigingen ?
Nee.
pi_103162994
Nee man, mannen, dat zijn pas klootzakken.
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:06:37 #113
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103163023
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Weet jji wat beeldvroming inhoudt?
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:06:37 #114
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_103163024
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat heb je aan informatie als je niet weet waar die over gaat? ;)
pi_103163132
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:03 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik ben 21. oO<
pi_103163171
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:06 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Weet jji wat beeldvroming inhoudt?
Nee maar ik heb het idee dat jij dat heel goed kan uitleggen :)

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:06 schreef Westerling het volgende:

[..]

Wat heb je aan informatie als je niet weet waar die over gaat? ;)
Niets :)
14 SHADES OF GREY
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:09:13 #117
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_103163216
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik ben 21. oO<
Ah, zeer relevant voor mij dus :) .
pi_103163395
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:09 schreef Westerling het volgende:

[..]

nu alleen hopen dat jij door haar keuring heen komt :P
14 SHADES OF GREY
pi_103163442
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:54 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je hoeft niet perse stilletjes op haar te wachten, ik zei vooral dat ze tijd nodig heeft. Maar goed het is sowieso maar de vraag of ze je überhaupt ooit terug zou willen, en als jij niet weet of jij lang wil 'wachten' moet je het misschien ook niet doen.
Moeilijk vind ik het. Ik wil niet te lang wachten, maar ik wil haar ook niet kwijt. Al ben ik haar misschien al wel kwijt. Ze geeft nog steeds aan dat ze het ''misschien'' wel wil.

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:02 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

[..]

Die hekel jegens een grote groep over één kam komt nog wel. Gaat jaren over heen maar die komt nog wel. Ik zie em al aan komen bij jou geef het tijd. Of geef alvast toe dat scheelt een hoop frustratie ;)
Haha, ik heb dat serieus niet. Gaat ook niet komen.

quote:

[..]

Ik ben 21. oO<
Ik dacht dat ik ouder was? Ik ben net 20.

quote:
7s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:06 schreef Myraela het volgende:
Nee man, mannen, dat zijn pas klootzakken.
Je past wel leuk bij Schenkstroop. .
pi_103163650
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik ouder was? Ik ben net 20.

Nou, blijkbaar fout gedacht dan.
pi_103163668
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:

Je past wel leuk bij Schenkstroop. .
Ik was niet heel serieus. 9.gif Mannen zijn tof. O+ Vrouwen overigens ook. Uitzonderingen daargelaten.
pi_103163677
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:09 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ah, ook 21? :P
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:17:17 #123
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_103163741
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

nu alleen hopen dat jij door haar keuring heen komt :P
Haha, dat gaan we nooit weten ik heb geen foto online ;)
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:17:45 #124
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_103163763
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ah, ook 21? :P
jep
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:19:05 #125
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103163835
quote:

[..]

Ik ben 21. oO<
:9
pi_103163855
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:17 schreef Westerling het volgende:

[..]

Haha, dat gaan we nooit weten ik heb geen foto online ;)
Als ze interesse heeft komt er vast wel een verzoekje vanuit haar kant
14 SHADES OF GREY
pi_103163952
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:15 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nou, blijkbaar fout gedacht dan.
Ik ben ouder qua gedrag. Zo fout is het niet.

quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik was niet heel serieus. [ afbeelding ] Mannen zijn tof. O+ Vrouwen overigens ook. Uitzonderingen daargelaten.
Hmm, ben je bi of?
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:21:25 #128
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_103163969
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als ze interesse heeft komt er vast wel een verzoekje vanuit haar kant
Ze heeft een vriend ;)
pi_103164033
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:21 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik ben ouder qua gedrag. Zo fout is het niet.

Wat jij wil jochie, feit blijft alsnog dat je niet ouder bent. :*
pi_103164056
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:21 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ze heeft een vriend ;)
Precies. :D
pi_103164130
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:21 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ze heeft een vriend ;)
Oh ja dat is waar ook :P
14 SHADES OF GREY
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:25:14 #132
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103164184
Dus.

Tijn? Nog gehosseld?
pi_103164270
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:21 schreef mrk.n het volgende:

Hmm, ben je bi of?
Nee, niet echt, ik zou alleen met een man een relatie kunnen hebben of verliefd kunnen worden. Maar dat maakt vrouwen niet minder tof.
pi_103164290
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dus.

Tijn? Nog gehosseld?
ik heb haar net gesproken. Ik begin voorzichtig optimistisch te worden. :)
14 SHADES OF GREY
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:27:52 #135
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103164349
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nu wel een vervolgafspraak gemaakt?
pi_103164362
Ik heb een nieuwe match op paiq :)

zal ik maar ff afwachten of gelijk weer reageren als eerste?
Do what you love, love what you do!
pi_103164375
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat klinkt niet slecht. Ik voel doorgaans geen optimisme meer :')
pi_103164421
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:28 schreef kree het volgende:
Ik heb een nieuwe match op paiq :)

zal ik maar ff afwachten of gelijk weer reageren als eerste?
Meteen verwijderen. In mijn ervaring zijn de matches die Paiq voorstelt helemaal drie keer niks :P
pi_103164487
Het begint met...

Optimisme ;)
pi_103164490
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:29 schreef Capstan het volgende:

[..]

Meteen verwijderen. In mijn ervaring zijn de matches die Paiq voorstelt helemaal drie keer niks :P
haha bij mij tot nu ook, maarja dit is de 4e pas nu :P
Ik hou alles open ;)
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:32:19 #141
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103164629
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:30 schreef jaha het volgende:
Het begint met...

Optimisme ;)
Het begint met pure angst hier. :')
pi_103164642
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:27 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Nu wel een vervolgafspraak gemaakt?
Ik heb een optie gegeven. :) Nu is het aan haar om daar op in te gaan.

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:28 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat klinkt niet slecht. Ik voel doorgaans geen optimisme meer :')
Ik wel :) ook al is het vaak voor niets. :{ Maar goed gewoon positief denken. Nee heb je en ja kan je vergeten.

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:29 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat vind ik niet. Genoeg leuke gesprekken gehad geen klik dat wel maar wel leuke gesprekken
14 SHADES OF GREY
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:33:00 #143
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103164672
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb een optie gegeven. :) Nu is het aan haar om daar op in te gaan.

En ze heeft je nummer ofzo? Dat ze kan reageren?
pi_103164769
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]
Dat vind ik niet. Genoeg leuke gesprekken gehad geen klik dat wel maar wel leuke gesprekken
Ja, met dames die ik Oneliners heb gestuurd heb ik ook wel leuke gesprekken gehad. Maar met de zogenaamde matches echt nog nooit.
pi_103164878
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ja, met dames die ik Oneliners heb gestuurd heb ik ook wel leuke gesprekken gehad. Maar met de zogenaamde matches echt nog nooit.
geeft aan dat dat match systeem dus blijkbaar niet goed werkt?

Ik heb er nu 3 aangesproken en kort mee gechat die voor mij als match werden toegevoegd maar dat is allemaal doodgelopen.
Dus vraag me af hoe ik het nu met die 4e moet aanpakken;)
pi_103165063
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:33 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

En ze heeft je nummer ofzo? Dat ze kan reageren?
Nee nog niet. Wel Facebook. Dat nummer komt nog wel :)

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ach je moet er niet zo veel waarde aan hechten. Of er is een klik of niet. Simpel als dat.

Ik vind het soms moeilijk om gesprekken te voeren dat helpt niet echt. Maar toch lukt het mij om op paiq af en toe een leuk gesprek te voeren met helaas weinig resultaat maar dat boeit niet echt eigenlijk ooit kom ik wel iemand tegen
14 SHADES OF GREY
pi_103165114
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:36 schreef kree het volgende:

[..]

geeft aan dat dat match systeem dus blijkbaar niet goed werkt?

Ik heb er nu 3 aangesproken en kort mee gechat die voor mij als match werden toegevoegd maar dat is allemaal doodgelopen.
Dus vraag me af hoe ik het nu met die 4e moet aanpakken;)
Gewoon mee chatten en zie waar het gesprek heen gaat. Meer kan je niet doen
14 SHADES OF GREY
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:41:16 #148
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103165237
'k vind dat zon laffe manier, viavia in de kroeg laten weten dat je iemand leuk vind. Ik bijt niet, niet hard iig, en julie ook niet. En zon vriendinnenkring waar je je niet even uit losmaakt is zwaar oninteressant. Ik probeer toch ook niks te regelen met de hele mannenclub in mn kielzog?
Spreading the Word
pi_103165241
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gewoon mee chatten en zie waar het gesprek heen gaat. Meer kan je niet doen
eens maar ze is nu niet online, wat zal ik eens sturen?
Of wachten totdat zij wat doet (weinig kans op :') )
pi_103165346
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:41 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb er ooit eentje gehad die het presteerde te zeggen dat ze op offline-berichtjes geen antwoord gaf, want "dat werkt beter in een gesprek". Meteen verwijderd. Hoop niet dat zij het is :P
pi_103165401
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:43 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik heb er ooit eentje gehad die het presteerde te zeggen dat ze op offline-berichtjes geen antwoord gaf, want "dat werkt beter in een gesprek". Meteen verwijderd. Hoop niet dat zij het is :P
haha :) Carla?

Maar nu weet ik het nog niet :')
pi_103165523
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:41 schreef WokkelKardinaal het volgende:
'k vind dat zon laffe manier, viavia in de kroeg laten weten dat je iemand leuk vind. Ik bijt niet, niet hard iig, en julie ook niet. En zon vriendinnenkring waar je je niet even uit losmaakt is zwaar oninteressant. Ik probeer toch ook niks te regelen met de hele mannenclub in mn kielzog?
Zij is net zo bang voor een afwijzing als jij dus logisch op zich. Alleen niet echt handig.

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:41 schreef kree het volgende:

[..]

Gewoon iets leuks. Of gewoon hoi ofzo. Of wachten dat ze online komt
14 SHADES OF GREY
pi_103165625
denk dat ik maar stuur dat ik het koud heb :')
hahaha

heb echt geen idee, het moet niet te vragend zijn dat heb ik al gemerkt na de vorige 3 meiden daar :')
pi_103165738
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef kree het volgende:
denk dat ik maar stuur dat ik het koud heb :')
hahaha

heb echt geen idee, het moet niet te vragend zijn dat heb ik al gemerkt na de vorige 3 meiden daar :')
Gewoon jezelf zijn en niet te veel over nadenken.

Dat is wel een goeie :D
14 SHADES OF GREY
pi_103165826
ja mezelf zijn, denk dat het goed werkt in het echt en dan doe ik dat ook.

Maar via internet moet je anders zijn blijkbaar om ff aandacht te trekken ;)
pi_103165941
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:51 schreef kree het volgende:
ja mezelf zijn, denk dat het goed werkt in het echt en dan doe ik dat ook.

Maar via internet moet je anders zijn blijkbaar om ff aandacht te trekken ;)
Brutaal :P vraag wat ze aan heeft.
14 SHADES OF GREY
pi_103166023
haha denk je?

Ik heb nog niks gestuurd nu dus ben wel benieuwd naar de beste manier om vanuit het niks contact te leggen :)
pi_103166266
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:55 schreef kree het volgende:
haha denk je?

Ik heb nog niks gestuurd nu dus ben wel benieuwd naar de beste manier om vanuit het niks contact te leggen :)
icebreaker met zo'n stomme vraag. Wat is je favo kleur ofzo :')
14 SHADES OF GREY
pi_103166390
Ik zit het me echt te bedenken nu.

iets van "hoe is het" ofzo??

Ik wil eigenlijk dat zij eerst vragen gaat stellen.

Want bij die andere was het andersom, toen kwam ik met vragen en dan krijg je antwoord en loopt het dood ;)
pi_103166483
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:00 schreef kree het volgende:

Want bij die andere was het andersom, toen kwam ik met vragen en dan krijg je antwoord en loopt het dood ;)
Een statement heeft veel meer kans op antwoord dan een vraag.
pi_103166543
voorbeeld?
pi_103166669
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:00 schreef kree het volgende:

Hoeft niet je kan ook een gesprek aangaan over de antwoorden. Net bijvoorbeeld heb ik met een speeddate een gesprek gehad over brillen en slechtzien. Ze is opticien. En daarna zwemmen.
14 SHADES OF GREY
pi_103166737
Ja weet ik dat kan ik wel maar dat is live praten hè.

Nu kan ik iets offline sturen voor de eerste keer naar haar.
Maar ik weet echt niet wat.
pi_103166740
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:02 schreef kree het volgende:
voorbeeld?
Iets over haar wat je ervan vind.
pi_103166794
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iets over haar wat je ervan vind.
Ja hoe dan, weet niks over haar.
Behalve een paiq score van 8,7

Haha heb echt geen idee :S
pi_103166849
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:43 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat vind ik niet eens zo raar gedacht. Dan gaf ze als je online was dus wel antwoord op die offline berichtjes?

Wat kritisch trouwens om iemand dan meteen te verwijderen. :D En dan noemen ze contact maken op internet makkelijk.
pi_103167016
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat vind ik niet eens zo raar gedacht. Dan gaf ze als je online was dus wel antwoord op die offline berichtjes?

Wat kritisch trouwens om iemand dan meteen te verwijderen. :D En dan noemen ze contact maken op internet makkelijk.
Was ook veel meer de manier waarop ze het zei, hoor. En als je dan iedere keer als de ander offline is en je stuurt even snel wat, je een berichtje terug moet krijgen van de strekking dat ze daar zo geen antwoord op gaat geven, dat zag ik ook niet zo zitten :P
pi_103167029
quote:

[..]

Vind ik ook zwaar overdreven, zegt niks over haar als persoon.
pi_103167040
quote:

[..]

Op paiq wordt je om minder verwijderd. :') wat een bullshit is het af en toe
14 SHADES OF GREY
pi_103167059
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ze is opticien.
Dat klinkt wel heel erg bekend...
pi_103167118
Laat ik het simpel zeggen, je krijgt een contact via internet waar je niks van weet.
(geen foto, geen info, etc) blabla blijkbaar kom je overeen met elkaar qua intresses.

Goed, wat doe je dan?
Wat zeg je als eerste?

Dit is een nieuw contact en ik heb dus ook nog niks gestuurd.
Mijn vorige pogingen mislukte terwijl ik gewoon vragen stelde en dan kreeg ik antwoord maar geen vragen terug.

Hoe kan ik dit beter aanpakken?
Eerste vraag?

Wachten totdat zij wat doet?

heeeellllllp :)
pi_103167127
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:10 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Vind ik ook zwaar overdreven, zegt niks over haar als persoon.
Op zich niet, maar de manier waarop ze het bracht zei me dus al genoeg :P
pi_103167187
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:11 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat klinkt wel heel erg bekend...
Oh vertel :D heet ze Tessa?

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:12 schreef kree het volgende:
Laat ik het simpel zeggen, je krijgt een contact via internet waar je niks van weet.
(geen foto, geen info, etc) blabla blijkbaar kom je overeen met elkaar qua intresses.

Goed, wat doe je dan?
Wat zeg je als eerste?

Mijn vorige pogingen mislukte terwijl ik gewoon vragen stelde en dan kreeg ik antwoord maar geen vragen terug.

Eerste vraag?

Hoi hoe gaat het ermee? Leuk weekend gehad?
14 SHADES OF GREY
pi_103167267
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Hoi hoe gaat het ermee? Leuk weekend gehad?
Ja zoiets is ook mijn gedachte maar dat werkte niet bij de laatste 3 :P
pi_103167287
Hmm, ik weet niet. Wie weet is 't wel een hele leuke meid, maar zelf weten.

Ik heb ineens zin om uit te gaan trouwens.
pi_103167347
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:12 schreef kree het volgende:

Goed, wat doe je dan?
Wat zeg je als eerste?

Eerste vraag?

Zelfs geen foto?? :/
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:16:10 #177
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103167358
Waar gaat het hier allemaal over.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103167365
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:14 schreef kree het volgende:

[..]

Ja zoiets is ook mijn gedachte maar dat werkte niet bij de laatste 3 :P
Icebreaker gebruiken
14 SHADES OF GREY
pi_103167391
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee, dan was het dus toch een ander.
pi_103167451
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Icebreaker gebruiken
Ik heb er laatst eentje gehad die bleef maar Icebreakers invullen. Het duurde zo lang dat we ze uiteindelijk zelfs allemaal gehad hadden :')
pi_103167455
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:16 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nee, dan was het dus toch een ander.
Jammer anders had je mijn misschien wat info kunnen geven :D

quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
Waar gaat het hier allemaal over.
ontopic zaken zoals gewoonlijk
14 SHADES OF GREY
pi_103167465
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zelfs geen foto?? :/
Neehee die zie je pas op paiq als je eerst meer gechat hebt voorzover ik begrijp.
Dus daarom juist, opzich is het systeem wel ok omdat je niet gelijk op uiterlijk beoordeeld wordt.

Maargoed wat zeg je nou als eerste om interesse te wekken tegen iemand die je niet kent en niks van weet?
pi_103167487
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:17 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik heb er laatst eentje gehad die bleef maar Icebreakers invullen. Het duurde zo lang dat we ze uiteindelijk zelfs allemaal gehad hadden :')
Cool :D dat ga ik ook eens proberen
14 SHADES OF GREY
pi_103167547
whahaha zou hard zijn als je leuk contact hebt en ze ziet je foto en wilt ineens niet meer aii weet je ook gelijk hoe het zit :D
pi_103167552
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Cool :D dat ga ik ook eens proberen
Er zitten op het laatst anders aardig wat brutale vragen tussen :P
pi_103167672
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Icebreaker gebruiken
Leg uit?

heb ik dit over het hoofd gezien? :)
pi_103167706
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:20 schreef kree het volgende:

[..]

Leg uit?

ga eens naar dating ervaringen allemaal aub over paig enzo is irritant hier
pi_103167975
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:19 schreef Capstan het volgende:

[..]

Er zitten op het laatst anders aardig wat brutale vragen tussen :P
Oh ja zoals?

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:20 schreef kree het volgende:

[..]

Leg uit?

Bij opties kan je die mogelijkheid aankruizen
14 SHADES OF GREY
pi_103167999
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:21 schreef mrk.n het volgende:

[..]

ga eens naar dating ervaringen allemaal aub over paig enzo is irritant hier
Oh lijkt mij aardig ontopic anders, gaat over versieren toch.
Kan ook via internet.... ;)
pi_103168134
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:26 schreef kree het volgende:

[..]

Goed punt :) bovendien gaat het over hoe je zo'n gesprek het beste kan voeren en dat is heel ontopic want dat is voor de meest hier best moeilijk
14 SHADES OF GREY
pi_103168181
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:26 schreef kree het volgende:

[..]

niet als je het gaat hebben over icebreakers ( :') ) ofzo
hoe zit het met die 15 jarige
pi_103168296
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh ja zoals?

Tja, dingen als "Hoeveel lawaai maak je tijdens de seks?"...dan weet je wel genoeg...
pi_103168311
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:28 schreef mrk.n het volgende:

[..]

niet als je het gaat hebben over icebreakers ( :') ) ofzo
hoe zit het met die 15 jarige
:') Wil er best over vertellen maar dan wordt ik weer afgebrand :')
Heb liever tips hoe ik het eerste nieuwe contact bij paiq moet aanpakken :)
pi_103168364
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef Capstan het volgende:

[..]

Tja, dingen als "Hoeveel lawaai maak je tijdens de seks?"...dan weet je wel genoeg...
Oh wat een erge vraag :D
14 SHADES OF GREY
pi_103168426
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef kree het volgende:

[..]

Heb liever tips hoe ik het eerste nieuwe contact bij paiq moet aanpakken :)
Ik brand niemand meer af, vertel. Ben benieuwd.

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef Capstan het volgende:

[..]

Maar waarom zou je dat willen weten, kom je vanzelf wel achter als het goed verlootp.
pi_103168512
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:32 schreef mrk.n het volgende:

[..]

[..]

Maar waarom zou je dat willen weten, kom je vanzelf wel achter als het goed verlootp.
haha :D dat is waar. Maar zo vraag kan wel een leuk gesprek opleveren
14 SHADES OF GREY
pi_103168565
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:32 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Haha misschien jij niet, maar ik heb gezien hoe het ging toen ik het er de laatste keer over had.
Dus ik hou het maar effe prive.

En icebreakers heb ik nooit genoemd.
Ik vroeg simpel om tips om het eerste contact te maken met iemand waarvan je niks weet :)
pi_103168576
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

haha :D dat is waar. Maar zo vraag kan wel een leuk gesprek opleveren
Ik kon de vraag al niet beantwoorden, dus het gesprek liep ook voor geen meter meer :')
pi_103168678
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:35 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik kon de vraag al niet beantwoorden, dus het gesprek liep ook voor geen meter meer :')
Oh dat is wel jammer. Ik zou mij daar wel uit weten te lullen.
14 SHADES OF GREY
pi_103169410
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef kree het volgende:

[..]

Dus er zijn vorderingen?....
pi_103169518
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus er zijn vorderingen?....
Laat ik het houden op dat we nog steeds chatten :') Verder niks hoor :)
Nou kom maar op :')
pi_103169624
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:50 schreef kree het volgende:

[..]

Laat ik het houden op dat we nog steeds chatten :') Verder niks hoor :)
Nou kom maar op :')
Het boeit niet wat anderen denken
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:52:03 #203
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_103169636
quote:

[..]

Vooral jongeren doen dat.
The view from nowhere.
pi_103169712
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het boeit niet wat anderen denken
Nee maar als ik er uitgebreid over ga vertellen waar we het over hadden dan wordt ik hier aan het kruis genageld hahaha.

En dat is via chat hoor dus ik hou het maar voor me :')

zeg nu al teveel eigenlijk :') :')
pi_103169778
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:53 schreef kree het volgende:

[..]

Nee maar als ik er uitgebreid over ga vertellen waar we het over hadden dan wordt ik hier aan het kruis genageld hahaha.

nice hehe
pi_103169784
quote:

[..]

Js nu verlul je jezelf ''waar jullie het over hadden''. Kijk maar uit.
pi_103169884
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:54 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Js nu verlul je jezelf ''waar jullie het over hadden''. Kijk maar uit.
Haha weet ik we hadden het over boeken voor school enzo :')

sorry hoor maar het is onschuldig allemaal hahaha
  zondag 16 oktober 2011 @ 23:00:15 #208
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_103170121
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:32 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Het begint met pure angst hier. :')
:D
The view from nowhere.
pi_103170127
Uhu.

Hoe oud ben jij ook alweer?
pi_103170566
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:00 schreef mrk.n het volgende:
Uhu.

Hoe oud ben jij ook alweer?
ik?
pi_103170759
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

nice hehe
Nice? Serieus?
pi_103170818
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:07 schreef kree het volgende:

[..]

ik?
Ja. :)
pi_103170865
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:12 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ja. :)
zie profiel :')

Haha ga ik nu aangevallen worden? ;)
  zondag 16 oktober 2011 @ 23:15:09 #214
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_103170910
quote:

[..]

Bloopers zijn best leuk om te horen en leerzaam.
The view from nowhere.
pi_103170961
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:15 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Bloopers zijn best leuk om te horen en leerzaam.
Haha is geen blooper hoor.
tis een leuk meisje maar te jong voor mij.
Maar wel leuk om mee te praten verder.
  zondag 16 oktober 2011 @ 23:17:31 #216
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_103171040
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:16 schreef kree het volgende:

[..]

Haha is geen blooper hoor.
tis een leuk meisje maar te jong voor mij.
Maar wel leuk om mee te praten verder.
Oh die, als je nog een paar jaar blijft doorpraten dan kan het wel.
The view from nowhere.
pi_103171093
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:17 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Oh die, als je nog een paar jaar blijft doorpraten dan kan het wel.
Hmmmm weet niet het leeftijdsverschil is toch wel erg groot :)
  zondag 16 oktober 2011 @ 23:20:10 #218
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_103171170
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:18 schreef kree het volgende:

[..]

Hmmmm weet niet het leeftijdsverschil is toch wel erg groot :)
Wacht even ... 15 & 28? Ja dat is eigenlijk wel te groot.
The view from nowhere.
pi_103171204
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:20 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Wacht even ... 15 & 28? Ja dat is eigenlijk wel te groot.
Precies, daarom ook :)
pi_103171600
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nice? Serieus?
Ja dat hij gepraat had. Maar ik wist de details nog niet, maar toch zal ik niet oordelen.
  maandag 17 oktober 2011 @ 00:05:32 #221
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103173175
Nieuwe week nieuwe kansennn
Spreading the Word
pi_103173654
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 00:05 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Nieuwe week nieuwe kansennn
Op een hoop werk, ja. Voor de rest zie ik niet echt kansen :P
  maandag 17 oktober 2011 @ 00:21:40 #223
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103173850
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 00:16 schreef Capstan het volgende:

[..]

Op een hoop werk, ja. Voor de rest zie ik niet echt kansen :P
Een assis geven is ook ok, dan tik ik em binnen :D
Spreading the Word
pi_103174079
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 00:21 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Een assis geven is ook ok, dan tik ik em binnen :D
Dan nog kan een balletje raar rollen :P

Naast die bergen werk zijn er nog wel andere dingen waar ik een oplossing voor moet proberen te vinden, maar dat is weer voor een andere keer...

Ik ga nu maar slapen. Welterusten allemaal!
  maandag 17 oktober 2011 @ 00:37:58 #225
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103174506
Zo heerlijke avond gehad.
C'est la vie
pi_103174995
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
Zo heerlijke avond gehad.
Iemand heeft eindelijk aan je pielemuis gezogen?
Ron Paul 2012
  maandag 17 oktober 2011 @ 00:54:24 #227
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103175078
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Iemand heeft eindelijk aan je pielemuis gezogen?
Nee, zo heerlijk was mijn avond ook weer niet.
C'est la vie
  maandag 17 oktober 2011 @ 01:01:03 #228
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103175290
Moet jeje 'verlagen' (zie het maar even hele breed voordat je gaat kosten) tot de wensen en het niveau van vrouwen om te kunnen slagen bij meiden/vrouwen?

Bijv,. ik zie heel veel mannen watjes worden en vervallen tot slijmerij. Wat op zich wel werkt. Maar moet dit nou?

[ Bericht 14% gewijzigd door Schenkstroop op 17-10-2011 01:29:01 ]
pi_103175988
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 01:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Moet jeje 'verlagen' 9zie het maar even hele breed voordat je gaat kosten) tot de wensen en het niveau van vrouwen om te kunnen slagen bij meiden/vrouwen?

Bijv,. ik zie heel veel mannen watjes worden en vervallen tot slijmerij. Wat op zich wel werkt. Maar moet dit nou?
Probeer het uit zou ik zeggen. Ik denk dat het niet moet nee; iets uitproberen kan echter nooit kwaad.
  maandag 17 oktober 2011 @ 01:29:14 #230
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103176040
Ik kan het niet. Ik heb het geprobeerd.
pi_103176087
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 01:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kan het niet. Ik heb het geprobeerd.
Haha; oke :).

Ik heb trouwens het gevoel dat je een zeer negatief beeld hebt van vrouwen in het algemeen; waar komt dat eigenlijk vandaan?
pi_103178243
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 01:31 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha; oke :).

Ik heb trouwens het gevoel dat je een zeer negatief beeld hebt van vrouwen in het algemeen; waar komt dat eigenlijk vandaan?
* stbabylon pakt er een zak popcorn bij...
pi_103180515
Goedemorgen lieve topic mensjes :P

Ik zit nog te bedenken wat ik m'n nieuwe paiq contact ga sturen als eerste.

tips nog verder?
pi_103180954
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:27 schreef kree het volgende:
Goedemorgen lieve topic mensjes :P

Ik zit nog te bedenken wat ik m'n nieuwe paiq contact ga sturen als eerste.

tips nog verder?
"Foto + cupmaat + woonplaats of oprotten."
pi_103181119
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 01:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Moet jeje 'verlagen' (zie het maar even hele breed voordat je gaat kosten) tot de wensen en het niveau van vrouwen om te kunnen slagen bij meiden/vrouwen?

:')

Jij mag dankbaar zijn als een vrouw jou wil.
And you want to travel with her, and you want to travel blind.
And you know that she will trust you. For you've touched her perfect body with your mind
pi_103181229
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:47 schreef RufusWainwright het volgende:

[..]

Jij mag dankbaar zijn als een vrouw jou wil.
Waarom bevestig je vooroordelen?
pi_103181340
Vooroordelen? Zijn hele posthistorie zit vol met hoe erg hij neerkijkt op vrouwen, dat hij lelijk is, geen baan of opleiding heeft, arm is, schizofreen, whatnot.

Zou jij een vriendin willen die zo was?
And you know that she will trust you. For you've touched her perfect body with your mind
pi_103181673
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:53 schreef RufusWainwright het volgende:
Vooroordelen? Zijn hele posthistorie zit vol met hoe erg hij neerkijkt op vrouwen, dat hij lelijk is, geen baan of opleiding heeft, arm is, schizofreen, whatnot.
You don't have to be such a bitch about it.
quote:
Zou jij een vriendin willen die zo was?
Nah, maar ook niet eentje die andere mensen tot op het bot afzeikt.
pi_103181718
Haha, dus hij mag wel de hele tijd vrouwen die hij niet kent afzeiken, maar wij mogen geen kritiek op hem hebben?

Rot op man.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:08:52 #240
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_103181775
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:04 schreef Flepke het volgende:

[..]

[..]

Sinds wanneer ben je als je de waarheid zegt meteen een bitch?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_103181951
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:06 schreef RufusWainwright het volgende:
Haha, dus hij mag wel de hele tijd vrouwen die hij niet kent afzeiken, maar wij mogen geen kritiek op hem hebben?
Ja ^O^
Terug naar je aanrecht & maak iets te eten voor me.
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:08 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben je als je de waarheid zegt meteen een bitch?
Never kick a man when he's down.
pi_103181965
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:04 schreef Flepke het volgende:

[..]

[..]

Dien haar even van repliek met een Youtube-filmpje. Dát zal haar leren.
Ron Paul 2012
pi_103182021
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:14 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dien haar even van repliek met een Youtube-filmpje. Dát zal haar leren.
Hihi. Daar had je me even goed tuk zeg!
pi_103182033
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:13 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ja ^O^

[..]

Schattig, probeer het nog eens?

Misschien als je het nog harder probeert dat het wel lukt, mij beledigen dan he, daten is voor jou hopeloos.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:18:05 #245
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_103182097
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:13 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ja ^O^

[..]

Dat doet die man zichzelf aan.
pi_103182117
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:16 schreef Flepke het volgende:

[..]

Hihi. Daar had je me even goed tuk zeg!
Ron Paul 2012
pi_103182273
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:16 schreef RufusWainwright het volgende:

[..]

Schattig, probeer het nog eens?
Ik probeer helemaal niks. Totdat jij me iets fatsoenlijks geeft als lunch.

quote:
Misschien als je het nog harder probeert dat het wel lukt, mij beledigen dan he, daten is voor jou hopeloos.
Ik ben een stuk beter in het regelen van dates dan dat ik ben in het beledigen van mensen.
pi_103182326
Hij probeert het nog steeds... _O-
pi_103182332
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:23 schreef Flepke het volgende:
Ik ben een stuk beter in het regelen van dates dan dat ik ben in het beledigen van mensen.
Kan je mij leren vrouwen te versieren, Flepke
Ron Paul 2012
pi_103182371
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:25 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Kan je mij leren vrouwen te versieren, Flepke
Uiteraard. Als je er voor kan zorgen dat RufusWainwright oprot uit mijn topic.
pi_103182388
Jouw topic. :')

336 delen en nog steeds is iedereen hier maagd.
pi_103182401
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:26 schreef Flepke het volgende:

[..]

Uiteraard. Als je er voor kan zorgen dat RufusWainwright oprot uit mijn topic.
Welk topic zou dat zijn? Dan ga ik even kijken.
Ron Paul 2012
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:27:27 #253
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_103182403
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef RufusWainwright het volgende:
pi_103182411
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef RufusWainwright het volgende:

Met je verkeerde gleuf uit bed gestapt?
pi_103182426
bet. :D
pi_103182449
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef Flepke het volgende:

[..]

Met je verkeerde gleuf uit bet gestapt?
Vind het wel mooi hoor,

Gleuf, gleufdieren, wijven.., lekker denigrerend voor iets waar je hele levensfaal om heen draait.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:31:04 #257
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103182532
Wat de neuk is hier in godsnaam aan de hand?
C'est la vie
pi_103182544
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:28 schreef RufusWainwright het volgende:
bet. :D
Voor het eerst had je het recht om iemand te wijzen op zijn falen. O+
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:29 schreef RufusWainwright het volgende:

[..]

Vind het wel mooi hoor,
Dank je.

quote:
Gleuf, gleufdieren, wijven.., lekker denigrerend voor iets waar je hele levensfaal om heen draait.
Ik faal?
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:31 schreef heloef het volgende:
Wat de neuk is hier in godsnaam aan de hand?
Alfa vrouwtje die haar macht voelt wegglippen.
pi_103182566
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:42 schreef Flepke het volgende:

[..]

"Foto + cupmaat + woonplaats of oprotten."
Hey Flepke, bedankt weer voor je tip hè

Ga het nu sturen vast succes :')
Verdomme gast leef jij in een droomwereld ofzo als ik dit zo ga vragen dan wordt het helemaal niks.
Ik zocht naar praktische tips, of zet je dit neer om me op te naaien ofzo?

Of vertel je eigen verhaal hoe jij daar succes mee had.

Kap daar nou eens mee, ik ga het zelf wel weer uitzoeken want reactie komt er toch niet meer door alle bullshit van jou die er weer gecreëerd wordt.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:32:54 #260
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_103182588
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:32 schreef kree het volgende:

[..]

Verdomme gast leef jij in een droomwereld ofzo als ik dit zo ga vragen dan wordt het helemaal niks.

Kap daar nou eens mee, ik ga het zelf wel weer uitzoeken want reactie komt er toch niet meer door alle bullshit van jou die er weer gecreëerd wordt.
_O-!
pi_103182602
Maagden die maagden vragen om tips.
pi_103182618
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:31 schreef Flepke het volgende:

[..]

Voor het eerst had je het recht om iemand te wijzen op zijn falen. O+

Hoe moet ik baffen en vinden vrouwen dat lekker, Flepke
Ron Paul 2012
pi_103182627
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:33 schreef RufusWainwright het volgende:
;(
Ron Paul 2012
pi_103182645
quote:
Wat is daar mis mee???
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:35:22 #265
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103182684
quote:
Is 1 troll niet voldoende?
C'est la vie
pi_103182706
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:32 schreef kree het volgende:

[..]

Geen dank, laat maar weten ofdat hij werkt.
quote:
Geen idee, werkt in iedergeval beter dan; hoe heet je, hoe oud ben je, wat doe je?

quote:
Want? Heb je het al uitgeprobeerd?

quote:
Ik naai geen mannen. Ik bedoel, ja je kan best aankomen met "wat is je lievelingskleur" maar je kan ook gewoon recht door zee zijn.

quote:
Ik zit nooit op datingsites.

quote:
Sorry schat dat ik niet alles 1:1 voor je hebt voorgekauwd.
pi_103182713
Ben er klaar mee hoor al die bullshit.
Staat weer in feedback hopelijk wordt er nu wat mee gedaan en anders ben ik weg hier.

Er wordt niks meer serieus genomen.
pi_103182753
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:35 schreef Flepke het volgende:

[..]

Geen dank, laat maar weten ofdat hij werkt.

[..]

Geen idee, werkt in iedergeval beter dan; hoe heet je, hoe oud ben je, wat doe je?

[..]

Want? Heb je het al uitgeprobeerd?

[..]

Ik naai geen mannen. Ik bedoel, ja je kan best aankomen met "wat is je lievelingskleur" maar je kan ook gewoon recht door zee zijn.

[..]

Ik zit nooit op datingsites.

[..]

Sorry schat dat ik niet alles 1:1 voor je hebt voorgekauwd.
Kan maar 1 ding zeggen, jij wel?
Goedzo dan hoor ik graag je verhaal. (maar hier ga je toch weer niet op in)
pi_103182760
is dit topic serieus dan?

Zijn er echt 30jarige maagden? :')
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:38:05 #270
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103182787
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef RufusWainwright het volgende:

quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Is 1 troll niet voldoende?
Nou?
C'est la vie
pi_103182797
Jij eerst.
pi_103182818
quote:

Offer jezelf eens op.

Laat ze je eens serieus nemen.
Ron Paul 2012
pi_103182820
quote:

Ga eens weg, trol.

Kijktip:http://www.imdb.com/title/tt0405422/
pi_103182847
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef kree het volgende:

[..]

Kan maar 1 ding zeggen, jij wel?
Goedzo dan hoor ik graag je verhaal. (maar hier ga je toch weer niet op in)
Ikke niet man foekie foekie & ikke geen datingsite nee.
pi_103182932
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef Flepke het volgende:
[quote]0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef RufusWainwright het volgende:

quote:
Flepke schreef:
Interessant voorspel! Als dat geen neuken wordt :9
pi_103182943
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:38 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Offer jezelf eens op.

Laat ze je eens serieus nemen.
Jij eerst.
pi_103182966
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:42 schreef RufusWainwright het volgende:

[..]

Jij eerst.
Oh okay. Waar woon je? Wel tof van je, heb weinig zin om in andermans kwakje te roeren.
Ron Paul 2012
pi_103182979
quote:
[quote]14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Interessant voorspel! Als dat geen neuken wordt :9
[/quote]
Ik ruik een trio aankomen.
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:42 schreef RufusWainwright het volgende:

[..]

Jij eerst.
Ik voel me al best serieus genomen in dit topic. _O-
pi_103183010
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:39 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ikke niet man foekie foekie & ikke geen datingsite nee.
Goed verhaal heb je, vertel het dan gewoon is vent dan kan de rest ook begrijpen waarom je zo reageert.
Ik vertel ook mijn persoonlijke verhalen hier en dat is veel handiger als willekeurige antwoorden van balbalba en dit moet zo en dit moet dat.

Jij komt maar met tips (waar komen die vandaan dan, persoonlijke ervaring? nou vertel dat dan)
Echt nu ben ik er klaar mee.
En als er nog meer van die trollen hier in het topic komen dan is het helemaal verziekt.
Jammer is dat wel, want er zitten er hier ook een hoop die wel goede tips geven
En oja stop met dat quoten per zin, je kunt toch wel in 1 keer reactie geven op een opmerking?
Of moet het per zinnetje worden uitgesplitst?
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:43:49 #280
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103183011
C'est la vie
pi_103183031
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:47:09 #282
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103183145
C'est la vie
pi_103183156
Heey kijk; nieuwe dames in het topic die hier komen om hun ego op te krikken door zich superieur op te stellen naar de minder bedeelden op liefdes- en seksgebied. Welkom!
pi_103183200
Leuk geprobeerd.
pi_103183210
quote:
En toch vind ik dat je wel goede nummers hebt geschreven Heloef! Dit is een van mijn favorieten :).
pi_103183246
quote:
_O-
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:49:36 #287
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103183250
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:48 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

En toch vind ik dat je wel goede nummers hebt geschreven Heloef! Dit is een van mijn favorieten :).
Dank u.
Altijd fijn om te horen als je met muziek bezig bent zoals ik.
C'est la vie
pi_103183277
pi_103183310
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:47 schreef Axel1988 het volgende:
Heey kijk; nieuwe dames in het topic die hier koment om hunhaar ego op te krikken door zich superieur op te stellen naar de minder bedeelden op liefdes- en seksgebied. Welkom!
Mijn ego is al goed genoeg en maagden en minder bedeelden op liefdes- en seksgebied vind ik alleen maar tof. Die hebben alles nog te goed O+
pi_103183347
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:48 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat is heloef helemaal niet. :')

Kijk deze maar.
Ron Paul 2012
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:53:58 #291
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103183426
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat is heloef helemaal niet. :')

Kijk deze maar.
Ik moet nog even dooreten voordat ik op hem lijk.
C'est la vie
pi_103183475
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik moet nog even dooreten voordat ik op hem lijk.
_O- Draai dat nummer alsjeblieft als je je toekomstige vriendin voor het eerst helemaal kapotneukt.

"Deze neger komt zo hard."
Ron Paul 2012
pi_103183503
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:55 schreef Supersoep het volgende:

[..]

_O- Draai dat nummer alsjeblieft als je je toekomstige vriendin voor het eerst helemaal kapotneukt.

pi_103183526
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:55 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Haha; supertip!
pi_103183557
Overigens heb ik wel eens seks gehad op dat nummer. :') Dat was best wel grappig. :') En dat was niet eens een neger.
pi_103183560
Gaat lekker hier weer hoor :') Kunnen we ook nog serieus zijn?
pi_103183595
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:57 schreef kree het volgende:
Ik ga m'n ballen scheren. Tot laters.
Ron Paul 2012
pi_103183596
Oh, en dat was duidelijk teveel informatie. Sorry he. :')
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:57:49 #299
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103183598
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:57 schreef Myraela het volgende:
Overigens heb ik wel eens seks gehad op dat nummer. :') Dat was best wel grappig. :') En dat was niet eens een neger.
WAT. DE. NEUK :')
C'est la vie
pi_103183600
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:57 schreef Myraela het volgende:
Wellicht dat het gedeelte: "kijk me aan en laat je tranen lopen" wel van toepassing was?
pi_103183626
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:57 schreef kree het volgende:
Een beetje een zeurpietje ben je wel hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')