Pieckenhagen is transfervrij weggegaan, Prutsersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:58 schreef Doublepain het volgende:
Heracles
Waar is trouwens die duitser gebleven? Verkocht??
Goeie garp! Tijd voor wat topvoetbal over paar uur na het teleurstellende Engelse en voorspelbare Duitse voetbal van vanmiddagquote:
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat RKC gaat winnen van je cluppie?
Liverpool-Manchester United viel ook al tegen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goeie garp! Tijd voor wat topvoetbal over paar uur na het teleurstellende Engelse en voorspelbare Duitse voetbal van vanmiddag
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)e-voor-FC-Twente.htm Onmogelijke opgave, de statistieken liegen niet.quote:
nutteloze feitjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)e-voor-FC-Twente.htm Onmogelijke opgave, de statistieken liegen niet.
Laatste 2 duels gewonnen dus ze zijn zwaar favoriet ik wijzig mijn voorspelling, 0-12quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)e-voor-FC-Twente.htm Onmogelijke opgave, de statistieken liegen niet.
Duitser?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:58 schreef Doublepain het volgende:
Heracles
Waar is trouwens die duitser gebleven? Verkocht??
Rkc speelt fris en fruitig. Twente speelt als een oma met overgewicht en artrose in de knieen.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:10 schreef starla het volgende:
[..]
Rkc speelt fris en fruitig. Twente speelt als een oma met overgewicht en artrose in de knieen.
Ik hoop natuurlijk dat twente wint, maar uit tegen rkc in deze fase van de competitie wordt lastig.
Castillion is geschorst...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:10 schreef starla het volgende:
[..]
Rkc speelt fris en fruitig. Twente speelt als een oma met overgewicht en artrose in de knieen.
Ik hoop natuurlijk dat twente wint, maar uit tegen rkc in deze fase van de competitie wordt lastig.
Heracles wou jongere spelers in het team, wel van hem genoten!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pieckenhagen is transfervrij weggegaan, Prutsers
Pieckenhagen is juist nodig voor ervaringquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heracles wou jongere spelers in het team, wel van hem genoten!
Haha, als je het dan toch doet doe het dan goedquote:
Arnhem, vanmorgen. Het huis van Nicky Hofs.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, als je het dan toch doet doe het dan goed
Zolang die graffiti makkelijk te verwijderen is:quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Arnhem, vanmorgen. Het huis van Nicky Hofs.![]()
[ afbeelding ]
Ik verwacht het niet. Hofs heeft ook al aangifte gedaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:40 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Zolang die graffiti makkelijk te verwijderen is:
Ditquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:40 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Zolang die graffiti makkelijk te verwijderen is:
En morgen zijn ze weer 90 min. stil.quote:
Over het algemeen erg negatief en stil publiek ja. Maar er is een nieuw sfeervak ingericht begreep ik, hoor overal dat dat de boel wel verbeterd heeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En morgen zijn ze weer 90 min. stil.
Publiek valt me altijd zwaar tegen bij de Gelderse derby.
Ik kan me voorstellen dat deze elf namen de tegenstander niet direct veel angst aanjaagt, er zit niet echt onderscheidend vermogen tussen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer; Alderweireld, Ooijer, Vertonghen, Anita; Eriksen, Enoh, Janssen; Sulejmani, De Jong, Boerrigter
![]()
omdat frank persé een spits wou hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die gast gehaald dan?
Die de Boer snapt er niks van johquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die gast gehaald dan?
Buly>>>>>>>zuigtorsonquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat dacht jij dan? Prutser van jewelste op die goal te 18 september na
Met theo achter je, moet je juist buly in de spits zetten. Maarja, de boerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:11 schreef StijnDa het volgende:
Bulykin heeft vorig jaar erg goed gespeeld, schiet alles wat er in moet er gewoon in en is sterkHij krijgt niet echt veel kans bij Ajax maar daar had hij misschien ook niet zo op gerekend.
ik erger me ook aan de Boer. Maar nu heeft hij janssen eindelijk aanvallend. ben benieuwd vanavond. en of zijn wissels goed zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met theo achter je, moet je juist buly in de spits zetten. Maarja, de boer
Pieters weet ook dat Utrecht brak is. Iedereen weet dat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:15 schreef Doublepain het volgende:
Net op utrecht tv
Man: hoe kan utrecht van psv winnen??
Pieters: ze gaan niet winnen, wij winnen
En het post maar door...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pieters weet ook dat Utrecht brak is. Iedereen weet dat.
Inderdaad, ook al is het voetbal dan niet al te best. Eredivisie is wel gewoon leuk vermaak, teams die iig de intentie hebben om aan te vallen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En het post maar door...
OT: Wat heb ik zin in Eredivisie wedstrijden, na deze middag waardeloos voetbal achter de rug.
Wel 3-0 gewonnen van RKC vorige week, ze hebben er wel zin in denk ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pieters weet ook dat Utrecht brak is. Iedereen weet dat.
goal 1 = vrije trapquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel 3-0 gewonnen van RKC vorige week, ze hebben er wel zin in denk ik
Die De Jong produceert ook niets meer hè voor Ajax. Zou zeker Bulykin opstellen maar goed.
De Jong kan je goed mee combineren/zakt ook in. En Bulykin functioneert alleen goed in de 16quote:[b]Op zaterdag 15 oktober 2011 17:25 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Die De Jong produceert ook niets meer hè voor Ajax. Zou zeker Bulykin opstellen maar goed.
Ik zie De Jong nooit. Heb niet echt het gevoel alsof hij veel aan de bal komt, daarnaast maakt hij ook niet veel doelpunten. Over Bulykin heb je zeker gelijk, maar dat doet hij wel erg goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Jong kan je goed mee combineren/zakt ook in. En Bulykin functioneert alleen goed in de 16
maar dan voetbal je als het ware met 9 man in het veld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zie De Jong nooit. Heb niet echt het gevoel alsof hij veel aan de bal komt, hij maakt ook niet veel doelpunten. Over Bulykin heb je zeker gelijk, maar dat doet hij wel erg goed
Siem voetbalt ook niet echt volgens mij, maar we zullen zien of hij vanavond iets toevoegtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar dan voetbal je als het ware met 9 man in het veld.
Castillion is geschorst, lijkt me sterkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
goal 1 = vrije trap
-------------------------- Rood Castillion
goal 2 = penalty
goal 3 = goed uitgespeeld door utrecht
Hij moet toch iets postenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:44 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Castillion is geschorst, lijkt me sterk
heb jij uberhaupt wel goed gelezen. had het over vorige weekquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:44 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Castillion is geschorst, lijkt me sterk
Niet echt neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb jij uberhaupt wel goed gelezen. had het over vorige week
oh.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:48 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Niet echt nee![]()
Scande het topic snel door
Welke poll?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kneuzen die op die poll hebben gestemd.
de jong is de ideale vervanger van sigthorsson.quote:
quote:
Daar gaat dan toch de hele poll niet over?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de jong is de ideale vervanger van sigthorsson.
De Jong en Boelikin verschillen totaal van elkaar
ik denk dan dat ze doelen op de keus tussen de Jong of Boelikinquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat dan toch de hele poll niet over?
Wat boeit jou dat nou man, alsof je ooit in een stadion zitquote:
ik vind het gewoon shittijden. 12:30 wedstrijden zijn nooit interessant.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat nou man, alsof je ooit in een stadion zit
Wie wou jij dan? Alfons? Adelaar? Perez? Everse? Foppe? Harry?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:43 schreef Caland het volgende:
Bryan Roy en Bruggink. Kan het nog erger?
Het is bij EL allemaal huilen met de pet op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wou jij dan? Alfons? Adelaar? Perez? Everse? Foppe? Harry?
Bij Sport 1 zitten Marco & Krommequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is bij EL allemaal huilen met de pet op.
Als AZ wint gaan die joden er volgende week helemaal vol op klappenquote:
Of..of...Ajax verliest 2xquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Als AZ wint gaan die joden er volgende week helemaal vol op klappen
Alsof we daar uberhaupt kans maken..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Als AZ wint gaan die joden er volgende week helemaal vol op klappen
Die man is de sponsor...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:49 schreef Caland het volgende:
Altijd water op de plek waar je geschopt bent he, dat je daar als volwassene nog in trapt
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof we daar uberhaupt kans maken..
Die indruk wek je wel.quote:
Also also..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:55 schreef Morendo het volgende:
Sulejmani meet zich steeds meer een Hitler-coupe aan.
ArenA is altijd uitverkocht, volgens de stats...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:57 schreef Vinifera het volgende:
47.000 toeschouwers, is toch praktisch uitverkocht?
Kunnen er 52.000 in. Je kon echter geen kaartje meer kopenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:57 schreef Vinifera het volgende:
Bij Ajax is er altijd een enorme groep seizoenskaarthouders die maar 5 keer per jaar gaan ofzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:57 schreef Vinifera het volgende:
Jazeker, er zitten er 50.000.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:00 schreef Gramulanion het volgende:
Zijn er uberhaupt AZ'ers meegereist?
Und FireFox?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kameleonpubliek. Moet Jojoortje ook bijzitten
dan lijkt me dit nou een pot om wel te gaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Ajax is er altijd een enorme groep seizoenskaarthouders die maar 5 keer per jaar gaan ofzoMaar die tellen ze wel als toeschouwer.
Dat was geen wereldredding hoor. Hij rent die kant op en de bal naar die hoek en vrijwel recht op hem af.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:01 schreef dieselnoi het volgende:
Niemand die wereld redding van Vermeer gezien??
Hij steek echt met kop en schouders boven alle NLse keepers uit
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat was geen wereldredding hoor. Hij rent die kant op en de bal naar die hoek en vrijwel recht op hem af.
Not sure ifquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:01 schreef dieselnoi het volgende:
Hahahaha, 1 Redding en meteen de beste keeper van Nederland. Ajax heeft altijd de beste keepers, verdediging, middenvelders en aanvallersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:01 schreef dieselnoi het volgende:
Niemand die wereld redding van Vermeer gezien??
Boeie, toch gratiesch!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
Furby geeft even een stream voor de wedstrijd op Twitter.
0-1quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarom faalt ajax nu?Spelen veel beter dan az nu.
Who the fuck is Furby?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
Furby geeft even een stream voor de wedstrijd op Twitter.
Het doel van het spel is winnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus daarom falen ze? Goeie logica van je.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:06 schreef Thas het volgende:
[..]
Het doel van het spel is winnen.
Het andere team is aan het winnen.
Ajax faalt dus in het doel van het spel, op dit moment.
Ajax faalt dus.
Iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus daarom falen ze? Goeie logica van je.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:06 schreef Morendo het volgende:
Straf dat onsportieve gekut van die AZ'ers eens af, scheids.
Op die 2 goals na niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:07 schreef Stofje het volgende:
[..]. Echt, heer en meester in de Arena.
Het spijt me, maar wel degelijk. AZ is echt op alle fronten beter op het moment (en ook voor die 0-2).quote:
serieus? AZ in vorm is beter dan Feyenoord in vorm. Caland en Inzanity geloven er zelfs niet in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Als je dit ziet ben je zelfs bang voor volgende week zondag
Alle drie kun je gewoon verliezen. Real is een maatje te groot, Groningen uit is altijd erg zwaar en AZ is gewoon erg sterk momenteel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Verliezen van Madrid, Groningen en AZ. 3 nederlagen op een rij. Exit Frank?
Denk ik niet, is toch door de grote Cruijff aangedragen, laat Frank maar lekker aanmodderen ik geniet ervanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Binnen 2 maanden is Frank weg bij Ajax, ben benieuwd met wie ze dan op de proppen gaan komen.
Iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:10 schreef JopJuh het volgende:
AZ op zijn Real Madrids. Wachten op fout en keihard afstraffen. Ajax is ook wel echt een drama in verdedigend opzicht zeg jezus.
Als topclub hoor je die gewoon te winnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Alle drie kun je gewoon verliezen. Real is een maatje te groot, Groningen uit is altijd erg zwaar en AZ is gewoon erg sterk momenteel.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als topclub hoor je die gewoon te winnen
Dan verdien je ook niet om kampioen te worden, je bent verdomme Ajax en speelt thuis. Het is AZ wat op bezoek is, geen Real of Barcelona. Staat gewoon niet goed bij Ajax, verdediging en middenveld is om te huilen bij Ajax.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Alle drie kun je gewoon verliezen. Real is een maatje te groot, Groningen uit is altijd erg zwaar en AZ is gewoon erg sterk momenteel.
Binnen Nederland heb je wel de topclubs. Europees gezien hebben we geen topclubs.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:12 schreef Thas het volgende:
[..]![]()
Ajax is geen topclub. Er is geen één topclub in de eredivisie.
dat wou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:12 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dan verdien je ook niet om kampioen te worden, je bent verdomme Ajax en speelt thuis. Het is AZ wat op bezoek is, geen Real of Barcelona. Staat gewoon niet goed bij Ajax, verdediging en middenveld is om te huilen bij Ajax.
racist!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Geef eens geel aan die sterke nergert.
Daar ben ik het wel mee eens, maar het gaat me om de manier dat Ajacied422 (nja, hij is dan ook een bekende troll, maar goed) het arrogant verwoord.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Binnen Nederland heb je wel de topclubs. Europees gezien hebben we geen topclubs.
Naar blonde meisjes sissen op straat. Of zo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:12 schreef Ferdii het volgende:
De jong wisselen graag
Waar is el ham als je hem nodig hebt ?!
Dat is De Boer, zijn ijzeren hand regeert! Ben je het er niet mee een dan naar het 2e! Dat het niet loopt al het gehele seizoen ziet een blinde nog, misschien dat de grote verlosser De Boer wat door 99% van de Ajax supporters op handen gedragen word en waar geen negatief woord over gezegd mag worden want dan staan er meteen een hoop fans op hun achterpoten is blijkbaar niet de verlosser waar menig fan op hoopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Siem de Jong. Als spits opstellen. Siem die zelf moeite heeft met intikkertjes. Logica ontbreekt. Bulykin en El Hamdaoui (2 ex-topscorers van de Eredivisie op de bank en de tribune).
pssst meisje ik ben voetballerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Naar blonde meisjes sissen op straat. Of zo?
Blonde meisjes in de hoofdstad?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Naar blonde meisjes sissen op straat. Of zo?
speelt hij dan zogenaamd in de spits? neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Eriksen in een Messi-rol? Niets van gezien.
Staat 'ie ook niet, ei.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef Asskicker14 het volgende:
De rol die hij bij Argentinië heeft, ook onzichtbaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef Asskicker14 het volgende:
ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:18 schreef One_of_the_few het volgende:
schakel net in. staat jansen eindelijk een beetje aanvallend?
Idd Theo stond paar x perfect in schietpositie maar Enoh is een blind paardquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Janssen krijgt eindelijk de bal van Enoh, de tering zeg.
dank, dan gaan ze gewoon 3-2 winnen.quote:
Ik ben er nog niet gerust op. Bij de 0-3 is het gebeurt, nu blijf ik toch bang.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef ZaZoe het volgende:
Dit geeft het fysiek sterke AZ echt niet meer af, veel te degelijke ploeg.
doch redelijk onzichtbaarquote:
idd, Ajax tikt er zo 3 kutgoals in en alles is weer rust en vredequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:19 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet gerust op. Bij de 0-3 is het gebeurt, nu blijf ik toch bang.
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Hamlap kun je wel opstellen en zal er waarschijnlijk wel weer een paar scoren in het seizoen, maar dan heb je wel weer gezeik en verder loopt het dan voor geen meter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Siem de Jong. Als spits opstellen. Siem die zelf moeite heeft met intikkertjes. Logica ontbreekt. Bulykin en El Hamdaoui (2 ex-topscorers van de Eredivisie op de bank en de tribune).
Waarom zomaar rood geven?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:20 schreef Jojoortje het volgende:
Rood voor AZ aub.
Dan kunnen we nog winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |