SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wat is lelijk? Doe eens een voorbeeld.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:28 schreef firefly3 het volgende:
Als manszijnde is het voor mij denk ik onmogelijk om verliefd te worden op een lelijke meid.
Ik weet dat het subjectief is, maar asymetrie en andere afschrikkende dingen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is lelijk? Doe eens een voorbeeld.
Zoals eerder gezegd is dit subjectief.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is lelijk? Doe eens een voorbeeld.
Ik denk weet dat het zo is voor jou:quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik ga voor de volgende volgorde: Uiterlijk, innerlijk.
Ik ook, sowieso.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik ga voor de volgende volgorde: Uiterlijk, innerlijk.
Deze heeft een ziekte ofzo, die telt niet.quote:
Klopt, smaken verschillen gelukkigquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd is dit subjectief.
Ik zou haar doenquote:
Ik gok erop dat het, na een hevige pijpsessie, zo'n zes minuten duurt vooraleer een sliertje kwak langs haar mondje helemaal naar beneden gegleden is. .quote:
Maar nu de hamvraag; zijn er zelfverzekerde vrouwen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef firefly3 het volgende:
De reden dat knappe mensen soms meer succes hebben met vrouwen is omdat ze van nature zelfverzekerd zijn.
Er zijn genoeg zelfverzekerde mannen die voor mij afvallen vanwege hun uiterlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef firefly3 het volgende:
Het gaat allemaal over uitstraling voor vrouwen. Met een goed uiterlijk kan je alsnog een uitstraling hebben van een hersenloos geval of een onzeker typetje zijn.
De reden dat knappe mensen soms meer succes hebben met vrouwen is omdat ze van nature zelfverzekerd zijn.
Die hebben dan geen uitstralingquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn genoeg zelfverzekerde mannen die voor mij afvallen vanwege hun uiterlijk.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik gok erop dat het, na een hevige pijpsessie, zo'n zes minuten duurt vooraleer een sliertje kwak langs haar mondje helemaal naar beneden gegleden is. .
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maar nu de hamvraag; zijn er zelfverzekerde vrouwen.
Ik zet mijn geld in op nee.
Soms. Er staat soms.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn genoeg zelfverzekerde mannen die voor mij afvallen vanwege hun uiterlijk.
Dat hebben ze wel degelijk, alleen vind ik hun uiterlijk gewoon niets. Die hebben vaak wel zat jonge meiden achter zich aan omdat ze zo zelfverzekerd zijn.quote:
Mijn reactie ging dan ook niet over het tweede deel van zijn post, waarin dat woordje staat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Soms. Er staat soms.
Om een lange discussie te voorkomen.
Het kan zijn dat je bepaalde mensen niet knap vind, bijv chinezen ofzo. Ik probeer hiermee ook een eindeloze discussie te voorkomen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel degelijk, alleen vind ik hun uiterlijk gewoon niets. Die hebben vaak wel zat jonge meiden achter zich aan omdat ze zo zelfverzekerd zijn.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Deze heeft een ziekte ofzo, die telt niet.
Oftewel, het gaan niet allemaal over uitstraling voor vrouwen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je bepaalde mensen niet knap vind, bijv chinezen ofzo. Ik probeer hiermee ook een eindeloze discussie te voorkomen.
Gewoon niet meer op reageren, dat is het allerbeste.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je bepaalde mensen niet knap vind, bijv chinezen ofzo. Ik probeer hiermee ook een eindeloze discussie te voorkomen.
Wel leuk hoe hij zichzelf ontkracht inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oftewel, het gaan niet allemaal over uitstraling voor vrouwen.
Dat krijg je als je als man zijnde denkt te weten wat vrouwen willen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel leuk hoe hij zichzelf ontkracht inderdaad.
Je hebt gelijk. Dat zwart wit en het naar het extreme brengen alleen maar om een gelijk te halen is stom.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gewoon niet meer op reageren, dat is het allerbeste.
Inderdaad, met die twee dingen moet je echt eens ophouden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat zwart wit brengen en het naar het extreme brengen alleen maar om een gelijk te halen is stom.
Dat kan helemaal niet. Dat weten ze zelf niet eensquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat krijg je als je als man zijnde denkt te weten wat vrouwen willen.
Daarom juist!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet. Dat weten ze zelf niet eens
Ik dacht nog even: ik zeg deze keer maar nietsquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik dacht nog even: ik zeg deze keer maar niets
Nou en, laat het hem denken, als hij daar blij van wordt. Discussies aangaan heeft geen zin want hij gaat toch niet anders denken. Voor hem is het de waarheid.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt nog geen idee hoe belangrijk het innerlijk is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar voor een keer seks maakt persoonlijkheid ook niks uit, uiterlijk wel.
Wat is uiterlijk eigenlijk belangrijk in het leven, denk ik.
Daarom neem ik wat hij zegt met een korreltje zoutquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nou en, laat het hem denken, als hij daar blij van wordt. Discussies aangaan heeft geen zin want hij gaat toch niet anders denken. Voor hem is het de waarheid.
Wat die lieve man betreft: de aard van het beestje kan je niet helemaal negeren, hè. Moet je ook niet willenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doenje moet niet die lieve man zijn. Af en toe mag je best een keertje wat zeggen hoor.
En dat moet je zeker niet zeggen ik zeg een keertje niets
Klopt wel, en het is niet alsof het een erge opmerking was ofzo. Vind ik dan, ben het er ook wel een beetje mee eens eigenlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doenje moet niet die lieve man zijn. Af en toe mag je best een keertje wat zeggen hoor.
En dat moet je zeker niet zeggen ik zeg een keertje niets
Discussies hebben dan zelden zin, en zonder zulke discussies was dit forum er mogelijk niet eens.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nou en, laat het hem denken, als hij daar blij van wordt. Discussies aangaan heeft geen zin want hij gaat toch niet anders denken. Voor hem is het de waarheid.
Innerlijk is sowieso belangrijk maar dat is uiterlijk ook over het algemeen, denk ik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je hebt nog geen idee hoe belangrijk het innerlijk is.
Je neemt het weer eens te letterlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Discussies hebben dan zelden zin, en zonder zulke discussies was dit forum er mogelijk niet eens.
Nee natuurlijk niet. Maar af en toe een beetje plagen mag wel. Dat doe je met flirten ook. En als je het hier al niet doet doe je dat elders ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat die lieve man betreft: de aard van het beestje kan je niet helemaal negeren, hè. Moet je ook niet willen![]()
Maar als mij iets van het hart moet, dan zeg ik dat ook gewoon, hoor...dat dan weer wel
Zulke opmerkingen maak ik ook altijd met een knipoog. Zeker in deze context. Het was ook een open deur.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klopt wel, en het is niet alsof het een erge opmerking was ofzo. Vind ik dan, ben het er ook wel een beetje mee eens eigenlijk.
Oke maar in welke mate doet het uiterlijk er dan toe vraag ik me af. Ik geloof je meteen dat er mannen zijn die je afschrijft wegens hun uiterlijk, de mannelijke varianten van de hier geposte plaatjes sowieso. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel procent van de mannen afvallen wegens uiterlijk voor jou. Waar moet ik dan aan denken? 2%, 20%, 40% of 60%?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oftewel, het gaan niet allemaal over uitstraling voor vrouwen.
Nee hoor, het is gewoon zo dat veel discussies, met name op het internet, er vaak niet voor zorgen dat de ander direct anders gaat denken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Innerlijk is sowieso belangrijk maar dat is uiterlijk ook over het algemeen, denk ik.
[..]
Je neemt het weer eens te letterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |