Laat ik het houden op dat we nog steeds chattenquote:
Het boeit niet wat anderen denkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
Laat ik het houden op dat we nog steeds chattenVerder niks hoor
Nou kom maar op![]()
Vooral jongeren doen dat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:13 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Mensen selecteren op uiterlijk. Sommigen krijgen niet eens de kans om hun innerlijk te laten zien; omdat ze op uiterlijk beoordeeld worden.
Nee maar als ik er uitgebreid over ga vertellen waar we het over hadden dan wordt ik hier aan het kruis genageld hahaha.quote:
nice hehequote:Op zondag 16 oktober 2011 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar als ik er uitgebreid over ga vertellen waar we het over hadden dan wordt ik hier aan het kruis genageld hahaha.
En dat is via chat hoor dus ik hou het maar voor me![]()
zeg nu al teveel eigenlijk![]()
Js nu verlul je jezelf ''waar jullie het over hadden''. Kijk maar uit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar als ik er uitgebreid over ga vertellen waar we het over hadden dan wordt ik hier aan het kruis genageld hahaha.
Haha weet ik we hadden het over boeken voor school enzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Js nu verlul je jezelf ''waar jullie het over hadden''. Kijk maar uit.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het begint met pure angst hier.
Bloopers zijn best leuk om te horen en leerzaam.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
Haha is geen blooper hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Bloopers zijn best leuk om te horen en leerzaam.
Oh die, als je nog een paar jaar blijft doorpraten dan kan het wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
Haha is geen blooper hoor.
tis een leuk meisje maar te jong voor mij.
Maar wel leuk om mee te praten verder.
Hmmmm weet niet het leeftijdsverschil is toch wel erg grootquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Oh die, als je nog een paar jaar blijft doorpraten dan kan het wel.
Wacht even ... 15 & 28? Ja dat is eigenlijk wel te groot.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmmm weet niet het leeftijdsverschil is toch wel erg groot
Precies, daarom ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:20 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wacht even ... 15 & 28? Ja dat is eigenlijk wel te groot.
Ja dat hij gepraat had. Maar ik wist de details nog niet, maar toch zal ik niet oordelen.quote:
Een assis geven is ook ok, dan tik ik em binnenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op een hoop werk, ja. Voor de rest zie ik niet echt kansen
Dan nog kan een balletje raar rollenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:21 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Een assis geven is ook ok, dan tik ik em binnen
Nee, zo heerlijk was mijn avond ook weer niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Iemand heeft eindelijk aan je pielemuis gezogen?
Probeer het uit zou ik zeggen. Ik denk dat het niet moet nee; iets uitproberen kan echter nooit kwaad.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Moet jeje 'verlagen' 9zie het maar even hele breed voordat je gaat kosten) tot de wensen en het niveau van vrouwen om te kunnen slagen bij meiden/vrouwen?
Bijv,. ik zie heel veel mannen watjes worden en vervallen tot slijmerij. Wat op zich wel werkt. Maar moet dit nou?
Haha; okequote:Op maandag 17 oktober 2011 01:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kan het niet. Ik heb het geprobeerd.
* stbabylon pakt er een zak popcorn bij...quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha; oke.
Ik heb trouwens het gevoel dat je een zeer negatief beeld hebt van vrouwen in het algemeen; waar komt dat eigenlijk vandaan?
"Foto + cupmaat + woonplaats of oprotten."quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:27 schreef kree het volgende:
Goedemorgen lieve topic mensjes
Ik zit nog te bedenken wat ik m'n nieuwe paiq contact ga sturen als eerste.
tips nog verder?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Moet jeje 'verlagen' (zie het maar even hele breed voordat je gaat kosten) tot de wensen en het niveau van vrouwen om te kunnen slagen bij meiden/vrouwen?
Bijv,. ik zie heel veel mannen watjes worden en vervallen tot slijmerij. Wat op zich wel werkt. Maar moet dit nou?
Waarom bevestig je vooroordelen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:47 schreef RufusWainwright het volgende:
[..]
Jij mag dankbaar zijn als een vrouw jou wil.
You don't have to be such a bitch about it.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:53 schreef RufusWainwright het volgende:
Vooroordelen? Zijn hele posthistorie zit vol met hoe erg hij neerkijkt op vrouwen, dat hij lelijk is, geen baan of opleiding heeft, arm is, schizofreen, whatnot.
Nah, maar ook niet eentje die andere mensen tot op het bot afzeikt.quote:Zou jij een vriendin willen die zo was?
Sinds wanneer ben je als je de waarheid zegt meteen een bitch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
You don't have to be such a bitch about it.
[..]
Nah, maar ook niet eentje die andere mensen tot op het bot afzeikt.
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:06 schreef RufusWainwright het volgende:
Haha, dus hij mag wel de hele tijd vrouwen die hij niet kent afzeiken, maar wij mogen geen kritiek op hem hebben?
Never kick a man when he's down.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je als je de waarheid zegt meteen een bitch?
Dien haar even van repliek met een Youtube-filmpje. Dát zal haar leren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
You don't have to be such a bitch about it.
[..]
Nah, maar ook niet eentje die andere mensen tot op het bot afzeikt.
Hihi. Daar had je me even goed tuk zeg!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dien haar even van repliek met een Youtube-filmpje. Dát zal haar leren.
Schattig, probeer het nog eens?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja![]()
Terug naar je aanrecht & maak iets te eten voor me.
[..]
Never kick a man when he's down.
Dat doet die man zichzelf aan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja![]()
Terug naar je aanrecht & maak iets te eten voor me.
[..]
Never kick a man when he's down.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hihi. Daar had je me even goed tuk zeg!
Ik probeer helemaal niks. Totdat jij me iets fatsoenlijks geeft als lunch.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:16 schreef RufusWainwright het volgende:
[..]
Schattig, probeer het nog eens?
Ik ben een stuk beter in het regelen van dates dan dat ik ben in het beledigen van mensen.quote:Misschien als je het nog harder probeert dat het wel lukt, mij beledigen dan he, daten is voor jou hopeloos.
Kan je mij leren vrouwen te versieren, Flepkequote:Op maandag 17 oktober 2011 11:23 schreef Flepke het volgende:
Ik ben een stuk beter in het regelen van dates dan dat ik ben in het beledigen van mensen.
Uiteraard. Als je er voor kan zorgen dat RufusWainwright oprot uit mijn topic.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kan je mij leren vrouwen te versieren, Flepke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |