Jij eerst.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Offer jezelf eens op.
Laat ze je eens serieus nemen.
Oh okay. Waar woon je? Wel tof van je, heb weinig zin om in andermans kwakje te roeren.quote:
Interessant voorspel! Als dat geen neuken wordtquote:[quote]Op maandag 17 oktober 2011 11:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met je verkeerde gleuf uit bed gestapt?
Ik voel me al best serieus genomen in dit topic.quote:
Goed verhaal heb je, vertel het dan gewoon is vent dan kan de rest ook begrijpen waarom je zo reageert.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ikke niet man foekie foekie & ikke geen datingsite nee.
quote:
En toch vind ik dat je wel goede nummers hebt geschreven Heloef! Dit is een van mijn favorietenquote:
Dank u.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En toch vind ik dat je wel goede nummers hebt geschreven Heloef! Dit is een van mijn favorieten.
Mijn ego is al goed genoeg en maagden en minder bedeelden op liefdes- en seksgebied vind ik alleen maar tof. Die hebben alles nog te goedquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:47 schreef Axel1988 het volgende:
Heey kijk; nieuwe dames in het topic die hier koment om hunhaar ego op te krikken door zich superieur op te stellen naar de minder bedeelden op liefdes- en seksgebied. Welkom!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
En toch vind ik dat je wel goede nummers hebt geschreven Heloef! Dit is een van mijn favorieten.
Ik moet nog even dooreten voordat ik op hem lijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is heloef helemaal niet.![]()
Kijk deze maar.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nog even dooreten voordat ik op hem lijk.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]Draai dat nummer alsjeblieft als je je toekomstige vriendin voor het eerst helemaal kapotneukt.
"Deze neger komt zo hard."
Haha; supertip!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]Draai dat nummer alsjeblieft als je je toekomstige vriendin voor het eerst helemaal kapotneukt.
Ik ga m'n ballen scheren. Tot laters.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:57 schreef kree het volgende:
Gaat lekker hier weer hoorKunnen we ook nog serieus zijn?
WAT. DE. NEUKquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:57 schreef Myraela het volgende:
Overigens heb ik wel eens seks gehad op dat nummer.Dat was best wel grappig.
En dat was niet eens een neger.
Wellicht dat het gedeelte: "kijk me aan en laat je tranen lopen" wel van toepassing was?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:57 schreef Myraela het volgende:
Overigens heb ik wel eens seks gehad op dat nummer.Dat was best wel grappig.
En dat was niet eens een neger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |