abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103157438

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103157513
Als manszijnde is het voor mij denk ik onmogelijk om verliefd te worden op een lelijke meid.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103157515
Ik ga voor beide wat betreft de TT.
pi_103157565
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:28 schreef firefly3 het volgende:
Als manszijnde is het voor mij denk ik onmogelijk om verliefd te worden op een lelijke meid.
Wat is lelijk? Doe eens een voorbeeld.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103157591
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet dat het subjectief is, maar asymetrie en andere afschrikkende dingen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103157592
Goedenavond allemaal, heb ik iets gemist?
pi_103157597
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd is dit subjectief.
pi_103157622
Ik ga voor de volgende volgorde: Uiterlijk, innerlijk.
pi_103157668
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik denk weet dat het zo is voor jou:

Persoonlijkheid, uiterlijk.

Waarbij je bij innerlijk een beeld hebt van iemand die gewoon lief is. Dit doet niets en heeft niets met aantrekkelijkheid te maken waardoor je het als laatste plaatst.
pi_103157688

I'd tap that ass.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103157750
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik ook, sowieso.

quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
I'd tap that ass.
Deze heeft een ziekte ofzo, die telt niet.
pi_103157774
quote:
[ afbeelding ]
I'd tap that ass.
zeg; ik zit te eten ja....
pi_103157806
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:30 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd is dit subjectief.
Klopt, smaken verschillen gelukkig :P anders zouden we allemaal op dezelfde vallen
14 SHADES OF GREY
pi_103157835
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

zeg; ik zit te eten ja....
Ik zou haar doen :P
14 SHADES OF GREY
pi_103157838
quote:
[ afbeelding ]
I'd tap that ass.
Ik gok erop dat het, na een hevige pijpsessie, zo'n zes minuten duurt vooraleer een sliertje kwak langs haar mondje helemaal naar beneden gegleden is. .
Ron Paul 2012
pi_103157848
Het gaat allemaal over uitstraling voor vrouwen. Met een goed uiterlijk kan je alsnog een uitstraling hebben van een hersenloos geval of een onzeker typetje zijn.

De reden dat knappe mensen soms meer succes hebben met vrouwen is omdat ze van nature zelfverzekerd zijn.
pi_103157913
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef firefly3 het volgende:
De reden dat knappe mensen soms meer succes hebben met vrouwen is omdat ze van nature zelfverzekerd zijn.
Maar nu de hamvraag; zijn er zelfverzekerde vrouwen.
Ik zet mijn geld in op nee.
pi_103157918
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef firefly3 het volgende:
Het gaat allemaal over uitstraling voor vrouwen. Met een goed uiterlijk kan je alsnog een uitstraling hebben van een hersenloos geval of een onzeker typetje zijn.

Er zijn genoeg zelfverzekerde mannen die voor mij afvallen vanwege hun uiterlijk.
pi_103157951
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Er zijn genoeg zelfverzekerde mannen die voor mij afvallen vanwege hun uiterlijk.
Die hebben dan geen uitstraling
pi_103157955
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik gok erop dat het, na een hevige pijpsessie, zo'n zes minuten duurt vooraleer een sliertje kwak langs haar mondje helemaal naar beneden gegleden is. .
:r
pi_103157967
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef Flepke het volgende:

[..]

Maar nu de hamvraag; zijn er zelfverzekerde vrouwen.
Ik zet mijn geld in op nee.
;)
pi_103157980
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Soms. Er staat soms.

Om een lange discussie te voorkomen.
pi_103158017
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die hebben dan geen uitstraling
Dat hebben ze wel degelijk, alleen vind ik hun uiterlijk gewoon niets. Die hebben vaak wel zat jonge meiden achter zich aan omdat ze zo zelfverzekerd zijn.
pi_103158066
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Soms. Er staat soms.

Om een lange discussie te voorkomen.
Mijn reactie ging dan ook niet over het tweede deel van zijn post, waarin dat woordje staat.
pi_103158098
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:39 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat hebben ze wel degelijk, alleen vind ik hun uiterlijk gewoon niets. Die hebben vaak wel zat jonge meiden achter zich aan omdat ze zo zelfverzekerd zijn.
Het kan zijn dat je bepaalde mensen niet knap vind, bijv chinezen ofzo. Ik probeer hiermee ook een eindeloze discussie te voorkomen.
pi_103158138
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:34 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Deze heeft een ziekte ofzo, die telt niet.

Die zou ik ook tappen hoor
pi_103158143
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het kan zijn dat je bepaalde mensen niet knap vind, bijv chinezen ofzo. Ik probeer hiermee ook een eindeloze discussie te voorkomen.
Oftewel, het gaan niet allemaal over uitstraling voor vrouwen.
pi_103158147
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gewoon niet meer op reageren, dat is het allerbeste.
pi_103158184
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wel leuk hoe hij zichzelf ontkracht inderdaad.
pi_103158235
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wel leuk hoe hij zichzelf ontkracht inderdaad.
Dat krijg je als je als man zijnde denkt te weten wat vrouwen willen. :P
pi_103158257
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Gewoon niet meer op reageren, dat is het allerbeste.
Je hebt gelijk. Dat zwart wit en het naar het extreme brengen alleen maar om een gelijk te halen is stom.
pi_103158325
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Dat zwart wit brengen en het naar het extreme brengen alleen maar om een gelijk te halen is stom.
Inderdaad, met die twee dingen moet je echt eens ophouden.
pi_103158400
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:46 schreef Cassandra87 het volgende:
:W
hoi
Finally, someone let me out of my cage
pi_103158470
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:43 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat krijg je als je als man zijnde denkt te weten wat vrouwen willen. :P
Dat kan helemaal niet. Dat weten ze zelf niet eens :P
14 SHADES OF GREY
pi_103158498
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daarom juist! :P
pi_103158511
quote:

[..]

Ik dacht nog even: ik zeg deze keer maar niets :P
pi_103158544
ik moest hier aan denken :P
Finally, someone let me out of my cage
pi_103158626
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:49 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik dacht nog even: ik zeg deze keer maar niets :P
Gewoon doen :D je moet niet die lieve man zijn. Af en toe mag je best een keertje wat zeggen hoor.
En dat moet je zeker niet zeggen ik zeg een keertje niets
14 SHADES OF GREY
pi_103158654
quote:

[..]

Nou en, laat het hem denken, als hij daar blij van wordt. Discussies aangaan heeft geen zin want hij gaat toch niet anders denken. Voor hem is het de waarheid.
pi_103158706
Dat een vrouw niet op chinezen valt is mogelijk.

Maar dat een chinees geen massaal succes kan hebben met vrouwen is onjuist en hierbij speelt uitstraling een grote rol.

Daarom is het van belang om niet naar de individuele voorkeuren van vrouwen te luisteren op dit forum.
  zondag 16 oktober 2011 @ 19:54:29 #42
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_103158712
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:10 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Maar voor een keer seks maakt persoonlijkheid ook niks uit, uiterlijk wel.

Wat is uiterlijk eigenlijk belangrijk in het leven, denk ik.
Je hebt nog geen idee hoe belangrijk het innerlijk is.
The view from nowhere.
pi_103158729
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Nou en, laat het hem denken, als hij daar blij van wordt. Discussies aangaan heeft geen zin want hij gaat toch niet anders denken. Voor hem is het de waarheid.
Daarom neem ik wat hij zegt met een korreltje zout
14 SHADES OF GREY
pi_103158737
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gewoon doen :D je moet niet die lieve man zijn. Af en toe mag je best een keertje wat zeggen hoor.
Wat die lieve man betreft: de aard van het beestje kan je niet helemaal negeren, hè. Moet je ook niet willen :P

Maar als mij iets van het hart moet, dan zeg ik dat ook gewoon, hoor...dat dan weer wel ;)
pi_103158748
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Klopt wel, en het is niet alsof het een erge opmerking was ofzo. Vind ik dan, ben het er ook wel een beetje mee eens eigenlijk.
pi_103158847
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Discussies hebben dan zelden zin, en zonder zulke discussies was dit forum er mogelijk niet eens.
pi_103158894
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:54 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je hebt nog geen idee hoe belangrijk het innerlijk is.
Innerlijk is sowieso belangrijk maar dat is uiterlijk ook over het algemeen, denk ik.

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Discussies hebben dan zelden zin, en zonder zulke discussies was dit forum er mogelijk niet eens.
Je neemt het weer eens te letterlijk.
pi_103158992
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:54 schreef Capstan het volgende:

[..]

Wat die lieve man betreft: de aard van het beestje kan je niet helemaal negeren, hè. Moet je ook niet willen :P

Maar als mij iets van het hart moet, dan zeg ik dat ook gewoon, hoor...dat dan weer wel ;)
Nee natuurlijk niet. Maar af en toe een beetje plagen mag wel. Dat doe je met flirten ook. En als je het hier al niet doet doe je dat elders ook niet.

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:55 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Klopt wel, en het is niet alsof het een erge opmerking was ofzo. Vind ik dan, ben het er ook wel een beetje mee eens eigenlijk.
Zulke opmerkingen maak ik ook altijd met een knipoog. Zeker in deze context. Het was ook een open deur.
14 SHADES OF GREY
pi_103159085
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Oke maar in welke mate doet het uiterlijk er dan toe vraag ik me af. Ik geloof je meteen dat er mannen zijn die je afschrijft wegens hun uiterlijk, de mannelijke varianten van de hier geposte plaatjes sowieso. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel procent van de mannen afvallen wegens uiterlijk voor jou. Waar moet ik dan aan denken? 2%, 20%, 40% of 60%?
pi_103159095
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:58 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Innerlijk is sowieso belangrijk maar dat is uiterlijk ook over het algemeen, denk ik.

[..]

Je neemt het weer eens te letterlijk.
Nee hoor, het is gewoon zo dat veel discussies, met name op het internet, er vaak niet voor zorgen dat de ander direct anders gaat denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')