Je begrijpt niet wat ik met die post wil zeggen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee hoor, het is gewoon zo dat veel discussies, met name op het internet, er vaak niet voor zorgen dat de ander direct anders gaat denken.
Hm goede vraag. Gisteren met uitgaan valt 80% van de mannen me niet op, maar toen ik op een gegeven moment echt aan het rondkijken was naar wat er zoal rondliep sprongen er ook maar een paar uit qua uiterlijk, maar er waren er ook niet heel veel die meteen afvielen qua uiterlijk, een gokje is dan 20-40%.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:02 schreef Westerling het volgende:
[..]
Oke maar in welke mate doet het uiterlijk er dan toe vraag ik me af. Ik geloof je meteen dat er mannen zijn die je afschrijft wegens hun uiterlijk, de mannelijke varianten van de hier geposte plaatjes sowieso. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel procent van de mannen afvallen wegens uiterlijk voor jou. Waar moet ik dan aan denken? 2%, 20%, 40% of 60%?
Zo héél erg veel flirt ik inderdaad niet, dus ja...quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar af en toe een beetje plagen mag wel. Dat doe je met flirten ook. En als je het hier al niet doet doe je dat elders ook niet.
Dat ik het niet met je eens bent wil niet zeggen dat ik je niet snap.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat ik met die post wil zeggen?
Ik ook nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo héél erg veel flirt ik inderdaad niet, dus ja...
Haha, ik hoop echt dat je ouwehoert.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat ik het niet met je eens bent wil niet zeggen dat ik je niet snap.
Aha, dat is inderdaad niet zo heel schokkend voor me. Je bent alleen een van de weinigen die ervoor uitkomtquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hm goede vraag. Gisteren met uitgaan valt 80% van de mannen me niet op, maar toen ik op een gegeven moment echt aan het rondkijken was naar wat er zoal rondliep sprongen er ook maar een paar uit qua uiterlijk, maar er waren er ook niet heel veel die meteen afvielen qua uiterlijk, een gokje is dan 20-40%.
Ik ook bij jou, maar dat had je wel langer door toch? Aangezien je dat ook hebt aangegeven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik loop altijd te ouwehoeren wat jou betreft.
Wat denk je zelf, als ik het al eens heb aangegeven lijkt het me dat ik je niet serieus neem hè.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:12 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ook bij jou, maar dat had je wel langer door toch? Aangezien je dat ook hebt aangegeven.
Zijn er nog knappe mannen geweest die je aandacht hebben gegeven gisteren?
Mensen selecteren op uiterlijk. Sommigen krijgen niet eens de kans om hun innerlijk te laten zien; omdat ze op uiterlijk beoordeeld worden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je hebt nog geen idee hoe belangrijk het innerlijk is.
Wat beweren ze doorgaans eigenlijk?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:10 schreef Westerling het volgende:
[..]
Aha, dat is inderdaad niet zo heel schokkend voor me. Je bent alleen een van de weinigen die ervoor uitkomt
De beste van de wereld ziet er niet knap uit, maar heeft wel MASSAAL succes met vrouwen dankzij zijn persoonlijkheid.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:13 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Mensen Vrouwen selecteren op uiterlijk uitstraling. Sommigen krijgen niet eens de kans om hun innerlijk te laten zien; omdat ze op uiterlijk beoordeeld worden. totaal geen uitstraling hebben.
En dat vind ik dus best vervelend. Overigens is het niet alleen uiterlijk maar ook uitstraling. Iemand kan minder mooi zijn zelfs lelijk maar wel een onwijs mooie uitstraling hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:13 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Mensen selecteren op uiterlijk. Sommigen krijgen niet eens de kans om hun innerlijk te laten zien; omdat ze op uiterlijk beoordeeld worden.
Nou over het algemeen zeggen vrouwen niet zo op t uiterlijk te letten. Het geinige is dan weer dat ze wel gerust van individuele gevallen zeggen dat iemand te lelijk is (niet tegen de persoon zelf ofzo). Maargoed, wat is 20 tot 40% ook eigenlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat beweren ze doorgaans eigenlijk?
Je hebt eerder aangegeven dat je weet dat ik met jou ouwehoer (via DM) en daarom neem je mij niet meer serieus? Ah.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, als ik het al eens heb aangegeven lijkt het me dat ik je niet serieus neem hè.
Ja, hoezo?
Beter nog vertel jij eens hoe je een meisje versiertquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je hebt eerder aangegeven dat je weet dat ik met jou ouwehoer (via DM) en daarom neem je mij niet meer serieus? Ah.
Vertel eens over de moves die ze naar jou toe maakten, misschien leren bepaalde users d'rvan.
Ja klopt wel, maar als ik meiden onderling spreek geeft het merendeel altijd wel aan dat ze uiterlijk ook wel belangrijk vinden, naast innerlijk en uitstraling uiteraard. Maar uiterlijk vinden ze, en ik ook, dus zeker niet onbelangrijk en ik let er ook wel op.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:21 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nou over het algemeen zeggen vrouwen niet zo op t uiterlijk te letten. Het geinige is dan weer dat ze wel gerust van individuele gevallen zeggen dat iemand te lelijk is (niet tegen de persoon zelf ofzo). Maargoed, wat is 20 tot 40% ook eigenlijk.
In bed praten gaat niet werkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Zonder vlotte babbel kom je er niet
Nee, ik nam je sowieso al niet serieus en niet alleen in je reacties naar mij, dat staat los van of je nou wel of niet loopt te ouwehoeren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je hebt eerder aangegeven dat je weet dat ik met jou ouwehoer (via DM) en daarom neem je mij niet meer serieus? Ah.
Vertel eens over de moves die ze naar jou toe maakten, misschien leren bepaalde users d'rvan.
Bewust of onbewust?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja klopt wel, maar als ik meiden onderling spreek geeft het merendeel altijd wel aan dat ze uiterlijk ook wel belangrijk vinden, naast innerlijk en uitstraling uiteraard. Maar uiterlijk vinden ze, en ik ook, dus zeker niet onbelangrijk en ik let er ook wel op.
Volgens mij is hier onderzoek naar gedaan en bleek het omgekeerde het geval. Vaak zegt men dit, maar men volgt het niet op. Men selecteert dus primair op uiterlijk.quote:[b]Op
Nou over het algemeen zeggen vrouwen niet zo op t uiterlijk te letten.
Ik versier niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter nog vertel jij eens hoe je een meisje versiert
Ow, dit komt best hard aan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, ik nam je sowieso al niet serieus en niet alleen in je reacties naar mij, dat staat los van of je nou wel of niet loopt te ouwehoeren.
Ja dat klopt uitstraling is ook belangerijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat vind ik dus best vervelend. Overigens is het niet alleen uiterlijk maar ook uitstraling. Iemand kan minder mooi zijn zelfs lelijk maar wel een onwijs mooie uitstraling hebben
En die krijg je niet zo maar. Je moet lekker in je vel zitten en dat ook uitstralen. Zelfvertrouwen hebben. Best moeilijk allemaal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:28 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ja dat klopt uitstraling is ook belangerijk.
tja, zou wel willen, maar hoe...quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik zou zeggen; ga er gewoon voor. Probeer een beetje te flirten; vooral via facebook is dat in het begin wat makkelijker dan IRL; dus maak er gebruik van. En dan gewoon eens uitnodigen om een keer iets leuks te gaan doen samen.
Ik weet niet meer wie het was die het gisteren zei, maar zelf voel ik ook geen behoefte om een hoop vrouwen te kunnen krijgen. Met eentje bij wie het wederzijds goed zit zou ik al gelukkig zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:32 schreef firefly3 het volgende:
Hoe beter je wordt met vrouwen, hoe meer en knappere vrouwen je kunt krijgen. Tot aan de "perfecte 10 vrouw". Gewoon met gemiddelde looks.
Bij mij gaat het geheel onbewust. Lijkt me wel raar om gewoon rationeel je af te vragen:quote:
Als ik bewust naar uiterlijk kijk denk ik dat ook niet hoor, dan gaat het meer van 'oh wauw hij heeft eigenlijk mooie ogen' ofzoiets dan dat ik me afvraag of hij wel mooie ogen heeft en ze eventueel vergelijk met andere ogen. Of met andere lichaamsdelen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:34 schreef Westerling het volgende:
[..]
Bij mij gaat het geheel onbewust. Lijkt me wel raar om gewoon rationeel je af te vragen:
"Is ze eigenlijk wel mooi genoeg?"
Misschien weten vrouwen wat betreft uiterlijk wel wat beter wat ze willen (vrouwen die weten wat ze willen). De meisjes/vrouwen waar ik gevoelens voor heb gehad, zit echt geen enkele lijn in t uiterlijk.
Het is nodig om goed te worden en ervaring op te doen. Anders is de kans groter dat je het verpest. Je kunt niet in 1x de hoofdprijs ophalen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was die het gisteren zei, maar zelf voel ik ook geen behoefte om een hoop vrouwen te kunnen krijgen. Met eentje bij wie het wederzijds goed zit zou ik al gelukkig zijn.
Heb je ook zelfmoordneigingen ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Dames.... ik heb echt een godverddomde kankerhekel aan meiden/vrouwen. Hebben jullie dat ook welles ?
Ik regelmatig. maar dat is nog wel logisch toch?
Ach, als het gewoon (al dan niet plotseling) zou klikken, dan zou ik niet weten waarom het niet in één keer zou kunnen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is nodig om goed te worden en ervaring op te doen. Anders is de kans groter dat je het verpest. Je kunt niet in 1x de hoofdprijs ophalen.
Jawel hoor, als je een natuurtalent bent en de concurrentie in vergelijking niet veel soeps gaat dat prima.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is nodig om goed te worden en ervaring op te doen. Anders is de kans groter dat je het verpest. Je kunt niet in 1x de hoofdprijs ophalen.
He.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Dames.... ik heb echt een godverddomde kankerhekel aan meiden/vrouwen. Hebben jullie dat ook welles ?
Ik regelmatig. maar dat is nog wel logisch toch?
Iedereen kan tips gebruiken. Je kunt beter worden in dit gebied, het maakt niet uit hoe goed je al bent.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jawel hoor, als je een natuurtalent bent en de concurrentie in vergelijking niet veel soeps gaat dat prima.
Maar goed, die mensen hebben ook geen tips nodig.
Omdat je je anders gedraagt als je geen meerdere opties hebt, waardoor je zenuwachtiger wordt omdat het alles op alles is zeg maar. Verder voel je je niet op je gemak omdat het de eerst keer is allemaal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ach, als het gewoon (al dan niet plotseling) zou klikken, dan zou ik niet weten waarom het niet in één keer zou kunnen.
Maar niet iedereen heeft die ambitie natuurlijk, je hebt ook mensen die tevreden kunnen zijn met wat ze hebben/kunnen en dat is op zich best prettig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iedereen kan tips gebruiken. Je kunt beter worden in dit gebied, het maakt niet uit hoe goed je al bent.
Dat ik wat zenuwen zou hebben, dat is wel zeker. Maar misschien is dat van de andere kant dan ook wel zo, al heeft zij ongetwijfeld meer ervaring.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat je je anders gedraagt als je geen meerdere opties hebt, waardoor je zenuwachtiger wordt omdat het alles op alles is zeg maar. Verder voel je je niet op je gemak omdat het de eerst keer is allemaal.
tja, zou wel willen, maar hoe...quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik zou zeggen; ga er gewoon voor. Probeer een beetje te flirten; vooral via facebook is dat in het begin wat makkelijker dan IRL; dus maak er gebruik van. En dan gewoon eens uitnodigen om een keer iets leuks te gaan doen samen.
Oh geen lijstje dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik bewust naar uiterlijk kijk denk ik dat ook niet hoor, dan gaat het meer van 'oh wauw hij heeft eigenlijk mooie ogen' ofzoiets dan dat ik me afvraag of hij wel mooie ogen heeft en ze eventueel vergelijk met andere ogen. Of met andere lichaamsdelen.
Nouja, ik weet in ieder geval wel goed wat ik mooi/leuk vind qua uiterlijk en mijn exen en huidige vriend hebben allemaal wel minimaal één ding daarvan, maar goed het wijkt ook wel eens af.
Het is goed om tevreden te zijn en tegelijk nieuwe dingen erbij te leren. Zoveel moois kan hier uit vloeien.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft die ambitie natuurlijk, je hebt ook mensen die tevreden kunnen zijn met wat ze hebben/kunnen en dat is op zich best prettig.
En zelfs voor mensen die wel beter in iets willen worden zijn niet alle tips bruikbaar, voorop staat dat ze zelf wat moeten ondernemen om ergens te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |