Welk topic zou dat zijn? Dan ga ik even kijken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je er voor kan zorgen dat RufusWainwright oprot uit mijn topic.
Met je verkeerde gleuf uit bed gestapt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef RufusWainwright het volgende:
Jouw topic.![]()
336 delen en nog steeds is iedereen hier maagd.
Vind het wel mooi hoor,quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Met je verkeerde gleuf uit bet gestapt?
Voor het eerst had je het recht om iemand te wijzen op zijn falen.quote:
Dank je.quote:
Ik faal?quote:Gleuf, gleufdieren, wijven.., lekker denigrerend voor iets waar je hele levensfaal om heen draait.
Alfa vrouwtje die haar macht voelt wegglippen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:31 schreef heloef het volgende:
Wat de neuk is hier in godsnaam aan de hand?
Hey Flepke, bedankt weer voor je tip hèquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
"Foto + cupmaat + woonplaats of oprotten."
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:32 schreef kree het volgende:
[..]
Hey Flepke, bedankt weer voor je tip hè
Ga het nu sturen vast succes![]()
Verdomme gast leef jij in een droomwereld ofzo als ik dit zo ga vragen dan wordt het helemaal niks.
Ik zocht naar praktische tips, of zet je dit neer om me op te naaien ofzo?
Of vertel je eigen verhaal hoe jij daar succes mee had.
Kap daar nou eens mee, ik ga het zelf wel weer uitzoeken want reactie komt er toch niet meer door alle bullshit van jou die er weer gecreëerd wordt.
Hoe moet ik baffen en vinden vrouwen dat lekker, Flepkequote:Op maandag 17 oktober 2011 11:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
Voor het eerst had je het recht om iemand te wijzen op zijn falen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:33 schreef RufusWainwright het volgende:
Maagden die maagden vragen om tips.
Wat is daar mis mee???quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:33 schreef RufusWainwright het volgende:
Is 1 troll niet voldoende?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:33 schreef RufusWainwright het volgende:
Geen dank, laat maar weten ofdat hij werkt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:32 schreef kree het volgende:
[..]
Hey Flepke, bedankt weer voor je tip hè
Geen idee, werkt in iedergeval beter dan; hoe heet je, hoe oud ben je, wat doe je?quote:Ga het nu sturen vast succes![]()
Want? Heb je het al uitgeprobeerd?quote:Verdomme gast leef jij in een droomwereld ofzo als ik dit zo ga vragen dan wordt het helemaal niks.
Ik naai geen mannen. Ik bedoel, ja je kan best aankomen met "wat is je lievelingskleur" maar je kan ook gewoon recht door zee zijn.quote:Ik zocht naar praktische tips, of zet je dit neer om me op te naaien ofzo?
Ik zit nooit op datingsites.quote:Of vertel je eigen verhaal hoe jij daar succes mee had.
Sorry schat dat ik niet alles 1:1 voor je hebt voorgekauwd.quote:Kap daar nou eens mee, ik ga het zelf wel weer uitzoeken want reactie komt er toch niet meer door alle bullshit van jou die er weer gecreëerd wordt.
Kan maar 1 ding zeggen, jij wel?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Geen dank, laat maar weten ofdat hij werkt.
[..]
Geen idee, werkt in iedergeval beter dan; hoe heet je, hoe oud ben je, wat doe je?
[..]
Want? Heb je het al uitgeprobeerd?
[..]
Ik naai geen mannen. Ik bedoel, ja je kan best aankomen met "wat is je lievelingskleur" maar je kan ook gewoon recht door zee zijn.
[..]
Ik zit nooit op datingsites.
[..]
Sorry schat dat ik niet alles 1:1 voor je hebt voorgekauwd.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef RufusWainwright het volgende:
is dit topic serieus dan?
Zijn er echt 30jarige maagden?
Nou?quote:
Offer jezelf eens op.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef RufusWainwright het volgende:
Ga eens weg, trol.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef RufusWainwright het volgende:
Ikke niet man foekie foekie & ikke geen datingsite nee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef kree het volgende:
[..]
Kan maar 1 ding zeggen, jij wel?
Goedzo dan hoor ik graag je verhaal. (maar hier ga je toch weer niet op in)
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef Flepke het volgende:
[quote]Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef RufusWainwright het volgende:
Jouw topic.![]()
336 delen en nog steeds is iedereen hier maagd.
Interessant voorspel! Als dat geen neuken wordtquote:Flepke schreef:
Met je verkeerde gleuf uit bed gestapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |